Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
781/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkee, että naiset ei kestä kuulla totuutta. Kuitenkin ilmeisesti haluavat rehellisen miehen. Täysin mahdoton yhtälö.

Rehellisyys ja loukkaaminen on kaksi eri asiaa. Ei tilanteita voi oppia autistikaan ulkoa. Sosiaaliset taidot ei ole mielistelyä

Vierailija
782/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä aika lyhyt.

Tiesi pituuteni etukäteen 174cm. Itse oli 162cm.

Jonkun tutkimuksen mukaan "toimivin" pituusero heterosuhteissa on 10cm miehen eduksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

moni ihminen puuttuu tulevaisuudesta, koska täällä keksittiin feminismi ja metoo

Vierailija
784/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sit enää lapsia - mulla on jo 10v kaksoset.

Esitietojen mukaan piti olla lapseton nainen.

Toi olis mulle just paras muikkeli. Ei halua lapsia, on joka toinen viikko 100% varattuna lasten kiireissä ja joka toinen viikko himoitsee aikuista seuraa.

Mulla naisystävä ollut nyt 2 vuotta. Meillä molemmilla lapsivapaat viikot samaan aikaan. Mä siirsin omani samaan rytmiin.

Hyvä aikuinen suhde meillä.

Vierailija
785/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä aika lyhyt.

Tiesi pituuteni etukäteen 174cm. Itse oli 162cm.

Jonkun tutkimuksen mukaan "toimivin" pituusero heterosuhteissa on 10cm miehen eduksi.

Eli tässä oli 2cm liikaa pituuseroa niin nainen sai "haukkua" miehen fyysisiä ominaisuuksia.

Vierailija
786/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.

Mikäs siinä ja hyvä niin

Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.

Varsinkin tietyntyypisillä takakireillä suorittajatyypeillä.

Minä en ole suuseksin fani eikä miehenikään, tämä on useasti jopa kieltäytynyt tarjouksestani. Sitäkin on kuitenkin harrastettu vuosien varrella.

Meistä yhdyntä ihan normireikään on parasta, eikä kyllä taideta kuitenkaan olla takakireitä saati suorittajia.

Vierailija
787/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkee, että naiset ei kestä kuulla totuutta. Kuitenkin ilmeisesti haluavat rehellisen miehen. Täysin mahdoton yhtälö.

Rehellisyys ja loukkaaminen on kaksi eri asiaa. Ei tilanteita voi oppia autistikaan ulkoa. Sosiaaliset taidot ei ole mielistelyä

Jotenkin tuntuu, että nykyään nainen saa sanoa mitä tahansa miehestä ja miehen ulkonäöstä, mutta mies ei voi sanoa mitään, kun hänet tuomitaan joksikin.

Vierailija
788/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Pane tuo puukko pois. Se näyttää vaaralliselta.

Oltiin siis mökillä ja vuoleskelin takkaan kiehisiä. Tämä minulle ennalta tuntematon tyttö tuli kavereineen paikalle ja tämä oli hänen ensikommenttinsa minut nähtyään.

Saatoin olla ottanut pari keskiolutta, mutta se ei vaikuttanut puukonkäsittelyyni (olin eräjormaillut tuolloin erilaisissa ympyröissä toistakymmentä vuotta).

Muuten ihan miellyttävä tapaus, seksikäskin. Tukan väriä vaille hyvinkin minun tyyppiäni. En kuitenkaan tuolloinkaan tarvinnut päällikköä elämääni säätämään. Olosuhteet mökillä olivat sellaiset, että päädyimme nukkumaan samaan huoneeseen, mutta mitään muuta ei tapahtunut.

Myöhemmin kuulin kaveriltani, että tyttö oli valitellut hänelle yön olleen pettymys ja katuvansa tapaamistani tjsp. Aina ei voi voittaa.

Vasta 30 vuotta myöhemmin, viisikymppisenä, tajusin mitä tarkoittaa Kaikkea muuta voi mies katua paitsi nuorena naimlstaan.

Siis olitte isommalla porukalla mökillä ja sinä ajattelit että joku täysin tuntematon nainen olisi halukas sun kumppaniksi ihan ensisilmäyksellä?

Kaikki ovat tuntemattomia ennen kuin tutustuvat. Jostakinhan sitä on alettava. Nuoretkin ihmiset ovat harrastaneet yhden illan juttuja maailman sivu varsinkin alkoholin vaIkutuksen alaisina.

Tässä tapauksessa tyttö oli lukion viimeisellä luokalla. Olin itse valmistunut samasta lukiosta, käynyt intin ja muuttanut lähikaupunkiin opiskelemaan. Tyttö todennäköisesti tiesi minut (oli ollut lukion ensimmäisellä minun ollessani kolmannella). Meillä oli useita yhteisiä tuttavia.

Suurin osa paikkakunnan 100+ lukiolaisesta ei seurustellut kenenkään kanssa, mutta oli aika tavallista, että tytöt seurustelivat itseään pari vuotta vanhempien poikien kanssa.

Mökillä oli useampia huoneita ja muutama sivurakennuskin. Olin menossa nukkumaan vintillä olevaan kahden hengen huoneeseen. Tyttö tuli sinne juttelemaan ja jäi nukkumaan toiseen sänkyyn. Ihmeellisempiäkin asioita on maailmassa tapahtunut.

Vierailija
789/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.

Mikäs siinä ja hyvä niin

Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.

Minä en ole suuseksin fani eikä miehenikään, tämä on useasti jopa kieltäytynyt tarjouksestani. Sitäkin on kuitenkin harrastettu vuosien varrella.

Meistä yhdyntä ihan normireikään on parasta, eikä kyllä taideta kuitenkaan olla takakireitä saati suorittajia.

Mies on homo tai nössö ja sun mieliksi ei muka tykkää suuseksistä.

Vierailija
790/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä ja hyvä niin

Mies on homo tai nössö ja sun mieliksi ei muka tykkää suuseksistä.

Pitsa ja bj - ovat mahtavia huonoinakin

Vierailija
791/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä ja hyvä niin

Mies on homo tai nössö ja sun mieliksi ei muka tykkää suusek

hyvään suuhoitoon riittää reipas asenne 

Vierailija
792/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanonut parikin kertaa historian saatossa : "Luulin, että oot pidempi" 🤣

Parasta se, että molemmat oli mua lyhyempiä vähintään 5cm (oon 172).

Vierailija
793/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rumat ja läskitkin naiset haluaa parisuhteeseen. Odottaako ne, että mies omilla rahoillaan ostaa siideriä valaalle.

...ja silti sinä viikosta toiseen joka päivä palstalla valitat, että EDES rumat ja läskit ei huoli kaltaistasi normaalia köyhää kilttimiestä, haluavat vaan rikkaan ja komean. On taas vähän kettua ja pihlajanmarjaa sun jutuissas.

Vierailija
794/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis mökillä ja vuoleskelin takkaan kiehisiä. Tämä minulle ennalta tuntematon tyttö tuli kavereineen paikalle ja tämä oli hänen ensikommenttinsa minut nähtyään.

Saatoin olla ottanut pari keskiolutta, mutta se ei vaikuttanut puukonkäsittelyyni (olin eräjormaillut tuolloin erilaisissa ympyröissä toistakymmentä vuotta).

Muuten ihan miellyttävä tapaus, seksikäskin. Tukan väriä vaille hyvin

Siis mistä nyt on kyse? Jotkut tuntemattomat ilmestyvät mökillesi, kun olet vuolemassa takkaan kiehisiä?

Vierailija
795/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusmies sanoi, että "sulla on iso nenä". En tiedä mihin pyrki tällä, oliko jotain psykologista peliä. Muistan vaan 25 vuoden jälkeenkin. Nenä ei haitannut myöhempiä suhteita, saattaa olla iso tai olla olematta.

Vierailija
796/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan miellyttävä tapaus, seksikäskin. Tukan väriä vaille hyvin

Siis mistä nyt on kyse? Jotkut tuntemattomat ilmestyvät mökillesi, kun olet vuolemassa takkaan kiehisiä?

Joo, oki sekava kirjoitus, mutta anna olla ;-D

Vierailija
797/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanonut parikin kertaa historian saatossa : "Luulin, että oot pidempi" 🤣

Parasta se, että molemmat oli mua lyhyempiä vähintään 5cm (oon 172).

Sama. Mies50v 172cm. Pisin naisystävä ollut 178cm ja lyhyin 155cm. Nykyinen avovaimo 168cm

Vierailija
798/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Henry Saaren kanssa ja Neumanin. Neumanilla on vaan 1 palli.

Mielenkiintoista toki

Vierailija
799/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyttäminen, kehui kauneuttani ja nimitteli minua merenneidoksi. Viisikymppistä naista! Niin läpinäkyvää, opittua ja kliseistä. En jaksa kuunnella elokuvista kopioitua halpahintaista imartelua. Varsinkin kun vaikutti siltä että äijä yritti lässynlässyllään vain päästä samojen lakanoiden väliin. 

Olet siis ernu.

Käsittääkseni kaltaisesi ovat vuosikaudet matkustaneet sankoin joukoin välimeren ja afrikan lomakohteisiin nimenomaan kuvailemaasi käsittelyyn.

Lakanoista en tosin tiedä. Kuulemani termi on alaplaia (a la playa?). Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
800/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu.

Tosiaan suuhoito on aina hyvä, jos nainen on innokas ja nainen tekee sen mielellään, jos todella tykkää miehestä.

Thats a fact - ugh