Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1181/1209 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt muutamilla treffeillä, jossa fiilis on kuin työhaastattelussa istuisi. Mitä teet työksesi? Ahaa, miten olet päätynyt tuollaiselle uralle? Onko sinulla tulevaisuuden suunnitelmia? Mitä sä olet oppinut aiemmista suhteista? Miksi sä etsit nyt kumppania, mitä toivot uudelta kumppanilta?

Joo-o, tavallaan ymmärrän, mutta on taito jutustellen ja keskustellen viedä tilannetta eteenpäin ja siten onkia toisesta noita tietoja kuin kysellä kuin kuulustelussa. 

En viihtynyt enkä tykännyt, eikä nähty uudelleen.

Vierailija
1182/1209 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eksästä puhumiset ensitreffeillä. Se tarkoittaa, että erosta on liian vähän aikaa.

Jos ensitreffit kestävät monta tuntia, voi elämästään kertoa kertoa .

Kyllä minä kerroin eikä siihen tyssänny, kun oli fiksu  treffattava, eikä vielä ole tyssännyt😁

Ihme sääntöjä teillä

Miksi ekoilla treffoilla miettisi entisiä heilojaan, jos ne  asiat eivät enää vaivaa?

Minä ainakin kerron nimenomaan sellaisista asioista, jotka eivät enää vaivaa. Esim. mitä opin päättyneistä suhteistani, mitä virheitä tein (mutta en aio toistaa), miksi emme sopineet yhteen,

Minusta nuo asiat näkee käyttäytymisestä, ei niitä voi puhumalla oppia tai osoittaa. Parisuhde ei ole ainoa suhde josta niitä taitoja voi oppia. Jos joku alkaisi ekoilla treffeillä selittää eksästään tai siitä kuinka paljon on oppinut edellisistä suhteista, ajattelisin että joko ei ole päässyt yli edellisistä suhteistaan tai sitten ei oikein omaa muunlaista ihmissuhdekokemusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ehkä ollut älyttömimmästä päästä, mutta riitti silti kiinnostuksen lopahtamiseen.

Mies olisi halunnut suudella ensitapaamisella, mistä kieltäydyin, koska itse haluan tutustua ensin rauhassa. Tähän mies kommentoi jotain konservatiivisuudestani. Itse asiassa olen tiukasti arvoliberaali. Haluttomuuteni suudella vierasta miestä ei liity millään tavoin konservatiivisiin arvoihin. 

Kumppanin avarakatseisuus ja kyky ajatella moniulotteisesti on minulle todella tärkeää ja tällainen simppelien johtopäätöksien tekeminen yhden lauseen pohjalta on turn-off. Saattoi olla myös negausyritys, mikä on yhtä lailla turn-off.

Meillä konservatiiveilla taitaa olla helpompaa, kun kumpikin voi luottaa, ettei ekoilla treffeillä suudella.

Kaksi "tiukasti arvoliberaalia" sitten arpoo keskenään, onko toinen "konservatiivi" toisen sovittaessa huuliaan toisen

Alkuvaihe on tosiaan helpompaa noin. Huonona puolena tuossa on, että toiseen ei tutustu aidosti kun kumpikin lähinnä vetää ylhäältä asetettua rooliaan jotta asiat sujuisivat mutkattomasti. Pahimmassa tapauksessa päädytään avioliittoon asti ihmisen kanssa, jota ei oikeasti tunne ja joka ei ole välttämättä itselle ollenkaan sopiva kumppani.

Omista todellisista ajatuksista, asenteista ja tunteista kertominen vaatii rohkeutta ja usein myös vaivannäköä, kun kumpikin yrittää oikeasti ymmärtää toisen poikkeavia näkökulmia. Olen aika monet pakit joutunut antamaan siksi että toinen ei näytä olevan valmis näkemään tätä vaivaa, vaan etsii lähinnä naisen näköistä ja muotoista objektia toteuttamaan hänen elämässään geneeristä naisen roolia.

t. Sama

Vierailija
1184/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi paljonko painan. En kuulemma paina niin paljoa, luulen väärin. Myöhemmin ihmetteli miten voin muka painaa niin paljon, ei naisen kuulu painaa niin paljon, kun olen ihan tavallisen kokoinen. Ihmetteli myöhemmin myös miten näytän ihan hyvältä vaikka olen ruma.

Vierailija
1185/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kerron nimenomaan sellaisista asioista, jotka eivät enää vaivaa. Esim. mitä opin päättyneistä suhteistani, mitä virheitä tein

Minusta nuo asiat näkee käyttäytymisestä, ei niitä voi puhumalla oppia tai osoittaa. Parisuhde ei ole ainoa suhde josta niitä taitoja voi oppia. Jos joku alkaisi ekoilla treffeillä selittää eksästään tai siitä kuinka paljon on oppinut edellisistä suhteista, ajattelisin että joko ei ole päässyt yli edellisistä suhteistaan tai sitten ei oikein omaa muunlaista ihmissuhdekokemusta. 

Totta, käytöksestä näkee viime kädessä mikä ihminen on ihmisiään. Mutta siihen menee vähintään pari vuotta aikaa että ehtii nähdä uuden tuttavuuden riittävän monissa eri tilanteissa saadakseen hyvän kokonaiskuvan ihmisestä. Usein ensimmäisillä tapaamisilla havaittu käytös on yhtenevää myöhemmän käytöksen kanssa, mutta on myös ihmisiä jotka esittävät ensin roolia jolla toinen saadaan rakastumaan ja vetävät sitten paljon myöhemmin maton jalkojen alta. Kokemuksen kautta olen oppinut, että nämä saa nopeiten kiinni keskustelemalla avoimesti kaikenlaisista asioista ja olemalla painamatta esiin nousevia ristiriitoja villaisella. 

Minä en yleensä saa pakkeja tapailukumppaneilta ekan tai myöhempienkään tapaamisten jälkeen, enkä usko kenenkään olleen sitä mieltä että en olisi päässyt yli eksistä, vaikka entisestä elämästäni treffeillä keskustelenkin. Itse aihepiiriä tärkeämpää on se, miten siitä keskustelee.

Vierailija
1186/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näytät koiralta", sanoi eräs nuori tiedostava nainen, jonka kanssa olin treffeillä aikoinaan. Sen jälkeen vielä suuttui ja ihmetteli, miksi lähdin sanaakaan sanomatta pois ja jätin hänet istumaan yksin penkin laidalle.

Terveisin perheellinen mies.

Vierailija
1187/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näytät koiralta", sanoi eräs nuori tiedostava nainen, jonka kanssa olin treffeillä aikoinaan. Sen jälkeen vielä suuttui ja ihmetteli, miksi lähdin sanaakaan sanomatta pois ja jätin hänet istumaan yksin penkin laidalle.

Koiria on monennäköisiä. Ei minusta paha kommentti. 

Vierailija
1188/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on lehmiäkin. Ei sekään ole paha kommentti.

Vierailija
1189/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Touché.

Vierailija
1190/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko sitä ennen haukkunut, läähättänyt vai kerjännyt?

Vierailija
1191/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko sitä ennen haukkunut, läähättänyt vai kerjännyt?

Siinä taisi lukea, että "näytät", ei että "käyttäydyt".

Ymmärrän kyllä, että jos katkeralle palstamammalle on lusikalla annettu, on kauhalla turha vaatia, mutta yrittäisit nyt edes vähän.

Vierailija
1192/1209 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen juopumustila ja puuttuvat hampaat. Nehän ne vasta lässäyttää. Itse olet laitettu ja kaunis ja vastassa joku perunamaan vaosta noussut junttipaska.

🤣🤣🤣 Nauroin tälle ääneen niin että mies heräsi 

Vierailija
1193/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen mies yritti treffeile ja sai pakit vieraalta sinkulta näyttäessään koiralta.

Mahtoi sattua.

Eipä ole ihme ei kun vaimolta saa pakit myös. Mut naisen syy kun on niin tiedostava!

Vierailija
1194/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työmatkalla ja sovin naisen kanssa tapaamisen hotellin aulabaariin. Odotellessani naista, luin Talouselämä-lehteä. Huomasin naisen ja nyökkäsin hänelle. Hän kävelee viereeni, ottaa kiinni auki olevasta lähdestä, katsoo sen kantta ja päästää siitä irti inho kasvoillaan. Hän kysyy, "miksi luet tuollaista roskaa?"

Satun olemaan töissä pankissa ja kerron sen hänelle. Häneltä tulee toinen inhon ilme. Hän toteaa, että "kapitalistinen talousjärjestelmä pitäisi lakkauttaa" ja kävelee pois.

Hauska mutta samalla nainen oli oikeassa.

Vierailija
1195/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ex muuttui aseksuaaliksi"

"Suhde oli ennemminkin kaverisuhde ja miehen ja naisten pitäisi tehdä eri juttuja kuin kavereiden"

"Kun minä sanon näin, sinä voit sanoa näin"

"Sinulla ei varmaan ole ajokorttia"

"Naisia pitää johtaa, ei saa simpata"

Vierailija
1196/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eksästä puhumiset ensitreffeillä. Se tarkoittaa, että erosta on liian vähän aikaa.

Jos ensitreffit kestävät monta tuntia, voi elämästään kertoa kertoa .

Kyllä minä kerroin eikä siihen tyssännoli fiksu  treffattava, eikä vielä ole tyssännyt😁

Jos joku alkaisi ekoilla treffeillä selittää eksästään tai siitä kuinka paljon on oppinut edellisistä suhteista, ajattelisin että joko ei ole päässyt yli edellisistä suhteistaan tai sitten ei oikein omaa muunlaista ihmissuhdekokemusta.

Ohiksena:

Itse tekisin tämän virheen koska haluaisin kertoa olleeni suhteissa ja sitä kautta oppinut tekemistäni virheistä. En voi exiä syytää 100% vaan olen ollut osallinen parisuhteen karikoista.

Aikuinen ihminen ymmärtää tämän. Paitsi jos kertoisin olevani täydellinen jota exät eivät ole ymmärtäneet niin syytäkin juosta ja lujaa.

Vierailija
1197/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kerron nimenomaan sellaisista asioista, jotka eivät enää vaivaa. Esim. mitä opin päättyneistä suhteistani, mitä virheitä tein

Totta, käytöksestä näkee viime kädessä mikä ihminen on ihmisiään. Mutta siihen menee vähintään pari vuotta aikaa että ehtii nähdä uuden tuttavuuden riittävän monissa eri tilanteissa saadakseen hyvän kokonaiskuvan ihmisestä. Usein ensimmäisill

Ja oikeasti sitä ei välttämättä tajua miten haitallista joku vähän ärsyttävältä vaikuttava piirre on isommassa mittakaavassa. Ai mies oli törppö ensitreffeillä? No hän on todennäköisesti emätörppö ellei suorastaan väkivalainen suhteessa sitten. Se mitä sietää vähäisessä määrin todennäköisesti ei häviä ja katoa vaan lisääntyy kun miehen rooli elämässä lisääntyy

Tästä lähtökhodasta on aika ongelmallista, että miesten kanssa hengailu on alun alkaenkin sietämistä

Vierailija
1198/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Niillähän on usein tosi kauniit silmät. 

Vierailija
1199/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, käytöksestä näkee viime kädessä mikä ihminen on ihmisiään. Mutta siihen menee vähintään pari vuotta aikaa että ehtii nähdä uuden tuttavuuden riittävän monissa eri tilanteissa saadakseen

En usko että se väkivaltaisuus selviää sen miehen puheistakaan yhtään sen todennäköisemmin, ainakaan ekoilla treffeillä. 

Vierailija
1200/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori neiti tuli baarissa kysymään. Sovitetaanko pissivehkeitä yhteen? Kyllä halut meni.