Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana dokumenteissa näytettiin usein paparazzeja, miten jahtasivat häntä kuntosalilta tullessa, lounastreffeille menossa jne. Seuraavatko paparazzit myös Katea?
Dianan ja Catherinen välillä on valtava ero.
Diana kutsui itse paparazzea usein kuvaamaan "salaa" itseään. Monet kuvaajat ovat kertoneet tästä, samoin kuvattavat. Esim entinen Voguen päätoimittaja kertoi, miten Diana kutsui hänet lounaalle lontoolaiseen ravintolaan ja kielsi ehdottomasti kertomasta kenellekään. Päätoimittaja teki kaikkensa, jottei kukaan saisi selville tapaamista. Hän kirjoitteli kalenteerinsa kaikenlaista paikkansa pitämätöntä jne. Niin he sitten lounastivat kaikessa rauhassa ravintolassa, kunnes oli aika astua ulos. Ulkopuolella odotti paparazzi, jonka työnantajan ko päätoimittaja tunsi hyvin. Kuvaaja oli tietysti "yllätys" myös Dianalle. Päätoimittaja soitti kuvaajan työnantajalle ja
Sitä Diana todellakin teki! Myös lomallaan Dodin kanssa itse soitti luottotoimittajalleen, että menevät Pariisiin, jne. Oli ehkä muutamia tilanteita, mitä ei itse ilmoittanut, mutta paparazzit tiesivät kyllä Lontoossa paikat, missä Diana säännöllisesti kävi ja osasivat kytätä. Siinä on asia, joka yhdistää Marklen ja Harryn äidin. William muisteli jotain pelottavaa tilannetta auton takapenkillä, kun Diana oli ratissa ilman turvamiestä, D itse oli antanut vinkin, kuinka hän on matkalla poikien kanssa. Turvamies oli jätetty tahallaan pois kyydistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adelaide Cottagen lähellä sijaitsee myöskin suurempi rakennus Adelaide Lodge ja siitäkin on joskus kaavailtu lisärakennusta Waleseille.
Tarkoitatko ehkä Frogmore House'a?
Adelaide Lodge on Adelaide Cottage'n virallinen nimi.
Mediassa ennen nykyisestä asunnosta päättämistä pyöriteltiin tuota samoilla tiluksilla olevaa Frogmore Housea. Se on kaunis ja iso talo. Se oli median "valinta", ei Catherinen ja Williamin. Talo vaatisi mittavan remontin ennen kuin siihen voisi muuttaa asumaan. Sitä käytetään mm näyttelyihin ja vastaaviin.
Miten voi jengiä kiinnostaa joku brittien julkkis 1600 sivun verran? Wtf?
Nyt heitän ihan lonkalta vanhojen tietojen perusteella, että Anmer Hall on Williamin ja Catherinen vapaa-ajan asunto. Adelaide Lodge= sama kuin Adelaide Cottage=sama kuin heidän nykyinen kotinsa. Frogmore House =museona toimiva juhlatalo, joka on vuorattavissa, mutta ei asuinkäyttöön. Eri rakennus kuin Frogmore Cottage, mikä remontoitiin Sussexin pariskunnalle.
Ainakin minun toiveeni toteutuu kun Kate ja William jättävät turvattoman Adelaide Cottagen taakseen, koska känniläiset pystyivät kiipeilemään muurien ylitse sen läheisyyteen. Kauniilta luonnon ympäröimältä paikalta näyttää tuo uusi koti Forest Lodge, joka sijaitsee Windsor Great Parkissa.
Kensington Palace has confirmed that Kate & William are preparing to relocate their family to Forest Lodge in Windsor Great Park by the end of the year :)
Katen maneerit siis opettelussa
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat prinsessa Catherinea, niin hän ei ole julkkis, vaan kuninkaallinen, joka suorittaa kuninkaallisia tehtäviä. Hän voi myös edustaa hallitsijaa (tällä hetkellä kuningasta).
Nämä kaksi eerottavat hänet esim Harrysta ja Meghanista, jotka ovat vain julkkiksia. He eivät voi suorittaa kuninkaallisia tehtäviä eivätkä koskaan edustaa halitsijaa, vaan ovat aina kaikkialla yksityishenkilöinä ja edustavat vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Royal Observer ainakin uutisoi, kuinka kansaa raivostuttaa Williamin ja Catherinen työetiikka tai sen puute VJ Dayn yhteydessä. Mutta kiva, että suomimammalle riittää, että he näyttäytyivät toukokuussa.
Lopeta tuo hyökkäävä länkytyksesi, kun ystävällisesti vain kerroin heidän olleen jo toukokuussa kyseisessä juhlassa.
Ystävällisesti minä taas kerron, että kyseessä oli aivan eri juhla.
Siinähän se kerrottiin jo ekassa lauseessani, että VE Day ja VJ Day voittoja juhlistetaan tänä vuonna 80-vuotisjuhlissa.
2025 marks the 80th anniversaries of VE Day & VJ Day.
Nämä olivat kahdet eri juhlat. 80-vuotisjhulat oli 8.5.2025 ja silloin tärkeimmät kuninkaalliset jalkautuivat ympäriinsä eripuolilla oleviin juhlallisuuksiin.
VJ oli sitten tällä viikolla. Sen hoiteli kuningas ja kuningatar, joilla oli mukana juhlallisuuksissa pääministeri ja hänen vaimonsa. Ihana katsoa, miten luonteva ja suosittua seuraa kuningatar oli. - Ja ihan oikeasti yhtään ketään ei raivostuttanut Catherinen ja WIlliamin aivan loistava työetiikka.
En todellakaan ymmärrä valheellista väitettäsi, että he olisivat esiintyneet vain toukokuussa. Ei todellakaan. He ovat todellakin esiintyneet monet kerrat senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Royal Observer ainakin uutisoi, kuinka kansaa raivostuttaa Williamin ja Catherinen työetiikka tai sen puute VJ Dayn yhteydessä. Mutta kiva, että suomimammalle riittää, että he näyttäytyivät toukokuussa.
Lopeta tuo hyökkäävä länkytyksesi, kun ystävällisesti vain kerroin heidän olleen jo toukokuussa kyseisessä juhlassa.
Ystävällisesti minä taas kerron, että kyseessä oli aivan eri juhla.
Siinähän se kerrottiin jo ekassa lauseessani, että VE Day ja VJ Day voittoja juhlistetaan tänä vuonna 80-vuotisjuhlissa.
Nämä olivat kahdet eri juhlat. &
Redditissä moni on raivoissaan. Sen sijaan epäilemättä sinun pääsi sisässä on maailma, jossa kukaan ei koskaan sano poikkipuolista sanaa Williamista ja Catherinesta. Se on ihan ok, mutta ehkä sinun ei kannata alkaa inttää siitä, mitä ulkomaailmassa tapahtuu tai ei tapahdu.
31811-kommentoija. Lue kommenttini 31797 - ei siis ole kyse Walesien menemisistä yleensä, vaan näistä 80-vuotisjuhlista.
Vierailija kirjoitti:
Sitä Diana todellakin teki! Myös lomallaan Dodin kanssa itse soitti luottotoimittajalleen, että menevät Pariisiin, jne. Oli ehkä muutamia tilanteita, mitä ei itse ilmoittanut, mutta paparazzit tiesivät kyllä Lontoossa paikat, missä Diana säännöllisesti kävi ja osasivat kytätä. Siinä on asia, joka yhdistää Marklen ja Harryn äidin. William muisteli jotain pelottavaa tilannetta auton takapenkillä, kun Diana oli ratissa ilman turvamiestä, D itse oli antanut vinkin, kuinka hän on matkalla poikien kanssa. Turvamies oli jätetty tahallaan pois kyydistä.
Sinulleko Diana kertoi noista ihan henk.koht.vai mistä tiedät noin tarkkaan hänen tapansa toimia?
Emmehän me tiedä kuitenkaan mistään mikä on totuus! Juorulehdistä olemme lukeneet ja toistamme niitä juoruja täällä. Aika naurettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat prinsessa Catherinea, niin hän ei ole julkkis, vaan kuninkaallinen, joka suorittaa kuninkaallisia tehtäviä. Hän voi myös edustaa hallitsijaa (tällä hetkellä kuningasta).
Nämä kaksi eerottavat hänet esim Harrysta ja Meghanista, jotka ovat vain julkkiksia. He eivät voi suorittaa kuninkaallisia tehtäviä eivätkä koskaan edustaa halitsijaa, vaan ovat aina kaikkialla yksityishenkilöinä ja edustavat vain itseään.
Niin kun itse vapaaehtoisesti jättivät juoruilevan hovin ja Britannian. Onhan ne Sussexin herttuapari.
Btw., miten Kate niin nopeasti ja ulkonäöllisesti entisellään sairasti syövän ja parani muutamassa kuukaudessa?
Siskollani oli syöpä, oksensi ja voi todella pahoin hoidoista, kaikki hiukset lähti ym. Sairasti pitkään, ja syöpä uusikin kerran, mutta onneksi selvisi. Tosin erinäisiä vaivoja siitä jäi. Ai niin mutta mun sisko ei olekaan kuninkaallinen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun itse vapaaehtoisesti jättivät juoruilevan hovin ja Britannian. Onhan ne Sussexin herttuapari.
Btw., miten Kate niin nopeasti ja ulkonäöllisesti entisellään sairasti syövän ja parani muutamassa kuukaudessa?
Siskollani oli syöpä, oksensi ja voi todella pahoin
Kemoterapia on varmaan yksi yleisimmistä syövän hoitomuodoista ja hoidot kestävät yleensä 3-6 kuukautta ja Katellakin ne taisivat kestää melkein puoli vuotta. Ja hoidoista aiheutuvat pitkäaikaisvaikutuksetkin ovat myöskin tuttuja lukuisille potilaille tai ainakin sellaisen käsityksen sain kun viime vuonna tsekkailin eri syöpäsairaaloiden sivuja. Ja senkin muistan sieltä sivuilta, että hiusten menettäminenkin on yksilöllistä, koska kaikki syövän hoidoissa käytettävät lääkeaineet eivät aiheuta sitä tai hiusten menetys on vähäistä.
Joo ja hienoa, että siskosi selvisi vakavasta sairaudesta. Ikävää, että jollakin tyypillä ilmeisesti mielenterveys horjuu tuon Walesien muuttojutun takia ja tänne pitää suoltaa asiattomia kommentteja, joissa pilkallisesti viitataan Katen mahdolliseen menehtymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskollani oli syöpä, oksensi ja voi todella pahoin
Syöpiä on hyvin monenlaisia, ja ne vaikuttavat monin tavoin ihmisten ulkonäköön ja jaksamiseen. Catherine on nyt puolitoista vuotta tehnyt minimaalisen vähän töitä, hän on erittäin laiha ja käyttää peruukkia. Eli en väittäisi hänen parantuneen erityisen nopeasti. Enemmän minua hämmästyttää kuningas Charles, joka iäkkäänä syöpäpotilaana tekee jatkuvasti töitä.
Lukuisat hiusammattilaiset ihastelivat Katen hieman vaalennettuja hiuksia esim. Katen & Williamin vierailulla Skotlantiin huhtikuun lopussa ja mainitsivat, että joissakin juhlallisissa tilaisuuksissa Kate saattaa käyttää hiuslisäkkeitä kampauksissaan. Ja ei se minustakaan siltä näytä, että jatkuvasti käyttäisi hiuslisäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Lukuisat hiusammattilaiset ihastelivat Katen hieman vaalennettuja hiuksia esim. Katen & Williamin vierailulla Skotlantiin huhtikuun lopussa ja mainitsivat, että joissakin juhlallisissa tilaisuuksissa Kate saattaa käyttää hiuslisäkkeitä kampauksissaan. Ja ei se minustakaan siltä näytä, että jatkuvasti käyttäisi hiuslisäkkeitä.
Aiemmin Kate käytti lisäkepaloja, mutta tuo pitkä vaalea tukka näyttää kokoperuukilta.