Aitolehti jyrähti ylipainoisista - some kohahti. Ainakin puhutaan.
There is a road.....
IS:"Martina Aitolehti heitti kommentin ylipainoisista sitten somessa kiehahti
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino taitaakin olla ainoa asia, jossa tuo henkilö on elämänsä aikana onnistunut.
Jos hän on se keneksi häntä luulen, niin rikosrekisteri on pitkä, ulosottolista samoin, pettämisiä ja avioeroja takana....
Olen kyllä ennenkin huomannut, että nämä normaalipainollaan leuhkijat ovat yleensä niitä, joilla se normaalipaino on ainoa asia elämässä, jossa ovat onnistuneet.
Juuri näin!
Tuota kommenttia komppaa vain katkera läski. On se kumma kun minä(kin) olen onnistunut hankkimaan talon, perustamaan yrityksen, kasvattamaan lapseni ja tienaamaan mukavasti rahaa ja silti olen myös hoikka keski-ikäinen. Ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino taitaakin olla ainoa asia, jossa tuo henkilö on elämänsä aikana onnistunut.
Jos hän on se keneksi häntä luulen, niin rikosrekisteri on pitkä, ulosottolista samoin, pettämisiä ja avioeroja takana....
Olen kyllä ennenkin huomannut, että nämä normaalipainollaan leuhkijat ovat yleensä niitä, joilla se normaalipaino on ainoa asia elämässä, jossa ovat onnistuneet.
Juuri näin!
Tuota kommenttia komppaa vain katkera läski. On se kumma kun minä(kin) olen onnistunut hankkimaan talon, perustamaan yrityksen, kasvattamaan lapseni ja tienaamaan mukavasti rahaa ja silti olen myös hoikka keski-ikäinen. Ajatella.
No kerropa firmasi nimi. Saat ihan ilmaista mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on typerästi sanottu että jos olet ylipainoinen, olet jo tehnyt jotain väärin. Se ehkä juuri näyttää tämän henkilön ammattitaidottomuuden. Yksi suurimpia virheitä on väittää tai olettaa, että ylipaino johtuu ihmisen omista virheistä tai laiskuudesta. Ylipainoon voi olla monia syitä. Ihmisen painoon vaikuttavat myös geenit. Jos sulla on käynyt hyvä onni, voit syödä kuin hevonen ja silti pysyä terveenä ja hoikkana. Jos taas on samanlainen kuin minä, pitää olla tiukalla ruokavaliolla ja urheilla paljon, jotta pysyy juuri ja juuri normaalipainoisena. Sitten, kun vaikka sairastuu, eikä pääse liikkumaan, paino nousee. Monet lääkkeet nostattavat painoa, ja joskus ihmiset eivät pysty edes elämään ilman niitä lääkkeitä, eli on pakko käyttää lääkkeitä, jotka nostattavat painoa. Silloin se painonnousu ei ole sen ihmisen vika - hän ei voi mitään sille, että sairastaa sairautta, johon tarvitsee lääkityksen joka nostattaa painoa.
Lässynlää. Syy lihomiselle on aina sama; ihminen syö liikaa. Ihan turha keksiä tekosyitä. "Kun vaikka sairastuu eikä pääse liikkumaan, paino nousee". Ei. Ei nouse jossei siellä sängyssä maatessaan vain syö.
Jokainen voi ottaa oppia Martinasta kuinka vetää höplästä koko Suomenmaata olematta mitään voi pysyä julkisuudessa näinkin kauan. Kertoo karua kieltä tämän maan "julkiksista".
Jokainen voi aloittaa aamujumpalla samalla jumpalla millä Martina nousi otikkoihin erään urheilijan haaroista.....
Martina puhuu totta.
Mutta muuten on kyllä niin vastenmielinen ja itsekeskeinen ä m m ä, että ihmettelen miten hänellä asiakkaita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Martina on julkkis.
Joillekin se, että on julkkis ilmeisesti antaa uskottavuutta esim. tähän hommaan. Vaikkei näyttömä olisi muuta kuin ammattikuvaajan kanssa tehdyt kivat instakuvat.
* näyttönä
Olen lihava, mutta täytyy myöntää Martina Aitolehti on oikeassa. Aina kyse on saadun energian suhteesta kulutukseen, jos syö enemmän kuin kuluttaa, niin lihoo. Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, niin laihtuu... laiduttaminen on helppoa, mutta ne laihdutetut kilot tuppaa tulemaan korkojen kera takaisin. Ei siis kannata laiduttaa vaan tehdä pysyviä koko elämän kestäviä muutoksia. Teoriassa helppoa, mutta itse olen tunnesyöjä, joten tuollaisten Martina Aitolehti kaltaisten ihmisten kohtaamisen jälkeen tulee syötyä lohturuokaa.
Lihava voi laihduttaa, mutta Martina Aitolehti tulee aina olemaan bimbo.
Parempi kun menis vaikka kaappiin aivan yhdentekeviä puheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole kuitenkin taivahan tosi, että hänellä ei ole mitään koulutusta ravintoasioihin? Laillistettu ravintoterapeutti opiskelee monta vuotta.
No onhan se tosi. Mutta onko tuossa ämmässä mitään aitoa? Se Aitolehti nimikin on sen omakeksimä eikä sen oikea sukunimi. Väärälehti olisi sopivampi nimitys tuolle kuminaamaiselle huijarille jonka tissitkin on silikonia.
Kaikista epäuskottavinta minusta on kun puhuu mielen tasapainosta.
On kuitenkin moneen kertaan tuomittu väkivaltarikoillinen, niin ei ihan vakuuta.
Kappas, näin on. Googletin ja tuolta löytyy jotain kertausta: https://www.is.fi/viihde/art-2000005277314.html
Ei noilla palikoilla pitäisi paukutella muille neuvoja vaan hoitaa se oma lanttu kuntoon.
Ihmettelen, miten tämän ihmisen touhuja, tuomiot, rattijuopumus, ulosotot ja väkivaltarikostuomiot sekä lähestymiskiellot on katsottu läpi sormien julkisuudessa ja aina on kelvannut Me Naiset-lehden haastatteluihin lässyttämään omaa totuuttaan ja tv-sarjoihin esiintymään.
Miten ihmeessä.? Vähemmästäkin on monella muulla maine mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten tämän ihmisen touhuja, tuomiot, rattijuopumus, ulosotot ja väkivaltarikostuomiot sekä lähestymiskiellot on katsottu läpi sormien julkisuudessa ja aina on kelvannut Me Naiset-lehden haastatteluihin lässyttämään omaa totuuttaan ja tv-sarjoihin esiintymään.
Suomen lehdistö palvoo tätä ämmää ja on rähmällään hänen edessään syytä en voi käsittää koska mitään lahjoja hänellä ei ole. Se vaan kertoo sen säälittävän tosiasian tässä maassa ei ole kuin 15 julkkista ketä hyörii joka ohjelmassa ja lööpissä. Kaikki ovat jotain reality tähtiä kukaan ei ole oikeasti lahjakas missään muuta kuin tyrkyttämään itseään.
Jos oikein muistan Martian ainoa talent oli se millähän tuli julkisuuten, ottamalla suihin joltakin urheilijalta. Proud moment in human history.
Elämme säälittäviä aikoja.
Jotkut ovat onnellisia ja tyytyväisiä ylipainoisina, työpaikassani yksi henkilö on reilusti ylipainoinen mutta ei se häntä haittaa siis ei edes halua laihduttaa ja hänellä on komea ja hoikka mies kuin mallikuvastosta eli ei näytä hänen miestään myöskään ylipano häiritsevön.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kyse kuitenkin siitä, että ne julkisuudesta katoavat häpeävät tekemisiään? Tämä nainen ei häpeää tunne.
En pidä Aitolehdestä ihmisenä, mutta väkisin naurattaa someyleisö: Martinan sanat "jos olet ylipainoinen, olet tehnyt asioita väärin" eivät ole sinänsä valhetta, mutta täällä ammattiloukkaantujat vetävät juttuun mukaan KAIKEN itse asiaan kuulumattoman lapsista rattijuopumuksiin.
Vähän sama kuin perustelisitte Sauli Niinistön yksittäistä kommenttia Lennu-koiran rodulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heti keksi toista julkkista joka on onnistunut muuttamaan julkisuuskuvansa miinukselta plussalle yhtä isosti kuin Martina. Vaikka vastaavia kohuotsikoita aina välillä tuleekin esiin.
Sen nimi on Minna!
Ihminen saa halutessaan muuttaa nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Ai kun sinä olet hyvä ihminen. Paljon parempi kuin kukaan muu. Nostan hattua ja ojennan mitalin.
Vierailija kirjoitti:
Martina puhuu totta.
Mutta muuten on kyllä niin vastenmielinen ja itsekeskeinen ä m m ä, että ihmettelen miten hänellä asiakkaita riittää.
Haluttava elämä ja kroppa. Kumpaakaan et saa Martinan ohjelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kyse kuitenkin siitä, että ne julkisuudesta katoavat häpeävät tekemisiään? Tämä nainen ei häpeää tunne.
Ei varmaankaan häpeää itse tunne, mutta miksi häntä ei ole hyllytetty julkisuudesta, vaan päin vastoin vain hyysätään.
Myy sitten vissiin lehdet tämän tyhjäpään kuvilla.
Kaikki tämä sanahelinä ja silti Martinan sanoma pitää täysin paikkansa. Ei hän ole sanonut että laihduttaminen tai painonhallinta olisi helppoa, tai etteikö syitä ylensyöntiin olisi monenlaisia, mutta ylensyöntiä se silti on.