Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1141/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen äänestänyt persuja haittaaks se?" ei koska siinä vaiheessa nainen oli paljastunut klenkkaavaksi, viinaan meneväksi ja valehtelevaksi mätisäkiksi. 

Jos olisi kertonut persuudestaan heti, mitään treffejä ei olisi ikinä tullutkaan. 

Onneksi sinä kuulostat suoranaiselta helmeltä.

Vierailija
1142/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siihen voi sanoa? Jos et halua vaikuttaa rais.kaa.jal.ta, älä vitsaile rais.kaa.mi.sesta. 

Hyi hemmetti. Nykyään tiedän itsekin, että jos toinen "vitsailee" jostakin, niin ne vitsit kertovat siitä ihmisestä kaiken olennaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siihen voi sanoa? Jos et halua vaikuttaa rais.kaa.jal.ta, älä vitsaile rais.kaa.mi.sesta. 

Hyi hemmetti. Nykyään tiedän itsekin, että jos toinen "vitsailee" jostakin, niin ne vitsit kertovat siitä ihmisestä kaiken olennaisen.

When someone tells you who they are, believe them.

Olen oppinut tämän kantapään kautta, että on aivan turha selittää niitä varoitusmerkkejä pois, kun ihmiset usein hyvinkin suoraan ne näyttävät. Yksikin tuollainen kommentti niin homma on ohi. En jää tuollaisia muka vitsejä kuuntelemaan.

Vierailija
1144/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ihmetteli miksen ole enemmän sekaisin kahdesta kaljasta ja selvensi että yleensä mielialalääkkeet ja kalja saa naisen tillintallin. Tiedustelin mistä luulee minun syövän moisia ja vastaus oli että ulkonäöstä! Haki  lisää juomaa meilla,tunki iholle ja koetti puristaa tissejä. Kun en tästä lämmennyt,alkoi kertoa missä kaikissa vessoissa on pannut,nuollut ja sormettanut sekä jatkoi ihmettelyä että kyllä minun pitäisi olla enemmän kännissä. Kun ilmoitin kylmästi etten ole menossa hänen kanssa vessaan,suuttui ja meni  toiseen pöytään. Lähdin kotiin.

Viikkoa myöhemmin näin kun kähmi ihan sekaisin olevaa naista torilla ja ohjasi yleisövessaan.Toivon,että nainen tilastaan huolimatta oli siinä mukana.

Eli et puuttunut hyvinkin mahdolliseen raiskaukseen.

Vierailija
1145/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin vessassa ja takaisin pöytään tullessa äijä tokaisee "Et tiiä vaikka oisin laittanu tyrmäystippoja sun juomaan"

Juuh en juonut sitä. Muutenkin muistutuksena tämö että älkää jättäkö juomia valvomatta!

Vaikka tämä on todennäköisesti heitetty vitsinä, niin mies on joka tapauksessa miettinyt asiaa poissa ollessasi. En jäisi itsekään ottamaan selvää, mistä syystä aihe on tullut hänen mieleensä.

Niinpä. Tai tiedä vaikka olisi niitä hulluja, jotka sitten oikeasti huumaavat ja sitten perustelevat, että "sähän nauroit silloin sille tyrmäystippajutulle, niin oletin että me siinä sovittiin että tää on ok".

Vierailija
1146/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siirsi keskustelun seksiasioihin ja sanoi tykkäävänsä por.nos.ta, jossa siroja naisia sidotaan, läpsitään ja kidutetaan. Sitten hän sanoi nauraa hörähtäen, että haaveilee pienten, sirojen naisten "rais.kaa.mi.sesta". 

Tunnelma oli pilalla. Keräsin tavarani ja lähdin kotiin. Myöhemmin kysyin mieheltä viestillä, että miksi hän puhui minulle sellaisia, että hänen juttunsa olivat ahdistavia ja sekopäisiä. Mies selitteli sanomisiaan huumorilla ja oli jopa loukkaantunut, kun vihjaisin hänen olevan "sellainen". 

Tällaiset muka vitsit on jään kokeilemista kepillä ja sen perään valehtelua pelkäksi vitsiksi. Hullun lisäksi mies oli pelkuri. 

Vierailija
1147/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun perse haisee paskalle. Nussitaanks me tänään?"

Vierailija
1148/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muutaman kerran yhtä itseäni 10 vuotta vanhempaa kulahtanutta rokkaria. Yhteisen yön jälkeen hän kysyi minulta aamulla, että olenko koskaan ajatellut laihduttaa. 

Saan mielihyvää siitä tiedosta, että miehellä oli todella pieni penis. Siis oikeasti sellainen nakin kokoinen. 

Vierailija
1149/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa ensitreffeille (toistemme kuvat olemme jo nähneet) ja tunnistamisen helpottamiseksi ilmoitan, että minulla on punainen takki. Deitti toteaa ensitöikseen, että tuo sun takki on enemmänkin ruskea. Toiselle deitille sanon, että minulla on sininen laukku. Tämä mies toteaa, että sun laukku on enemmänkin vihreä.

Sinänsä pieni asia, mutta koko ihminen alkaa heti ärsyttää. Jos olet kerran tunnistanut minut ja löysimme toisemme, mikä tarve on tuollaiselle nillittämiselle? Yleensä nämä pienet asiat nimenomaan antaa hyvin esimakua ihmisen muustakin luonteesta.

Sä olet selvästi värisokea. Jos kaksi ihan eti ihmistä on noin selkeästi eri mieltä väreistä sun kanssa.

Musta tuntuisi tosi oudolta, jos ihminrn itse oma-aloitteisesti antanut tuntomerkiksi punaisen takin, mutta päällä onkin rus

Värisokeus on miehillä yleisempää, ehkä kommentoijakin?

Vierailija
1150/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa noista suoraan töksäytyksistä tuli mieleen Pohjanmaa. Siellä on tapana naama ilmeettömänä täräyttää mielipide päin näköä ja mies ei aidosti edes tajua loukanneensa. 

Näille kannattaa alkaa laukoa mielipiteitä takaisin. Notta suoraan sanotaan!

Vierailija
1151/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nämä typerykset alkaa kostaa omaa typeryyttään muille, kun ei omat treffailut onnistu niin aletaan haukkua ja halventaa ihan muita ihmisiä. Ilmeisesti kuvittelevat parantavansa asemiaan edes omassa mielessään sillä. 

Vierailija
1152/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siirsi keskustelun seksiasioihin ja sanoi tykkäävänsä por.nos.ta, jossa siroja naisia sidotaan, läpsitään ja kidutetaan. Sitten hän sanoi nauraa hörähtäen, että haaveilee pienten, sirojen naisten "rais.kaa.mi.sesta". 

Tunnelma oli pilalla. Keräsin tavarani ja lähdin kotiin. Myöhemmin kysyin mieheltä viestillä, että miksi hän puhui minulle sellaisia, että hänen juttunsa olivat ahdistavia ja sekopäisiä. Mies selitteli sanomisiaan huumorilla ja oli jopa loukkaantunut, kun vihjaisin hänen olevan "sellainen". 

Tällaiset muka vitsit on jään kokeilemista kepillä ja sen perään valehtelua pelkäksi vitsiksi. Hullun lisäksi mies oli pelkuri. 

Yksi poliisihan joutui töistään pois kun oli tallentanut tuollaista hyväksikäyttöä lapsista. Ihan todella paljon. Ja itki työpaikkakiusaamisesta. Lyhyt pullea tappi pohjoisen rannikkokaupungista. 

Vierailija
1153/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin muutaman kerran yhtä itseäni 10 vuotta vanhempaa kulahtanutta rokkaria. Yhteisen yön jälkeen hän kysyi minulta aamulla, että olenko koskaan ajatellut laihduttaa. 

Saan mielihyvää siitä tiedosta, että miehellä oli todella pieni penis. Siis oikeasti sellainen nakin kokoinen. 

Hih🤭

Vierailija
1154/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo Suomalainen mies, kun ei parempaakaan keksi. 

Itseäni ainakin suomalaiset naimisissa olevat miehet kinuavat matkaansa joka paikassa, tutut ja tuntemattomat. Eipä tunnu pahemmin häiritsevän aviolupaukset.

Heistä pääsee kyllä kätevästi eroon kun pyytää lainaan puhelintaan, jotta kysyisi vaimoltaan onko ok että olen hänen miehensä kanssa 😁 Suosittelen!

N31

Samoin täällä. Deittisivuillakin tullut vastaan näitä. Ja ystäväpiirissä, parhaan ystäväni mieskin! Oksettavaa!!

Joo, tämä niin huvittavaa. Muka niin hienoja ja uskollisia liittoja😂

Vierailija
1155/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eksästä puhumiset ensitreffeillä. Se tarkoittaa, että erosta on liian vähän aikaa.

Jos ensitreffit kestävät monta tuntia, voi elämästään kertoa kertoa .

Kyllä minä kerroin eikä siihen tyssänny, kun oli fiksu  treffattava, eikä vielä ole tyssännyt😁

Ihme sääntöjä teillä

Vierailija
1156/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oletko ajatellut laihduttaa ? Tuskin ilmasta nappasi havaintonsa

Vierailija
1157/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi hastunut mieheen. Minulla on lyhyt tukka, josta pidän ja joka sopii minulle. Deitti sanoi, että minulle sopisi pitkät hiukset...ei jatkoon!

Vierailija
1158/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko että kaikki naiset täällä ravintolassa katsovat sinua kadehtien. Johtuu siitä kun ole minun kanssani.

Vierailija
1159/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tosi hastunut mieheen. Minulla on lyhyt tukka, josta pidän ja joka sopii minulle. Deitti sanoi, että minulle sopisi pitkät hiukset...ei jatkoon!

Oletpa lumihiutale 😅

Vierailija
1160/1209 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lumihiutale 😅

Mies selvästi halusi muuttaa minua. Siitä kyse. En minäkään ala ohjeistamaan esim.miehen pukeutumista tms.