Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
3681/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja varmaan joku pitää kireitä farkkuja vatsanalueen leikkauksen jälkeen. 

Tämä.

Järjenkäyttö tuon kuvan tekemisen ja julkaisun kanssa oli vähäistä. Minusta outoa että tuon tason instituutio sortuu tällaiseen mokaan. PR-puolelta puuttuu osaamista ja ymmärrystä, ja on jäänyt ajasta jälkeen.

Vierailija
3682/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisin laittaisin vierekkäin Diana Charles autokuvan ja William Kate autokuvan. Surullista 

Se oli täällä jo muutama sivu sitten.

Sinä ei sinällään ole mitään ihmeellistä, jokaisesta saisi sellaisen kuvan kun joutuu joutuu puolison kanssa kesken riidan lähtemään jonnekin. Voin vaan kuvitella mitä tuolla on puitu tässä viime päivinä. DM sanoi että lähde Katen lähellä kertoo että prinsessa on kauhuissaan kuvaan liittyvästä kohusta, koska hänen aikomuksensa oli vain tehdä kaunis kuva. Tuntuu kyllä ajojahdilta tämä, ja tällä myydään lehtiä.

Tämäkin on Katen sanomana outo lausunto. Miksi hän olisi tehnyt noin k

Kohu on tehty keinotekoisesti. Lehdistö tiesi että Walesit julkaisevat joka vuosi äitienpäiväkuvan eli lehdistöllä oli tiedossa milloin prinsessasta julkaistaan kuva. Siksi amerikkalainen lehti julkaisi vanhan kuvan joulukuulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Järjenkäyttö tuon kuvan tekemisen ja julkaisun kanssa oli vähäistä. Minusta outoa että tuon tason instituutio sortuu tällaiseen mokaan. PR-puolelta puuttuu osaamista ja ymmärrystä, ja on jäänyt ajasta jälkeen.

Luulen että William varsinkin luulee tietävänsä paremmin miten käsitellä lehdistöä kuin palatsin pr-ammattilaiset. Lopputulos on tämä.  

Vierailija
3684/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William näyttää hirveän vakavalta, tunnelma kuin joku olisi kuollut. Autossa kun istuivat W ja C eivät näyttäneet kovinkaan onnellisilta, C katsoi ikkunasta ulos poissaolevasti. 

Minusta näytti siltä että olisivat vihaisia toisilleen.  Kate itkuisena tuijottaa seinää eikä halua kasvojaan kuvattavan. Jos kaikki olisi ok, olisi voinut näyttää kasvonsa, sitten vaikka hapanta naamaa mutta kuitenkin.

Yksi ainoa räps, ja siitä näkyi itkuinen Kate, vihainen William ja kuolemantunnelmat?

Minä taas näin kaksi väsähtäneen näköistä ihmistä, joista toinen toipilas menossa kai asiaan liittyvään kontrolliin, äitinsä luo tms, katselee ikkunasta ulos ja näkee kai jonkin kohteen siellä, kevään merkkejä? Toinen tiukasti luuriaan miettiväisenä näpyttäen, joitain työviestejä ehkä lähetti, tai kenties luki uutisointia.

Tunnelma oli sellainen, kuin yleensä automatkalla jonnekin, tässä sitä istutaan ja pian mennään. Kansalle vilkutellaan ja hymyillään, kun edustetaan, mutta normaalisti ollaan suht perusilmeellä, kuten vaikka kauppareissulla, mitäpä sitä tyhjää naureskelemaan. Jos katselee esim. liikennevaloissa ympärilleen, niin aika harva autossaan nauraa hohottelee. Yleensä istutaan ja katsellaan ikkunasta, sekä seuraillaan liikennettä. Ja jutellahan voi hyvin, vaikka katselee samalla ikkunasta.

Kaiken tämän pyörityksen jälkeen voi psyykkinen väsymys olla aika ilmeinen.

Vierailija
3685/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisin laittaisin vierekkäin Diana Charles autokuvan ja William Kate autokuvan. Surullista 

Sinä ei sinällään ole mitään ihmeellistä, jokaisesta saisi sellaisen kuvan kun joutuu joutuu puolison kanssa kesken riidan lähtemään jonnekin. Voin vaan kuvitella mitä tuolla on puitu tässä viime päivinä. DM sanoi että lähde Katen lähellä kertoo että prinsessa on kauhuissaan kuvaan liittyvästä kohusta, koska hänen aikomuksensa oli vain tehdä kaunis kuva. Tuntuu kyllä ajojahdilta tämä, ja tällä myydään lehtiä.

Tämäkin on Katen sa

Kohu on tehty keinotekoisesti. Lehdistö tiesi että Walesit julkaisevat joka vuosi äitienpäiväkuvan eli lehdistöllä oli tiedossa milloin prinsessasta julkaistaan kuva. Siksi amerikkalainen lehti julkaisi vanhan kuvan joulukuulta.

Mitä toi viimeinen lause tarkoittaa? Minkä vanhan kuvan joulukuulta? 

Vierailija
3686/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on Katen sa

Ihan itse pariskunta sen kuvan julkaisi ja vieläpä typerästi photoshopatun sellaisen. Kukaan viestintäammattilainen ei ole voinut suositella kyseisen kuvan julkaisua. Valinta oli yksin heidän. He olisivat voineet otattaa kuvan ammattikuvaajalla, mutta tämä hölmöily oli heidän valinta.

Vierailija
3687/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään, mitä tapahtuu, kun voimahahmo kuolee eli kuningatar Elisabet. Tulee vallan tyhjiö ja kaaos. Charles ei ole sellainen voimakas perhettä kasassa pitävä hahmo (ja lisäksi ehkä sairaampi kuin annetaan ymmärtää), ja jotain on meneillään Williamin ja Katen välillä. Katella ollut suunniteltu leikkaus ja silti sovittu paljon edustustehtäviä talvelle ja niitä sitten peruttiin. Kuulostaa kaikkea muuta kuin suunnitellulta. Jotain tapahtui. Ja yhä oudommaksi menee, kun tuli tämä kuvaselkkauskin. 

Vierailija
3688/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisilla maga-porukoilla on aina joku bunkkerijuttu, ne on siellä liittovaltiota piilossa tai jotakin, niin että kai Kateenkin jotakin neuloja jossakin bunkkerissa pistellään.

Vierailija
3689/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen teorian mukaan autonkuljettajana toiminut Paul oli salaisen palvelun palkkalistoilla ja ajoi tahallaan pylvästä päin kuolettavasti.

Vierailija
3690/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ne housut saattoi olla joustavat farkkutrikoot. Näyttivät siltä. Ja yläosankin vaatetus näyttää löysälle ja mukavalle.

Vierailija
3691/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ei sinällään ole mitään ihmeellistä, jokaisesta saisi sellaisen kuvan kun joutuu joutuu puolison kanssa kesken riidan lähtemään jonnekin. Voin vaan kuvitella mitä tuolla on puitu tässä viime päivinä. DM sanoi että lähde Katen lähellä kertoo että prinsessa on kauhuissaan kuvaan liittyvästä kohusta, koska hänen aikomuksensa oli vain tehdä kaunis kuva. Tuntuu kyllä ajojahdilta tämä, ja tällä myydään leh

Usassa julkaistu salakuva on otettu ennen leikkausta. Joku huomasi että auton renkaat on vaihdettu Katen leikkauksen jälkeen.

Vierailija
3692/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kuvat Georgesta oli aikoinaan Katen isän ottamat.  Sen jälkeen ammattikuvaajia on harvoin kutsuttu, vaan perhekuvat on olleet itse otettuja.

Ruotsin Madeleine julkaisee myös somessa omia kuvia lapsistaan sillä perusteella, että paparazzien ei tarvi vaivautua, kun hän tekee sen itse.  Nyt tämäkin kyseenalaistuu, kun on vain yksi lähde, niin kuvat voivat olla vaikka kuinka käsiteltyjä.

Vierailija
3693/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen teorian mukaan autonkuljettajana toiminut Paul oli salaisen palvelun palkkalistoilla ja ajoi tahallaan pylvästä päin kuolettavasti.

Harryn teorian mukaan Diana on elossa.

Vierailija
3694/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt heitetty Kate bussin alle ja yritetään rakentaa narratiivia, jonka mukaan hattarapää naisparka sairasvuoteeltaan yrittää ilahduttaa fanejaan photoshoppailemalla nättiä kuvaa. Ja sitten hän julkaisee ymmärtämättömän anteeksipyynnön: kun minä olen tällainen amatöörikuvaaja, niin enhän minä ymmärrä, mikä on sopivaa ja mikä sopimatonta.

Mutta ei hiiskahdetakaan siitä, että tämän eri lähteistä leikellyn ja mahdollisesti tekoälyn koostaman kuvan alkuperäiseksi kuvaajaksi oli merkitty Yhdistyneen kuningaskunnan seuraava kuningas. Se on iso juttu jos jokin. Kuka kuvan takana onkaan, William on nyt raivoissaan.

Vierailija
3695/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt heitetty Kate bussin alle ja yritetään rakentaa narratiivia, jonka mukaan hattarapää naisparka sairasvuoteeltaan yrittää ilahduttaa fanejaan photoshoppailemalla nättiä kuvaa. Ja sitten hän julkaisee ymmärtämättömän anteeksipyynnön: kun minä olen tällainen amatöörikuvaaja, niin enhän minä ymmärrä, mikä on sopivaa ja mikä sopimatonta.

Mutta ei hiiskahdetakaan siitä, että tämän eri lähteistä leikellyn ja mahdollisesti tekoälyn koostaman kuvan alkuperäiseksi kuvaajaksi oli merkitty Yhdistyneen kuningaskunnan seuraava kuningas. Se on iso juttu jos jokin. Kuka kuvan takana onkaan, William on nyt raivoissaan.

Mene jo sen William-raivosi kanssa.

Vierailija
3696/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin, että miksi Kate laitettiin tästä vastuuseen ja kaikki loka kaadettiin hänen päälleen? En keksi muuta selitystä, kuin sen, että hän ei ole enää elävien kirjoissa.

Vierailija
3697/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai varmaan hyvät rahat siitä, eiku...

Vierailija
3698/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene jo sen William-raivosi kanssa.

Mieti nyt hetki itse asiaa. Walesin prinssi on merkitty kuvaajaksi kuvaan, jota ilmeisesti ei tosielämässä ole olemassakaan. Hänen sijassaan minä ainakin olisin raivoissani, jos tämä olisi tehty tietämättäni. Ja jos taas olisin itse mokannut antamalla suostumukseni tähän toimintaan, olisin vielä enemmän raivoissani.

Tämä on se norsu olohuoneessa, johon brittikommentaattoritkaan eivät ole vielä puuttuneet.

Vierailija
3699/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryn teorian mukaan Diana on elossa.

Mietti kumminkin niin, ettei äitinsä olisi voinut tehdä heille niin, että olisi lavastanut oman kuolemansa.

Mutta mistä noista hulluista tietää, Dianalla vaikutusvaltaisia ystäviä ja rahaa...

Vierailija
3700/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin, että miksi Kate laitettiin tästä vastuuseen ja kaikki loka kaadettiin hänen päälleen? En keksi muuta selitystä, kuin sen, että hän ei ole enää elävien kirjoissa.

Mä en tohon kuolemateoriaan usko, mutta joku aviokriisi voisi olla hyvinkin syynä. 

Ketju on lukittu.