Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen alkanut miettimään toksista miestä noin 12 vuoden takaa?

Vierailija
22.07.2024 |

Tapasimme deittipaikkojen ulkopuolella alun perin. Livenäkin tapasimme. Muistan hänestä kuitenkin herkästi suuttumisen siellä paikassa (netissä), jossa alun perin tapasimme. Muistaakseni sen takia meistä ei tullut mitään. En muista aukottomasti kaikkea, mutta ne ihmeelliset suuttumiset kyllä muistan. MIKSI olen alkanut miettimään häntä viime aikoina?! Ei mitään järkeä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi en ole ikinä ollut sellainen, joka dumppaa miehen ruman vaatteen tmv. takia. Joten tiedän aina, että jos joku juttu ei ole edennyt minun takiani, on syy ollut oikeasti hyvä. Se lohduttaa minua. 

Ap

Vierailija
2/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut vanhaksi, tervetuloa joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole lähelläkään vanhaa.

Ap

Vierailija
4/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin kai koskaan päässyt ylj siitä, että niin maagisen alun saanut juttu päättyi. Ettei hän ollutkaan hyvä, koska suuttui aina yhtäkkiä jostain. En ollut koskaan ennen tavannut ketään sillä tavalla missään, se oli ainutlaatuista.

Ap

Vierailija
6/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli*

Vierailija
7/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen käyttäytyminen jää mieleen. Ei siinä sen kummempaa. Varsinkin nyt vanhempana, voi mieleen tulla joku todella kypsymätön heppu, jonka käytöstä ei voi järjellä käsittää. Onhan se mysteeri kaikille muille, paitsi hepulle itselleen. Ja se syy on 99 kertaa sadasta se, että "Kaikki muut ovat törttöjä", eikä sitä voi järjellä muille selittää. Sen miettimiseen ei kannata käyttää elämäänsä, vaan hyväksyä, että jotkut vain tekevät elämästään itselleen hankalampaa ja karkoittavat muut ympäriltään ilman mitään järjellistä syytä.

Vierailija
8/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitens se panemispuoli oliko hyvää ??

Vierailija
10/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitens se panemispuoli oliko hyvää ??

En ymmärrä mistä panemispuolesta selität? 

Ap

Vierailija
11/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen käyttäytyminen jää mieleen. Ei siinä sen kummempaa. Varsinkin nyt vanhempana, voi mieleen tulla joku todella kypsymätön heppu, jonka käytöstä ei voi järjellä käsittää. Onhan se mysteeri kaikille muille, paitsi hepulle itselleen. Ja se syy on 99 kertaa sadasta se, että "Kaikki muut ovat törttöjä", eikä sitä voi järjellä muille selittää. Sen miettimiseen ei kannata käyttää elämäänsä, vaan hyväksyä, että jotkut vain tekevät elämästään itselleen hankalampaa ja karkoittavat muut ympäriltään ilman mitään järjellistä syytä.

Huom. En ole vanha, enkä ole kertonut onko mies ollut mies vai poika noin 12 vuotta sitten. 

Mutta niin kai... muistan sieltä täältä jotain treffeistämme. Hän oli kyllä jollain tavalla ihana, mutta sitten vaistoni varoitteli siitä impulsiivisuudesta. Olisinpa kirjoittanut päiväkirjaa silloin. Voisin muistaa paljon paremmin.

Vierailija
12/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla harmittaa nähdä, että tällaiset tyypit saavat naisia ja ovat tosi sitoutuneita. Sitten sitä alkaa kyseenalaistamaan omia muistojaan, vaikka tiedän tasan tarkasti, että olen aina dumpannut miehet ja pojat vain hyvästä syystä. Eikä ihmisen perusluonne mihinkään muutu. Joten minulla ei pitäisi olla yhtäkään syytä muistella tuota tyyppiä. 

Vierailija
13/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että loppui. Huonosti tuossa olisi käynyt. Ohi mikä ohi. Elämä on kuitenkin enimmäkseen tässä ja nyt!

14/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tavalla harmittaa nähdä, että tällaiset tyypit saavat naisia ja ovat tosi sitoutuneita. Sitten sitä alkaa kyseenalaistamaan omia muistojaan, vaikka tiedän tasan tarkasti, että olen aina dumpannut miehet ja pojat vain hyvästä syystä. Eikä ihmisen perusluonne mihinkään muutu. Joten minulla ei pitäisi olla yhtäkään syytä muistella tuota tyyppiä. 

Meinaat että tuollainen epästabiili suuttuja olisi ollut jollain tavalla hyvä kumppani? Ei varmasti olisi.

Ja mistä päättelet, että hän olisi ollut sitoutuva? Ei epävakaat ihmiset sitoudu. Eivät he kykene siihen. Joko suuttuvat ja jättävät itse tai sitten heidät jätetään. Ei kukaan jaksa mitään ihme raivoajaa. Väistit luodin!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että tuollainen epästabiili suuttuja olisi ollut jollain tavalla hyvä kumppani? Ei varmasti olisi.

Ja mistä päättelet, että hän olisi ollut sitoutuva? Ei epävakaat ihmiset sitoudu. Eivät he kykene siihen. Joko suuttuvat ja jättävät itse tai sitten heidät jätetään. Ei kukaan jaksa mitään ihme raivoajaa. Väistit luodin!

Sanoinko, että hän olisi hyvä kumppani? Tai että ajattelisin hänen voivan olla hyvä kumppani?

Vierailija
16/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että väistin luodin. Muistaakseni mies ei raivonnut minulle suoraan, vaan sai raivareita siellä paikassa, jossa tapasimme netissä. Muille ihmisille. Mutta ei se sen parempi ole.

17/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko, että hän olisi hyvä kumppani? Tai että ajattelisin hänen voivan olla hyvä kumppani?

Tuossa lainaamassani virstissä sanoit, että tällaiset miehet saavat naisia ja ovat sitoutuneita. 

Minä vähän ihmettelen, miksi luulet tuollaisen suuttuvan miehen saavan naisia tai olevan hyvä sitoutumaan? Minusta se on outo ajatus.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko, että hän olisi hyvä kumppani? Tai että aj

Ööö no vaikka somesta? Tuolla on kakarakin nykyään ja on ainakin ollut kihloissa. 

Sitoutunut voi olla olematta hyvä kumppani, haloo.

19/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä taitaa mennä lainaukset ristiin. Siis tuo viesti, johon minä kommentoin, ei ilmeisesti ollutkaan ap:n kirjoittama, vaikka niin käsitin. 

Sorry. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole lähelläkään vanhaa.

Ap

No nelikymppinen oot taatusti. Ja silloin on luonnollista alkaa kelaamaan omaa elämää sieltä syntymästä tähän hetkeen, että mitäpäs on tullu tehtyä, sanottua ja koettua. Normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi