Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
761/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle naiselle mikään ei ole hyvä 😵💫😅

Vierailija
762/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me eletään erittäin misogyynisessä yhteiskunnassa".

Suomessa vuonna 2024? Verrattuna mihin? 50-lukuun? Afganistaniin?

Ei halunnut asiasta keskustella enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä olet tehnyt tämän yhteiskunnan hyväksi?

Kolmas kysymys nimen ja iän jälkeen 

Vierailija
764/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 vuotias nainen fanitti täysillä silloin 16v Greta Thunbergiä varauksetta.

Mun olisi pitänyt yhtyä ykistykseen.

Mun mielestä ihan ok aktivisti ja oikealla asialla, mutta... 

Vierailija
765/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.

Mikäs siinä ja hyvä niin

Vierailija
766/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tosi vähän sellaisia treffikumppaneita, joilta olisi tullut sammakoita suusta. Johtunee siitä että käytän deittisovelluksia ja olen siellä valtavan valikoiva ennen treffeille lähtemistä. Ts. ne sammakot ovat jo profiilitekstissä näkyvillä ja jos eivät ole niin muutaman päivän viestittely matchin synnyttyä tuo niitä esiin, enkä koskaan lähde treffeille tällaisen tapauksen kanssa.

Yksi esimerkki ajoilta jolloin olin juuri aloittanut nettideittailun: Istuimme miehen kanssa kahvilassa. Tarjoilija tuli kysymään haluammeko laskun yhdessä vai erikseen, jolloin pyysin molemmille oman laskun. Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti minun juuri läpäisseen hänen testinsä. Kuulemma jos en olisi maksanut omaa osuuttani, treffit olisivat päättyneet siihen paikkaan.

Mies, joka ei osaa tutustua minuun normaalisti vuorovaikuttamalla, olisi kamala parisuhdekumppani. Parisuhteet kun perustuvat vuorovaikutukseen.

Juuri näin. Tällainen ihminen saattaa penkoa vaikka taskusi, koska ei ymmärrä että pitäisi kysyä mitä on tarvetta kysyä. 

Vierailija
767/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä nainen toi selkeästi esille, että seksi ei ole hänelle kovin tärkeää, eikä tykkää ottaa suihin.

Mikäs siinä ja hyvä niin

Mikä se onkin, että monelle suomalaiselle naiselle toi suuseksi on hankalaa - molemmin puolin.

Varsinkin tietyntyypisillä takakireillä suorittajatyypeillä.

Vierailija
768/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U'r too whyte

Vierailija
769/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sun suku on alunperin kotoisin?

Vierailija
770/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui koko ajan salkkareista ja viittasi niihin hahmoihin ja tapahtumiin, vaikka sanoin etten ole koskaan katsonut sarjaa tai tunne henkilöhahmoja.

Vierailija
771/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeää on kumppanin varallisuus ja siksi kysynkin siitä melkeinpä ensimmäisenä. Se aiheuttaa joka kerta ärtymystä heissä enkä siksi ole vieläkään löytänyt sopivaa kumppania. Minua ei köyhät kiinnosta.

Vierailija
772/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhui koko ajan äidistään sekä puhui puhelimessa ja viestitteli äitinsä kanssa koko treffien ajan.

Esitti jopa pari kysymystä äidiltään.

Run

Vierailija
773/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen möläytti treffien jälkeen "luulin sua työttömäksi pummiksi" kun olin antanut hänelle kyydin kotiin uudella Porschellani. 

En tiedä mistä oli saanut käsityksen että olisin työtön kun olin moneen kertaan sanonut olevani IT-alalla. Ehkä se etten koreile vaatteilla tai muulla päällepäin näkyvällä hämäsi häntä.

Vierailija
774/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi, ettei seurustele mun kanssa, jos mulla ei ole bemaria tai mersua. Tämä tapahtu 90-luvulla.

Vierailija
775/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti treffien aluksi nainen tarkasti kenköni ja vaatteeni, etten ole mikään pummi. Piti olla siistit hienot kengät ja kauluspaita. Läpäsin testin. Oli lopulta aika raskas ihminen.

Vierailija
776/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi, ettei seurustele mun kanssa, jos mulla ei ole bemaria tai mersua. Tämä tapahtu 90-luvulla.

Mulle taas sanottu ettei seurustele koska mulla on bemari. Olis kai pitäny olla joku toyota tai sitikka. Outoa että naisille autot on noin tärkeitä.

Vierailija
777/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti treffien aluksi nainen tarkasti kenköni ja vaatteeni, etten ole mikään pummi. Piti olla siistit hienot kengät ja kauluspaita. Läpäsin testin. Oli lopulta aika raskas ihminen.

Tää vaatteiden tarkastaminen on kyllä itelle melkonen tunnelman latistaja. Mitä väliä niillä vaatteilla on?

Vierailija
778/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sit enää lapsia - mulla on jo 10v kaksoset.

Esitietojen mukaan piti olla lapseton nainen.

Vierailija
779/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä aika lyhyt.

Tiesi pituuteni etukäteen 174cm. Itse oli 162cm.

Vierailija
780/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua sit enää lapsia - mulla on jo 10v kaksoset.

Esitietojen mukaan piti olla lapseton nainen.

Toi olis mulle just paras muikkeli. Ei halua lapsia, on joka toinen viikko 100% varattuna lasten kiireissä ja joka toinen viikko himoitsee aikuista seuraa.