Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Erään tuoreen tapauksen kanssa oltiin sovittu deitit viihteelle. Illanviettopaikkaan jonottaessamme deittini huomasi juuri jonoon tulevan naisporukan, ja katseli erästä näistä naisista avoimen ihailevasti, nainen oli pukeutunut hyvin niukkaan asuun.
Deittini teki hiljaisen vihellyksen ja tuumasi minulle naista edelleen kyyläten "huh huh, wau mikä kissa, tommosen kun sais". Pässi. Naurahdin vaan, ja vietettiin ihan hauska ilta, mutta jutullemme jatkoa ei kyllä enää tullut.
Mulla meni fiilikset, kun tyyppi alkoi huokailla "hitto sä oot niin kuuma" ja leveili rahoillaan. No thanks!
Mies selasi profiilikuvani läpi ja ilmoitti mikä hiustyyli ei sopinut minulle ja miksi. Annoin sen verran hyvät pisteet suorapuheisuudesta, että juttu ei jatkunut. Haluan ihmisen, joka ei ole kävelevä punalippu.
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Minäkin luulin kerran naista nuoremmaksi kuin oli, muttei minun kasvoni ainakaan valahtaneet, vaan päinvastoin, ei enää tarvinnut pelätä "ahdistelevansa" jotain juuri teini-iän ylittänyttä. 😎
Vierailija kirjoitti:
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Mies sanoi, että näytän hiljaiselta hissukalta, joka toivoo, ettei joka paikkaan tarvitsisi mennä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Minäkin luulin kerran naista nuoremmaksi kuin oli, muttei minun kasvoni ainakaan valahtaneet, vaan päinvastoin, ei enää tarvinnut pelätä "ahdistelevansa" jotain juuri teini-iän ylittänyttä. 😎
Miksi menit alunperin niin nuorelta näyttävän tytön juttusille? Siis luulit juuri teini-iän ylittäneeksi ja menit ahdistelemaan. En tajua alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina
Vierailija kirjoitti:
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, olivat kyllä aika paskoja molemmat, joten voi olla sammakkojakin lennellyt jo silloin. Ja hyvä olisi jos en olisi ollut lopputuloksena jostain teinien tanssireissusta, äitikin kertoi usein halunneensa abortin ennemmin.
"Naisen kuuluu alistua miehelle. Se on voimaannuttavaa käydä piiskattavana. Emansipaatio."
Juu kiitos ei, onnea pahoinpideltävien etsintään tällekin hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevalle miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
No te yliopiston käyneet olette kyllä vanhan näköisiä. Että en nyt lähtisi miestä tahdittomaksi väittämään. On oikeasti vaikea erottaa nykyään enää 35 vuotiasta naista 65 vuotiaasta. varsinkaan jos on opinnot takana.
🤣🤣🤣 jännästi minua luullaan usein ennemmin 10v nuoremmaksi kuin vanhemmaksi, olen sen 35 ja yliopiston käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tässä tapauksessa lienee kuitenkin niin, että kirjoittajan äidin deitti sanoi yhden jos toisenkin tyhmän asian ja silti pääsi siittämään tämän kirjoittajan.
Ihmetteli ääneen paksuja nilkkojani. Ei ollut ilmeisesti nähnyt kuin siroja nilkkoja naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina
Aika tollo olet, jos uskot että kaikki vanhemmat ovat fiksuja ja hyviä ihmisiä.