Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1121/1209 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies paljasti todellisen luonteensa ääliömäisellä kommentilla sanoen päin naamaa, että on hyvä kun olet noin sairas ja vammainen niin hänen ei tarvitse huolehtia siitä että a. haluan naimisiin, koska ei kukaan mies halua sairasta ja vammaista naista b. edellä mainituista syistä vain hänellä on oikeus p*nna minua ja c. en kelpaa muuhun kuin seksiin.

Tämähän on ollut ihan sairasta ja manipulointia.

Saman sankarin kaverin mielestä oli suuri vääryys, että noinkin upea herrasmies on sinkkuna. Mies laukoi järkyttäviä tulevaisuudenkuvia meidän mahdollisesta yhteiselämästä (miehen suurin unelma) siihen sävyyn, että saan olla kiitollinen kun hän suostuu ottamaan minut kotiinsa asumaan. Ja arvaatte varmaan, että minun elämäntehtävä olisi ollut palvella miestä, laittaa ruokaa, siivota, pyykätä ja olla aina tarvittavana miehen pyynnöstä aivan kaikkeen. Toisia treffejä ei ikinä tullut ja mies suuttui niin, että haukkui minut p*sk*kasaksi, joka jää ypöyksin. Ansaitsen miehen mielestä pelkkää p*skaa. Kylmät väreet nousee pintaan, kun miettiikin asiaa.

Vierailija
1122/1209 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille riittää sellainen Je'taime lirkuttelu. Tehoaa nuoriin ja lapsekkaisiin naisiin.

Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvin riittänyt minulle 😁

Kuinka usein sanotte toisillenne Oohlalaa?

Kun näin hänet eka kerran, niin tuli kyllä mieleen tuo "oohlalaa", oli nimittäin sen verran komea ilmestys ;-) Nykyään voisin kyllä hihkaista samaa luonteestaankin, on sen verran hyvä

Miksi Ranskassa, Saksassa jne. on lailliset ilotalot, jos ne miehet eivät käy siellä?

Ehkä siksi ettei Ranskassa ole niitä. Taisit sekoittaa Hollantiin ;-) Asioita ei tule totta vain arvaamalla.

Niin ja iltapäiväkahviseuraa löytyy kyllä Suomestakin. Eivät varmaan jaksaisi mainostaa jos ei siellä kukaan käy ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1209 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin treffeillä elokuvissa ja tilanne eteni intiimimmäksi ja kaveri alkoi vähän hieroa reisien sisintä niin ykskaks

huudahti että käytätkö sä vaippoja. Aika noloo vaikka olihan mulla aika iso pikkarien suoja niin luulisi tietävän

että voi olla se aika kuusta.

Vierailija
1124/1209 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies möläytti kesken treffien seuraavan kommentin iästään samalla verraten minuun. -Odotahan vain kun sullekin tulee ikää lisää, niin et enää pariudu helpolla. Mies on 39v ja minä olen 31v. En saanut sanaa suustani, kun mies vannotti kuinka haluaa parisuhteeseen kanssani ja painotti kuinka tärkeää seksi on hänelle eikä ilman voi olla eikä kuulukaan hänen mielestään. Annoin miehelle asialliset pakit sanomalla etten usko meidän sopivan yhteen, johon mies huusi raivoten perääni, että panna voi mutta olen niin paska etten kelpaa kenellekään miehelle ja jään yksin, niin yksin että kadun antamiani pakkeja kun olen myöhemmin yksinäinen sinkku jolla ikää yli 40 vuotta. Olin juuri ennen ensimmäistä miehen kommenttia sanonut etten ole mikään sarjadeittailija.

Vierailija
1125/1209 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siirsi keskustelun seksiasioihin ja sanoi tykkäävänsä por.nos.ta, jossa siroja naisia sidotaan, läpsitään ja kidutetaan. Sitten hän sanoi nauraa hörähtäen, että haaveilee pienten, sirojen naisten "rais.kaa.mi.sesta". 

Tunnelma oli pilalla. Keräsin tavarani ja lähdin kotiin. Myöhemmin kysyin mieheltä viestillä, että miksi hän puhui minulle sellaisia, että hänen juttunsa olivat ahdistavia ja sekopäisiä. Mies selitteli sanomisiaan huumorilla ja oli jopa loukkaantunut, kun vihjaisin hänen olevan "sellainen". 

Mitäs siihen voi sanoa? Jos et halua vaikuttaa rais.kaa.jal.ta, älä vitsaile rais.kaa.mi.sesta. 

Vierailija
1126/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tosi vähän sellaisia treffikumppaneita, joilta olisi tullut sammakoita suusta. Johtunee siitä että käytän deittisovelluksia ja olen siellä valtavan valikoiva ennen treffeille lähtemistä. Ts. ne sammakot ovat jo profiilitekstissä näkyvillä ja jos eivät ole niin muutaman päivän viestittely matchin synnyttyä tuo niitä esiin, enkä koskaan lähde treffeille tällaisen tapauksen kanssa.

Yksi esimerkki ajoilta jolloin olin juuri aloittanut nettideittailun: Istuimme miehen kanssa kahvilassa. Tarjoilija tuli kysymään haluammeko laskun yhdessä vai erikseen, jolloin pyysin molemmille oman laskun. Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti minun juuri läpäisseen hänen testinsä. Kuulemma jos en olisi maksanut omaa osuuttani, treffit olisivat päättyneet siihen paikkaan.

Mies, joka ei osaa tutustua minuun normaalisti vuorovaikuttamalla, olisi kamala parisuhdekumppani. Parisuhteet kun perustuvat vuorovaikutukseen.

Minä miehenä tulkitsin aina naisen pankkikortin esiin ottamisen tai noin suoraan tarjoilijalle sanomisen, että nainen ei halua enää tavata (ei jää "kiitollisuuden velkaa").

Vierailija
1127/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies "ai sä olet luomunaisia" vittuilevaan sävyyn kun kainaloissani oli pieni sänki.

"Mitä jos kamppaan sut tonne puskaan ja rai""aan",toinen mies joka otti loukkauksena kun pelästyin ja lähetti useita viestejä perään,jossa odotti anteeksipyyntöä koska olin epäillyt häntä rai""ajaaksi.

"Voi v""uu ootkö sä taskaana" kolmas mies jonka oli myös vaikea tajuta miksi treffit loppui siihen.

Vierailija
1128/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihreisiin, persuihin tai yleensäkin politiikkaan liittyvät jutut. Ongelma ratkesi tosin sillä, että lopetin suomalaisten naisten tapailun reilu 5 vuotta sitten.

Vierailija
1129/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin treffeillä elokuvissa ja tilanne eteni intiimimmäksi ja kaveri alkoi vähän hieroa reisien sisintä niin ykskaks

huudahti että käytätkö sä vaippoja. Aika noloo vaikka olihan mulla aika iso pikkarien suoja niin luulisi tietävän

että voi olla se aika kuusta.

Kerrotko vielä, mikä oli elokuva? Tiedän pysyä poissa sosiaalitapausten joukosta.

Vierailija
1130/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hokee kokoajan jonkun naisen nimeä. Ovat niin hyviä ystäviä. Sitten selostaa naisesta kokoajan, mitä se nainen sanoi ja mitä se teki. Mies ostaa naiselle tavaroita joita nainen mahdollisesti tarvitsee, jos löytää niitä edullisesti. Selostusta tästä. Sitten se nainen käy yökylässä miehen luona ja mies naisen luona, mutta ovat ihan vaan kavereita eikä siinä mitään ole.

Näitä tarinoita kuulee muuten melko usein. Eräs mies jauhoi myös joka deiteillä jostain "kaverinaisesta" , joka oli poikkeuksellisen täydellinen. Oli kuulemma myös huippuälykäs. Deitin mukaan kaikista naisista fiksuin. Totesin ääneen, että tulen tuskin ikinä pääsemään tämän järjen jättiläisen tasolle, joten tämä oli varmaan tässä. Vielä puoli vuotta myöhemmin mies viestitteli ja pyysi mm. purjehtimaan. Vastasin, että en usko, että älli (minun) riittää purjehdukseen. Oli ollut puhetta, että olin lapsena ja nuorena purjehtinut paljon. Vinkki tais mennä perille, sillä hän vastasi "Lapsellista". 

Vierailija
1131/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vihreisiin, persuihin tai yleensäkin politiikkaan liittyvät jutut. Ongelma ratkesi tosin sillä, että lopetin suomalaisten naisten tapailun reilu 5 vuotta sitten.

Kaksi lausetta, jotka eivät mitenkään liity toisiinsa. Taikutko tuollaisesta järjen jättiläisestä sai riesan itselleen?

Nimim. Inhoan oranssia väriä, koska suomalainen mies on paska.

Vierailija
1132/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihmetteli miksen ole enemmän sekaisin kahdesta kaljasta ja selvensi että yleensä mielialalääkkeet ja kalja saa naisen tillintallin. Tiedustelin mistä luulee minun syövän moisia ja vastaus oli että ulkonäöstä! Haki  lisää juomaa meilla,tunki iholle ja koetti puristaa tissejä. Kun en tästä lämmennyt,alkoi kertoa missä kaikissa vessoissa on pannut,nuollut ja sormettanut sekä jatkoi ihmettelyä että kyllä minun pitäisi olla enemmän kännissä. Kun ilmoitin kylmästi etten ole menossa hänen kanssa vessaan,suuttui ja meni  toiseen pöytään. Lähdin kotiin.

Viikkoa myöhemmin näin kun kähmi ihan sekaisin olevaa naista torilla ja ohjasi yleisövessaan.Toivon,että nainen tilastaan huolimatta oli siinä mukana.

Vierailija
1133/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä miehenä tulkitsin aina naisen pankkikortin esiin ottamisen tai noin suoraan tarjoilijalle sanomisen, että nainen ei halua enää tavata (ei jää "kiitollisuuden velkaa")."

Niin tai näin, nainen ei voi tehdä koskaan oikein.

Vierailija
1134/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Minä miehenä tulkitsin aina naisen pankkikortin esiin ottamisen tai noin suoraan tarjoilijalle sanomisen, että nainen ei halua enää tavata (ei jää "kiitollisuuden velkaa").'

---

Vanhanaikainen herrasmies tulkitsee noin. Itse olen myös vanhanaikainen ja toivon miehen maksavan ensideiteillä. Tosin otan vain sen yhden teekupillisen juuri tästä syystä. Kyse on eleestä, ei siitä että saisin syödä jonkun piikkiin. Nykyaikana ei voi kuitenkaan olettaa, että toinen maksaa, siksi otan aina rahapussin esille maksun hetkellä. Jos toinen heti ilmoittaa maksavansa, kiitän kauniisti ja annan sen mennä niin. Ainakaan minun kohdallani se ei tarkoita, että en haluaisi enää tavata. Sitä saa vaan olla varovainen, kun nykyään on niin monelaista suhtautumista näissä tilanteissa.

Vierailija
1135/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä miehenä tulkitsin aina naisen pankkikortin esiin ottamisen tai noin suoraan tarjoilijalle sanomisen, että nainen ei halua enää tavata (ei jää "kiitollisuuden velkaa")."

Ei jää kiitollisuuden velkaa EI OLE sama kuin ei halua tavata uudelleen. Ihme mietteitä miehellä (olen mies itse).

Eli ihmettelijä on ihan oikeassa.

Ja miehenä tosiaan törmään edelleen jonkun verran siihen, että miehen kuuluisi tarjota treffeillä. "Koska ei se raha nyt niin suuri ole..." no maksa ihmeessä itse sitten, kun ei se niin paljon ole. "Herrasmiehiä on nykyään niin vähän..." niin niin, mutta sä julkaiset instassa naisten itsenäisyyttä korostavia juttuja.

Miehenä edelleen tuntuu siltä, että naiset eivät osaa päättää kumpaa haluavat olla, paapottavia vai vahvoja ja itsellisiä? Ja kun tämän viestin lainauksia katsoo, sama on toisin päin.

Tapainturmelus, sitä tämä kaikki on!

Vierailija
1136/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei luonnollisestikaan tapahtunut minulle, mutta olen usein ajatellut tätä naista ja sydän ihan valahtaa kylmäksi.

Joulukuussa 2018 Uuden-Seelannin Aucklandissa nuori nainen lähti Tinder-treffeille 26-vuotiaan miehen kanssa. Ilta lähti sujumaan ihan hyvin, mutta jossain vaiheessa mies alkoi puhua siitä kuinka jos hänellä olisi tarvetta, hän tietäisi erään metsän jonne voisi piilottaa ruumiin. Ymmärrettävästi nainen koki puheet erittäin mukavina ja treffit loppuivat pian jonkin tekosyyn varjolla.

Tuo mies oli Jesse Kempson joka oli paria päivää aikaisemmin m/rhannut Tinderissä tapaamansa Grace Millanen, brittiläisen turistin tämän 22-vuotissyntymäpäivänsä yönä - ja piilottanut ruumiin matkalaukussa mainitsemaansa metsään. Onneksi Jesse on tyhmä kuin saapas ja jäi hyvin nopeasti kiinni, olihan hänen kaikista liikkeistään lähes HD-laatuista valvontakamerakuvaa.

Mietin usein Gracea ja tätä toista Tinder-naista. Miltä hänestä onkaam tuntunut kun on tajunnut mistä oikein oli kyse.

Vierailija
1137/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siirsi keskustelun seksiasioihin ja sanoi tykkäävänsä por.nos.ta, jossa siroja naisia sidotaan, läpsitään ja kidutetaan. Sitten hän sanoi nauraa hörähtäen, että haaveilee pienten, sirojen naisten "rais.kaa.mi.sesta". 

Tunnelma oli pilalla. Keräsin tavarani ja lähdin kotiin. Myöhemmin kysyin mieheltä viestillä, että miksi hän puhui minulle sellaisia, että hänen juttunsa olivat ahdistavia ja sekopäisiä. Mies selitteli sanomisiaan huumorilla ja oli jopa loukkaantunut, kun vihjaisin hänen olevan "sellainen". 

Mitäs siihen voi sanoa? Jos et halua vaikuttaa rais.kaa.jal.ta, älä vitsaile rais.kaa.mi.sesta. 

Mulle on aivan sama kuka olisi kyseessä tai kuinka kauan olisin ollut jonkun miehen kanssa - jos tuollaista tai mitään tuonne päinkään olevaa sanoisi tai "vitsailisi", se suhde olisi saman tien ohi. Ottaisin tuosta avioeronkin! Tuossahan ihminen "vitsillä" paljastaa todellisen luonteensa, normaali ihminen ei tuollaista koskaan sano.

Vierailija
1138/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei luonnollisestikaan tapahtunut minulle, mutta olen usein ajatellut tätä naista ja sydän ihan valahtaa kylmäksi.

Joulukuussa 2018 Uuden-Seelannin Aucklandissa nuori nainen lähti Tinder-treffeille 26-vuotiaan miehen kanssa. Ilta lähti sujumaan ihan hyvin, mutta jossain vaiheessa mies alkoi puhua siitä kuinka jos hänellä olisi tarvetta, hän tietäisi erään metsän jonne voisi piilottaa ruumiin. Ymmärrettävästi nainen koki puheet erittäin mukavina ja treffit loppuivat pian jonkin tekosyyn varjolla.

Siis apua, nainen koki puheet tietenkin EPÄMUKAVINA...

Vierailija
1139/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jää kiitollisuuden velkaa EI OLE sama kuin ei halua tavata uudelleen. Ihme mietteitä miehellä (olen mies itse).

Eli ihmettelijä on ihan oikeassa.

Ja miehenä tosiaan törmään edelleen jonkun verran siihen, että miehen kuuluisi tarjota treffeillä. "Koska ei se raha nyt niin suuri ole..." no maksa ihmeessä itse sitten, kun ei se niin paljon ole. "Herrasmiehiä on nykyään niin vähän..." niin niin, mutta sä julkaiset instassa naisten itsenäisyyttä korostavia juttuja.

Miehenä edelleen tuntuu siltä, että naiset eivät osaa päättää kumpaa haluavat olla, paapottavia vai vahvoja ja itsellisiä? Ja kun tämän viestin

Käytöstavat eivät ole 'paapomista'. Naiselle itsenäisyys tarkoittaa sitä, ettei nainen ole riippuvainen miehestä. Ei sitä, etteikö normaalit käytöstavat päde. Jos itsenäinen nainen on noin kova uhka, kannattaisi miettiä miksi.

Vierailija
1140/1209 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eksästä puhumiset ensitreffeillä. Se tarkoittaa, että erosta on liian vähän aikaa.