Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
29181/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan meni vitsikkääksi :D ettäkö Harry olisi kieltäytynyt kuninkuudesta jos olisi Williamin asemassa; sehän sitä riepoo kun on ikänsä tiennyt et hänestä ei tule kuningasta vaikka ois omasta mielestään siihen niin passeli, parempi kuin isoveljensä :D No, yhtä irrationaalinen ja harhainen on kuin tämä aktiivi-ihailijansakin tässä ketjussa.

Luetun ymmärtäminen taas yllä olevan ongelma. Uskon että tahallasi ymmärrät väärin. Noin sakeeta väärinymmärrystä ei muuten voi olla. Päinseiniä meni!!

Vierailija
29182/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

betty ja camis (kukaan muu ei ole Elisabetia nimittänyt betyksi eikä Camillaa camikseksi), vieläpä pienillä alkukirjaimilla, mutta DIANA kokonaan isoilla. Mikä hölmö sinä oikein olet? Luulet tietäväsi hovin sisäisiä asioita, joita takuulla et voi tietää, kiristystä ja uhkailua kruunusta luopumisesta, ja palvot pyhää Dianaa kuvitellen ymmärtäväsi hänen ajatuksensa ja tulevaisuuden suunnitelmansa. 

Et sinä voi noita asioita tietää. Teet itsesi vain naurunalaiseksi.

Olen lukenut että bettyksi jotkut uskallikot häntä bettyksi nimittivät. Eivät tietenkään HÄNEN kuullensa.

Camis, cowilla ym. lehmä , huuhkaja ym. kasoittain nimityksiä maailmalta löytyy.

Itse teet itsesi naurunalaiseksi,  kun et lue muutakuin omaa skeidaasi täältä. Lukisit laajasti maailmalta, mitä brittihovista spekutaan, kirjoitellaan. Et olisi nii

Joo, huomaa kyllä että olet aito siniverinen, nyt ja aina, etkä ollenkaan pahantahtoinen tai sivistymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29183/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Kellokoskellakin vuosikymmeniä aito prinsessa.. jos aika olisi ollut eri olisikohan häneltäkin iltaisin otettu läppäri pois?   bmn  

Vierailija
29184/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi William tarvitsee turvasataman?

Universaali kommentoija osaa varmaan vastata. Miksi wille on nykyään puliukon näköinen ja marketti pimu näyttää olevan pienessä sievässä kans. 

Vierailija
29185/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Kellokoskellakin vuosikymmeniä aito prinsessa.. jos aika olisi ollut eri olisikohan häneltäkin iltaisin otettu läppäri pois?   bmn  

Pitääkö tuo ottaa loukkauksena? Läppäreitä ei enää oteta pois,  koska heitä oli kielletty kirjoittamasta tähän ketjuun koska itkivät öisin ja valvoja oli lukenut näitä, miten törkeetä palautetta he täällä saivat , kun suomenkieli ei ole hallinnassa. 

Vaikka kuinka minua ivaisit pilkkaisit niin olen edelleen siniverinen. Kaikkein järkyttävintä oli tuo pilkka poikani syöpäkuolemasta. 

Kyllä olet varmaan moden ja monen sydänystävä. Lyöt myös navan alle sumeilematta mielenterveys hyväntekijöitä, mt hoitohenkilökuntaa, kaikkia niitä joita tämä koskettaa, täällä ivaat ja pilkkaat heitä kaikkia jopa kaikissa ketjuissa. En puhu vain itsestäni.  Oletko itse S I v I s t y n y t ja miten perustelet sen?

Vierailija
29186/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tuo joku laitoksessa asuva siniverinen puhuu poikansa kuoleman pilkkaamisesta? Muutenkin koko viimeisin kommentti oli yhtä häiriintynyttä tajunnanvirtaa, alkaako nyt mennä pää todella sekaisin? Tämä ei ole pilkkaa vaan aidosti huolestunut toteamus, kannattaisiko hänen viettää aikaa muualla kuin tällä palstalla tai jutella jollekulle ajatuksistaan?

Vierailija
29187/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuo ottaa loukkauksena? Läppäreitä ei enää oteta pois,  koska heitä oli kielletty kirjoittamasta tähän ketjuun koska itkivät öisin ja valvoja oli lukenut näitä, miten törkeetä palautetta he täällä saivat , kun suomenkieli ei ole hallinnassa. 

Vaikka kuinka minua ivaisit pilkkaisit niin olen edelleen siniverinen. Kaikkein järkyttävintä oli tuo pilkka poikani syöpäkuolemasta. 

Kyllä olet varmaan moden ja monen sydänystävä. Lyöt myös navan alle sumeilematta mielenterveys hyväntekijöitä, mt hoitohenkilökuntaa, kaikkia niitä joita tämä koskettaa, täällä ivaat ja pilkkaat heitä kaikkia jopa kaikissa ketjuissa. En puhu vain itsestäni.  Oletko itse S I v I s t y n y t ja mi

oot ihan sekaisin tai sitten trolli jolle ei voi kuin nauraa.

Vierailija
29188/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisesta Kielipuolesta on tullut suomalainen aatelinen ja toisessa ketjussa hän on ulkosuomalainen USA:ssa. Ei ihme että mieli sekoaa.

Vierailija
29189/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet varmaan moden ja monen sydänystävä. Lyöt myös navan alle sumeilematta mielenterveys hyväntekijöitä, mt hoitohenkilökuntaa, kaikkia niitä joita tämä koskettaa, täällä ivaat ja pilkkaat heitä kaikkia jopa kaikissa ketjuissa. En puhu vain itsestäni.  Oletko itse S I v I s t y n y t ja mi

Selittäisitkö pilkan lapsen kuolemasta?

Vierailija
29190/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue nyt välillä omia kommenttejasi ja tule vasta sitten puhumaan sivistyksestä ja ivaamisesta - jos kehtaat. Et sinä tiedä kuka täällä kirjoittelee tai ovatko he muissakin ketjuissa. Samaa höttöä kuin se että tiedät mitä DIANA ajattelisi ja tuntisi on tuo kun kuvittelet tietäväsi mitä muut ajattelevat ja tekevät - tai että sinulle vastaa vain yksi henkilö. Eri.

Vierailija
29191/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ivaat ja pilkkaat kuninkaallista perhettä? Nimittelet ja haukut täällä muita ketjulaisia? Vähättelet toisten syöpäsairauksia tai suorastaan kiistät ne?

Vierailija
29192/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kyllä ne monet kommentit Nallen navetoista ja kuinka kielioppinen kertoi sukunsa olleen navettatyöntekijöitä, köyhiä ja tavan kansaa. 

Vierailija
29193/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei kukaan ole nähnyt enää vuosiin Katea elävänä, ainoastaan CGI:llä tehtyjä kalpeita kopioita meille esitetään. Miksi Kate pidetään edelleen koomassa bunkkerissa, onko hän suurikin vaara Englannin kruunulle, van kuningas Charles tietää?

Vierailija
29194/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei kukaan ole nähnyt enää vuosiin Katea elävänä, ainoastaan CGI:llä tehtyjä kalpeita kopioita meille esitetään. Miksi Kate pidetään edelleen koomassa bunkkerissa, onko hän suurikin vaara Englannin kruunulle, van kuningas Charles tietää?

Ja mistä sinä tiedät että kukaan ei ole nähnyt vuosiin Katea elävänä? Koska ja missä hänet mielestäsi on joku viimeksi elossa nähnyt ja mistä sen tiedät?

Vierailija
29195/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun kirjoitukset ovat aivan sairaita. Olen huolissani kirjoittajien mielenterveydestä, hakekaa apua !

Vierailija
29196/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi kooma ja feikkikatejutut ole jo ihan kulunutta ja loppuunkaluttua kamaa?

Vierailija
29197/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun kirjoitukset ovat aivan sairaita. Olen huolissani kirjoittajien mielenterveydestä, hakekaa apua !

Ei kaikkien mielenterveydessä ole vikaa mutta ainakin yksi on joka ei täysillä valoilla kulje. Jutut sakenee vain ajan myötä.

Vierailija
29198/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt liikaa lukenut sitä mannermediaa, tuijotellut videoita royal familysta ja lukenut Dianasta kertovia kirjoja. Paasto kuninkaallisista voisi tehdä hyvää, tästä palstasta myös. Palaisit maanpinnalle.

Vierailija
29199/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannermedian lukeminen ilmeisesti estää palstan kysymysten lukemisen tai ainakin niihin vastaamisen.

Vierailija
29200/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat navettalaisilla. Jos tarkoitat jotain muuta henkilöä. Minä olen ja olen siniverinen nyt ja kuolemaani saakka. Sinäkään pahuudellasi , sitä et muuttaa voi. Mutta eriasia millä mittapuulla meidänkin suku varakkaaksi saadaan.

Ihan mielenkiintoista tietää, miten minusta navettalaisen saat. Olen kyllä faffan tiluksilla navetassa käynyt. Ratsastaa en halunnut koskaan, vaikka hevosista pidän paljon ja niitä hoidin.

Olen tehnyt elämän työni ihan muualla.

Sukujuuria täällä osin ja elämä muualla äitini kautta. Suomenkielioppi on jotensakki outoa täällä esim. ajatuspisteitä... Ei hyväksytä lainkaan. Suomenkielen opettajani pitää myös palautetta täällä outona. Ilman pisteitä ja pilkkuja, pitää teksti ymmärtää. Nythän ei ole kyse ylioppilas kirjoituksista tms. arvioinnista. Hän pitää näitä I vailuja ja palkkaamista vain pahansuopaisuutena.

Ketju on lukittu.