Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
901/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma jäätyi heti alkuunsa, kun muuan mieshenkilö kertoi joutuneensa miettimään voiko tässä maailmassa luottaa yhteenkään naiseen. Aha? Joo, selvä. Muutenkin oli todella kypsynyt kaikenmaailman pintaliitäjiin. Niitä oli kuulemma riittänyt.  

Tätä kuuntelin ekat ja samalla vikat treffit. :( 

Vierailija
902/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. "Olimme vaihtamassa ravintolasta toiseen - ilma oli muuttunut räntäsateeksi sanoin toki "itsestään selvyyden" - mutta oliko hänen reaktionsa kohtuullinen mielestäsi uudelle tuttavuudelle? Huusi sen. "

B. "Sivusta, ei ollut kohtuullista reagointia. Selvää on, että hänellä on aiemmin ollut huono kokemus/trauma määräilevästä miehestä, ehkä on jopa ollut väkivaltaisessa suhteessa. Hän ei ilmeisesti pystynyt tulemaan triggeritilasta "alas" niin nopeasti, että olisi pystynyt pahoittelemaan käytöstään.

Mä olisin tykännyt, jos mies olisi tossa tilanteessa ihan _laittanut takin ylleni_ :D vanhan ajan tyyliin. Siis ojentanut takin ja auttanut sen ylle, romanttiseen tyyliin, ei lapsityyliin. "

C. "Noin lapsellinen ja kehittymätön nainen ei tarvitse kohteliaisuutta eikä MITÄÄN erityiskohtelua. "

B. vastaa C:lle: Ei kun tarkoitin, että itse olisin tuossa tilanteessa ollu

Wtf? Mitä sä selität? Kirjoittahan nimenomaan kirjoitti että naisella oli tidennäklisesti trauma, joska reakointi oli kohtuuton.

Naiset yrittää aina selittää sekoilut parhain päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lukenut tätä ketjua sekä kauhulla että ajoittaisilla hillittömyyden tunteilla.

Järkyttävän loukkaavaa settiä on monella, semmoista että monen mieltä on tarkoituksella satutettu ja itsetuntoa yritetty alentaa. Melkein kuin kiusaamistreffit tms, eihän kukaan sellaisille halua mennä, istumaan loukattavaksi tai testattavaksi, mitä se nyt onkaan.

En ole deittimaailmassa/järjestelmissä niin pyörinyt, ja välillä olen miettinyt että "voi voi" kun en ole elämäntilannesyistä yms päässyt harrastamaan deittijärjestelmiä, niin tämä ketju saa taas miettimään, että ehkä ei! 

Jotenkin nää ketjun kommentit tulee yllätyksenä, vaikka osan ihmisten ilkeys/törppöys on ihan yleismaailmallinen asia, eikä sen pitäisi olla hätkähdyttävää. Mutta siltikin.

No oletpa sinä hieno ihminen... kiitos

Vierailija
904/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A. "Olimme vaihtamassa ravintolasta toiseen - ilma oli muuttunut räntäsateeksi sanoin toki "itsestään selvyyden" - mutta oliko hänen reaktionsa kohtuullinen mielestäsi uudelle tuttavuudelle? Huusi sen. "

B. "Sivusta, ei ollut kohtuullista reagointia. Selvää on, että hänellä on aiemmin ollut huono kokemus/trauma määräilevästä miehestä, ehkä on jopa ollut väkivaltaisessa suhteessa. Hän ei ilmeisesti pystynyt tulemaan triggeritilasta "alas" niin nopeasti, että olisi pystynyt pahoittelemaan käytöstään.

Mä olisin tykännyt, jos mies olisi tossa tilanteessa ihan _laittanut takin ylleni_ :D vanhan ajan tyyliin. Siis ojentanut takin ja auttanut sen ylle, romanttiseen tyyliin, ei lapsityyliin. "

C. "Noin lapsellinen ja kehittymätön nainen ei tarvitse kohteliaisuutta eikä MITÄÄN erityiskohtelua. "

B. vastaa C:lle: Ei kun

Bitches and hoes are all the same

Vierailija
905/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei voi edes myöntää, että ton yhden naisen huutaminen takkitilanteessa oli kohtuutonta.

Miehen vastaava käytös olisi tuomittu välittömästi.

Vierailija
906/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lukenut tätä ketjua sekä kauhulla että ajoittaisilla hillittömyyden tunteilla.

Järkyttävän loukkaavaa settiä on monella, semmoista että monen mieltä on tarkoituksella satutettu ja itsetuntoa yritetty alentaa. Melkein kuin kiusaamistreffit tms, eihän kukaan sellaisille halua mennä, istumaan loukattavaksi tai testattavaksi, mitä se nyt onkaan.

En ole deittimaailmassa/järjestelmissä niin pyörinyt, ja välillä olen miettinyt että "voi voi" kun en ole elämäntilannesyistä yms päässyt harrastamaan deittijärjestelmiä, niin tämä ketju saa taas miettimään, että ehkä ei! 

Jotenkin nää ketjun kommentit tulee yllätyksenä, vaikka osan ihmisten ilkeys/törppöys on ihan yleismaailmallinen asia, eikä sen pitäisi olla hätkähdyttävää. Mutta siltikin.

Aika hurjia kokemuksia monella.

Tulee mieleen että monet näistä miehistä lähtee treffeille vain testaamaan kuinka kauan kestää kunnes nainen häipyy.

Oma juttunsa on nuo ammattinegaajat jotka luulevat että se on oikeasti toimiva iskutekniikka.

Ketjussa esitettiin myös teoria että miehet ovat huijanneet toisia miehiä uskomaan negaustekniikan toimivuuteen ja sitä kokeilevat miehet siis järjestään epäonnistuvat treffeillä. Siis jonkinlainen miehet trollaa miehiä-tyyppinen juttu. Kiinnostava teoria.

Vierailija
907/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen että monet näistä miehist

Joo, näitä iskuoppeja opetelleita on liikkeellä. Ei ne toimi, jos ei mies ole hyvännäköinen.

Vierailija
908/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken artikkelin käytöstavoista ja heti ekat mitä luin tässä ketjussa sai pohtimaan miten harvinaisia kohteliaat käytöstavat on. Itsekin häkellyn ihan täysin, jos joku ihan varta vasten avaa oven minulle tai tarjoaa tuolia/auttaa takin kanssa, koska sitä tapahtuu niin harvoin.   

Mutta kaikenmaailman öykkäreitä ja törppöjä kyllä riittää 

Vierailija
909/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen että monet näistä miehistä lähtee treffeille vain testaamaan kuinka kauan kestää kunnes nainen häipyy.

Oma juttunsa on nuo ammattinegaajat jotka luulevat että se on oikeasti toimiva iskutekniikka.

Ketjussa esitettiin myös teoria että miehet ovat huijanneet toisia miehiä uskomaan negaustekniikan toimivuuteen ja sitä kokeilevat miehet siis järjestään epäonnistuvat treffeillä. Siis jonkinlainen miehet trollaa miehiä-tyyppinen juttu. Kiinnostava teoria.

Nuorempana sitä kesti vähän liian paljon, kun siinä naiivissa ajatuksissani yritin kovasti olla se "maailman paras tyttöystävä".

Nykyään onneksi on jo vähän fiksumpi. Edellinen suhde ei kauaa kestänyt, kun toinen alkoi "vitsailla" painostani. En tiedä, oliko sillä tarkoitus aikaansaada minulle epävarma olo, mutta toimi siten, etten halunnut olla suhteessa jossa toinen ei ulkonäöstäni pidä.

Vierailija
910/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma jäätyi heti alkuunsa, kun muuan mieshenkilö kertoi joutuneensa miettimään voiko tässä maailmassa luottaa yhteenkään naiseen. Aha? Joo, selvä. Muutenkin oli todella kypsynyt kaikenmaailman pintaliitäjiin. Niitä oli kuulemma riittänyt.  

Eli olit samanlainen pintaliitäjä jolla ei kiinnostanut miehen muut asiat kuin vain se mitä ekana päällä näkyi

Vierailija
911/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykitti kunnon persupuheen maahanmuutosta jne heti treffien alkuun.

En ole vasemmistolainen, mutta silti toi oli liikaa.

Olen maltillinen - miehen mesoaminen oli liikaa.

Mulla miehenä kokemus: akka heti pää punaisena mesoi   p a k o l a i s t e n    ja  pale-terojen "oikeuksista" silmät pyörien  ja sylki roiskuen. Häivyin hullun läheltä. Tziisus!

Vierailija
912/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma jäätyi heti alkuunsa, kun muuan naishenkilö kertoi joutuneensa miettimään voiko tässä maailmassa luottaa yhteenkään mieheen. Aha? Joo, selvä. Muutenkin oli todella kypsynyt kaikenmaailman pintaliitäjiin. Niitä oli kuulemma riittänyt.  

Tätä kuuntelin ekat, tokat, kolmannet,... treffit. Kun ei homma edennyt koskaan sänkyhommiin niin oli kahden vuoden tapailun jälkeen pakko sanoa ettei tämä taida toimia jolloin nainen haukkui minut täysin.

Vierailija
913/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies paljasti todellisen luonteensa ääliömäisellä kommentilla sanoen päin naamaa, että on hyvä kun olet noin sairas ja vammainen niin hänen ei tarvitse huolehtia siitä että a. haluan naimisiin, koska ei kukaan mies halua sairasta ja vammaista naista b. edellä mainituista syistä vain hänellä on oikeus p*nna minua ja c. en kelpaa muuhun kuin seksiin.

🖐 Tässä on ketjun hirvein/pahin/sairain kommentti, tämä vie voiton.🎖

Siis tuo mieshän kuulostaa vaaralliselta, toi on uskomattoman pahantahtoista manipulointia. Tulee ihan jotkut sarjamurhaaja/psyko/narsisti-tuhoajavibat. 🥶

Mitä ihmettä sanoit miehelle ja pääsitkö helpolla eroon? Suuttuiko pakeista. Jos viitsit vastata. Oliko miehessä muuta hälyyttävää, onnistuiko jotenkin leikkimään ensiksi hyväsydämistä, saitko psyko/narsisti yms vibat, järkytyitkö, oliko mies sarjadeittaaja, komea ja ylimielinen vai ei-hyvännäköinen ja toksinen, nauroiko ihan outoja juttuja ja onkohan henkisen/fyysisen/seksuaalisen väkivallan uhreja kertynyt jällijltään. Tämä kiinnostaa (sori kysymysten sarja :D, vähät yöunet), kun on poikkeuksellisen hälyyttävää.

Onneksi! pääsit miehestä irti hyvän sään aikana. 💛🧡 :) 

Vieläkin luen tuota kommenttia, ai kauheaa. Todellakin ihanaa että et ollut niin heikoissa kantimissa, kuten joku muu nainen olisi saattanut olla, että olisit hyväksynyt hänen käytöksensä ja panosuhteen ja näkemyksensä. Pahuutta ja tuollainen sitten on liikkeellä... Huokaus.  Taas huokaus. 😳

Pysykää ja pysytään turvassa hyvät immeiset. 🙏🏻

Vierailija
914/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies paljasti todellisen luonteensa ääliömäisellä kommentilla sanoen päin naamaa, että on hyvä kun olet noin sairas ja vammainen niin hänen ei tarvitse huolehtia siitä että a. haluan naimisiin, koska ei kukaan mies halua sairasta ja vammaista naista b. edellä mainituista syistä vain hänellä on oikeus p*nna minua ja c. en kelpaa muuhun kuin seksiin.

🖐 Tässä on ketjun hirvein/pahin/sairain kommentti, tämä vie voiton.🎖

Siis tuo mieshän kuulostaa vaaralliselta, toi on uskomattoman pahantahtoista manipulointia. Tulee ihan jotkut sarjamurhaaja/psyko/narsisti-tuhoajavibat. 🥶

Mitä ihmettä sanoit miehelle ja pääsitkö helpolla eroon? Suuttuiko pakeista. Jos viitsit vastata. Oliko miehessä muuta hälyyttävää, onnistuiko jotenkin leikkimään ensiksi hyväsydämistä, saitko psyko/narsisti yms vibat, järkytyitkö, oliko mies sarjadeittaaja, komea ja ylimielinen

Olipa sekava purkaus ja melkoisia yleistyksiä. Onko sulla kaikki ok?

Vierailija
915/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B. vastaa C:lle: Ei kun

" Wtf? Mitä sä selität? Kirjoittahan nimenomaan kirjoitti että naisella oli tidennäklisesti trauma, joska reakointi oli kohtuuton.

Naiset yrittää aina selittää sekoilut parhain päin. "

Luet jotenkin väärin? Niinhän minäkin sanoin, että kohtuuton reagointi ja todennäköisesti trauma määräilevästä miehestä ellei jopa väkivaltaisesta suhteesta taustalla. En nyt yhtään ymmärrä, mitä selität, olet kai lukenut noi lainaukset tai tekstit jotenkin väärin ja käsität sanomiseni niin, mitä niissä ei ole ole. En ymmärrä ollenkaan, miten et ymmärrä viestintää. Tarkensin vielä sanomisiani, jotta olisi selvää. 

Vierailija
916/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tykitti kunnon persupuheen maahanmuutosta jne heti treffien alkuun.

En ole vasemmistolainen, mutta silti toi oli liikaa.

Olen maltillinen - miehen mesoaminen oli liikaa.

Mulla miehenä kokemus: akka heti pää punaisena mesoi   p a k o l a i s t e n    ja  pale-terojen "oikeuksista" silmät pyörien  ja sylki roiskuen. Häivyin hullun läheltä. Tziisus!

Mullakin oli tapaus, mutta kestin juuri sen aikaa, että pääsin parille panolle ja sitten heivasin.

Vierailija
917/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjia kokemuksia monella.<

Negaaminen toimii vain nuorilla naisilla ja jos negaaja on hyvännäköinen mies. Lapsellinen tapa hallita naisia, mutta toimii, jos naisella on heikko itsetunto.

Vierailija
918/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 4-kybänen nainen naureskeli mun kaljamahalle - itse oli aika tuhtityttö. Ei ehkä olisi ollut varaa arvostella kenenkään painoa.

Vierailija
919/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. ketjuun kirjoittaa joku häiriintynyt trollimies, joka jatkuvasti tekee loukkaavia kommentteja ja koettaa saada naisia triggeröityä riitelemiseen. Ilmoittakaa viestit ylläpitoon, teen itsekin niin. Harmi että on tullut pilaamaan todella mielenkiintoista ketjua. 

Vierailija
920/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Koska itse valitettavasti kuulun siihen kategoriaan miehiä joista ei kiinnostuta heti ja automaattisesti, ja koska usein naisilla on jokatapauksessa vaikeuksia näyttää kiinnostustaan, on joskus ihan paikallaankin hieman tutkia maaperää jollain aavistuksen rosoisella kommentilla. 

Tämä on kyllä jotain todella surkuhupaisaa. Ihminen, joka kokee, ettei hänestä normaalisti kiinnostuta, päättää lähestyä toisia "rosoisilla kommenteilla".