Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1324)

Vierailija
1321/1324 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa minua lähestyi mies: "Mitä sä täällä murjotat, lähde meille p*nemaan!". En lähtenyt.

Vierailija
1322/1324 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko ei kysynyt kertaakaan minulta, mitä kuuluu, mutta sitäkin enemmän kertoi siitä, miten hänen kaksoisveljensä oli saanut matematiikasta 20 vuotta sitten laudaturin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1324 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia miehiä, kun kaikki pitää sanoa ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Ihan kuin alakoululaisia. 

Miehet ovat usein tälläisiä. Heiltä puuttuvat tunneäly, empatiakyky, sosiaaliset taidot ja käytöstavat. 

Mutta, hyvä, jos tulevat heti ilmi, tietää, että ei kannata jatkaa. 

Vaikeaa se on yrittää käyttäytyä, kun ainut mitä rouvan suusta tulee, on jäkätys ja nalkutus.

Vierailija
1324/1324 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa minua lähestyi mies: "Mitä sä täällä murjotat, lähde meille p*nemaan!". En lähtenyt.

Ei hitsi:D tuohon olisin itse nauranut räkäisesti 😂😂 ja kysynyt keille teille? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme