Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Ihan sama. Minulle on heti negatiivinen vaikutus, jos mies suhtautuu minuun holhoavasti kuin pieneen lapseen. Se ei lopu parisuhteessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Minulle on heti negatiivinen vaikutus, jos mies suhtautuu minuun holhoavasti kuin pieneen lapseen. Se ei lopu parisuhteessakaan.
Trauma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Kontroiloiva Isä tai exä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Ja nyt luulee olevansa vahva itsenäinen nainen, vaikka on psyykkisesti epätasapainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Ja nyt luulee olevansa vahva itsenäinen nainen, vaikka on psyykkisesti epätasapainoinen.
Miksi ei hoida itseään kuntoon, jotta kestää ja sietää normaaleja vuorovaikutustilanteita miesten kanssa? Terapiaa jne
Vähän tuhdimpi nainen sanoi sängyssä että kiva kun sulla on normi varustus niin ei koske sitten touhutessa niin kuin exän kanssa, kun sillä oli niin iso. Jostain syystä hommat loppu siihen.
-mies 17cm
En tiedä onko älytön, mutta nolo moka itseltäni.
Olin viestitellyt jo jonkun verran kolmen miehen kanssa. Treffit sovin yhden kanssa ja minulla meni nimi sekaisin sekä työpaikka.. eli melkein heti kahvilassa treffien alussa sanoin "..(väärä nimi), mites kauan olet noita (väärä duuni) tehnyt.."
Pahoittelin ja yritettiin jatkaa juttelua. Ei kuulunut miehestä mitään senjälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
Pane tuo puukko pois. Se näyttää vaaralliselta.
Oltiin siis mökillä ja vuoleskelin takkaan kiehisiä. Tämä minulle ennalta tuntematon tyttö tuli kaveteineen paikalle ja tämä oli hänen ensikommenttinsa.
Saatoin olla ottanut pari keskiolutta, mutta se ei vaikuttanut puukonkäsittelyyni (olin eräjormaillut tuolloin erilaisissa ympyröissä toistakymmentä vuotta).
Muuten ihan miellyttävä tapaus, seksikäskin. Tukan väriä vaille hyvinkin minun tyyppiäni. En kuitenkaan tuolloinkaan tarvinnut päällikköä elämääni säätämään. Olosuhteet mökillä olivat sellaiset, että päädyimme nukkumaan samaan huoneeseen, mutta mitään muuta ei tapahtunut.
Myöhemmin kuulin kaveriltani, että tyttö oli valitellut hänelle yön olleen pettymys ja katuvansa tapaamistani tjsp. Aina ei voi voittaa.
Vasta 30 vuotta myöhemmin, viisikymppisenä, tajusin mitä tarkoittaa Kaikkea muuta voi mies katua paitsi nuorena naimlstaan.Siis mistä nyt on kyse? Jotkut tuntemattomat ilmestyvät mökillesi, kun olet vuolemassa takkaan kiehisiä?
Kommentoin väitettä, että nykyään ihmiset luovuttaa tosi helposti, kun deitti sanoo yhden väärän lauseen, joka vie fiilikset.
Minulle, vanhan liiton eräjormalle, kävi näin jo 40 vuotta sitten, kun 10-15 hengen mökkiviikonloppuna muuten kiinnostava nuori nainen kyseenalaisti ensitöikseen puukonkäsittelytaitoni.
Suhteemme ei siis edennyt alkuperäisessä kommentissa toivottuun tapailuun, avioliittoon ja perhe-elämään lähinnä mahdollisen deitin liian määräilevän käytöksen ja minun ylimitoitetun varovaisuuteni takia.
Sori siitä.
Ai sinä oletkin kalju kaveri? Sanoi nainen jolla maantien värinen tukka ja kalpeat kasvot kun ekan kerran nähtiin. Mitäpä tuohon voi sanoa? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.
Mikäs siinä ja hyvä niin
Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.
Varsinkin tietyntyypisillä takakireillä suorittajatyypeillä.
Minä en ole suuseksin fani eikä miehenikään, tämä on useasti jopa kieltäytynyt tarjouksestani. Sitäkin on kuitenkin harrastettu vuosien varrella.
Meistä yhdyntä ihan normireikään on parasta, eikä kyllä taideta kuitenkaan olla takakireitä saati suorittajia.
Höpö höpö. Paljoa en tiedä, mutta elämänfaktana tiedän, että 99% miehistä nauttii huulihölkästä. Jos mies väittää muuta on siihen jokin syy - yleensä naisenpelko/ tossun alla oleminen ja sitä kautta naisen mieliksi sanoo, ettei tykkää.
Tästä on turha edes väitellä.
Toki miehen seksuaalinen suuntautuminen voi olla ei hetero.
Ainoa mies, joka on mulle sanonut ettei tykkää bj:stä on nykyään transnainen, joten ei pitänyt koko peniksestään.
"Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. "
Vähän samantyyppinen kokemus lyhyeksi jääneen edellisen suhteen aikana.
Kaupassa kysyttiin henkkarit ostaessani viiniä, ja naureskelin, että tulipa nuorekas olo (ikäni +30v.). Ex totesi tyyliä, että ei hän kyllä iästäni erehtyisi.
Vierailija kirjoitti:
"Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. "
Kaupassa kysyttiin henkkarit ostaessani viiniä, ja naureskelin, että tulipa nuorekas olo (ikäni +30v.). Ex totesi tyyliä, että ei hän kyllä iästäni erehtyisi.
Rakas mieheni totesi kerran vähän vastaavassa tilanteessa "että kyllähän sunikääntymisen näkee silmäkulmien rypyistä" - tajusi heti ja yritti pehmitellä, että pitää mua hyvännäköisenä jne
En suuttunut - faktahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.
Mikäs siinä ja hyvä niin
Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.
Minä en ole suuseksin fani eikä miehenikään, tämä on useasti jopa kieltäytynyt tarjouksestani. Sitäkin on kuitenkin harrastettu vuosien varrella.
Meistä yhdyntä ihan normireikään on parasta, eikä kyllä taideta kuitenkaan olla takakireitä saati suorittajia.
Höpö höpö. Paljoa en tiedä, mutta elämänfaktana tiedän, että 99% miehistä nauttii huulihölkästä. Jos mies väittää muuta on siihen jo
Totta. Olen kerran lopettanut suhteen, kun suomalainen nainen ei ottanut poskeen. Samaa ongelmaa ei ole ollut muiden naisten kanssa - ei suomalaisten eikä ulkomaalaisten. Seksi on toki vastavuoroista ja halua tehdä toiselle Hyvää. Joillekin se on vääristynyttä ja jonkinlaista valtapeliä tai kaupankäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas mieheni totesi kerran vähän vastaavassa tilanteessa "että kyllähän sunikääntymisen näkee silmäkulmien rypyistä" - tajusi heti ja yritti pehmitellä, että pitää mua hyvännäköisenä jne
Erikoisesti sanottu mutta mitä se haittaa? Mun naamasta ainaki näkee että viimeisten 10 vuoden aikana oon vanhentunu ainaki 30 vuotta lasten takia.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että jokaisen ulkonäössä on "miinuksensa", kun kukaan meistä ei ole tekoälyn luominen täydellisyys.
Se vaan, että jos itselleen rakas ihminen haluaa tuoda esiin näkevänsä nämä piirteet (kun joku muu olisi ollut juuri eri mieltä, niin pidän tätä tosi outona. Miksi haluaa kumppanille tunteen, että se "kehuja" nyt vaan erehtyi, sinullahan on selkeitä ryppyjä tuossa ja tuossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä ja hyvä niin
Höpö höpö. Paljoa en tiedä, mutta elämänfaktana tiedän, että 99% miehistä nauttii huul
Yleensä se on sitä traumatisoituneilla naisilla, joilla ei ole tervettä suhdetta itseensä ja omaan seksuaalisuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla iso? uteli naisdeitti. Tatuointeja kaulassa. Käännyin kannoillani. Eipä tyttö arvannut millaisen patukan missasi. Ne tatuoinnit olivat kuitenkin toouuuudella red flag.
Jep onhan sellanen 12 cm tykki melkoinen patukka piireissäsi.
Kyseessä oli enemmän toteamus meille molemmille - pidimme molemmat takkeja kainalossa lyhyen matkan vuoksi, mutta räntäsade sai minut toteamaan tämän.
Ja tosiaan traumaa menneisyyden miehestä epäilin kohtuuttomaan reaktioon.