Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyttäminen, kehui kauneuttani ja nimitteli minua merenneidoksi. Viisikymppistä naista! Niin läpinäkyvää, opittua ja kliseistä. En jaksa kuunnella elokuvista kopioitua halpahintaista imartelua. Varsinkin kun vaikutti siltä että äijä yritti lässynlässyllään vain päästä samojen lakanoiden väliin.
Olet siis ernu.
Käsittääkseni kaltaisesi ovat vuosikaudet matkustaneet sankoin joukoin välimeren ja afrikan lomakohteisiin nimenomaan kuvailemaasi käsittelyyn.
Lakanoista en tosin tiedä. Kuulemani termi on alaplaia (a la playa?). Mutta kukin tyylillään.
Tummien gigoloiden traumatisoimat naiset ovat oma alaryhmänsä. Korjaavat liikaa toiseen suuntaan katkeruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin Henry Saaren kanssa ja Neumanin. Neumanilla on vaan 1 palli.
Mielenkiintoista toki
Kyllä sitä näköjään saa yhdelläkin pallilla tanssilattialle ryskettä ja menoa.
Mahtava ketju. People say darnest things
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Henry Saaren kanssa ja Neumanin. Neumanilla on vaan 1 palli.
Mielenkiintoista toki
Kyllä sitä näköjään saa yhdelläkin pallilla tanssilattialle ryskettä ja menoa.
Sai aikoinaan. Nykyään pettymys koko jätkä. Ääni ei mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyttäminen, kehui kauneuttani ja nimitteli minua merenneidoksi. Viisikymppistä naista! Niin läpinäkyvää, opittua ja kliseistä. En jaksa kuunnella elokuvista kopioitua halpahintaista imartelua. Varsinkin kun vaikutti siltä että äijä yritti lässynlässyllään vain päästä samojen lakanoiden väliin.
Olet siis ernu.
Käsittääkseni kaltaisesi ovat vuosikaudet matkustaneet sankoin joukoin välimeren ja afrikan lomakohteisiin nimenomaan kuvailemaasi käsittelyyn.
Lakanoista en tosin tiedä. Kuulemani termi on alaplaia (a la playa?). Mutta kukin tyylillään.
Tummien gigoloiden traumatisoimat naiset ovat oma alaryhmänsä. Korjaavat liikaa toiseen suuntaan katkeruuttaan.
Noi valaat sekoittaa tunteitaan gigolojen rahastukseen hahahahahahahaaa
"Sale on älykkäin ihminen Suomessa".
Tätä jankkasi mulle pienessä kännissä.
Ei liene älyttömintä mutta parikin miestä (jo keski-ikäisiä työssäkäyviä) alkaa ensimmäisenä puhua kuinka täällä kahvi on 30 senttiä kalliimpaa kun naapurikahvilassa ja muutenkin kommentoi joka asiaa mitä mikäkin maksaa, paljonko tulee säästöä jos tekee niin tai näin. Ei tarjoa edes sitä yhtä kahvikuppia vaan kumpikin maksaa omansa. Eli kyse jostain elämäntapanuukailijasta jolle 30 centin hintaero on sellainen mikä pitää ääneen sanoa. Fiilis lässähti välittömästi vaikkei minua elättää tarvitse, tulen erityäin hyvin toimeen omillani mutta en siedä noita hiton penninvenyttäjiä ja jatkuvaa keskustelua miyä mikäkin maksaa tai ei maksa ja mitä kaikkea muuta silläkin rahalla saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei liene älyttömintä mutta parikin miestä (jo keski-ikäisiä työssäkäyviä) alkaa ensimmäisenä puhua kuinka täällä kahvi on 30 senttiä kalliimpaa kun naapurikahvilassa ja muutenkin kommentoi joka asiaa mitä mikäkin maksaa, paljonko tulee säästöä jos tekee niin tai näin. Ei tarjoa edes sitä yhtä kahvikuppia vaan kumpikin maksaa omansa. Eli kyse jostain elämäntapanuukailijasta jolle 30 centin hintaero on sellainen mikä pitää ääneen sanoa. Fiilis lässähti välittömästi vaikkei minua elättää tarvitse, tulen erityäin hyvin toimeen omillani mutta en siedä noita hiton penninvenyttäjiä ja jatkuvaa keskustelua miyä mikäkin maksaa tai ei maksa ja mitä kaikkea muuta silläkin rahalla saisi.
Olen 50v mies ja en voi sietää tota nukailu keskustelua, mistä saa mitäkin muutaman euron halvemmalla - joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
"Sheivaatko sinä?" oli ensimmäinen kysymys, ja samalla miehen katse kulki pitkin vaatteiden peittämää vartaloani. Ikinä ei ole maku mennyt noin nopeasti. Bonuksena tuli vielä luento siitä, miten kauheita tatuoinnit ovat naisella. Se tuttavuus jäi kahvikupillisen mittaiseksi.
Tatskat ovat kieltämättä jäätäviä, mutta rumemman näköisiä ne on miehillä kuin naisilla.
Nainen sanoi mulle kerran että hän tykkää minusta tosi paljon, ja että ulkonäkö ei ole hänelle tärkeää. Blokkasin hänet välittömästi tuon jälkeen 😀
Onko sulla iso? uteli naisdeitti. Tatuointeja kaulassa. Käännyin kannoillani. Eipä tyttö arvannut millaisen patukan missasi. Ne tatuoinnit olivat kuitenkin toouuuudella red flag.
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Jag mää vai?
Instant dry p.ssy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Jag mää vai?
Instant dry p.ssy
Oli nainen - ei melkein seissyt, mutta hoidin loppuun asti. Lastit alaselälle.
Ei lisää turkulaisia
"Ihan normireikään" jo paljastaa että olet estynyt ;-D