Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
741/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Jos olisin luovuttanut törppöjen suhteen heti, olisin säästynyt monelta harmilta. Aina kannattaa luottaa omaan intuitioon. Törppö ei parane, pahimmassa tapauksessa menetät vuosia elämästäsi kun annat

Sekin hääohjelman nainen olisi säästynyt vakavilta pahoinpitelyiltä ollessaan itse vakavasti(!) sairaana, jos olisi ymmärtänyt haistattelun olevan vaaran merkki. Törppö vaan pahenee ja muitakin ongelmia itsehillinnän kanssa tulee paljastumaan.

Vierailija
742/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheeksi tuli liikunta, ja sanoin käyväni viikossa kolmesti joogassa ja seuraavani kolmen viikkotreenin juoksu-ohjelmaa. 

Tyypin kommentti oli "Ai, saako siitä samaa kestävyyskuntoa kun lihavat ihmiset seinäkiipeilee ja pystyy jatkamaan pitkäänkin?"

Kommentti tuli niin puskista että menin ihan hämilleen. Yrittikö mies sanoa että olen läski, miten juoksu liittyy seinäkiipeilyyn, vai mainitsiko se lihavuuden niin kepeästi ja ohimennen koska ei näe minua lihavana? Ei kai kukaan nyt noin suoraan sanoisi toiselle että pitää heitä läskinä? Ja seinä??? kiipeily??? josta ei oltu edes puhuttu.

Muutenkin urheilen laihduttaakseni (BMI 26, vyötärö 79 cm) niin oli kyllä ihan odottamaton isku vyön alle.

Paljasti oman tietämättömyytensä ainakin kiipeilyn suhteen, mikä on tosi rankka laji. Ei ole ylipainoisten laji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi jankutti sähköposteissa kuinka ihastunut on minuun ja olen hänen elämänsä nainen. Tähdensi vielä, ettei koskaan ole lyönyt naista eikä ole rikosrekisteriä. Pääkoppakin tutkittu moneen kertaan (jonkun työn takia.). Kylläpä vaikutti uskottavalta tällainen. 

Samaa jankutti mun exä. Selvisi kuitenkin että, oli iskenyt entiseltä vaimoltaan nenän uusiksi, ja kärsi monesta eri mt-ongelmasta. Insinööri oli koulutukseltaan. Ei hyvää päivää näitä keski-iän ylittäneitä miehiä.

Eipä sitä pääkoppaa aina uusiksi tutkita turhan takia. 

Vierailija
744/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin ollut aiemmin pulska ja nyt laihtunut?

Vierailija
745/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sun miehekkäästä äänestä - sun pitäisi mennä töihin radioon.

Vierailija
746/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun eräs 37v nainen jankkasi minulta ensimmäisillä treffeillä useaan otteeseen miksi en ole ollut aiemmin naimisissa, ja miksei minulla ole vielä lapsia. Tunnelma meni tosi kiusalliseksi, ja rupesin vaan odottelemaan koska pääsen pois tilanteesta. Blokkasin hänet kaikissa kanavissa heti treffien jälkeen.

Vanha mies on red flag jos ihmissuhdehistoria puuttuu kokonaan. Siihen on syy ja ei selvästikään ollut menetys kummallekaan tämä 😂

Vierailija
747/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua ei enää yksikän mies määräile mitä mä teen".

Kehotin laittamaan takin päälle, kun lähdimme ravintolasta ulos.

Trauma?

Kiitin ja lähdin kotiin.

Vierailija
748/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Pane tuo puukko pois. Se näyttää vaaralliselta.

Oltiin siis mökillä ja vuoleskelin takkaan kiehisiä. Tämä minulle ennalta tuntematon tyttö tuli kavereineen paikalle ja tämä oli hänen ensikommenttinsa minut nähtyään.

Saatoin olla ottanut pari keskiolutta, mutta se ei vaikuttanut puukonkäsittelyyni (olin eräjormaillut tuolloin erilaisissa ympyröissä toistakymmentä vuotta).

Muuten ihan miellyttävä tapaus, seksikäskin. Tukan väriä vaille hyvinkin minun tyyppiäni. En kuitenkaan tuolloinkaan tarvinnut päällikköä elämääni säätämään. Olosuhteet mökillä olivat sellaiset, että päädyimme nukkumaan samaan huoneeseen, mutta mitään muuta siellä ei tapahtunut.

Myöhemmin kuulin kaveriltani, että tyttö oli valitellut hänelle yön olleen pettymys ja katuvansa tapaamistani tjsp. Aina ei voi voittaa.

Vasta 30 vuotta myöhemmin, viisikymppisenä, tajusin mitä tarkoittaa Kaikkea muuta voi mies katua paitsi nuorena naimlstaan.

Vierailija
749/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimme pihalla rusakon. Sanoin jonkun huonon vitsin jänispadasta tunnelman keventämiseksi.

Sain tykityksen: olet just tollanen lapsellinen mies, joka vaan ajattelee tappamista jne.

Vähän harmitti väärinkäsitys.

Vierailija
750/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump voi tehdä ihan hyvää tälle maailmantilanteelle.

Siis millä tavalla?

Ei käyty tarkempaa keskustelua asiasta. Oltiin eri mieltä

Ai se oli treffikommentti, luulin että palstan välihuuto :D

Vierailija
751/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme 90 luvulla hakemassa kebab paikasta pitsoja.

Nainen totesi yllättäen:"nämä karvakädet yrittää aina iskeä mua".

Vierailija
752/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä paha tässä oli? Kehuhan tuo on.

Itse rakastan matalaäänisiä miehiä <3

Vierailija
753/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä paha tässä oli? Kehuhan tuo on.

Itse rakastan matalaäänisiä miehiä <3

Korjaus: en välttämättä miehiä rakasta, mut sitä ääntä!

Vierailija
754/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pane tuo puukko pois. Se näyttää vaaralliselta.

Oltiin siis mökillä ja vuoleskelin takkaan kiehisiä. Tämä minulle ennalta tuntematon tyttö tuli kavereineen paikalle ja tämä oli hänen ensikommenttinsa minut nähtyään.

Saatoin olla ottanut pari keskiolutta, mutta se ei vaikuttanut puukonkäsittelyyni (olin eräjormaillut tuolloin erilaisissa ympyröissä toistakymmentä vuotta).

Muuten ihan miellyttävä tapaus, seksikäskin. Tukan väriä vaille hyvinkin minun tyyppiäni. En kuitenkaan tuolloinkaan tarvinnut päällikköä elämääni säätämään. Ol

Siis olitte isommalla porukalla mökillä ja sinä ajattelit että joku täysin tuntematon nainen olisi halukas sun kumppaniksi ihan ensisilmäyksellä?

Vierailija
755/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun eräs 37v nainen jankkasi minulta ensimmäisillä treffeillä useaan otteeseen miksi en ole ollut aiemmin naimisissa, ja miksei minulla ole vielä lapsia. Tunnelma meni tosi kiusalliseksi, ja rupesin vaan odottelemaan koska pääsen pois tilanteesta. Blokkasin hänet kaikissa kanavissa heti treffien jälkeen.

Vanha mies on red flag jos ihmissuhdehistoria puuttuu kokonaan. Siihen on syy ja ei selvästikään ollut menetys kummallekaan tämä 😂

Jos 37-vuotias treffikumppani ei ole ollut koskaan naimisissa tai ei ole vielä lapsia, niin tarkoittaako sinun mielestäsi se sitä  että häneltä puuttuu kokonaan ihmissuhdehistoria? Mielestäni todella erikoinen ajatusmalli tämä. 

Vierailija
756/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Que pasa?

Vierailija
757/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mielestä oluen juonti on junttia ja olutharrastus typerä. Viiniharrastus sen sijaan on tyylikästä jne.

Oli muutenkin liian snobi mun makuun - tai yritti olla. 

Vierailija
758/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttäminen, kehui kauneuttani ja nimitteli minua merenneidoksi. Viisikymppistä naista! Niin läpinäkyvää, opittua ja kliseistä. En jaksa kuunnella elokuvista kopioitua halpahintaista imartelua. Varsinkin kun vaikutti siltä että äijä yritti lässynlässyllään vain päästä samojen lakanoiden väliin. 

Vierailija
759/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää oli Tinder-treffit silloin kun Tinder oli vielä suht uus juttu Suomessa. Kahvilassa mies (insinööriopiskelija) oikein hehkutti sitä miten taitava hän on koska muistaa toisen asteen yhtälön (!!!) kaavan ulkoa. Tuuttasi sitä muutaman minuutin kovaan ääneen ja koitti jollain tavalla näyttää miten erinomainen hän on koska "luokkakaverit eivät muista mutta minä kyllä" (oltiin siis 26-28 vuotiaita). Mä totesin siihen että "joo, niin mäkin muistan, yläasteelta" (tässä vaiheessa halusin vaan kotiin). Meni hiljaiseksi ja alettiin pikkuhiljaa tekemään lähtöä sieltä kahvilasta, oltiin menty sinne miehen vanhalla bemarilla jossa luukutti Cheekkiä - jo silloin kun hän haki mut pihastani, tuli sellainen fiilis että "tää on virhe" ja olikin. Maailman typerimmät ja turhimmat treffit. Vaikutun kyllä vaikuttumisen arvoisista asioista, mutta en siitä että joku muistaa toisen asteen yhtälön kaavan ulkoa.&n

Todennäköisesti se mies oli törppö, joka ei jatkossakaan ota toista ihmistä huomioon. Kyse oli hänen rakkaasta harrastuksesta ja itsekehusta. Näitähän on ihan tv:ssä naitettu huonoin tuloksin. Jopa alkaneet vainota jälkeenpäin.

Vierailija
760/1209 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui koko ajan äidistään sekä puhui puhelimessa ja viestitteli äitinsä kanssa koko treffien ajan.

Esitti jopa pari kysymystä äidiltään.