Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahva tunnistautiminen työpaikalla

Vierailija
09.02.2025 |

Voiko työnantaja oikeasti vaatia työpaikalla työntekijöiltä vahvaa tunnistautumista pankkitunnuksilla työkännykkään? Onko laillista vaatia tämmöistä? Ei ole mikään semmoinen työ missä salaisia asioita ym. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vaatia pankkitunnuksilla tunnistautumista, mobiilvarmenteen pitää riittää.

Vierailija
2/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi vaan työnantaja tarjoaa tunnistautumissovellukset jos sellaista vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi vaatia pankkitunnuksilla tunnistautumista, mobiilvarmenteen pitää riittää.

No ei voi vaatia edes mobiilivarmennetta.

Vierailija
4/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa, enkä suostuisi, jos työpaikkana on Mikon Nakki tai Peräpohjolan kattopeltiasennus... Turvallisuus kriittinen infra on vähän toinen juttu

Vierailija
5/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ja älkää hyvät ihmiset suostuko tunnistautumisiin. Se on meitä kaikkia vastaan. Kenenkään ei tarvitse tietää missä kukaan on ka mitä tekemässä. Älkää luovuttako luovuttamatonta

Vierailija
6/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vaatia. Meillä tunnistus työkoneelle käy työpuhelimen kautta. Eli koneelle annetaan työpuhelimen numero,jonne tulee tunnistautumiskoodi. 

Vierailija
7/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja meillä kun ei ole työpuhelimia, en mobiili tunnistautumista ota käyttöön.

Vierailija
8/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi vaatia. Meillä tunnistus työkoneelle käy työpuhelimen kautta. Eli koneelle annetaan työpuhelimen numero,jonne tulee tunnistautumiskoodi. 

Mutta meillä pitää tätä ennen kerran tunnistautua järjestelmään mobiilivarmenteella. Kun olen tehnyt sen kerran, tuo toimii siihen asti kun puhelin on minulla.

Vierailija
9/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Ja älkää hyvät ihmiset suostuko tunnistautumisiin. Se on meitä kaikkia vastaan. Kenenkään ei tarvitse tietää missä kukaan on ka mitä tekemässä. Älkää luovuttako luovuttamatonta

Ääliö.

Vierailija
10/10 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta meillä pitää tätä ennen kerran tunnistautua järjestelmään mobiilivarmenteella. Kun olen tehnyt sen kerran, tuo toimii siihen asti kun puhelin on minulla.

Mikäli työnantaja maksaa mobiilivarmenteen ja puhelimen omistaa työnantaja, niin silloin asia on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän