Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
29201/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkoi kielioppi-itku.. ajatuspisteet "hyväksytään", ne kuuluvat suomen kieleen siinä kuin muihinkin ja tiedät sen ihan hyvin että sinua ei ole torjuttu ajatuspisteiden käytöstä vaan pilkkujen ja pisteiden tolkuttomasta määrästä ja muutenkin älyttömästä kirjoitustavasta, turha vedota mihinkään kielitaidottomuuteen ja suomen kielen opettajiin. JOS oikeasti kävisit jollain suomen kielen kurssilla kyllä opettajan pitäisi itse olla sen verran kielitaitoinen ja arvostaa opettamaansa kieltä että PERUSASIAT tulisi selväksi. Olet keksinyt naurettavan roolin itsellesi ja mielikuvituskavereillesi, ei sitä kukaan järkevä usko.

Vierailija
29202/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat navettalaisilla. Jos tarkoitat jotain muuta henkilöä. Minä olen ja olen siniverinen nyt ja kuolemaani saakka. Sinäkään pahuudellasi , sitä et muuttaa voi. Mutta eriasia millä mittapuulla meidänkin suku varakkaaksi saadaan.

Ihan mielenkiintoista tietää, miten minusta navettalaisen saat. Olen kyllä faffan tiluksilla navetassa käynyt. Ratsastaa en halunnut koskaan, vaikka hevosista pidän paljon ja niitä hoidin.

Olen tehnyt elämän työni ihan muualla.

Sukujuuria täällä osin ja elämä muualla äitini kautta. Suomenkielioppi on jotensakki outoa täällä esim. ajatuspisteitä... Ei hyväksytä lainkaan. Suomenkielen opettajani pitää myös palautetta täällä outona. Ilman pisteitä ja pilkkuja, pitää teksti ymmärtää. Nythän ei ole kyse ylioppilas kirjoituksista tms. arvioinnista. Hän pitää näitä I vailuja ja palkkaamista vain pahansuopaisuuten

Onko äitisi jonkun ulkomaan siniverinen kun isällesi annettiin lupa avioitua kanssaan? Ei vaan, ei tarvitse edes vastata :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29203/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

betty ja camis (kukaan muu ei ole Elisabetia nimittänyt betyksi eikä Camillaa camikseksi), vieläpä pienillä alkukirjaimilla, mutta DIANA kokonaan isoilla. Mikä hölmö sinä oikein olet? Luulet tietäväsi hovin sisäisiä asioita, joita takuulla et voi tietää, kiristystä ja uhkailua kruunusta luopumisesta, ja palvot pyhää Dianaa kuvitellen ymmärtäväsi hänen ajatuksensa ja tulevaisuuden suunnitelmansa. 

Et sinä voi noita asioita tietää. Teet itsesi vain naurunalaiseksi.

Olen lukenut että bettyksi jotkut uskallikot häntä bettyksi nimittivät. Eivät tietenkään HÄNEN kuullensa.

Camis, cowilla ym. lehmä , huuhkaja ym. kasoittain nimityksiä maailmalta löytyy.

Itse teet itsesi naurunalaiseksi,  kun et lue muutakuin omaa skeidaasi täältä. Lukisit laajasti maailmalta, mitä

Joo, huomaa kyllä että olet aito siniverinen, nyt ja aina, etkä ollenkaan pahantahtoinen tai sivistymätön.

Noblesse oblige, kato.

Vierailija
29204/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on Kate nähty muun perheen kanssa Skotlannissa! Tyylikkäänä kuin mikä <3 <3 <3

Vierailija
29205/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noblesse oblige", todellakin ja ylevästi hän velvollisuutensa kantaakin :D

Vierailija
29206/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat navettalaisilla. Jos tarkoitat jotain muuta henkilöä. Minä olen ja olen siniverinen nyt ja kuolemaani saakka. Sinäkään pahuudellasi , sitä et muuttaa voi. Mutta eriasia millä mittapuulla meidänkin suku varakkaaksi saadaan.

Ihan mielenkiintoista tietää, miten minusta navettalaisen saat. Olen kyllä faffan tiluksilla navetassa käynyt. Ratsastaa en halunnut koskaan, vaikka hevosista pidän paljon ja niitä hoidin.

Sukujuuria täällä osin ja elämä muualla äitini kautta. Suomenkielioppi on jotensakki outoa täällä esim. ajatuspisteitä... Ei hyväksytä lainkaan. Suomenkielen opettajani pitää myös palautetta täällä outona. Ilman pisteitä ja pilkkuja, pitää teksti ymmärtää. Nythän ei ole kyse ylioppilas kirjoituksista tms. arvioinnista. Hän pitää näitä I vailuja ja palkkaamista vain pahansuopaisuuten

Miltä tämÄ sinusta.näyttää Kerro,,,,,,,,,onko..........Hienoa????????????ja entäs Se Että kirjainten Koolla,,....,,,,..ja väli Lyönneillä eiole mitään Merkitystä? Opettajasi sanoi että ihan ok, ei tarvitse yrittää opetella sen enempää? 

Vierailija
29207/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt aukko historian tuntemuksessa; ihan tottako on ollut torppareita jotka perustivat tänne tehtaita?

Joo, sama pisti silmään minullakin. Äkkirikastuneet torpparit?

Vierailija
29208/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nythän mä tajuan. Molukkirapu elää merenpohjassa eikä kovin monipuolisesti pääse maailmaan tutustumaan. Pakostikin jää käsityskyky rajoittuneeksi.

Molukkirapu on ainoa todellinen siniverinen.

Vierailija
29209/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisesta Kielipuolesta on tullut suomalainen aatelinen ja toisessa ketjussa hän on ulkosuomalainen USA:ssa. Ei ihme että mieli sekoaa.

Voisitko pysyä edes asiassa . En ole kirjoittanut muissa ketjuissa. Koska siellä kirjoitatte te samat seko jankkaajat. Ei siellä muut kirjoitte. Usalainen En ole, enkä ääkkösetön. Tältä koneelta on muut poistuneet. Ainoastaan Minä täällä spekuilen vaikka teitä13 peukuttajaa se ottaa kaaliin. Pitkän pätkän kun rupee olemaan minuun kohdistuvaa pääkopan arvostelua , kun muuta ette te osaa, jätän spekut väliin. Sitte kun jankkaus loppuu. Voin taas teidän iloksi jatkaa. 

On kerrottu että Mode on täällä,  tämän jankutuksen, mt lyömäaseen takana. Ja nämä n. 14 peukuttajaa ovat sama ja perheen muut peukuttaa samanmielisesti omilta koneiltaan. Ei mahdotonta. Eihän se rikos oo mutta huvittavaa. Aivoitusten sekoilua.

.

Vierailija
29210/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle on "kertonut"? Minä olen kommentoinut sinulle silloin tällöin kuten moni muukin, ei ole perhe peukuttamassa ja mistä sinä sen 14 keksit? Määrämme kasvaa näköjään, aiemmin meitä taisi olla 3-7. En tunne modea/modeja, en tiedä keitä he ovat, miksi oletat että tarvitaan modea jonkun "kampanjan" taakse, miksi et suostu käsittämään että olet rasittava ja hölmö kun luulet että esityksesi menee läpi? No muutamalle tuntuu menevän mutta kuten joku totesi, järkeville ei.

Ja kyllä, kyllä sinä olet usalainen ja ääkkösetön. Oikeastaan noiden ja kielipuolen lisäksi voisit olla myös jankkaaja.

Vierailija
29211/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt aukko historian tuntemuksessa; ihan tottako on ollut torppareita jotka perustivat tänne tehtaita?

Joo, sama pisti silmään minullakin. Äkkirikastuneet torpparit?

Uhriutujan Faffan vai mikä Isofaffa se olikaan halveksitut torpparit päättivät irtaantua rikkaan riistäjänsä ikeestä ja perustivat tehtaita. Eivät silti saaneet Faffan kunnioitusta koska olivat äkkirikastuneita ja siksi rahvasta, eivät hienoja aatelisia kuten Faffa, Estelle/Telle-täti ja Kielipuolinen. Ihan yksinkertaista, mikäs tuossa on vaikea käsittää :D

Vierailija
29212/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faffan torpparit olivat nimiltään mm Finlayson ja von Nottbeck.

Vierailija
29213/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas alkoi kielioppi-itku.. ajatuspisteet "hyväksytään", ne kuuluvat suomen kieleen siinä kuin muihinkin ja tiedät sen ihan hyvin että sinua ei ole torjuttu ajatuspisteiden käytöstä vaan pilkkujen ja pisteiden tolkuttomasta määrästä ja muutenkin älyttömästä kirjoitustavasta, turha vedota mihinkään kielitaidottomuuteen ja suomen kielen opettajiin. JOS oikeasti kävisit jollain suomen kielen kurssilla kyllä opettajan pitäisi itse olla sen verran kielitaitoinen ja arvostaa opettamaansa kieltä että PERUSASIAT tulisi selväksi. Olet keksinyt naurettavan roolin itsellesi ja mielikuvituskavereillesi, ei sitä kukaan järkevä usko.

Olen käsittänyt että pääkopassasi ymmärrät kuten olen monesti sanonut En osaa vielä virheettömästi suomenkieltä. Pilkut ja pisteet useammat joita ajatuspisteinä, sain heti sanktioita teiltä kuten muustakin tekstistäni. Suomenkielen opettajani sen takia lohdutti minua, kun niin rumasti täällä suomenkielen oppijoille annettiin palautetta. Mitään kannustavaa ei heille täällä tullut, töihin pitäis päästä Suomeen ja osata kirjoittaa keskustelu palstoilla esimerkiksi. Siksi heillä asuntolan valvoja,  otti koneet pois, että yö ahdistus itkut poistui.

Siis ilman pisteitä,pilkkuja pitää suomenkielisen ymmärtää lauseiden sisältö. Sitten haetaan pilkut, pisteet ym. rytmitykset. Muu on hänen mielestään ilkeää aivomölinää jos niistä suomalainen i vailee.

Ikävää että koette kielioppi-itkuksi. On surullista että muuta kannustavaa et osaa sanoa. On myös surullista että väität minun kirjoittavan muissa ketjuissa Ei ole totta. Siellä kirjoittelette te siksi en sinne kirjoittele. En ole usalainen.En ole aakkoseton jne.

Pysy edes harhoissasi, vainoissasi edes totuudessa...  Suosittelen että menet hakemaan apua noiden oireiden kanssa. Kerro heille miksi olet valikoinut minut kohteeksi, ilmeisesti En ole ainut joka itkee kynsissäsi. Sinulla näin mt potilaita nähneenä, on paha laakerit tiltti päässäsi. Voi olla että sitä ei enää saada avatuksi. Mutta YRITÄ  hakea apua vielä jos vaikka apu vielä löytyisi. 

Monet lähimmäisesi kiittäisivät siitä sinua. Loppuisi toivottavasti tuo mt lyömäaseena käyttö.

Olen iloinen jos tuon tekisit.

Vierailija
29214/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa täällä ainakin nauraa, siniveriselle molukkiravulle.. ja teollistumisen historiakin menee ihan uusiksi, torpparithan ne Suomeen tehtaita pystyttelivät ;D

Vierailija
29215/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisesta Kielipuolesta on tullut suomalainen aatelinen ja toisessa ketjussa hän on ulkosuomalainen USA:ssa. Ei ihme että mieli sekoaa.

Voisitko pysyä edes asiassa . En ole kirjoittanut muissa ketjuissa. Koska siellä kirjoitatte te samat seko jankkaajat. Ei siellä muut kirjoitte. Usalainen En ole, enkä ääkkösetön. Tältä koneelta on muut poistuneet. Ainoastaan Minä täällä spekuilen vaikka teitä13 peukuttajaa se ottaa kaaliin. Pitkän pätkän kun rupee olemaan minuun kohdistuvaa pääkopan arvostelua , kun muuta ette te osaa, jätän spekut väliin. Sitte kun jankkaus loppuu. Voin taas teidän iloksi jatkaa. 

On kerrottu että Mode on täällä,  tämän jankutuksen, mt lyömäaseen takana. Ja nämä n. 14 peukuttajaa ovat sama ja perheen muut peukuttaa samanmielisesti omilta koneiltaan. Ei mahdotonta. Eihän se rikos oo mutta huvittavaa. Aivoitusten sekoilua.

Jos sinä et keksisi juttuja ja esittäisi olevasi jotain mitä et ole ei sinua kukaan pilkkaisi. Edellyttäen toki että asiallisesti keskustelisit ja spekujasi esittäisit, ei siten kuten olet tehnyt, todella räävittömästi. Olisiko aika itse nyt katsoa siihen kuuluisaan peiliin ja lopettaa ilkeämielinen pelleily?

Vierailija
29216/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukujuuria täällä osin ja elämä muualla äitini kautta. Suomenkielioppi on jotensakki outoa täällä esim. ajatuspisteitä... Ei hyväksytä lainkaan. Suomenkielen opettajani pitää myös palautetta täällä outona. Ilman pisteitä ja pilkkuja, pitää teksti ymmärtää. Nythän ei ole kyse ylioppilas kirjoituksista tms. arvioinnista. Hän pitää näi

Miksi äitiäni nyt lokaat. Äitini ei ole syntyperäinen suomesta. Siis täältä metsä suomesta. Hyvästä suvusta hän on. 

Vierailija
29217/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt että pääkopassasi ymmärrät kuten olen monesti sanonut En osaa vielä virheettömästi suomenkieltä. Pilkut ja pisteet useammat joita ajatuspisteinä, sain heti sanktioita teiltä kuten muustakin tekstistäni. Suomenkielen opettajani sen

Oijoijoi voi pientä väärin ymmärrettyä.. älä esitä. Tuliko muuten vahingossa "aakkoseton", taisit juuri itse paljastaa itsesi, epäystävällinen ja pahantahtoinen usalainen.

Vierailija
29218/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rikkaan suvun siniverisellä ole varaa asua muualla kuin asuntolassa ja käydä jotain sekundakielikurssia? Nyt vasta opettelet suomea vaikka olet työurasi jo tehnyt? On kyllä niin kummia juonenkäänteitä turinoissasi ettei saippuasarjoja tarvitse katsellakaan. No samaa mielikuvituksen (matalamielistä)lentoahan ne spekusikin ovat.

Vierailija
29219/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas mennyt ohi aiheen ja usalainen saanut valtavasti tilaa ja huomiota. Silti pistän lusikkani soppaan minäkin ja kysyn: Miksi sinä ja kaverisi (?) (ovatko hekin puolisuomalaisia aatelisia?) harjoittelitte suomea keskustelupalstoilla? Ihme opettaja, eikö hän halunnut että oppisitte korrektia ja virheetöntä kieltä, tämä palsta ei ole mikään paras kielen harjoittamiselle saati opettelulle. Usalainen muuten myös palstailee pitääkseen yllä suomen kielen taitoaan... (ajatuspisteitä)...

Vierailija
29220/32325 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Kellokoskellakin vuosikymmeniä aito prinsessa.. jos aika olisi ollut eri olisikohan häneltäkin iltaisin otettu läppäri pois?   bmn  

Pitääkö tuo ottaa loukkauksena? Läppäreitä ei enää oteta pois,  koska heitä oli kielletty kirjoittamasta tähän ketjuun koska itkivät öisin ja valvoja oli lukenut näitä, miten törkeetä palautetta he täällä saivat , kun suomenkieli ei ole hallinnassa. 

Vaikka kuinka minua ivaisit pilkkaisit niin olen edelleen siniverinen. Kaikkein järkyttävintä oli tuo pilkka poikani syöpäkuolemasta. 

Kyllä olet varmaan moden ja monen sydänystävä. Lyöt myös navan alle sumeilematta mielenterveys hyväntekijöitä, mt hoitohenkilökuntaa, kaikkia niitä joita tämä koskettaa, täällä ivaat ja pilkkaat heitä kaikkia jopa kaikissa ketjuissa. En puhu vain itsestäni.  Oletko itse S I v I s t y n y t ja mi

Selitätkö tuon pilkan poikasi kuolemasta?

Ketju on lukittu.