Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
1101/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille riittää sellainen Je'taime lirkuttelu. Tehoaa nuoriin ja lapsekkaisiin naisiin.

Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä 😁

Kuinka usein sanotte toisillenne Oohlalaa?

Kun näin hänet eka kerran, niin tuli kyllä mieleen tuo "oohlalaa", oli nimittäin sen verran komea ilmestys ;-) Nykyään voisin kyllä hihkaista samaa luonteestaankin, on sen verran hyvä tyyppi :-)

Ei pidä paikkaansa. Ranskalaiset miehet pettää ja käy maksullisissa. Lähes kaikki 

Sanoo Suomalainen mies, kun ei parempaakaan keksi. 

Itseäni ainakin suomalaiset naimisissa olevat miehet kinuavat matkaansa joka paikassa, tutut ja tuntemattomat. Eipä tunnu pahemmin häiritsevän aviolupaukset.

Heistä pääsee kyllä kätevästi eroon kun pyytää lainaan puhelintaan, jotta kysyisi vaimoltaan onko ok että olen hänen miehensä kanssa 😁 Suosittelen!

N31

Vierailija
1102/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo Suomalainen mies, kun ei parempaakaan keksi. 

Itseäni ainakin suomalaiset naimisissa olevat miehet kinuavat matkaansa joka paikassa, tutut ja tuntemattomat. Eipä tunnu pahemmin häiritsevän aviolupaukset.

Heistä pääsee kyllä kätevästi eroon kun pyytää lainaan puhelintaan, jotta kysyisi vaimoltaan onko ok että olen hänen miehensä kanssa 😁 Suosittelen!

N31

Samoin täällä. Deittisivuillakin tullut vastaan näitä. Ja ystäväpiirissä, parhaan ystäväni mieskin! Oksettavaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hokee kokoajan jonkun naisen nimeä. Ovat niin hyviä ystäviä. Sitten selostaa naisesta kokoajan, mitä se nainen sanoi ja mitä se teki. Mies ostaa naiselle tavaroita joita nainen mahdollisesti tarvitsee, jos löytää niitä edullisesti. Selostusta tästä. Sitten se nainen käy yökylässä miehen luona ja mies naisen luona, mutta ovat ihan vaan kavereita eikä siinä mitään ole.

Vierailija
1104/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessa noista suoraan töksäytyksistä tuli mieleen Pohjanmaa. Siellä on tapana naama ilmeettömänä täräyttää mielipide päin näköä ja mies ei aidosti edes tajua loukanneensa. 

Vierailija
1105/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa odottaessamme ruokaa nainen sanoo yhtäkkiä minulle, että saatan olla hänestä fyysisesti kiinnostunut, mutta hän ei ole minusta. Meni välittömästi ruokahalu.

Vähän samantapainen kokemus yhdstä miehestä. Oli olevinaan kulttuuripersoona ja tilattuamme ruuan tokaisi etten ole oikea henkilö hänelle. Roikkui jossain pikkuteatterissa.

Miksi ei sanonut muutamaa minuuttia aiemmin, niin olisin voinut häipyä heti..😒

Olisit lähtenyt, mies olisi saanut maksaa sinunkin annoksesi.

Vierailija
1106/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä varmasti pessyt paikkas?

Vierailija
1107/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen äänestänyt persuja haittaaks se?" ei koska siinä vaiheessa nainen oli paljastunut klenkkaavaksi, viinaan meneväksi ja valehtelevaksi mätisäkiksi. 

Jos olisi kertonut persuudestaan heti, mitään treffejä ei olisi ikinä tullutkaan. 

Mätisäkki taitaa tarkoittaa lihavaa? Etkö tiennyt hänen painoaan etukäteen, oletko sokea kun et kuvasta huomannut? Sovit silti treffit. Sähän outo tyyppi olet.

Vierailija
1108/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaihtui kanava!

Vierailija
1109/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka oli paljon äänessä ja otti tilaa itselleen, eikä liiemmin vienyt keskustelua tasapuoliseen suuntaan, mainitsi sivulauseessa, että olen ujo (oli siis yllättynyt, miten aloitteellinen olin fyysisessä kontaktissa, koska olin kuulemma ujo - kun ei minulle paljon annettu suunvuoroa). Itse asiassa juttu jatkui vielä parikin kuukautta, koska kaipasin tuona kesänä läheisyyttä, mutta en jaksanut sitä pidempään kuunnella hänen monologejaan ja hänen yksin kaavailemaansa suunnitelmaa meidän tulevaisuudesta.

Vierailija
1110/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan sinulle kun ei kai kukaan muukaan soittele. 

Se jäi mieleen, kun olin 2 kertaa treffeillä naisen kanssa. Ei sen jälkeen halunnut tavata, mutta toivoi, että soittelisin hänelle. Itse ei halunnut soittaa.

Vierailija
1111/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoo, et "älä nyt pahoita mieltä, mut tiesithän ettei sulla ole iso" .

- tiesin

"Silti se sopii hyvin mun pilluun".

😄 Tuli fiilis et haukku ja kehu samaan aikaan, wau. 😄

Nainen: "Älä nyt pahoita mieltäsi, mutta henkilökemiamme eivät taida kohdata." Tätä ennen oli puhuttu monta pitkää puhelua.

Vierailija
1112/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille riittää sellainen Je'taime lirkuttelu. Tehoaa nuoriin ja lapsekkaisiin naisiin.

Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvin riittänyt minulle 😁

Kun näin hänet eka kerran, niin tuli kyllä mieleen tuo "oohlalaa", oli nimittäin sen verran komea ilmestys ;-) Nykyään voisin kyllä hihkaista samaa luonteestaankin, on sen verran hyvä tyyppi :-)

Ei pidä paikka

Miksi Ranskassa, Saksassa jne. on lailliset ilotalot, jos ne miehet eivät käy siellä?

Vierailija
1113/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvin riittänyt minulle 😁

Kun näin hänet eka kerran, niin tuli kyllä mieleen tuo "oohlalaa", oli nimittäin sen verran komea ilmestys ;-) Nykyään voisin kyllä hihkaista samaa luonteestaankin, on sen verran hyvä

Palstamammat selittävät tämänkin asian itselleen, että niiden porttoloiden asiakaskunta koostuu vain reppanoista suomalaisturisteista.

Vierailija
1114/1209 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa ensitreffeille (toistemme kuvat olemme jo nähneet) ja tunnistamisen helpottamiseksi ilmoitan, että minulla on punainen takki. Deitti toteaa ensitöikseen, että tuo sun takki on enemmänkin ruskea. Toiselle deitille sanon, että minulla on sininen laukku. Tämä mies toteaa, että sun laukku on enemmänkin vihreä.

Sinänsä pieni asia, mutta koko ihminen alkaa heti ärsyttää. Jos olet kerran tunnistanut minut ja löysimme toisemme, mikä tarve on tuollaiselle nillittämiselle? Yleensä nämä pienet asiat nimenomaan antaa hyvin esimakua ihmisen muustakin luonteesta.

Jompi kumpi teistä on värisokeä

Vierailija
1115/1209 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'. 

Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.

No te yliopiston käyneet olette kyllä vanhan näköisiä. Että en nyt lähtisi miestä tahdittomaksi väittämään. On oikeasti vaikea erottaa nykyään enää 35 vuotiasta naista 65 vuotiaasta. varsinkaan jos on opinnot takana.

🤣🤣🤣 jännästi minua luullaan usein ennemmin 10v nuoremmaksi kuin vanhemmaksi, olen sen 35 ja yliopiston käynyt. 

sama täällä. huitelen kuuttakymppiä, ja puhelinsopimukseen kaupiteltiin nuorisoetuja. akateemisuuteni sen tekee! mieskin paljon nuorempi, kun ei ajoissa hoksannut ikääni. kampitin sen akateemisella nokkeluudellani.

Vähän epäilyttää väitetty akateemisuus, kun ei osaa edes aloittaa lausetta isolla alkukirjaimella. On mahtanut olla gradu tosi raskasta luettavaa, sääliksi käy tarkastajaa.

Vierailija
1116/1209 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin toiselle paikkakunnalle tapaamaan miestä. Käydessämme syömässä ja kaupungilla shoppailemassa huomasin hänen olevan melko suorapuheista tyyppiä. Ikäänkuin huumorin varjolla laukoi vähän typeriä juttuja. Ei siinä mitään. Hän saatteli minua autolleni parkkihalliin ja kun en heti hoksannut miten paikalliset maksuautomaatit siellä toimivat (olivat erilaiset kuin omassa kaupungissani) hän sanoi nauraen ivallisesti  "Tyhmä!" Tätä oli vähän vaikea jo pistää huumorin piikkiin enkä välittänyt enää tavata. Aika harmiton juttu ehkä, mutta jos ensitapaamisella alkaa tuollainen ivaaminen ja toisen kustannuksella nauraminen niin millaista se voi olla sitten myöhemmin.

Vierailija
1117/1209 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä piereskeli vähän väliä ulkona kävellessä. Haju ei haitannut, mutta karsee ääni kyllä.

Vierailija
1118/1209 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä piereskeli vähän väliä ulkona kävellessä. Haju ei haitannut, mutta karsee ääni kyllä.

😂😂😂

Vierailija
1119/1209 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei mittä pilluhommi olis?"

Apuaaa :D! Tuohon kuolisi kyllä vahvimmatkin halut, vaikka olisi maailman viimeinen uros kyseessä.

Eikö tuo ole repliikki leffasta Veturimiehet heiluttaa? No okei, olipa tai ei, niin todellakin kuolisi halut.

Vierailija
1120/1209 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tutustuneet netissä ja kirjoitelleet. Kuvat olimme vaihtaneet. Sovimme sitten tämän miehen kanssa ensimmäisestä tapaamisesta. Miltei heti kun olimme tervehtineet mies katseli hiuksiani ja sanoi, että tukkani on hiukan liian pöyheä. No, ehkä sitten olivat mietin huvittuneena, mutta kannattiko tuo nyt mainita.

Hetken päästä katseli kenkiäni, olin siis laittanut matalat, mahdolliseen kävelyyn sopivat. Ei mitenkään rumat kuitenkaan. Hän sanoi, ettei tykkää matalista kengistä naisella, eivät ole kauniit, pitää olla korkoa. Siinä vaiheessa olin kyllä hiljaa mitä tykkäsin hänestä ja lausunnoistaan, mutta seuraavaa tapaamista ei tullut.  

Joitain muitakin erikoisia mielipiteitä häneltä tuli tuon ensimmäisen tapaamisen aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi