Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi, ettei seurustele mun kanssa, jos mulla ei ole bemaria tai mersua. Tämä tapahtu 90-luvulla.
Väistit luodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.
Mikäs siinä ja hyvä niin
Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.
Varsinkin tietyntyypisillä takakireillä suorittajatyypeillä.
Minä en ole suuseksin fani eikä miehenikään, tämä on useasti jopa kieltäytynyt tarjouksestani. Sitäkin on kuitenkin harrastettu vuosien varrella.
Meistä yhdyntä ihan normireikään on parasta, eikä kyllä taideta kuitenkaan olla takakireitä saati suorittajia.
"Ihan normireikään" jo paljastaa että olet estynyt ;-D
Ja tuo kommenttisi nostattelee kysymystä että olisitko jotenkin kenties pervoutunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille riittää sellainen Je'taime lirkuttelu. Tehoaa nuoriin ja lapsekkaisiin naisiin.
Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvin riittänyt minulle 😁
Kuinka usein sanotte toisillenne Oohlalaa?
Kun näin hänet eka kerran, niin tuli kyllä mieleen tuo "oohlalaa", oli nimittäin sen verran komea ilmestys ;-) Nykyään voisin kyllä hihkaista samaa luonteestaankin, on sen verran hyvä tyyppi :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin myös tapailemieni ihmisten sanovan heipat tai edes sanovan suoraan, jos jokin minun sanomiseni tuntuu pahalta.
Tyttöystäväni sai kesävieraakseen Saksaan itsensä naittaneen ystävättärensä Eevan (nimi muutettu), jota hän idoloi huolella. Eeva sitä ja Eeva tätä jo viikkoja ennen visiittiä.
Pistäydyin tyttöystäväni luona ja lähdimme ulkoiluttamaan hänen samojediaan (rotu muutettu, nimi unohtunut) Eevan jäädessä auf der Couch zu liegen.
Tyttöystäväni hehkutti Eevan hienoa elämää insinöörismiehensä hausfrauna jossain Münchenin lähiössä. Ohimennen hän mainitsi Eevan ensikommentin meikäläisestä: Taitaahan se olla juuri ja juuri sentin pari sinua pidempi. Horst (nimi muutettu) oli kuulemma lähes koripalloilijan mitoissa.
Pikkuisenn katseeli tyttöystäväni oudosti, kun asunnolle palattuamme kerroin
Minusta tässä oli ongelmana se että tyttöystäväsi kertoi sinulle mitä ystävänsä oli sanonut. Ei ollut fixua sinua eikä hänen ystäväänsä kohtaan.
Normaali ihminen osaa suodattaa sanomisiaan. Itselläni ei tulisi mieleenikään kertoa kaikkea eteenpäin, varsinkaan kommentteja jotka voivat loukata. Siinä vain pilaa ihmisten välejä.
Eikä voi olla edes varma onko kommentti ehtinyt muuttunut matkan varrella, tai missä yhteydessä se sanottiin ja miten. Tyttöystäväsi oli ehkä itse jutellut pituudestasi, johon ystävänsä sanoi että olet jonkin verran häntä pidempi.
Itse olisin vähän varuillani kun muut kertovat eteenpäin toisten sanomisia.
Aivan puskista sanottu "kyllä sä mun silmään oot ihan kaunis".
Ymmärtäisin, jos olisin ennen sitä kertonut jotain tuskallista oman deittailuhistoriani henk koht rumuusangstia, mutta tää tuli ihan tuosta vaan smalltalktoteamuksena.
Onko toi sun kaveris vapaa? Naisen sanomana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin myös tapailemieni ihmisten sanovan heipat tai edes sanovan suoraan, jos jokin minun sanomiseni tuntuu pahalta.
Tyttöystäväni sai kesävieraakseen Saksaan itsensä naittaneen ystävättärensä Eevan (nimi muutettu), jota hän idoloi huolella. Eeva sitä ja Eeva tätä jo viikkoja ennen visiittiä.
Pistäydyin tyttöystäväni luona ja lähdimme ulkoiluttamaan hänen samojediaan (rotu muutettu, nimi unohtunut) Eevan jäädessä auf der Couch zu liegen.
Tyttöystäväni hehkutti Eevan hienoa elämää insinöörismiehensä hausfrauna jossain Münchenin lähiössä. Ohimennen hän mainitsi Eevan ensikommentin meikäläisestä: Taitaahan se olla juuri ja juuri sentin pari sinua pidempi. Horst (nimi muutettu) oli kuulemma lähes koripalloilijan mitoissa.
Pikkuisenn katseeli tyttöystäväni oudosti, kun asunnolle palattuamme kerroin
Ihmetyttää miten joku voi 'naittaa' itsensä Saksaan, tai yleensä mihinkään sivistyneeseen maahan?
Eiköhän sulho odottanut häntä kuitenki siellä "ich liebe dich" huulillaan? ;)
"Olen äänestänyt persuja haittaaks se?" ei koska siinä vaiheessa nainen oli paljastunut klenkkaavaksi, viinaan meneväksi ja valehtelevaksi mätisäkiksi.
Jos olisi kertonut persuudestaan heti, mitään treffejä ei olisi ikinä tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi olevansa feministi. En voinut mitään, mutta räjähdin nauramaan ja kerroin että meillä ei ole sitä kemiaa.
Et tainnut sitten ymmärtää mitä feminismi tarkoittaa?
Suosittelisin ottamaan selvää, esim netistä, mitkä ovat feminimin periaatteet, voit yllättyä positiivisesti. Tieto on valttia. Mutu-tiedosta taas ei ole hyötyä.
Ei kyl kannata ottaa selvää feminismin periaatteista, kun ei niitä periaatteista kukaan käytäntöön edes yritä. Käytäntöjen tunteminen on hyödyllisempää. Ymmärrän kyllä että feministit haluavat painottaa sitä periaattellista osaa, koska käytännössä näkyvä feminismi on vain naisellista narsismia. Feminismi on hieno aate mutta sitä markkinoi huonot naiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehkä elänyt liian kauan ulkomailla, niin suomalainen mies tuntui oudolta, kun jutut oli joko hirveää lesomista tai sitten kökköä sanailua, josta ei saanut mitään kiinni. Meni överiksi tai ei mennyt mitenkään. Se oli hyvin hämmentävää, kun oli tottunut sujuvaan rupatteluun.
Naimisiin päädyinkin ulkomaalaisen kanssa. Keskustelut on kyllä olleet syvällisiä ja liitto kestänyt.
En minä mitenkään kategorisesti suomalaisia miehiä mollaa, mutta mun deittikokemukset oli kiusallisia. Kai jokainen saa kertoa omista kokemuksistaan ilman, että "nyt aletaan taas suomalaisia miehiä mollaamaan.."
Aika usein naisen heikko kielitaito saa ajattelemaan että ulkomaalaiset on parempia. Siis kun et tajuu aina tajua edes mitä se (hän) sanoo, puhumattakaan siitä että ymmärtäisit mitä se (hän) tarkoittaa.
Mulla miehenä ihan sama kokemus että suomalaiset naiset on tosi tyhmän tuntuista pinnallista porukkaa. Mutta ei se ole koko totuus, täytyy vaan olla kuuntelematta niitten juttuja niin se on melkein kun ois ulkomaalaisen kans. Tietysti suomalaisnaisen keskiverto ruumiinrakenne on pikkasen epätarkoituksenmukainen naisena olemiseen mutta konttoritöihin se on oikein sopiva kun painopiste on siinä istumalihaksen korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näillä se toimii niin kuin pitää. Pesää tulee aika ajoi, aina ei onnistu, mutta kaikki kannattaa kokeilla."
Parisuhteessa saa paljon varmemmin ja useammin joten jos seksistä oikeasti tykkäät niin kannattaa pyrkiä parisuhteeseen.
Ja sitten on vielä se nalkutuksen kuuntelu. Ja kaikki muu järjettömyys mitä parisuhteisiin kuuluu.
Mistä tää nalkutus sana tulee, onko joku mies kokenut lapsena, että äiti nalkuttaa pyykeistä isälle joka olikin laiska ukko pesukoneen kans ja röhnötti sohvalla ?
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh kuinka paljon törppöjä suomalaisissa miehissä on! Masentavaa oikeastaan.
Ei pelkästään suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.
Mikäs siinä ja hyvä niin
Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.
Varsinkin tietyntyypisillä takakireillä suorittajatyypeillä.
Minä en ole suuseksin fani eikä miehenikään, tämä on useasti jopa kieltäytynyt tarjouksestani. Sitäkin on kuitenkin harrastettu vuosien varrella.
Meistä yhdyntä ihan normireikään on parasta, eikä kyllä taideta kuitenkaan olla takakireitä saati suorittajia.
"Ihan normireikään" jo paljastaa että olet estynyt ;-D
<
Suuseksi on ihan normia nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille riittää sellainen Je'taime lirkuttelu. Tehoaa nuoriin ja lapsekkaisiin naisiin.
Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvin riittänyt minulle 😁
Kun näin hänet eka kerran, niin tuli kyllä mieleen tuo "oohlalaa", oli nimittäin sen verran komea ilmestys ;-) Nykyään voisin kyllä hihkaista samaa luonteestaankin, on sen verran hyvä tyyppi :-)
Ei pidä paikkaansa. Ranskalaiset miehet pettää ja käy maksullisissa. Lähes kaikki
Vierailija kirjoitti:
Tuo että on ihmetelty rumia kasvoja ja paksuja nilkkoja on kyllä vain osoitus siitä ihmisestä millainen on. Mietipä kun nämä naiset olisi miehelle ihmetelleet vaikka lihasten puuttumista tai huomautelleet vaikka kummallisista varpaista mitä ei ole muilla nähnyt! Voi luoja sentään.
Joo ihan hyvin voikin tosiaan olla paksut nilkat. Mutta sitä ei ole tapana ihmetellä ääneen, koskaan. Siitä tässä nyt on kyse.
Ei tunnu kenestäkään kivalta tuollaiset. Ei niitä pidä töräyttää miehelle eikä naiselle. Muuallakaan kuin deiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa ensitreffeille (toistemme kuvat olemme jo nähneet) ja tunnistamisen helpottamiseksi ilmoitan, että minulla on punainen takki. Deitti toteaa ensitöikseen, että tuo sun takki on enemmänkin ruskea. Toiselle deitille sanon, että minulla on sininen laukku. Tämä mies toteaa, että sun laukku on enemmänkin vihreä.
Sinänsä pieni asia, mutta koko ihminen alkaa heti ärsyttää. Jos olet kerran tunnistanut minut ja löysimme toisemme, mikä tarve on tuollaiselle nillittämiselle? Yleensä nämä pienet asiat nimenomaan antaa hyvin esimakua ihmisen muustakin luonteesta.
Sä olet selvästi värisokea. Jos kaksi ihan eti ihmistä on noin selkeästi eri mieltä väreistä sun kanssa.
Musta tuntuisi tosi oudolta, jos ihminrn itse oma-aloitteisesti antanut tuntomerkiksi punaisen takin, mutta päällä onkin ruskea.
Se että oot kysymättä halunnut antaa tällaisen tiedon, mutta värisokeana oot antanut väärän tiedon, mitä taas se toinen ei tiedä, että oot punavihersokea, vasn ihmettelee, että miksi olet halunnut ite ottaa puheeksi takkisi värin, mutta oletkin laittanut päälle muuta väriä kuin julistit laittavasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa... mieheni on ranskalainen, joten hyvin on viimeiset 12 v kelvanneet nuo "je t'aime" lirkuttelut, ja itsekkin olen lirkutellut samaa hänelle 😃🤣 Enkä ollut edes nuori kun aikanaan tavattiin työpaikan palaverissa, Kanadassa. Nykyään ollaan myös "lapsekkaita", 2 tyttöä ja poika. Hyvi 😁
Ei pidä paikkaansa. Ranskalaiset miehet pettää ja käy maksullisissa. Lähes kaikki
Ai, mikä taksa sinulla oli silloin?
Vähemmälläkin tietysti pärjää jos on niin antelias että ihan jokaiselle n 30.000.000 miehelle antaa ;-D :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa ensitreffeille (toistemme kuvat olemme jo nähneet) ja tunnistamisen helpottamiseksi ilmoitan, että minulla on punainen takki. Deitti toteaa ensitöikseen, että tuo sun takki on enemmänkin ruskea. Toiselle deitille sanon, että minulla on sininen laukku. Tämä mies toteaa, että sun laukku on enemmänkin vihreä.
Sinänsä pieni asia, mutta koko ihminen alkaa heti ärsyttää. Jos olet kerran tunnistanut minut ja löysimme toisemme, mikä tarve on tuollaiselle nillittämiselle? Yleensä nämä pienet asiat nimenomaan antaa hyvin esimakua ihmisen muustakin luonteesta.
Sä olet selvästi värisokea. Jos kaksi ihan eti ihmistä on noin selkeästi eri mieltä väreistä sun kanssa.
Musta tuntuisi tosi oudolta, jos ihminrn itse oma-aloitteisesti antanut tuntomerkiksi punaisen takin, mutta päällä onkin ruskea.
Se että oot kysymättä halunn
Tässä kommentissa on kaikki väärin.Takki on alunperinkin ollut myynnissä nimenomaan punaisena, laukku sinisenä ja sellaisena kaikki muutkin ovat ne tähän asti nähneet. En ole värisokea ja erotan värit erinomaisen hyvin muutenkin. En ole pyytämättä ottanut itse puheeksi, vaan deitti on kysynyt tuntomerkkejä. Eiköhän värisokeakin ymmärtäisi varmistaa vaikka kaverilta, minkä värinen jokin oikeasti on, ennenkuin antelee sellaisia tuntomerkkejä.
Minustakin tuntui tosi oudolta, koska väreissä ei tosiaan ole mitään epäselvää, paitsi näille kahdelle sankarille. Eikä tässä ole edes pointtina mitkään värit. Pointti on, että jos olet joka tapauksessa löytänyt deittisi, mikä tarve on yrittää päteä. Varsinkin kun sekin meni reisille. Mutta niinkuin sinunkin kommentistasi voi päätellä, joillekin pätemisen tarve ylittää ymmärtämisen rajat.
Olisiko se ollut vähemmän yllättävää jos nainen olisi todennut: "Nämä karvakädet ei sitten koskaan yritä iskeä mua."