Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Eksän tai muiden naisten haukkuminen. Monesti olen kuulin eri versioita olet erilainen kuin muut naiset -kommentista. En oikein koskaan käsittänyt, mitä positiivista siinä edes on, tai miksi haluaisin deittini miettivän muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tässä tapauksessa lienee kuitenkin niin, että kirjoittajan äidin deitti sanoi yhden jos toisenkin tyhmän asian ja silti pääsi siittämään tämän kirjoittajan.
Sama kävi mielessä. Minun isäni ja äitini ovat heittäneet hetulaa seuralaisille jotka päästelivät sammakoita suustaan. He eivät halunneet seurustella idiootin kanssa. Sitten he tapasivat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vihreisiin, persuihin tai yleensäkin politiikkaan liittyvät jutut. Ongelma ratkesi tosin sillä, että lopetin suomalaisten naisten tapailun reilu 5 vuotta sitten.
Kiitän sinua tuosta päätöksestä kaikkien suomalaisten naisten puolesta. Toivon että päätöksesi pitää.
Tämä nyt ei ehkä ollut älyttömimmästä päästä, mutta riitti silti kiinnostuksen lopahtamiseen.
Mies olisi halunnut suudella ensitapaamisella, mistä kieltäydyin, koska itse haluan tutustua ensin rauhassa. Tähän mies kommentoi jotain konservatiivisuudestani. Itse asiassa olen tiukasti arvoliberaali. Haluttomuuteni suudella vierasta miestä ei liity millään tavoin konservatiivisiin arvoihin.
Kumppanin avarakatseisuus ja kyky ajatella moniulotteisesti on minulle todella tärkeää ja tällainen simppelien johtopäätöksien tekeminen yhden lauseen pohjalta on turn-off. Saattoi olla myös negausyritys, mikä on yhtä lailla turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ehkä ollut älyttömimmästä päästä, mutta riitti silti kiinnostuksen lopahtamiseen.
Mies olisi halunnut suudella ensitapaamisella, mistä kieltäydyin, koska itse haluan tutustua ensin rauhassa. Tähän mies kommentoi jotain konservatiivisuudestani. Itse asiassa olen tiukasti arvoliberaali. Haluttomuuteni suudella vierasta miestä ei liity millään tavoin konservatiivisiin arvoihin.
Kumppanin avarakatseisuus ja kyky ajatella moniulotteisesti on minulle todella tärkeää ja tällainen simppelien johtopäätöksien tekeminen yhden lauseen pohjalta on turn-off. Saattoi olla myös negausyritys, mikä on yhtä lailla turn-off.
Kieltämättä jonkinlaisesta epäkypsyydestä tuo kielii. Ja jos jo tuossa vaiheessa älkää vänkäämään vastaan kun toinen ilmaisee rajan, kauhistuttaa ajatella miten hän toimisi kun mennään pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi esimerkki ajoilta jolloin olin juuri aloittanut nettideittailun: Istuimme miehen kanssa kahvilassa. Tarjoilija tuli kysymään haluammeko laskun yhdessä vai erikseen, jolloin pyysin molemmille oman laskun. Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti minun juuri läpäisseen hänen testinsä. Kuulemma jos en olisi maksanut omaa osuuttani, treffit olisivat päättyneet siihen paikkaan.
Minä miehenä tulkitsin aina naisen pankkikortin esiin ottamisen tai noin suoraan tarjoilijalle sanomisen, että nainen ei halua enää tavata (ei jää "kiitollisuuden velkaa").
Etkö siis pidä lainkaan mahdollisena että nainen haluaisi tavata uudelleen ihan siksi että tykkää viettää kanssasi aikaa? Minusta olisi hirveää jos joku suostuisi uudestaan treffeille vain siksi että kokee olevansa minulle jotain velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi esimerkki ajoilta jolloin olin juuri aloittanut nettideittailun: Istuimme miehen kanssa kahvilassa. Tarjoilija tuli kysymään haluammeko laskun yhdessä vai erikseen, jolloin pyysin molemmille oman laskun. Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti minun juuri läpäisseen hänen testinsä. Kuulemma jos en olisi maksanut omaa osuuttani, treffit olisivat päättyneet siihen paikkaan.
Minä miehenä tulkitsin aina naisen pankkikortin esiin ottamisen tai noin suoraan tarjoilijalle sanomisen, että nainen ei halua enää tavata (ei jää "kiitollisuuden velkaa").
Etkö siis pidä lainkaan mahdollisena että nainen haluaisi tavata uudelleen ihan siksi että tykkää viettää kanssasi aikaa? Minusta olisi hirveää jos joku suostuisi uudestaan treffeille vain siksi että kokee olevansa minulle jotain velkaa.
Näinpä. Mä en edes ymmärrä, mistä jotkut naiset keksivät tuon että jäisivät muka velkaa jostakin. Mä koen että ystävällisyys palkitaan ystävällisyydellä. Jos joku muu jotain väittää, hän on mieleltään sairas.
Tuo poliisina ollut pedopappa oli Ylivieskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siihen voi sanoa? Jos et halua vaikuttaa rais.kaa.jal.ta, älä vitsaile rais.kaa.mi.sesta.
Hyi hemmetti. Nykyään tiedän itsekin, että jos toinen "vitsailee" jostakin, niin ne vitsit kertovat siitä ihmisestä kaiken olennaisen.
Kiitos teille tuesta! Mies yritti vääntää tilanteen sellaiseksi, että minä olin vakava ja huumorintajuton ja suunnilleen ainoa nainen, joka loukkaantuu moisesta "vitsistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eksästä puhumiset ensitreffeillä. Se tarkoittaa, että erosta on liian vähän aikaa.
Jos ensitreffit kestävät monta tuntia, voi elämästään kertoa kertoa .
Kyllä minä kerroin eikä siihen tyssänny, kun oli fiksu treffattava, eikä vielä ole tyssännyt😁
Ihme sääntöjä teillä
Miksi ekoilla treffoilla miettisi entisiä heilojaan, jos ne asiat eivät enää vaivaa?
Oltiin tavattu netissä. Nainen tuntui kiinnostavalta. Illalla soiteltiin. Nainen kutsui luokseen iltamyöhään, ja kun olin jo vähän taipumassa niin hän jatkoi kiihkeästi että onko sulla yhtään kaljaa tai viinaa. Totesin että ei kuule, mulla on huomenna töitä, ehkä mun on parempi jäädä kotiin kuin ryypätä. Nainen nyyhkäisi pettyneenä. Ei vaan napannut sellainen viinanhöyryinen elämä, mietin että opiskeliko nainen sitä melko erikoista ja kiinnostavaa alaa mitä hän oli väittänyt, vai oliko joku pikkualkkis. Käytän aika vähän alkoholia vaikka jonkun iltakaljan saatan ottaakin niin en koskaan kahta.
Sen jälkeen netissä juteltiin enää niitä näitä, homma hiipui.
Yllättyin hiukan kun törmäsin naisen nimeen lehdessä. Hän oli juuri sillä alalla jolle oli väittänyt opiskelevansa, ja olipa vielä saanut nimensä ja kuvansa lehteen kun oli tehnyt jotain kiinnostavaa. Kuvasta katseli sangen reippaan ja tervehenkisen näköinen, nätti nainen. Ei mikään juoppo.
Nainen puhui siitä kuinka loistavaa seksiä oli ollut exän kanssa, mutta muutoin mies ei ollutkaan niin hyvä.
Joo..o, voin sanoa, ettei minua kiinnosta seksielämä entisen kanssa.
Täällä on tosi monta tarinaa siitä, kuinka miehet ekoilla treffeillä / tapailun alkumetreillä kommentoivat arvostelevasti ääneen ja päin naamaa treffikumppanin ulkonäköä.
"En tykkää tommosista kengistä naisella."
"Ootko koskaan ajatellut laihduttaa?"
"Mä en tykkää tommosista hiuksista, sulle sopis paremmin pitkä tukka"
Siis onko nämä aikuiset miehet jotakin heikkolahjaisia tai oikeesti jotain latvakakkosia?! Ei kai nyt kukaan aikuinen ihminen kommentoi suureen ääneen toisen ulkonäköä tuohon tyyliin.
Ihan kuin jokin lapsi. "Äiti, tolla sedällä on iso nenä". Sit äiti hyssyttää hiljaiseksi ja toruu ja opettaa, että tuo on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tosi monta tarinaa siitä, kuinka miehet ekoilla treffeillä / tapailun alkumetreillä kommentoivat arvostelevasti ääneen ja päin naamaa treffikumppanin ulkonäköä.
"En tykkää tommosista kengistä naisella."
"Ootko koskaan ajatellut laihduttaa?"
"Mä en tykkää tommosista hiuksista, sulle sopis paremmin pitkä tukka"
Siis onko nämä aikuiset miehet jotakin heikkolahjaisia tai oikeesti jotain latvakakkosia?! Ei kai nyt kukaan aikuinen ihminen kommentoi suureen ääneen toisen ulkonäköä tuohon tyyliin.
Ihan kuin jokin lapsi. "Äiti, tolla sedällä on iso nenä". Sit äiti hyssyttää hiljaiseksi ja toruu ja opettaa, että tuo on rumaa.
Kuulostaa siltä että heidät on opetettu siihen, että heidän mielipiteensä ovat arvokkaita vain siksi että ne ovat heidän mielipiteitään. Jossain vaiheessa se sitten yllättää, kun ketään ei tosiaan kiinnosta jonkun setämiehen kommentit kengistä ja hiuksista.
Istuttiin kahdestaan iltaa ja mies aloitti hölmön vitsin, johon lähdin mukaan. Olimme siis juoneet hiukan viiniä ja väsyneen iloisella tuulella. Vitsissä hän teki mukamas laulun itsestään, oliko se Cheekkiä mukaillen, ja laulun sanat herjasivat häntä itseään, siis tätä deittiäni, älyä ja ulkonäköä, ja hän nauroi kyyneleet silmissä.
Minua nauratti lähinnä se, että hän oli tikahtumaisillaan.
Jatkettiin sitä vähän aikaa ja kun sanoin jossain välissä, että "sitten sä voisit ...(jotain)" miehen hymy hyytyi, hän katsoi minua kylmästi ja sanoi, että tämä lauluhan kertoo MINUSTA, ei hänestä. Se oli vaan todella, todella outoa.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tavattu netissä. Nainen tuntui kiinnostavalta. Illalla soiteltiin. Nainen kutsui luokseen iltamyöhään, ja kun olin jo vähän taipumassa niin hän jatkoi kiihkeästi että onko sulla yhtään kaljaa tai viinaa. Totesin että ei kuule, mulla on huomenna töitä, ehkä mun on parempi jäädä kotiin kuin ryypätä. Nainen nyyhkäisi pettyneenä. Ei vaan napannut sellainen viinanhöyryinen elämä, mietin että opiskeliko nainen sitä melko erikoista ja kiinnostavaa alaa mitä hän oli väittänyt, vai oliko joku pikkualkkis. Käytän aika vähän alkoholia vaikka jonkun iltakaljan saatan ottaakin niin en koskaan kahta.
Sen jälkeen netissä juteltiin enää niitä näitä, homma hiipui.
Yllättyin hiukan kun törmäsin naisen nimeen lehdessä. Hän oli juuri sillä alalla jolle oli väittänyt opiskelevansa, ja olipa vielä saanut nimensä ja kuvansa lehteen kun oli tehnyt jotain kiinnostavaa. Kuvasta katseli sangen reippaan ja tervehen
Kyllä menestyvä ja mielenkiintoinenkin ihminen voi olla perso alkoholille, tai jopa alkoholisti. Naamasta se alkaa näkyä vasta vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eksästä puhumiset ensitreffeillä. Se tarkoittaa, että erosta on liian vähän aikaa.
Jos ensitreffit kestävät monta tuntia, voi elämästään kertoa kertoa .
Kyllä minä kerroin eikä siihen tyssänny, kun oli fiksu treffattava, eikä vielä ole tyssännyt😁
Ihme sääntöjä teillä
Miksi ekoilla treffoilla miettisi entisiä heilojaan, jos ne asiat eivät enää vaivaa?
Minä ainakin kerron nimenomaan sellaisista asioista, jotka eivät enää vaivaa. Esim. mitä opin päättyneistä suhteistani, mitä virheitä tein (mutta en aio toistaa), miksi emme sopineet yhteen, jne. Sillä tavalla tutustuu toiseen ja saa arvokasta tietoa siitä, voisiko uusi tuttavuus olla itselle sopiva kumppani. Jos treffikumppani ei pysty yhtään puhumaan menneestä suhteestaan, se voi merkitä että ei ole päässyt siitä vielä yli. Samoin kyllä sekin jos avautuu eksästä kielteiseen sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi ekoilla treffoilla miettisi entisiä heilojaan, jos ne asiat eivät enää vaivaa?
Minä ainakin kerron nimenomaan sellaisista asioista, jotka eivät enää vaivaa. Esim. mitä opin päättyneistä suhteistani, mitä virheitä tein (mutta en aio toistaa), miksi emme sopineet yhteen,
Onko aina välttämätöntä puhua eksistä? Voihan puhua itsestään. Mitä on suhteissa oppinut itsestään, mikä tekee itsestä hyvä kumppanin ja mitkä taas ovat itseä deittaillessa vaaran paikat, eli vaikkapa millä tavoin saattaa tahtomattaan loukata.
Vierailija kirjoitti:
Meillä konservatiiveilla taitaa olla helpompaa, kun kumpikin voi luottaa, ettei ekoilla treffeillä suudella.
Kaksi "tiukasti arvoliberaalia" sitten arpoo keskenään, onko toinen "konservatiivi" toisen sovittaessa huuliaan toisen suuta vasten ensitreffeillä, vailla vastakaikua.