Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
"Huomatkaa se pieni ero. Kuninkaallisten terveydellä spekulointi ei ole oikeaa elämää. Kuninkaallisten terveydellä spekuloinnin ankara tuomitseminen samassa ketjussa on oikeaa elämää!"
Pakko nostaa tuo välihuuto. Kuvaa tilannetta täysin.
Vierailija kirjoitti:
Emme me tiedä, millaisia hedelmöityshoitoja nämä kuninkaalliset ovat saaneet, eikä se meille kuulukaan. Katella meni häistä raskaaksi tuloon pitempi aika kuin avoimesti anoreksiataustastaan puhuneella Ruotsin Viktorialla. Lisäksi hän on ollut raskauksiensa alkuvaiheet sairaalahoidossa, missä on varmistettu lasten ravinnonsaanti. Ehkä nämä asiat joskus selviävät, tai sitten eivät. Hienoa joka tapauksessa, että lapsia on tullut, kuninkaallisilla on tässä asiassa hirveät paineet.
Miksi joidenkin henkilökohtaiset terveystiedot ja "asiat pitäisi aikanaan selvitä"? Hyperemeesi on joidenkin vaiva raskaudessa, toisilla taas ei mitään ongelmia.
Tunnen monia erittäin hoikkia, jotka ovat täysin terveitä, eikä mitään hormonihoitoja ole tarvittu lasten alulle saamiseksi eikä mihinkään muuhunkaan. Olen myös tavannut oksentelijoita, joille odotusaika on ollut silkkaa helvettiä.
Joku tuolla aiemmin valitteli, inhottavaa solvaustekstiä aikansa suollettuaan, kun täällä "ei saisi Katesta keskustella".
Miksi hänen tai kenenkään muun yksityisistä ja äärimmäisen henkilökohtaisista asioista pitäisikään "keskustella"? Mitään ei onneksi kukaan niistä tiedä, joten menee vaan haukkumiseksi ja turhaan jankkaamiseksi. Mutta tämähän lienee juuri tarkoituskin. Mitä tästä oikein saa?
Vierailija kirjoitti:
"Huomatkaa se pieni ero. Kuninkaallisten terveydellä spekulointi ei ole oikeaa elämää. Kuninkaallisten terveydellä spekuloinnin ankara tuomitseminen samassa ketjussa on oikeaa elämää!"
Miten se on spekulointia, jos joku kirjoittaa faktamuodossa "Letizia on anorektikko" ja minkähän erikoisalan lääkäri tuonkin kirjoitti?
Kumppani kysyy teiltä, että miten on päiväsi mennyt.
"Olen taas ollut vauvapalstalla inttämässä Walesin prinsessan terveystiedoista, koska väitän ettei hänellä ole mitään syöpää, ja ihan varmasti on anorektikkokin ja saanut hormonihoitoja. Ensin kuukausia väitin kivenkovaan, että se on kuollut, mutta se taisi mennä pieleen. Mutta ei haittaa, kunhan saan rauhassa haukkua sitä"...ding dong...
Ja joku huumeasiantuntija leimaa täysin itselleen tuntemattoman nistiksi. Ei edes tiedä millaiset huumeet kyseessä.
Prinsessa on käyttänyt hihattomia asuja, ja tuskin jonain piikittäjänä sellaisia voisi käyttää.
Nuoruudessaan hyvin moni on kokeillut kokaa ja poltellut ruohoa, se ei kenestäkään mitään nistiä tee.
Itsekin tunnen todella fiksuja vanhempia, joilla nuoruudessaan aika villi festarimenneisyys ja kaikenlaisia kokeiluja, mutta ne jäivät perheenperustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Olen taas ollut vauvapalstalla inttämässä Walesin prinsessan terveystiedoista, koska väitän ettei hänellä ole mitään syöpää, ja ihan varmasti on anorektikkokin ja saanut hormonihoitoja. Ensin kuukausia väitin kivenkovaan, että se on kuollut, mutta se taisi mennä pieleen. Mutta ei haittaa, kunhan saan rauhassa haukkua sitä"...ding dong...
Voisi olla monen kumppanin "last call" :)
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: sinulla ei ole kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Hienosti väistit itse pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska olet siis kokemusasiantuntija, kerro ihmeessä, mitä sinun puolisosi ajattelee siitä, että sinun elämäsi sisältönä on yllä olevan kaltaisten vuodatusten kirjoittelu?
Milloin tuo uusi perimyslaki tuli voimaan Briteissä eli miten paljon Charlotte "myöhästyi"?
Mitä tarkoitat tuolla? George syntyi esikoiseksi, joten mitään kilpailua sijoittumisesta kruununperimysjärjestykseen ei ole heidän välillään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska olet siis kokemusasiantuntija, kerro ihmeessä, mitä sinun puolisosi ajattelee siitä, että sinun elämäsi sisältönä on yllä olevan kaltaisten vuodatusten kirjoittelu?
No kerro sinä ensin, että mitä sinun poikkis/kumppani/joku muu jne. on mieltä näistä haukkumisista, kun olet epäilemättä siinä leirissä, joka päivisin pohtii kuninkaallisten terveydentilaa, ulkonäköä jne. Minähän tätä ensin mietin.
Sisäelinsyövästä ei toivuta. Siihen kuollaan.
Jos kudoksesta löytyneet syöpäsolut saadaan pois, eikä metastaaseja ole päässyt etenemään muualle, ei ole mitään syytä, miksi ei tuosta paranisi täysin ja kokonaan. Riippuu tietenkin missä kohde sijaitsee.
Kunhan vaan löydös tehdään tarpeeksi ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
"Olen taas ollut vauvapalstalla inttämässä Sussexin herttuattaren terveystiedoista, haukkumassa häntä rumaksi lommonaamaksi kuten lapsiaankin. Väitän jopa hänen käyttäneen tekomahaa eikä oikeasti ole synnyttänyt. Välillä sanon häntä vitivalkoiseksi ja välillä niikiriksi. Mutta ei haittaa, kunhan saan rauhassa haukkua sitä"...ding dong...
Vierailija kirjoitti:
Jos kudoksesta löytyneet syöpäsolut saadaan pois, eikä metastaaseja ole päässyt etenemään muualle, ei ole mitään syytä, miksi ei tuosta paranisi täysin ja kokonaan. Riippuu tietenkin missä kohde sijaitsee.
Ratkaisevaa on tosiaan missä vaiheessa syöpä havaitaan ja jo aiemmin ketjussa lueteltiin lukuisia eri syöpiä, joita esiintyy vatsan alueella ja jossain mainittiin että esim. valtaosa suolistosyövistäkin paranee pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen taas ollut vauvapalstalla inttämässä Sussexin herttuattaren terveystiedoista, haukkumassa häntä rumaksi lommonaamaksi kuten lapsiaankin. Väitän jopa hänen käyttäneen tekomahaa eikä oikeasti ole synnyttänyt. Välillä sanon häntä vitivalkoiseksi ja välillä niikiriksi. Mutta ei haittaa, kunhan saan rauhassa haukkua sitä"...ding dong...
Juuri näin. Sekopäistä. Kannattaa omalla kohdallaan miettiä, olkoon kuka tahansa kohteena.
Aiemmin täällä on keskusteltu asuista, kampauksista, edustuskäynneistä ja -paikoista, seremonioista ja tällaisista normaaleista monarkiaan liittyvistä aiheista, joihin mm Catherinekin kuuluu. Asiallisestikin jopa. Eikö tämä riitä? Täytyykö taantua murkkuikäisen tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisevaa on tosiaan missä vaiheessa syöpä havaitaan ja jo aiemmin ketjussa lueteltiin lukuisia eri syöpiä, joita esiintyy vatsan alueella ja jossain mainittiin että esim. valtaosa suolistosyövistäkin paranee pysyvästi.
Ex-ministeri Elisabeth Rehn'lläkin todettiin suolistosyöpä ja taisi olla rutiinitarkastuksessa. Ei menehtynyt, oliskos peräti elossakin vielä, aika iäkäs jos on.
Vierailija kirjoitti:
OK, snowflake. Et siis ole käynyt Jodelissa tai Redditissä. Kiva kun paljastit tietämättömyytesi. Sen kai halusit tehdäkin, kun tuollaisia perusteettomia yleistyksiä keksit omasta päästäsi. "Ainoa paikka missä häntä solvataan on tietenkin vauvapalsta". Miksi olet täällä jos niin kovasti ahdistaa. Mene muualle, missä Katesta puhutaan vain hyvää. Näkemiin!
Hysteeriset huvihullut eivät lähde vaikka he - omien väitteidensä mukaan - kokevat vauvapalstan ahdistavana surullisena. Masokistit. Aivan kuten kuninkaalliset, jotka joutuvat - omien väitteidensä mukaan - nettikiusatuksi mutta eivät osaa pysyä poissa netistä. Huomionkipeys on vahva motiivi näillä uhriutujilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se kaksoisstandardi. Trollit spämmäävät ja vuodattavat turhia viestejä sivutolkulla. Kun joku sanoo vastaan, hänet leimatan vuodattajaksi. Trollin motto: "Syytän ja sheimaan sinua kaikesta, mitä minä itse teen."
Joo, pääasia että tajutaan tuo lääkäreiden huoli siitä miten ihmisiä leimataan pelkän hoikkuuden perusteella anorektikoiksi.