Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Pistän tähän väliin positiivisen:
Naiseni kertoi kuinka miehekäs ääneni on ja tuoksun sekä tunnun hyvältä. Samoin kehui kuinka penikseni tuntui ja maistui hyvältä.
Kehuit tuntui hyviltä ja realistisilta/aidoilta.
Joskus joku kehunut kuinka iso Mulla on, mutta se ei pidä paikkansa ja on ollut fake.
"Yleensä tapailen vain blondeja".
Kävimme ensitreffeillä kolmessa Kallion kapakassa. Tunsi kaikista miehiä ja myös kadulla törmäsi tuttuihin miehiin. Tämä oli vähän liikaa.
Miehet oli 18-60v välillä. Olimme itse 42 vuotiaita.
Mies tiesi koiraharrastuksestani etukäteen. Silti toistuvasti puhu p.skaa koirista ja kuinka ei voi sietää koiria jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat naisellisimpia.
Kiitos?
Mutta ne on naisellisempia, hyviä sängyssä ja piuuukkka pilu.
Miksi sitten te menette treffeille suomalaisten naisten kanssa? Ei se suominainen muutu aasialaiseksi vaikka kuinka jankutatte niiden naisellisuutta.
Siitä syystä, että ne asuvat Aasiassa, enkä pääse heidän luokseen kuin muutaman kerran vuodessa kyllikki himosta ulvoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mua ei enää yksikän mies määräile mitä mä teen".
Kehotin laittamaan takin päälle, kun lähdimme ravintolasta ulos.
Trauma?
Kiitin ja lähdin kotiin.
Minä nyt en keksi yhtään syytä, miksi aikuista ihmistä, vieläpä uutta tuttavuutta, pitäisi kehottaa laittamaan vaatteita päälle. Tuollainen kehotus annetaan pienelle lapselle. Jatkossa sinulta olisi saanut kuulla lisää vastaavia neuvoja.
Olimme vaihtamassa ravintolasta toiseen - ilma oli muuttunut räntäsateeksi sanoin toki "itsestään selvyyden" - mutta oliko hänen reaktionsa kohtuullinen mielestäsi uudelle tuttavuudelle? Huusi sen.
Tiedän tyypin. Uhosi nyrkit pystyssä ja hartiat tanassa tasa-arvoaan ja naisellisuuttaan ja riippumattomuuttaan. Pitäkööt ne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla iso? uteli naisdeitti. Tatuointeja kaulassa. Käännyin kannoillani. Eipä tyttö arvannut millaisen patukan missasi. Ne tatuoinnit olivat kuitenkin toouuuudella red flag.
Jep onhan sellanen 12 cm tykki melkoinen patukka piireissäsi.
19 cm, mutta ei tatuoiduille naisille tarkoitettu herkkupala. Vähän kuin eläimen kanssa olisi ...
Hyvin te vedätte - ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos?
Miksi sitten te menette treffeille suomalaisten naisten kanssa? Ei se suominainen muutu aasialaiseksi vaikka kuinka jankutatte niiden naisellisuutta.
Siitä syystä, että ne asuvat Aasiassa, enkä pääse heidän luokseen kuin muutaman kerran vuodessa kyllikki himosta ulvoen.
kyllikki?
Vierailija kirjoitti:
"Olethan sä aika lyhyt, mutta sulla on ihanat taivaansiniset silmät".
Lyhyt känninen blondinainen totesi ekana iltana näin mulle.
M45
Miksi joku haluaa tavata kännisiä? Olisit lähtenyt kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mies tiesi koiraharrastuksestani etukäteen. Silti toistuvasti puhu p.skaa koirista ja kuinka ei voi sietää koiria jne.
Miksi lähdit treffeille siitä huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan sä aika lyhyt, mutta sulla on ihanat taivaansiniset silmät".
Lyhyt känninen blondinainen totesi ekana iltana näin mulle.
M45
Miksi joku haluaa tavata kännisiä? Olisit lähtenyt kävelemään.
Kännisiltä saa varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te vedätte - ihan hyvin.
Teititteli sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos?
kyllikki?
Oikeastaan Kullikki, bonimai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Kiitin ja lähdin kotiin.
Minä nyt en keksi yhtään syytä, miksi aikuista ihmistä, vieläpä uutta tuttavuutta, pitäisi kehottaa laittamaan vaatteita päälle. Tuollainen kehotus annetaan pienelle lapselle. Jatkossa sinulta olisi saanut kuulla lisää vastaavia neuvoja.
Olimme vaihtamassa ravintolasta toiseen - ilma oli muuttunut räntäsateeksi sanoin toki "itsestään selvyyden" - mutta oliko hänen reaktionsa kohtuullinen mielestäsi uudelle tuttavuudelle? Huusi sen.
Sivusta, ei ollut kohtuullista reagointia. Selvää on, että hänellä on aiemmin ollut huono kokemus/trauma määräilevästä miehestä, ehkä on jopa ollut väkivaltaisessa suhteessa. Hän ei ilmeisesti pystynyt tulemaan triggeritilasta "alas" niin nopeasti, että olisi pystynyt pahoittelemaan käytöstään.
Mä olisin tykännyt, jos mies olisi tossa tilanteessa ihan _laittanut takin ylleni_ :D vanhan ajan tyyliin. Siis ojentanut takin ja auttanut sen ylle, romanttiseen tyyliin, ei lapsityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä puhutaan kuinka miehet laukoo ajattelemattomia typeryyksiä, mutta kyllä tällä palstalla aika moni nainen tuntuu onnistuneen siinä.
Vähän naisena jotku kommentit hävettää.
Pahimmat toisen ihmisen ulkonäköön liittyvät kommentoinnit Olen kuullut naisilta ja pahimmat rasistiset kommentit aasialaisilta ihmisiltä elämäni aikana.
Olen asunnut useita vuosia ulkomaillakin.
M55v
En epäile, mutta yleensä ne julmimmat ulkonäkökommentit tulevat juuri vastakkaiselta sukupuolelta.
Rasismia on eniten Euroopan (ja Etelä-Amerikan) ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Kiitin ja lähdin kotiin.
Sivusta, ei ollut kohtuullista reagointia. Selvää on, että hänellä on aiemmin ollut huono kokemus/trauma määr
Noin lapsellinen ja kehittymätön nainen ei tarvitse kohteliaisuutta eikä MITÄÄN erityiskohtelua.
Olen nyt lukenut tätä ketjua sekä kauhulla että ajoittaisilla hillittömyyden tunteilla.
Järkyttävän loukkaavaa settiä on monella, semmoista että monen mieltä on tarkoituksella satutettu ja itsetuntoa yritetty alentaa. Melkein kuin kiusaamistreffit tms, eihän kukaan sellaisille halua mennä, istumaan loukattavaksi tai testattavaksi, mitä se nyt onkaan.
En ole deittimaailmassa/järjestelmissä niin pyörinyt, ja välillä olen miettinyt että "voi voi" kun en ole elämäntilannesyistä yms päässyt harrastamaan deittijärjestelmiä, niin tämä ketju saa taas miettimään, että ehkä ei!
Jotenkin nää ketjun kommentit tulee yllätyksenä, vaikka osan ihmisten ilkeys/törppöys on ihan yleismaailmallinen asia, eikä sen pitäisi olla hätkähdyttävää. Mutta siltikin.
A. "Olimme vaihtamassa ravintolasta toiseen - ilma oli muuttunut räntäsateeksi sanoin toki "itsestään selvyyden" - mutta oliko hänen reaktionsa kohtuullinen mielestäsi uudelle tuttavuudelle? Huusi sen. "
B. "Sivusta, ei ollut kohtuullista reagointia. Selvää on, että hänellä on aiemmin ollut huono kokemus/trauma määräilevästä miehestä, ehkä on jopa ollut väkivaltaisessa suhteessa. Hän ei ilmeisesti pystynyt tulemaan triggeritilasta "alas" niin nopeasti, että olisi pystynyt pahoittelemaan käytöstään.
Mä olisin tykännyt, jos mies olisi tossa tilanteessa ihan _laittanut takin ylleni_ :D vanhan ajan tyyliin. Siis ojentanut takin ja auttanut sen ylle, romanttiseen tyyliin, ei lapsityyliin. "
C. "Noin lapsellinen ja kehittymätön nainen ei tarvitse kohteliaisuutta eikä MITÄÄN erityiskohtelua. "
B. vastaa C:lle: Ei kun tarkoitin, että itse olisin tuossa tilanteessa ollut mielissäni, jos mies olisi jopa vanhan ajan romanttiseen tyyliin huolehtinut takin ylleni. :D. En siis tarkoittanut, että kertomuksen miehen olisi tullut tälle kertomuksen naiselle yrittää huolehtia takkia ylle romanttiseen tyyliin.
Tarkoitin osoittaa, että osa naisista kyllä tykkää sellaisesta herrasmiesmäisyydestä, kunhan se ei ole pomottamista/käskyttämistä ja siihen vaikuttaa sitten sanomisen tyylikin jne/tilanteen lukeminen. Vedin pidemmälle esimerkin, siksi vielä hymiöt ja "jopa"-ilmaus..., siis että ihan voi mies yrittää söpösti avittaa takkia niskaan, sillain miehekkäästi, riippuu tietty tilanteiden viboista, mutta huh huh jos oikein sattuisi menemään, niin se voi olla lämpimästi sytyttävää. Siinä tulee alkukantainen suojelemisen vire, parhaimmillaan.
Mies tykitti kunnon persupuheen maahanmuutosta jne heti treffien alkuun.
En ole vasemmistolainen, mutta silti toi oli liikaa.
Olen maltillinen - miehen mesoaminen oli liikaa.