Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
4721/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rose on nätimpi versio nuoresta Annesta.

Lopettakaa jo. Ihan tavallinen, arkisen näköinen perusbritti. Kyseinen saarivaltio ei ole tunnettu naiskauneudesta tai komeista miehistä. Toki poikkeuksia löytyy joskus harvoin.

Ei todellakaan ole tavallinen ja arkisen näköinen. Entinen malli, ja edelleen sellainen vartalo, jota useimmat eivät saavuta millään dieetillä. Silmät ja hiukset myös poikkeukselliset.

Vierailija
4722/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei pysty lainaamaan kommentteja niinkuin ennen? Taas joku pätevä "uudistus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4723/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/UkashaKhaksar/status/1767802690585625030

en ymmärrä tota

Varmaan siinä vittuilee Katelle, että litki vaan sitä viiniä vielä vähän lisää. Äkäinen kun rouva on huppelissa. 

Vierailija
4724/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kuninkaallisten nimiä enää suomennettu kuten esim. Ruotsin Kaarle Kustaa, Williamsista tulis Viljami ja Katesta Katriina?

William olisi kylläkin Vilhelm ja Catherine Katariina. Jostain syystä on päätetty enää olla suomentamatta. Ehkä alkoi olla vaikeampaa tuo suomentaminen eikä keksitty mikä Espanjan Letizia tai Alankomaiden Maxima sitten olisi suomennettuna joten päätettiin jättää koko näpertely.

Letizia olisi Letti-Sija ja Maxima voisi olla Kloaakki. 

Vierailija
4725/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popparit mikroon, Rose-vihjailija liittyi keskusteluun.

Minä olen se, joka Rosesta usein kirjoittaa mutta nyt olen ollut palstalta 5 vrk pois. Joten jos tarkoitat minua niin en ollut minä. 

Vierailija
4726/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Vindsorin Ville niin nyt olisi se hetki tuoda vaimolle kukkia ja vaikka kiva koru lepytyslahjaksi.

Vierailija
4727/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo. Ihan tavallinen, arkisen näköinen perusbritti. Kyseinen saarivaltio ei ole tunnettu naiskauneudesta tai komeista miehistä. Toki poikkeuksia löytyy joskus harvoin.

Ei todellakaan ole tavallinen ja arkisen näköinen. Entinen malli, ja edelleen sellainen vartalo, jota useimmat eivät saavuta millään dieetillä. Silmät ja hiukset myös poikkeukselliset.

No minusta sillä kyllä on aika heikko leuka. Just ja just menettelee naisella mutta toivottavasti ei periytä pojilleen. 

Vierailija
4728/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meh. Turhahan näistä on keskustella kun ovat makuasioita. Minusta ei ole kovin erikoinen millään saralla. Toisaalta olen huomannut että käsitykset kauneudesta vaihtelevat erittäin paljon jopa paikkakunnittain. Esimerkiksi pohjalainen nainen on Savossa usein rumilus.

Vierailija
4729/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Vindsorin Ville niin nyt olisi se hetki tuoda vaimolle kukkia ja vaikka kiva koru lepytyslahjaksi.

Toi on ikivanha giffi, siinähän on Villellä vielä vähän tukkaakin päälaella. 

Vierailija
4730/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta sillä kyllä on aika heikko leuka. Just ja just menettelee naisella mutta toivottavasti ei periytä pojilleen. 

Mulla pistää enemmän silmään huulet. Aika harvalla on tuollaiset luomuhuulet. Lisäksi Rose on yleensä hyvin vähässä meikissä, toisin kuin Kate, jolla on päivälläkin iltameikki. Ja anteeksi jos joku pahoittaa mielensä, kun tuli mainittua heidät samassa virkkeessä.

Vierailija
4731/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata täällä lainaten:D olen tuo jolle vastasit. Olen itse juurikin tuota mieltä ja aiemmin kirjoitin että eihän tämä keskustelu ole mikään suomalaiset voimia toivottaen monarkkien puolesta -keskustelu

Osaan itse suhtautua huumorilla näihin heittoihin että kate on kellarissa juomassa verta martinilasista 

Tä? Kate istuu tuossa vastapäätä ja juo iltapäiväteetä. Käydään juuri läpi RHS Chelsea Flower Show-vierailuohjelmaa. 

Muscular Dystrophy UK puutarhasta tuli koti-ikävä.

Vierailija
4732/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta en tiedä mutta Ralph Fiennes on maailman komein mies ja britti.

Vierailija
4733/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että mälsä ilme ja valjun näköinen, näyttää nääntyneeltä. Tavalliset siniharmaat silmät, ei erityisen kauniit. Hiukset tylsät perusruskeat, ei huonot muttei herätä mitenkään huomiota. Vartalo perus tasapaksu suorakaide. Lisäksi niin lyhyt ettei hän kuulemma edes älyäisi huomata koko naista. Rose on 170 cm.

Vierailija
4734/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo heikko leuka näytä kauheasti kuningas Charlesinkaan elämää haittaavan. Hyvin pärjää, vaikka sivuprofiili lyödään kolikoihinkin.

Vierailija
4735/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi lähdelinkki Suomen ip-lehdille:

Vierailija
4736/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että mälsä ilme ja valjun näköinen, näyttää nääntyneeltä. Tavalliset siniharmaat silmät, ei erityisen kauniit. Hiukset tylsät perusruskeat, ei huonot muttei herätä mitenkään huomiota. Vartalo perus tasapaksu suorakaide. Lisäksi niin lyhyt ettei hän kuulemma edes älyäisi huomata koko naista. Rose on 170 cm.

Mies varmaan yritti pitää sut hyvällä tuulella.

Vierailija
4737/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pistää enemmän silmään huulet. Aika harvalla on tuollaiset luomuhuulet. Lisäksi Rose on yleensä hyvin vähässä meikissä, toisin

Siis ihan tavalliset huulet. Ei mikään viivasuu mutta ihan normaali. Mulla myös tuollaiset ei kaikista kapeimmat mutta ei kaikista muhkeimmatkaan pusuhuulet tyyliin ampiainen pistänyt.

Vierailija
4738/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkäähän miehillenne se Rosen bikinikuva ja kysykää että onko tasapaksu. Voi olla että Pippakin unohtuu.

Vierailija
4739/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että mälsä ilme ja valjun näköinen, näyttää nääntyneeltä. Tavalliset siniharmaat silmät, ei erityisen kauniit. Hiukset tylsät perusruskeat, ei huonot muttei herätä mitenkään huomiota. Vartalo perus tasapaksu suorakaide. Lisäksi niin lyhyt ettei hän kuulemma edes äly

Mies varmaan yritti pitää sut hyvällä tuulella.

Niin, eihän täällä kukaan voi olla Rosea pidempi tai kauniimpi tietenkään... 

Vierailija
4740/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkäähän miehillenne se Rosen bikinikuva ja kysykää että onko tasapaksu. Voi olla että Pippakin unohtuu.

On se tasapaksumpi kuin mä. Eikä mulla ole riippareita. Ei kyllä tarvii ollenkaan pelätä että mies kuolaisi tuollaisia luuskia.

Ketju on lukittu.