Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
31161/32325 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olivat edustava pari tänään William ja Catherine! Rentoja ja tyylikkäitä, casual chic. Oikeankokoiset, hyvin istuvat vaatteet laadukkaista materiaaleista. Catherinen hiukset ovat vaalentuneet - aurinko vai kampaaja? Kyllä on Meghanilla töitä, kun yrittää tuota matkia (eikä tietenkään siinä onnistu). 

Minä kiinnitin huomioni jalkoihin, joita nyt peittivät housut, ja ainakin minun silmäni näkivät suht pitkät sääret. Niistä kun on taas ollut puhetta täällä.

Tiivis kemia välittyi tosi hyvin heidän välillään.

Meghan on Meghan, tehköön hän kaiken omalla tavallaan. Häntä ei rajoita kuninkaallisuuskaan.

Onko muuten Sussexien ketju poistunut, kun en vaan löydä???

Tiivis kemia? William vaikutti taas kyllästyn

Williamissa ei ole enää yhtään äitinsä näköä. Vaikea tunnistaa samaksi mieheksi kuin nuorena.

Vierailija
31162/32325 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olivat edustava pari tänään William ja Catherine! Rentoja ja tyylikkäitä, casual chic. Oikeankokoiset, hyvin istuvat vaatteet laadukkaista materiaaleista. Catherinen hiukset ovat vaalentuneet - aurinko vai kampaaja? Kyllä on Meghanilla töitä, kun yrittää tuota matkia (eikä tietenkään siinä onnistu). 

Minä kiinnitin huomioni jalkoihin, joita nyt peittivät housut, ja ainakin minun silmäni näkivät suht pitkät sääret. Niistä kun on taas ollut puhetta täällä.

Tiivis kemia välittyi tosi hyvin heidän välillään.

Meghan on Meghan, tehköön hän kaiken omalla tavallaan. Häntä ei rajoita kuninkaallisuuskaan.

Onko muuten Sussexien ketju poistunut, kun en vaan löydä???

Tiivis kemia? William vaikutti taas kyllästyn

Oletko sokea vai katselimmeko eri filmejä heidän Skotlannin vierailustaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31163/32325 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen olisi kaljunakin, joten turhaa pärinää taas. Joka toisella sometähtöselläkin on about kuuden naisen tukka päässään, harvalla on luonnostaan.

Naurettavaa tämä jatkuva epäolennaisuuksiin puuttuminen. Tikusta asiaa, jotta jostain edes pääsisi kaunista naista nälvimään. Jotain on pahasti vialla tällaisella ihmisparalla.

Liika laihuus ei ole kaunista eikä Willen karvaturpa. Näyttää vanhentavan kummasti. 

Vierailija
31164/32325 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju löytyi, ja näköjään kirjoittelu jatkuu siellä.

Joidenkin elämän sisältö näyttää olevan sussexit ja heidän arvostelunsa.  Ehkä ovat katkeria omaan elämäänsä. Itseensä ja elämäänsä tyytyväinen tuskin osallistuisi tuollaiseen parjaukseen. Tuossahan voisi tulla kyseeseen jopa kunnianloukkaus, jos kohde olisi tietoinen asiasta. 

Vierailija
31165/32325 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä (tai tuossa toisessa ketjussa) taannoin väitetty, että Catherinella on pitkään selkäänsä verrattuna lyhyet sääret? Kun katson noita hänen uusimpia kuviaan, en kyllä voi ymmärtää tuollaista väitettä! Legs for miles, siteeratakseni erästä herttuatarta. Ja Catherinen sääret ovat kauniit, hoikat mutta eivät tikut.

Oikea Kate oli persjalkainen. Meghanilla on pitemmät jalat vaikka on monta senttiä lyhyempi. Feikkikatella jalat ovat pitemmät kuin aidolla oli.

Vierailija
31166/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei vaan pysty luovuttamaan :D Pitkät sääret on Katella. Mutta pidä harhasi, ehkä ei kannata enempää itseään kiusata, jotta verenpaine pysyy stabiilina. Seuraat vaan edelleenkin ihan rauhassa feikkikatea.

Vierailija
31167/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin laukun käyttäminen Holokaustin muistopäivänä on nykyään ihan ok, monet varakkaat juutalaisnaisetkin käyttävät Chanelia. Chanelin omistaa nykyään Alain Wertheimer, joka on juutalaista syntyperää.

Kovasti nyt pitää löytää Catherinesta moitittavaa, oli siinä jotain järkeä tai ei..

Vierailija
31168/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikea Kate oli persjalkainen. Meghanilla on pitemmät jalat vaikka on monta senttiä lyhyempi. Feikkikatella jalat ovat pitemmät kuin aidolla oli."

Jos oikeasti rupeaa näkemään jotain "lyhytsäärisiä feikkikateja" niin kannattaa ehkä käydä lääkärissä ja tarkistaa lääkitys.

Ja noin yleisesti voisi sanoa, että kuninkaalliset eivät ole missään kauneuskilpailussa keskenään. Missit on asia erikseen.

Vierailija
31169/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanelin laukun käyttäminen Holokaustin muistopäivänä on nykyään ihan ok, monet varakkaat juutalaisnaisetkin käyttävät Chanelia. Chanelin omistaa nykyään Alain Wertheimer, joka on juutalaista syntyperää.

Kovasti nyt pitää löytää Catherinesta moitittavaa, oli siinä jotain järkeä tai ei..

Idiootit luulevat Chanelin olevan jokin sotarikollinen vaikkei häntä ole koskaan tuomittu mistään. Alain Wertheimerin isoisä Pierre Wertheimer oli Chanelin bisneskumppani jo vuodesta 1924 lähtien.

Vierailija
31170/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ei vaan pysty luovuttamaan :D Pitkät sääret on Katella. Mutta pidä harhasi, ehkä ei kannata enempää itseään kiusata, jotta verenpaine pysyy stabiilina. Seuraat vaan edelleenkin ihan rauhassa feikkikatea.

Ekan kerran Kate oli lehtien palstoilla huhtikuussa 2004 lasketellessaan Williamin kanssa Klostersin hiihtokeskuksessa Sveitsissä. Sen jälkeen on ollut varmaan satoja lehtijuttuja, joissa nuo kauniit pitkät sääret mainitaan, mutta voihan toki olla että kaikki toimittajat ovat olleet huononäköisiä :)  Lukuisia kertoja myös mainittu miten Katen pitkät sääret liittyvät hyviin geeneihin - Kate's long legs are the result of good genes. Nauratti kun eräässä jutussa kerrottiin Harryn käyttäneen aikoinaan "killer legs" -nimitystä :)

Vierailija
31171/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran Kate oli lehtien palstoilla huhtikuussa 2004 lasketellessaan Williamin kanssa Klostersin hiihtokeskuksessa Sveitsissä. Sen jälkeen on ollut varmaan satoja lehtijuttuja, joissa nuo kauniit pitkät sääret mainitaan, mutta voihan toki olla että kaikki toimittajat ovat olleet huononäköisiä :)  Lukuisia kertoja myös mainittu miten Katen pitkät sääret liittyvät hyviin geeneihin - Kate's long legs are the result of good genes. Nauratti kun eräässä jutussa kerrottiin Harryn käyttäneen aikoinaan "killer legs" -nimitystä :)

Nimenomaan näin. Onhan hänellä pitkät sääret. Tuo kapeahko lantio vaan antaa jonkun illuusion pitkästä selästä, kun levenevä takamus puuttuu. Tuon viime vierailun kuvat näyttivät hyvin vartalon muodot ja juuri ne sääret. Kauniin muotoisetkin vieläpä. Oikein hyvä paketti. 

Vierailija
31172/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carole Middletonilla on hyvä ja sopusuhtaisen näköinen kroppa, farkuissa näkyi kerran myös hänen pitkät säärensä. Ollut nuorena varmaan aika kaunis nainen, kun on vieläkin. Taitaa olla suht pitkäkin.

Isältä sitten Catherine saanut värinsä. Onnistunut geenilotto.

Vierailija
31173/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viimeaikaisia kuvia nähdessäni huolissani hänen alipainostaan ja ylipäätään terveydestään, mutta ilmeisesti sellaisen huolen ääneen lausuminen syöpäsairaan kohdalla on solvaamista. Ilmeisesti olisi hienompaa kutsua häntä erään keskustelijan sanoin hyväksi paketiksi, mikä taas minun korvaani kuulostaisi kuin hän olisi lihanpalanen.

Vierailija
31174/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viimeaikaisia kuvia nähdessäni huolissani hänen alipainostaan ja ylipäätään terveydestään, mutta ilmeisesti sellaisen huolen ääneen lausuminen syöpäsairaan kohdalla on solvaamista. Ilmeisesti olisi hienompaa kutsua häntä erään keskustelijan sanoin hyväksi paketiksi, mikä taas minun korvaani kuulostaisi kuin hän olisi lihanpalanen.

No voihan vttu. Hän on kaikkea muuta kuin mikään anorektinen ja ihan varmasti huolehtii itse itsestään huippuammattilaisten valvonnassa ja hoidoissa. Jos katselet ympärillesi oikein tarkkaan, näet muutakin kuin kehopositiivisuutta, eli erittäin hoikkia ja TERVEITÄkin naisia on.

"Koko paketti" on ainakin sata vuotta vanha sanonta, ja toooodella yleisesti käytetty. Miten mä niiiiiin arvasin, että tähänKIN joku tarttuu vänkäämään.

Jätä jo tuo ihminen rauhaan ja keksi jotain muuta tekemistä. 

Vierailija
31175/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oikea Kate oli persjalkainen. Meghanilla on pitemmät jalat vaikka on monta senttiä lyhyempi. Feikkikatella jalat ovat pitemmät kuin aidolla oli."

Jos oikeasti rupeaa näkemään jotain "lyhytsäärisiä feikkikateja" niin kannattaa ehkä käydä lääkärissä ja tarkistaa lääkitys.

Ja noin yleisesti voisi sanoa, että kuninkaalliset eivät ole missään kauneuskilpailussa keskenään. Missit on asia erikseen.

Feikkikatella on pidemmät sääret kuin aidolla Katella oli.

Missikisoista ei tosiaan ole kyse, vaan ihan pelkästä faktasta. Katella oli lyhyemmät jalat kuin Meghanilla, vaikka Meghan on noin 6 cm lyhyempi kuin Kate. Silti Meghanin jalat olivat pitemmät, näkyi selvästi esim. kuvissa joissa kävivät katsomassa neljästään kuningattaren hautajaiskukkia, tilanteesta josta Kate sanoi olleensa elämänsä vaikein, kun piti Harryn ja Meghanin kanssa kävellä yhdessä.

Vierailija
31176/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan onkin kuin meidän naapurin Pena, jolla jalat alkaa kainaloista. Housut vedetty niin ylös kuin vaan pystyy. Hauska näky, kun käyttää vielä henkseleitäkin. Leveät hartiat sentään. Konkkelehtii koivillaan rivakasti menemään, uteliaana pälyillen, tuo vanha ukko, laiha kuin pajunvitsa. 

Vierailija
31177/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan vttu. Hän on kaikkea muuta kuin mikään anorektinen ja ihan varmasti huolehtii itse itsestään huippuammattilaisten valvonnassa ja hoidoissa. Jos katselet ympärillesi oikein tarkkaan, näet muutakin kuin kehopositiivisuutta, eli erittäin hoikkia ja TERVEITÄkin naisia on.

"Koko paketti" on ainakin sata vuotta vanha sanonta, ja toooodella yleisesti käytetty. Miten mä niiiiiin arvasin, että tähänKIN joku tarttuu vänkäämään.

Jätä jo tuo ihminen rauhaan ja keksi jotain muuta

Älähän nyt aivan täysin hiilly ja please siivoa suusi, paketti hyvä! Nainen on käynyt läpi 9 kk kemoterapian eikä pysty vieläkään tekemään juurikaan töitä, joten kyllä on ihan vain inhimillistä olla huolissaan hänen terveydestään.

Vierailija
31178/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Kuningas Charles järjesti eilen syöpätapahtuman. Paikalla oli syöpäjärjestöjen edustajia ja syöpään läheisensä menettäneitä omaisia. Kuningas piti koskettavan puheen. Paikalla oli myös Sarah Ferguson kertomassa syöpäleikkauksestaan ja rintansa rekonstruktiosta sekä kannustamassa ihmisiä tutkituttamaan rintansa. Sarah ja hänen molemmat tyttärensä muuten toimivat syöpäjårjestöissä. 

Mikä se tämän ketjun aihe muuten olikaan? Ai niin! Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
31179/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt jo huolissasi omasta mielenterveydestäsi :/ Roikut jonkun kuninkaallisen perässä kuin syöpäläinen.

Vierailija
31180/32325 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pitkien säärten jatkona erittäin kapea lantio. Sitä ei varmaan kukaan voi kieltää. 

Ketju on lukittu.