Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Jag mää vai?
Instant dry p.ssy
Oli nainen - ei melkein seissyt, mutta hoidin loppuun asti. Lastit alaselälle.
Ei lisää turkulaisia
My man
Tykkään sukkahousuista ja nyloneista
Kumisaappaat kiihottaa mua - tunne, ääni ja se haju.
Okay?
Aasialaiset naiset ovat naisellisimpia.
Kiitos?
Vierailija kirjoitti:
"Mua ei enää yksikän mies määräile mitä mä teen".
Kehotin laittamaan takin päälle, kun lähdimme ravintolasta ulos.
Trauma?
Kiitin ja lähdin kotiin.
Minä nyt en keksi yhtään syytä, miksi aikuista ihmistä, vieläpä uutta tuttavuutta, pitäisi kehottaa laittamaan vaatteita päälle. Tuollainen kehotus annetaan pienelle lapselle. Jatkossa sinulta olisi saanut kuulla lisää vastaavia neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita.
Voi apua, tää on kyllä yksi aivan käsittämätön miestyyppi. Jos nainen kehtaa mainita harrastavansa jotain (varsinkin jotain tyypillisesti miesten harrastuksena pidettyä), alkaa heti tenttaus jostain yksityiskohdista. Tai jos kertoo tykkäävänsä jostain bändistä, pitäisi tietää kaikkien albumien julkaisupäivät ja mieluiten myös ensimmäisen rumpalin ex-vaimon kissan nimi, muuten tulee haukut "feikkifanituksesta".
Tarve päteä on yritys peittää oma epävarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos?
Mutta ne on naisellisempia, hyviä sängyssä ja piuuukkka pilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos?
Mutta ne on naisellisempia, hyviä sängyssä ja piuuukkka pilu.
Miksi sitten te menette treffeille suomalaisten naisten kanssa? Ei se suominainen muutu aasialaiseksi vaikka kuinka jankutatte niiden naisellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kuuluu harrastaa hääyönä, muu on syntiä.
Hah hah😂 Sitten huomaa pahimmassa tapauksessa saaneensa täysin tumpelon ,tai jonkun mikromunaisen
Nämä pitää kysyä etukäteen. Ilmeisesti törppötyylillä jo ensitreffeillä 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Kiitin ja lähdin kotiin.
Minä nyt en keksi yhtään syytä, miksi aikuista ihmistä, vieläpä uutta tuttavuutta, pitäisi kehottaa laittamaan vaatteita päälle. Tuollainen kehotus annetaan pienelle lapselle. Jatkossa sinulta olisi saanut kuulla lisää vastaavia neuvoja.
Olimme vaihtamassa ravintolasta toiseen - ilma oli muuttunut räntäsateeksi sanoin toki "itsestään selvyyden" - mutta oliko hänen reaktionsa kohtuullinen mielestäsi uudelle tuttavuudelle? Huusi sen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä hyviä vinkkejä, miten katkaista kätevästi lyhyt seurustelusuhde, joka on alkanut maistua puulle.
Ihan voi kypsästi ilmoittaa asian asiallisesti. Toisen red flagis voi olla vaikea tietää
Vierailija kirjoitti:
Kakal pieru haiseva
No kakal, kakal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Kiitin ja lähdin kotiin.
Olimme vaihtamassa ravintolasta toiseen - ilma oli muuttunut räntäsateeksi sanoin toki "itsestään selvyyden" - mutta oliko hänen reaktionsa kohtuullinen mielestäsi uudelle tuttavuudelle? Huusi sen.
Yep, kyllä ladyn käytös oli kohtuuttomampaa ja epätasapainoista. Väistit brother buletin
"Mä tunnen Sedu Koskisen".
-ai jaa, miten?
"No, tunnen vaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma?
Kiitin ja lähdin kotiin.
Et sanonut aiemmin, että hän huusi. Ja sanoihan nainen "enää" eli joku mies hänen menneisyydessään on toiminut kuten sinä. Kai se nyt on naisen oma asia laittaako hän takin päälleen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
"Mä tunnen Sedu Koskisen".
-ai jaa, miten?
"No, tunnen vaan".
Mua häiritsee ihmiset, jotka puhuu väärärytmisesti ( eli pitävät taukoja väärissä kohdissa lausetta) tai pitävät liian pitkiä taukoja.
Tai sanovat asioita, joiden luonteviin jatkokysymyksiin eivät osaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Jag mää vai?
Instant dry p.ssy
Oli nainen - ei melkein seissyt, mutta hoidin loppuun asti. Lastit alaselälle.
Ei lisää turkulaisia
Bootang
😂😂😂🌭🍾kk