Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
3741/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William on tonttu. Kate on hänen paras tukensa työssään. Kansa tykkää Katesta. Olisi vain kaivellut sen Katen vanhan muotinäytöskuvan ja muistellut, mihin Katessä alunperin ihastui.

20 vuoden jälkeen ei liittoa enää voi perustaa sille, että toinen vuosia sitten puki läpinäkyvän hameen mekoksi. Jos he ovat kasvaneet erilleen, täytyy sekin vain hyväksyä. Eivät olisi ensimmäiset eivätkä viimeiset brittihovissa. 

Kuninkaan työnkuvaan kuuluu rakastaa ja arvostaa kuningatarta. Avioerot ja naisseikkailut ei siihen hommaan sovi. Pitäisi näyttää kunnollisen elämisen mallia alamaisilleen.

Aika irvokasta olisi, jos William lemppaisi vaimonsa, kun itse Harryn kanssa kuulemma oli pyytänyt isäänsä olemaan menemättä naimisiin Camil

Ei tunteita pysty pakottamaan. Avioerolapset eroavat itsekin todennäköisemmin kuin ehjän perheen lapset. Ja William itsekin on myöntänyt, että isä on onnellisempi Camillan kanssa.

Vierailija
3742/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate ei halunnut Georgea sisäoppilaitokseen. Siellähän pakkohomotetaan kaikki englantilaiset pojat (olen kuullut tämän englantilaisilta), ja kiusataan. Että oli heillä ainakin riitaa tästä aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt heitetty Kate bussin alle ja yritetään rakentaa narratiivia, jonka mukaan hattarapää naisparka sairasvuoteeltaan yrittää ilahduttaa fanejaan photoshoppailemalla nättiä kuvaa. Ja sitten hän julkaisee ymmärtämättömän anteeksipyynnön: kun minä olen tällainen amatöörikuvaaja, niin enhän minä ymmärrä, mikä on sopivaa ja mikä sopimatonta.

Mutta ei hiiskahdetakaan siitä, että tämän eri lähteistä leikellyn ja mahdollisesti tekoälyn koostaman kuvan alkuperäiseksi kuvaajaksi oli merkitty Yhdistyneen kuningaskunnan seuraava kuningas. Se on iso juttu jos jokin. Kuka kuvan takana onkaan, William on nyt raivoissaan.

Tätä minäkin mietin, että miksi Kate laitettiin tästä vastuuseen ja kaikki loka kaadettiin hänen päälleen? En keksi muuta selitystä, kuin sen, että hän ei ole enää elävien kirjoissa.

Elossa on. Ehkä se on siitä vastuussa Williamin kanssa, ei kukaan pr-ammattilainen antaisi laittaa viralliselle tilille feikkikuvaa. W&C eivät vaan ole mitään älyn jättiläisiä niin typeriä mokia tulee, jos eivät kuuntele muita. 

Vierailija
3744/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Kate keskittyi liikaa lapsiinsa? Lapset oli niin täydellisesti kasvatettuja ja hoidettuja. Wiltsu sitten lähtenyt vieraisiin, kun ei ole saanut tarpeeksi huomiota Katelta?

Tuskinpa, ellei sitten mikään huomion määrä riittänyt Williamille. George-vauvakin jätettiin kymmeneksi päiväksi tutustumaan uuteen nannyyn, kun Kate lähti Williamin kanssa Malediiveille.

Vierailija
3745/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Diana elää intiassa?

Meinaatko että kukaan ei olisi huomannut maailman kuvatuinta naista?

Hänhän on kuollut. Suuresti uutisoitu, hulluna pitäisivät. 🤭

Vierailija
3746/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt heitetty Kate bussin alle ja yritetään rakentaa narratiivia, jonka mukaan hattarapää naisparka sairasvuoteeltaan yrittää ilahduttaa fanejaan photoshoppailemalla nättiä kuvaa. Ja sitten hän julkaisee ymmärtämättömän anteeksipyynnön: kun minä olen tällainen amatöörikuvaaja, niin enhän minä ymmärrä, mikä on sopivaa ja mikä sopimatonta.

Mutta ei hiiskahdetakaan siitä, että tämän eri lähteistä leikellyn ja mahdollisesti tekoälyn koostaman kuvan alkuperäiseksi kuvaajaksi oli merkitty Yhdistyneen kuningaskunnan seuraava kuningas. Se on iso juttu jos jokin. Kuka kuvan takana onkaan, William on nyt raivoissaan.

Mene jo sen William-raivosi kanssa.

Mieti nyt hetki itse asiaa. Walesin prinssi on merkitty kuvaajaksi kuvaan, jota ilmeise

Mulla pisti silmään se, että Kate yksin oli pistetty pahoittelemaan kuvaa. Jotenkin välittyi sellainen fiilis että William ei halunnut nimeään yhdistettävän kuvankäsittelytuohon kohuun mutta oli kyllä valmis ottamaan kehut vastaan kivasta perhekuvasta ja siksi oli se nimetty kuvanottajaksi. 

Williamista välittyy äkkipikaisen mieslapsen vibat. 

Vierailija
3747/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William on tonttu. Kate on hänen paras tukensa työssään. Kansa tykkää Katesta. Olisi vain kaivellut sen Katen vanhan muotinäytöskuvan ja muistellut, mihin Katessä alunperin ihastui.

20 vuoden jälkeen ei liittoa enää voi perustaa sille, että toinen vuosia sitten puki läpinäkyvän hameen mekoksi. Jos he ovat kasvaneet erilleen, täytyy sekin vain hyväksyä. Eivät olisi ensimmäiset eivätkä viimeiset brittihovissa. 

Kuninkaan työnkuvaan kuuluu rakastaa ja arvostaa kuningatarta. Avioerot ja naisseikkailut ei siihen hommaan sovi. Pitäisi näyttää kunnollisen elämisen mallia alamaisilleen.

Aika irvokasta olisi, jos William lemppaisi vaimonsa, kun itse Harryn kanssa kuulemma oli pyyt

Joo mutta vaikea kuvitella Wiltsulle Katea parempaa vaimoa. Katea on ajettu hovin hommiin jo monta vuotta. Olisi tyytynyt vaikka rakastajattareen.

Vierailija
3748/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero olisi extra-ankea temppu Dianan muiston takia.

Mutta ehkä Williamilla hallitsee isänsä puolen miesten sikailijageenit. Philip, Randy-Andy, Charles Camilloineen...

Ja William tietää jo, että kansa tulee vihaamaan häntä, jos hän hylkää Tavis-Katen. Hermoilee.

Mikä tuo "Tavis"-Kate oikein on? Kaikilla muillakin siellä on tavikset vaimoina. Ja muissakin hoveissa tulevien hallitsijoiden puolisot.

Miksi sellaista kuin tavismegsu ei ole koskaan mainittu? Sehän ei ole edes britti. Rodustakin jotain riitaa ja ongelmaa.

Vierailija
3749/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Kate keskittyi liikaa lapsiinsa? Lapset oli niin täydellisesti kasvatettuja ja hoidettuja. Wiltsu sitten lähtenyt vieraisiin, kun ei ole saanut tarpeeksi huomiota Katelta?

Täydellisesti kasvatettuja ja hoidettuja? :D mikä vitsi. 

Vierailija
3750/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene jo sen William-raivosi kanssa.

Mieti nyt hetki itse asiaa. Walesin

Ei kenenkään muun kuin ehkä itse impulssikontrollin puutteessa elävän mielessä. Sitä kun ihminen voi fiksaantua vaikka mihin, julkkikseen tai Walesin prinssiin.

Vierailija
3751/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto kuulemma päättyy aina samalla tavalla kuin alkaakin. Mamma Middletonhan tyrkytti Katen Williamille. Nyt sitten William tyrkyttää sen takaisin Mammalle.

Vierailija
3752/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sen näkee, William on äitinsä näköinen, mutta isänsä luonne. Harry on luonteeltaan kuin Diana, samat tempaukset kuin äidillään. Ehkä William haluaa olla kuin isänsä ja niinhän Georgekin sanoi sisäoppilaitoksesta, että haluaa olla kuin isänsä.

Miltähän Katesta tuntuu?

Vierailija
3753/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas, jos kaiken spekuloinnin jälkeen, Harryn avioliitto kestää ja Williamin hajoaa.

Katsellaan nyt Harrya jatkossa ainakin se viitisen vuotta ja mietitään sitten. Ja jos Katen ja Williamin lukemiin meinaavat päästä, niin töitä saa paiskoa.

Vierailija
3754/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisesti kasvatettuja ja hoidettuja? :D mikä vitsi. 

Kyllä ne musta on kuin robotteja. Mitä nyt se nuorimmainen Louis yrittää kapinoida äitiään vastaan.

Mutta Katehan on tiukka äiti. Muistakaa sitä (Katen) itkun määrää, kun Meghan ei älynnyt laittaa morsiusneidoilleen etiketin mukaisia sukkahousuja. Kate korjautti itse tyttärensä morsiusneitomekonkin, kun ei muuten kelvannut. Katen omat asut ovat aina tiptop. Vähän liiankin.

Vierailija
3755/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monarkia menee Katen edelle. Kate on synnyttänyt lapset. Tehtävä suoritettu!

T. William 

Vierailija
3756/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siitä hiirulaisen näköisestä ja oloisesta Rosesta nyt sitten kuningatar?

Ja miksi se Pippan entinen sulhanen ampui itsensä?

Vierailija
3757/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas, jos kaiken spekuloinnin jälkeen, Harryn avioliitto kestää ja Williamin hajoaa.

Näin minä ennustin jo molemmat häät nähneinä. Sussexien välillä kipinöi alttarilla, Cambridget olivat kuin kaksi jääpalaa. Mutta katsotaan, aika näyttää.

Vai oikein kaksi jääpalaa ;D Taisi William olla aika jännityksestä jäykkänä, ja Kate alkoi ottaa jo tuolloin roolinsa vakavissaan. Onnelliselta näytti. Ei ollut kyse mistään sparehäistä.

Kaikki eivät näytä ja esitä kemioitaan moukkamaisesti tai lääpi ihan koko ajan. On myös arvokkaampaa käytöstä, ja erilaiset temperamentit ihmisillä. Tulevan kuninkaan häät, noloa alkaa silmää iskemään, vitsiä heittämään tai muuten ilmeilemään.

Ja molemmat häät seurasin minäkin.

Vierailija
3758/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asetutaan hetkeksi Katen saappaisiin: tulee jokin terveydellinen kriisi, vaikka leikkaus, joka menee pieleen ja sen seurauksena kortisonihoidot, jotka vääristää kasvot. Koko maailma seuraa jokaista liikettäsi ja sinua on yleisesti pidetty kaunottarena, mitä teet? Kestätkö sen hetken, että se muuttunut naama pitäisi julkaista koko maailman pällisteltäväksi vai editoitko sen?

Paine voi olla liian kova. Editoit.

Voin sanoa, että itsellä ainakin naama kasvaa kortisonikuurien aikana leveyttä niin, että näytän aivan kaamealta ja tutut tuskin tunnistaisi. Ja kyllä hävettää liikkua ihmisten ilmoilla. Noina aikoina otetut valokuvat ovat aivan jäätäviä.

Vierailija
3759/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katea on petetty ja raskaasti.

Vierailija
3760/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

William jättää sen somettamisin Katelle ja keskittyy työhönsä ja poseeraamaan Tom Cruisen kanssa.

Ketju on lukittu.