Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
861/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lihava nainen (oli lihonnut lyhyen ajan sisällä) totesi minulle, että tykkää yleensä hoikemmista miehistä - jopa laihoista. Olen hieman tukeva/vatsakas toki.

Kyllähän se vähän fiilistä vei. Oliko pakko sanoa seksitilanteessa noin?

Vierailija
862/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä.

Kerron profiilissa pituuteni ettei tule yllärinä.  Ekoilla deiteillä mies jankkaa minuuttitolkulla sitä että olen oikeastikin näin pitkä (178). Puhui kuin olisin joku friikki.

Yksi taas sanoi treffien lopussa että, Wau sä oot kaunis nainen, tosi sääli että sulla on tollanen nenä. Häh? Mies pyynnöstä selvensi että tykkää sellaisista pikkutyttömäisistä nökönenistä. Yksi taas tokaisi treffien lopussa että oothan sä ihan hauskan näköinen nyt kun ehti tässä kahvilla naamaan tottua. Huomasi että yllätyin kommentista ja tokaisi että läppäläppä, mä oon tällainen hauska sutkauttelija. Kiitos ja näkemiin. Itselle ei tulisi mieleenkään sanoa ekoilla treffeillä toisen ulkonäöstä mitään negatiivista.En halua kumppania jolla ei ole sosiaalisia taitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olethan sä aika lyhyt, mutta sulla on ihanat taivaansiniset silmät".

Lyhyt känninen blondinainen totesi ekana iltana näin mulle.

M45 

Vierailija
864/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuhdimpi nainen sanoi sängyssä että kiva kun sulla on normi varustus niin ei koske sitten touhutessa niin kuin exän kanssa, kun sillä oli niin iso. Jostain syystä hommat loppu siihen.

-mies 17cm

Mulle on käynyt sama - nainen totesi, että mun kanssa on mukava olla, kun ei ole liian iso, koska ei satu. Sanoi näin heti seksin jälkeen.

M15cm

Vierailija
865/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän lihonnut.

"Miten sä olet lihonnut, ootko syönyt kaikkee paskaa". 

Vierailija
866/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuhdimpi nainen sanoi sängyssä että kiva kun sulla on normi varustus niin ei koske sitten touhutessa niin kuin exän kanssa, kun sillä oli niin iso. Jostain syystä hommat loppu siihen.

-mies 17cm

Mulle on käynyt sama - nainen totesi, että mun kanssa on mukava olla, kun ei ole liian iso, koska ei satu. Sanoi näin heti seksin jälkeen.

M15cm

No on se ärsyttävää kun nainen laittaa käden väliin ettei pääse koko vartta työntämään ja sanoo että kohdunsuu ei enää kestä paukutusta.

Vierailija
867/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän lihonnut.

"Miten sä olet lihonnut, ootko syönyt kaikkee paskaa". 

"Sulla taitaa olla isommat tissit kun mulla". 

Vierailija
868/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekojen hyvien treffien päätteeksi sovittiin seuraavalle päivälle toiset. Lähdettiin kahvilasta pois ja mies sanoi tunteikkaasti: Mulla on niin hyvä ja vahva tunne meistä. Kiva huomata myös että pidät itsestäsi huolta ja oot noin hyvässä kunnossa. Sanon nyt heti suoraan että jos lihot 10 kg niin jättän sut heti. Terveys on mulle niin tärkeää.

Niin mullekin, myös mielenterveys. Ei tullut kolmansia treffejä. 

Vierailija
869/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on psoriläikkiä.

"Onks toi tarttuvaa"?

Vierailija
870/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällähän haisee paska".

Ihan eka lause ensitreffeillä

Vierailija
871/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kohdunsuupaukutusta varten kannattaa hankkia sellaisia kumirenkaita peniksenvarteen. Ei tarvitse sitten himmailla.  Meillä on käytössä yksi tai joskus kaksi, minun toiveestani. Ei ole miestäni haitannut. 

Vierailija
872/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo tapailtu aikamme. Oli nähnyt ystäväni yhden kerran. Viestittelin ystäväni kanssa ja puolivahingossa sanoin, että eräs mies käytti häntä hyväkseen. Että haluaa purkaa mielipahaansa.

Niin mies aivan innostui ja alkoi hihkumaan, että saako siltä pillua? Hyvä kun ei pomppinut istuvillaan.Oli ihan että wow...ja kyseessä oli vielä hieman kehitysvammainen ystävä. Voi luoja.

Vierailija
873/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskuskun olin parikymppisenä treffeillä kysyi mies että paljonko painan. Mun naama kai venähti jotenkin kun mies totes ettei deittaile yli 60kg painavia naisia. Painoin kyllä alle 60kg mutta ne treffit oli ekat ja vikat. Jos on tuollaiset arvot niin

Joo mun muija on kanssa ihan jäätävä läs... Painaa 63 kg! Eli ylittyy tuo 60 kg! On tosin 177 cm pitkä. Täytyykö jättää emakko? 

Et sitten itse osaa päättää vaan kysyt muilta. :D

Vierailija
874/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekojen hyvien treffien päätteeksi sovittiin seuraavalle päivälle toiset. Lähdettiin kahvilasta pois ja mies sanoi tunteikkaasti: Mulla on niin hyvä ja vahva tunne meistä. Kiva huomata myös että pidät itsestäsi huolta ja oot noin hyvässä kunnossa. Sanon nyt heti suoraan että jos lihot 10 kg niin jättän sut heti. Terveys on mulle niin tärkeää.

Niin mullekin, myös mielenterveys. Ei tullut kolmansia treffejä. 

En usko sanaakaan tästä.

Vierailija
875/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen teki heti selväksi ekoilla treffeillä, että ei yleensä tapaile suomalaisia miehiä; on tapaillut viimeiset 10 vuotta mustia, arabeja, lainoja ja brittejä. Oli tosin sillä hetkellä seksisuhteessa 2 metrisen suomalaisen miehen kanssa. 

Nieleskelin ekaa tuoppia ja kysyin miksi lähti sitten mun kanssa treffeille (lyhyt blondi suomalainen mies).

Ajatteli kokeilla jotakin muuta, koska kukaan aiemmista miehistä ei ollut halunnut hänen kanssaan kunnon parisuhdetta - vain tapailu- /seksisuhteita.

Vietettiin mukava ilta, mutta en pystynyt hänen kanssaan muuhun.

Vierailija
876/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä.

Kerron profiilissa pituuteni ettei tule yllärinä.  Ekoilla deiteillä mies jankkaa minuuttitolkulla sitä että olen oikeastikin näin pitkä (178). Puhui kuin olisin joku friikki.

Yksi taas sanoi treffien lopussa että, Wau sä oot kaunis nainen, tosi sääli että sulla on tollanen nenä. Häh? Mies pyynnöstä selvensi että tykkää sellaisista pikkutyttömäisistä nökönenistä. Yksi taas tokaisi treffien lopussa että oothan sä ihan hauskan näköinen nyt kun ehti tässä kahvilla naamaan tottua. Huomasi että yllätyin kommentista ja tokaisi että läppäläppä, mä oon tällainen hauska sutkauttelija. Kiitos ja näkemiin. Itselle ei tulisi mieleenkään sanoa ekoilla treffeillä toisen ulkonäöstä mitään negatiivista.En halua kumppania jolla ei ole sosiaalisia taitoja.

Miten toisen ulkonäkö voi olla yllätys treffeillä, eikö ennen treffejä ole nähty kuvia? Miksi sopia treffejä jos naama tai kilot eivät miellytä?

Vierailija
877/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen teki heti selväksi ekoilla treffeillä, että ei yleensä tapaile suomalaisia miehiä; on tapaillut viimeiset 10 vuotta mustia, arabeja, lainoja ja brittejä. Oli tosin sillä hetkellä seksisuhteessa 2 metrisen suomalaisen miehen kanssa. 

Nieleskelin ekaa tuoppia ja kysyin miksi lähti sitten mun kanssa treffeille (lyhyt blondi suomalainen mies).

Ajatteli kokeilla jotakin muuta, koska kukaan aiemmista miehistä ei ollut halunnut hänen kanssaan kunnon parisuhdetta - vain tapailu- /seksisuhteita.

Uskomatonta miten joiltakin voi puuttua täysin pelisilmä. Ei varsinaisesti mikään hyvä mainospuhe.

Vierailija
878/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten joiltakin voi puuttua täysin pelisilmä. Ei varsinaisesti mikään hyvä mainospuhe.

Myöhemmin puheluissa selitti, että halusi heti aluksi testata mua, koska tietää, että toi tausta voi olla este monelle miehelle. 

Mä sanoin, että nyt en edes ehtinyt muodostaa hänestä omaa mielipidettä ja tutustua.

Vierailija
879/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä puhutaan kuinka miehet laukoo ajattelemattomia typeryyksiä, mutta kyllä tällä palstalla aika moni nainen tuntuu onnistuneen siinä.

Vähän naisena jotku kommentit hävettää.

Vierailija
880/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä puhutaan kuinka miehet laukoo ajattelemattomia typeryyksiä, mutta kyllä tällä palstalla aika moni nainen tuntuu onnistuneen siinä.

Vähän naisena jotku kommentit hävettää.

Pahimmat toisen ihmisen ulkonäköön liittyvät kommentoinnit Olen kuullut naisilta ja pahimmat rasistiset kommentit aasialaisilta ihmisiltä elämäni aikana.

Olen asunnut useita vuosia ulkomaillakin.

M55v