Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Minäkin alan kallistua avioero-teorian puoleen.
En usko koomajuttuihin. Kate on elossa ja nähty pari kertaa.
Loogisin selitys voisi olla, että Katella ei ole enää pääsyä Walesien mediatileille, koska avioeroneuvottelut ovat käynnissä. Hänen on pakko tehdä mitä William ja pr tahtoo, koska kyse on lasten tapaamisoikeuksista. Siksi hänestä tehdään täysi hölmö, eikä hän voi muuta kuin kääntää päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt heitetty Kate bussin alle ja yritetään rakentaa narratiivia, jonka mukaan hattarapää naisparka sairasvuoteeltaan yrittää ilahduttaa fanejaan photoshoppailemalla nättiä kuvaa. Ja sitten hän julkaisee ymmärtämättömän anteeksipyynnön: kun minä olen tällainen amatöörikuvaaja, niin enhän minä ymmärrä, mikä on sopivaa ja mikä sopimatonta.
Mutta ei hiiskahdetakaan siitä, että tämän eri lähteistä leikellyn ja mahdollisesti tekoälyn koostaman kuvan alkuperäiseksi kuvaajaksi oli merkitty Yhdistyneen kuningaskunnan seuraava kuningas. Se on iso juttu jos jokin. Kuka kuvan takana onkaan, William on nyt raivoissaan.
Mene jo sen William-raivosi kanssa.
Mieti nyt hetki itse asiaa. Walesin prinssi on merkitty kuvaajaksi kuvaan, jota ilmeisesti ei tosielämässä ole olemassakaan. Hänen sija
Mutta sinä ainoana tiedät sen täällä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt heitetty Kate bussin alle ja yritetään rakentaa narratiivia, jonka mukaan hattarapää naisparka sairasvuoteeltaan yrittää ilahduttaa fanejaan photoshoppailemalla nättiä kuvaa. Ja sitten hän julkaisee ymmärtämättömän anteeksipyynnön: kun minä olen tällainen amatöörikuvaaja, niin enhän minä ymmärrä, mikä on sopivaa ja mikä sopimatonta.
Mutta ei hiiskahdetakaan siitä, että tämän eri lähteistä leikellyn ja mahdollisesti tekoälyn koostaman kuvan alkuperäiseksi kuvaajaksi oli merkitty Yhdistyneen kuningaskunnan seuraava kuningas. Se on iso juttu jos jokin. Kuka kuvan takana onkaan, William on nyt raivoissaan.
Mieti nyt hetki itse asiaa. Walesin prinssi on merkitty kuvaajaksi kuvaan, jota ilmeisesti ei tosielämässä ole olemassakaan. Hänen sija
William on saattanut ottaakin kuvan. Twitterissä on jäljitetty kuva marraskuulle. Tuolloin on perhettä kuvattu noissa vaatteissa. Kuva on vain käännetty ja tausta vaihdettu keväisemmäksi.
Diana oli niin katkera ja kostonhimoinen. Camilla on kuningatar, mikä Dianan olisi pitänyt olla. Diana oli pelkkä kuninkaan synnyttäjä monarkialle.
William on tonttu. Kate on hänen paras tukensa työssään. Kansa tykkää Katesta. Olisi vain kaivellut sen Katen vanhan muotinäytöskuvan ja muistellut, mihin Katessä alunperin ihastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietin, että miksi Kate laitettiin tästä vastuuseen ja kaikki loka kaadettiin hänen päälleen? En keksi muuta selitystä, kuin sen, että hän ei ole enää elävien kirjoissa.
Voisiko syynä olla iso vatsaleikkaus, josta toipumiseen menee pari-kolme kuukautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pisti silmään se, että Kate yksin oli pistetty pahoittelemaan kuvaa. Jotenkin välittyi sellainen fiilis että William ei halunnut nimeään yhdistettävän kuvankäsittelytuohon kohuun mutta oli kyllä valmis ottamaan kehut vastaan kivasta perhekuvasta ja siksi oli se nimetty kuvanottajaksi.
Kensingtonin palatsin julkaisutiedoissa väitettiin, että Walesin prinssi olisi ottanut kuvan vuonna 2024. Eli vaikka kyseisenlainen kuva olisi otettu viime syksynä, on Walesin prinssi tai hänen toimistonsa edelleen muokannut lapsia monesta kohtaa ja valehdellut kuvausajankohdan. Ei tästä oikein kuivin jaloin selvitä. Ja Kensington ilmoitti jo ettei julkaise originaalia. Toisaalta ei olisi ensimmäinen kerta, kun se tekisi 180 asteen käännöksen tässä casessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt hetki itse asiaa. Walesin prinssi on merkitty kuvaajaksi kuvaan, jota ilmeise
Eikö se ollut niin, että tausta oli marraskuulta ja vaatteet vaihdettu. Syyslehdet ja virheitä hihoissa ja kuvioinneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermot, hermot ;D Täällä ollaan mieltä ketjun aiheesta, ei komennella niitä, jotka eivät käy henkilöön. Asiattomille sitten sanot, että hus hus, eikö niin?
Ja taannoiselle "Huoneen taulua" tarjonneelle ad hominem-tapaukselle sanoisin sen verran, että en sellaista tarvitse, koska en edusta pahuutta, mutta joillekin olisi tarpeen naulata seinälleen nämä likaiset ja irvokkaat solvaukset pitkään listaan. Joka aamu ensin niiden luku läpi ja sitten vasta palstalle, jospa se helpottaisi pahinta tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Diana oli niin katkera ja kostonhimoinen. Camilla on kuningatar, mikä Dianan olisi pitänyt olla. Diana oli pelkkä kuninkaan synnyttäjä monarkialle.
Eihän Dianakaan olisi voinut ihan järjettömästi ja loputtomasti alkaa morkkaamaan ex-miestään, silloin Diana itse olisi vaikuttanut katkeralta haahkalta. Tai no ehkä jos olisi vielä kirjoittanut muistelmat, ja paljastanut kaikki hovin salaisuudet...
Vierailija kirjoitti:
William on tonttu. Kate on hänen paras tukensa työssään. Kansa tykkää Katesta. Olisi vain kaivellut sen Katen vanhan muotinäytöskuvan ja muistellut, mihin Katessä alunperin ihastui.
20 vuoden jälkeen ei liittoa enää voi perustaa sille, että toinen vuosia sitten puki läpinäkyvän hameen mekoksi. Jos he ovat kasvaneet erilleen, täytyy sekin vain hyväksyä. Eivät olisi ensimmäiset eivätkä viimeiset brittihovissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermot, hermot ;D Täällä ollaan mieltä ketjun aiheesta, ei komennella niitä, jotka eivät käy henkilöön. Asi
Viekää nyt toi adhominem-paskeenne sinne sussex-ketjuun missä tuota harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt hetki itse asiaa. Walesin prinssi on merkitty kuvaajaksi kuvaan, jota ilmeise
Miksi William mokailee noin? Hänestä pitäisi tulla kuningas, luotettava sellainen, ja toimii nyt Katen takia aivan kuin joku pikkumies paniikissa?
Vierailija kirjoitti:
Kensingtonin palatsin julkaisutiedoissa väitettiin, että Walesin prinssi olisi ottanut kuvan vuonna 2024. Eli vaikka kyseisenlainen kuva olisi otettu viime syksynä, on Walesin prinssi tai hänen toimistonsa edelleen muokannut lapsia monesta kohtaa ja valehdellut kuvausajankohdan. Ei tästä oikein kuivin jaloin selvitä. Ja Kensington ilmoitti jo ettei julkaise originaalia. Toisaalta ei olisi ensimmäinen kerta, kun se tekisi 180 asteen käännöksen tässä casessa.
Mm. SkyNews kykeni avaamaan kuvan tiedot, että se oli otettu perjantaiaamuna ja muokattu illalla ja lauantaiaamuna ennen äitienpäivää. Sitä ei ole saatu vielä selville, mitä siihen lisättiin tai muutettiin.
Keskustelijalle 3705: mistä tahansa somekanavasta voi tarkistaa, että kuvan ottajaksi on merkattu prinssi William, eikä hän ainakaan toistaiseksi ole kieltänyt asiaa.
Mitä mieltä sinä olet: kuinka vaikuttaa tulevan kuninkaan uskottavuuteen, jos hän on ottanut olemattoman kuvan omiin nimiinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden jälkeen ei liittoa enää voi perustaa sille, että toinen vuosia sitten puki läpinäkyvän hameen mekoksi. Jos he ovat kasvaneet erilleen, täytyy sekin vain hyväksyä. Eivät olisi ensimmäiset eivätkä viimeiset brittihovissa.
Kuninkaan työnkuvaan kuuluu rakastaa ja arvostaa kuningatarta. Avioerot ja naisseikkailut ei siihen hommaan sovi. Pitäisi näyttää kunnollisen elämisen mallia alamaisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen teorian mukaan autonkuljettajana toiminut Paul oli salaisen palvelun palkkalistoilla ja ajoi tahallaan pylvästä päin kuolettavasti.
Harryn teorian mukaan Diana on elossa.
Mietti kumminkin niin, ettei äitinsä olisi voinut tehdä heille niin, että olisi lavastanut oman kuolemansa.
Mutta mistä noista hulluista tietää, Dianalla vaikutusvaltaisia ystäviä ja rahaa...
Hänet vietiin "onnettomuudesta" ambulanssilla eräälle miljardöörejä hoitavalle private-klinikalle kasvojenmuutosleikkaukseen, josta yksityiskoneella Elton Johnin salaiselle ökyhuvilalle toipumaan tuntemattomaan kohteeseen. Kukaan ei tiedä missä nykyään on, paitsi muutama erittäin läheinen luottohenkilö. Hovissa hänellä on vakooja, joten kaikki tieto kulkee reaaliajassa.
Tätä oli aikoinaan vaikea ymmärtää. Mutta Diana oli niin vaikuttava persoona, että hänen varjonsa olisi langennut aina C&C:n pariskunnan ylle, niin että se olisi jopa haitannut hovin toimintaa, ja tehnyt kyyhkyläisistä pahiksia minne ikinä olisivat menneetkään. Ainoa keino oli poistaa Diana kokonaan tästä maailmasta.
Ja tämä edellisen vaimon niittaaminen lopullisesti on Englannin hovin ikiaikainen toimintatapa. Kuinkas monta ex vaimoa se Henry VIII surmauttikaan? Perinteet velvoittavat.