Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1267)

Vierailija
1221/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Minä ainakin luovutan samantien jos tajuan, että tuon ihmisen jutut eivät naurata eikä meillä synkkaa. Miksi pitäisi väkisin ruveta perhe-elämään ukon kanssa, joka ei selkeästikään ole se oikea?

Jos mies näyttää heti ekoilla treffeillä olevansa itsekeskeinen, pinnallinen ja huonokäytöksinen, mitäpä siitä enää jatkamaan tapaamista. Eihän seurustelusta tulisi mitään, ei voisi keskustella mistään fiksusti, tyyppi olisi itsekeskeinen kaikessa - myös sängyssä - eikä sen kanssa kehtaisi mennä ihmisten ilmoille saati tutustuttaa omiin ystäviinsä, kun saa pelätä mitä se toope möläyttää.

Ei kelpaa kaveriksi, ei panoksi saati poikaystäväksi. 

Vierailija
1222/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder treffit...

Pyysi tulemaan vastaan  parkkipaikalle, kun  saapui autollaan kaahaten, kun mikäkin rallikuski.

Sitten keskusteltiinkin hänen koulutuksistaan, rahoistaan ja kamalasta sekopää exästään.

Jessus oli helpotus päästä eroon tuosta tyypistä ja heti viesti perään, että ei sovita toisillemme kiitos hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on sitten hyvät pierettimet."

Tyttö katosi heti vessaan ja tiehensä.

Tosin ei ollut minulle suuri tappio.

Ja tytölle vielä pienempi.

Mutta aika valtava miinus tuon ukon kasvattaneille vanhemmille. Ollut "mahtava" lapsuuskoti miehellä kun ei osaa aikuisesti käyttäytyä.

Vierailija
1224/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1225/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin heti miehen tyylistä ja olemuksesta, että ei ehkä ole ihan omaan makuun, mutta ajattelin silti lähteä sen pienen kävelylenkin tekemään.

Sinänsä ihan hauska tyyppi, mutta minusta piereskely treffeillä, tai ylipäätään vieraan ihmisen seurassa on törkeää ja hän päätti näin toimia kesken lenkin.

Vierailija
1226/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, jos heti aletaan tenttaamaan naama vakavana työpaikasta jne...

Usen nämä  tenttaaja tyypit muutenkin hiton tylsiä ja vakavia, että alkaa masentaa

Vierailija
1227/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, ja näitä hölmöyksiä pitää vielä kirjallisesti toistella.

Vierailija
1228/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti penistään ja kysyi tekeekö mieli.

Vierailija
1229/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin heti miehen tyylistä ja olemuksesta, että ei ehkä ole ihan omaan makuun, mutta ajattelin silti lähteä sen pienen kävelylenkin tekemään.

Sinänsä ihan hauska tyyppi, mutta minusta piereskely treffeillä, tai ylipäätään vieraan ihmisen seurassa on törkeää ja hän päätti näin toimia kesken lenkin.

Olen pierryt ulkona deitillä ja ei ollut nainen ollut milläsikään. Naimisissa ollaan.

Vierailija
1230/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä piereskeli vähän väliä ulkona kävellessä. Haju ei haitannut, mutta karsee ääni kyllä.

Tapasit arabianarannalla?

Vierailija
1231/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syömässä ensitreffeillä 5-kymppisen mukavan ja fiksun miehen kanssa. Hänellä oli yksi aikuinen tyttö ja hän teki työtä opettajana amiksessa eli työ sosiaalista, eli luulisi, että osaa käyttäytyä. Muutaman päivän ajan treffien jälkeen viestiteltiin ihan asiallisesti, kunnes hän lähetti myöhään illalla minulle viestin, johon kirjoitti "tekisi mieli silittää sun nättiä pyllyä"

Hyi helvetti mikä idiootti.

Vierailija
1232/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin syömässä ensitreffeillä 5-kymppisen mukavan ja fiksun miehen kanssa. Hänellä oli yksi aikuinen tyttö ja hän teki työtä opettajana amiksessa eli työ sosiaalista, eli luulisi, että osaa käyttäytyä. Muutaman päivän ajan treffien jälkeen viestiteltiin ihan asiallisesti, kunnes hän lähetti myöhään illalla minulle viestin, johon kirjoitti "tekisi mieli silittää sun nättiä pyllyä"

Hyi helvetti mikä idiootti.

Nyt on pakko sanoa, että vähän vaikea ymmärtää mikä tässä oli hirveän vakavaa? Miehellä oli selvästi seksi ta ainakin hellyys mielessä vähän aikaisemmin kuin sinulla, mutta tuohan on aika hauskasti ja nätisti sanottu. 

Toisaalta on ehkä vähän tilannetajun ja impulssikontrollin puutetta. Että jos on vasta yhdet treffit alla ja muutaman oluen jälkeen illalla tulee mieleen toisen peppu ja heti laittaa siitä viestiä, niin ehkä se on vähän liian aikaista.

Nykyään vaan kaikki on niin yliseksualisoitunutta miehillä, että tuollainen pyllyn silittely tuntuu pieneltä verrattuna johonkin rajumpaan tekstiin, mitä miehiltä nykyään tuntuu vaikka deittisovelluksissa tulevan ihan kättelyssä ja baarissakin, jos eksyy olemaan puolen yön jälkeen niin saa kuunnella kyllä niin järkyttäviä juttuja että huh huh. 

Kaipa sitä täytyy kuunnella vain sitä omaa sisäistä ääntä, jos se varoittaa että tämä ei ole ainakaan itselle nyt hyvä eikä ok ihminen.

Vierailija
1233/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pettynyt kun livenä näytin kauhealta verrattuna kuviin. 

Mulla ei oo ainakaan tätä ongelmaa. Olen todella epökuvauksellinen.

Vierailija
1234/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasiks sää?

Vierailija
1235/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä peräänkuulutetaan kärsivällisyyttä, mutta miksi pitäisi antaa mahdollisuus ihmiselle, joka tapaamisessa ihmettelee esim. toisen rumia kasvoja? Tuskin tuollaisesta tollosta unelmien prinssiä kuoriutuu myöhemminkään.

No jep, ja sitten toisaalla syytellään että mitäs menit ottamaan tuollaisen tollon kumppaniksi, jos joku on erehtynyt antamaan mahdollisuuden ja valittaa parisuhdeongelmistaan. 

No kieltämättä itse annoin tilaisuuden miehelle, jonka mielestä naisten ei tulisi olla pappeja. Uskomatonta kyllä hänestä kuoriutui prinssi, vaikka päästi suustaan jotain noin hölmöä.

Ja tuon pitäisi lohduttaa niitä kaikkia, joitten sammakkoprinssit pysyy sammakoina hamaan tappiin ja pahenee vaan?  

Mikä kalkkunaprinsessa itse olet. 

Vierailija
1236/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvät kyselyt palkasta. Juu, tienaan hyvin, mutta mua ei kiinnosta rahasta puhuminen.

Vierailija
1237/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia aikaa, mutta en ikinä unohda. Olin jotain 24-25v, ja mulla oli tokat treffit kivan miehen kanssa. Juteltiin perheistämme ja uskaltauduin kertomaan kipeän asian eli että äitini oli kuollut syöpään pari vuotta aiemmin. Hän alkoi kylmän viileästi paasata siitä miten ihmiset nykyään elää niin epäterveellisesti, syö vain prosessoitua ruokaa jne. niin onko ihmekään että syövät yleistyy. Ei empatian vilaustakaan. Järkytyin, enkä tavannut miestä uudestaan.

Vierailija
1238/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi pizzeriassa kuinka kebab muistuttaa eilisen yhden yön juttunsa pimppaa. YÄK.

Ohis, mutta mikään ei ole oksettavampaa, kuin aikuinen mies, joka puhuu naisen alapäästä lasten sanoilla. Tästä tulee se ick jos jostain...

Vierailija
1239/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosi monta tarinaa siitä, kuinka miehet ekoilla treffeillä / tapailun alkumetreillä kommentoivat arvostelevasti ääneen ja päin naamaa treffikumppanin ulkonäköä.

"En tykkää tommosista kengistä naisella."

"Ootko koskaan ajatellut laihduttaa?"

"Mä en tykkää tommosista hiuksista, sulle sopis paremmin pitkä tukka"

Siis onko nämä aikuiset miehet jotakin heikkolahjaisia tai oikeesti jotain latvakakkosia?! Ei kai nyt kukaan aikuinen ihminen kommentoi suureen ääneen toisen ulkonäköä tuohon tyyliin.

Ihan kuin jokin lapsi. "Äiti, tolla sedällä on iso nenä". Sit äiti hyssyttää hiljaiseksi ja toruu ja  opettaa, että tuo on rumaa.

Joo, näitä on kuultu. Jotkut ihan tosissaankin kosiskelleet ovat mokanneet kunnolla kommentoimalla mun pituutta (liikaa), painoa (liian vähän), hiuksia (liian lyhyet), kenkiä (liian matalat korot), syömistä (liian hyvä ruokahalu) ja mitä vielä kaikkea. Itselle ei tullut mieleenkään kommentoida näiden herrojen ulkonäköä tai syömisiä, vaikka eivät mitään Mister Finlandeja olleetkaan. 

Vierailija
1240/1267 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierasiks sää?

No pieraisitko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi