Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1201/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tissit on pienet mutta muuten olet nätti ".

Vierailija
1202/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tissit on pienet mutta muuten olet nätti ".

Pienet tissit nimenomaan nätit onkin. t. isorintainen joka on kyllästynyt kuulemaan kommentteja niistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiaan eka ja käyvää sit vaik hamppareil... "

Vierailija
1204/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi spontaanit naurut perunamaan vaosta nousselle junttipaskalle xD

tässä oma deittitarina:

kaveri joskus halusi järkätä minut treffeille jonkun oman heilansa kaverin kanssa, koska olisi kiva myöhemmin käydä tuplatreffeillä. 

Sain sitten tämän naisen yhteystiedot ja sovin hänen kanssaan treffit kahvilaan. 

treffien koittaessa ja yksin tunnin kahvilassa istuneena ymmärsin, että ensimmäistä kertaa elämässäni olen oharien kohteena ja lähdin kotiin. Noin 4 tuntia treffien aiotun alkamisajan jälkeen tämä nainen lähetti tekstarin: sori mä en ehtiny paikalle kun olin solkus ottamas brunaa. Ootko vielä siellä? Mä voisin tulla puolen tunnin päästä sinne. 

No en enää ollut paikalla ja ilmoitin etten tule paikalle jatkossakaan koska hän ei perunut treffejä tai ilmoittanut muuttuneista suunnitelmista. 

seuraavan parin viikon ajan tämä nainen vonkasi uusia treffejä, enkä enää suostunut koska sain hänestä epätarkan ja epäluotettavan kuvan. Itse olen melko pedantti henkilö ja toivoin tapaavani sellaisen naisen, joka myös arvostaa aikatauluja ja pitää kiinni lupauksista. 

pari viikkoa näiden epäonnistuneiden treffien jälkeen tapasin kaverini terassilla oluen merkeissä ja selvisi, että hän ja hänen heilansa olivat virittäneet minulle ansan, jotta tämä nainen vihdoinkin voisi tavata minut kasvotusten. Neiti olikin erittäin ruskettunut ja niin sanotusti tehdyn näköinen tekoripsineen ja huulitäytteineen. Keskustelun taso tai teemat eivät olleet lainkaan sitä, mihin voisin samaistua tai mistä syttyisin. Onneksi sain tavatessa sanottua, ettei meillä ole mitään yhteistä ja treffejä ei kannata suunnitella. 

tätä keskustelua lukiessa mieleeni juolahti, että tämä neiti olisi ollut täydellinen sille tyypille joka jonkun treffeillä leveili rahoillaan ja kutsui treffikumppania kuumaksi. Heillä olisi kyllä syttynyt 100% varmuudella kipinää<3 no, toisen roska voi olla toisen aarre.

Vierailija
1205/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt muutamilla treffeillä, jossa fiilis on kuin työhaastattelussa istuisi. Mitä teet työksesi? Ahaa, miten olet päätynyt tuollaiselle uralle? Onko sinulla tulevaisuuden suunnitelmia? Mitä sä olet oppinut aiemmista suhteista? Miksi sä etsit nyt kumppania, mitä toivot uudelta kumppanilta?

Joo-o, tavallaan ymmärrän, mutta on taito jutustellen ja keskustellen viedä tilannetta eteenpäin ja siten onkia toisesta noita tietoja kuin kysellä kuin kuulustelussa. 

En viihtynyt enkä tykännyt, eikä nähty uudelleen.

Hyvästiksi olisi tietysti voinut heittää palkkatoiveen. Jospa "työhaastattelija" älyäisi jotain seuraavaa "haastateltavaansa" varten. :D

Vierailija
1206/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä etsin ihan oikeasti vaikka loppuelämäni miestä ja olin laittanut kaikki speksit esittelyyni mitä toivon ja mistä en niinkään välitä. Näitä viimeisiä oli mm se etten harrasta baareja/bileitä ja alkoholia käytän lähinnä satunnaisesti lasillinen ruoan kanssa tai kesäterassilla kylmä siideri riittää minulle, en tupakoi ja toivoin kutakuinkin samanlaisia suuntaumuksia näiden osalta mieheltä.

Tapaamispaikalle pyyhälsi 5 min myöhässä tupakalta ja vanhalta viinalta (krapulassa) haiseva mies jolla oli selvästi edellisiltaiset vaatteet päällä. Huom. hän tuli autolla. Olisi tehnyt mieli jättää hänet siihen paikkaan mutta kohteliaana ihmisenä jutusteltiin puoli tuntia ihan diiba daabaa, kun hän kertoili jotain itsestään, katselinkin ihan muualle. Hän mm kommentoi että käy tällä hetkellä kun on sinkkuna noin kerran viikossa baarissa. Voi helvetti, kuka haluaa miehen joka käy kerran viikossa baarissa? Sitten tuumasin hänelle, että olisikohan sun syytä mennä kotiin huilaamaan ja nukkumaan nyt krapulasi pois, näytät sen verran voipuneelta. Siitä hän lähti autolla. Teki mieli soittaa jeparit.

Vierailija
1207/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi paljonko painan. En kuulemma paina niin paljoa, luulen väärin. Myöhemmin ihmetteli miten voin muka painaa niin paljon, ei naisen kuulu painaa niin paljon, kun olen ihan tavallisen kokoinen. Ihmetteli myöhemmin myös miten näytän ihan hyvältä vaikka olen ruma.

Eihän tuollaiseen voi kuin lempeästi ihmetellä takaisin, että "miten on mahdollista, että vaikutat tosi fiksulta, vaikka olet tyhmä".

Vierailija
1208/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.

Mikäs siinä ja hyvä niin

Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.

Varsinkin tietyntyypisillä takakireillä suorittajatyypeillä.

Musta se ainakin on lähinnä epämukavaa. Mutta nämähän ovat makuasioita. Oraalista pitävät toivottavasti löytävät toisensa.

Vierailija
1209/1209 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinski Kirkkomäki tunnistettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän