Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1324)
Eukko ei kysynyt kertaakaan minulta, mitä kuuluu, mutta sitäkin enemmän kertoi siitä, miten hänen kaksoisveljensä oli saanut matematiikasta 20 vuotta sitten laudaturin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia miehiä, kun kaikki pitää sanoa ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Ihan kuin alakoululaisia.
Miehet ovat usein tälläisiä. Heiltä puuttuvat tunneäly, empatiakyky, sosiaaliset taidot ja käytöstavat.
Mutta, hyvä, jos tulevat heti ilmi, tietää, että ei kannata jatkaa.
Vaikeaa se on yrittää käyttäytyä, kun ainut mitä rouvan suusta tulee, on jäkätys ja nalkutus.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa minua lähestyi mies: "Mitä sä täällä murjotat, lähde meille p*nemaan!". En lähtenyt.
Ei hitsi:D tuohon olisin itse nauranut räkäisesti 😂😂 ja kysynyt keille teille? :D
Baarissa minua lähestyi mies: "Mitä sä täällä murjotat, lähde meille p*nemaan!". En lähtenyt.