Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Et ole ihan sellainen mun tyypillinen mies, mutta haluaisin kovasti perustaa perheen ja sä vaikutat mukavalta ja luotettavalta.
"Mun tyypillinen mies"... no poikki nämä on mennyt kuitenkin, eli olisiko aikakin vaihtaa sitä omaa tyyppiä?
Tulee mieleen, et kuinkakohan monen kanssa kanssa on yritetty, ja mikä kaikki on hiertänyt, kun ei -siitä huolimatta että toinen on omaa ihannetyyppiä- ole onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Trump voi tehdä ihan hyvää tälle maailmantilanteelle.
Siis millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump voi tehdä ihan hyvää tälle maailmantilanteelle.
Siis millä tavalla?
Ei käyty tarkempaa keskustelua asiasta. Oltiin eri mieltä
"Naisvihan näkee esim siitä miten Johanna Tukiaista on kohdeltu mediassa jne".
Ei pystynyt jatkaa treffejä
"Kerro itsestäsi yksi oleellinen asia - heti eka joka tulee mieleen".
Treffit jatkuivat työhaastattelukysymyksillä
Ei tullut toisia treffejä
Eräs mies arveli, etten vissiin juurikaan meikkaa ja olen tavallisen näköinen.
"Ai sulla on selässä noin paljon noita luomia tai pisamia tai mitä ne on. Eikö ne haittaa sua?"
Olisitte nähneet sen kysyjän oman selän.
Mies:
- Ei ne mitään tunne, mitä sä oikeen uliset?
(Sanoi samalla kun heitti elävän ravun retkisähkögrilliin kitumaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain typerä tai autistinen ihminen sanoo noin, normi ihminen ymmärtää mikä loukkaa toista.
Autistiset voivat laukoa tuollaisia, ei ilkeyttään, mutta eivät ymmärrä toisen reaktioita vaan puhuvat kuin keskustelisivat itsensä kanssa. Nimimerkillä; Kokemusta on ;-)
Juuri näin, asperger-seurustelukumppaneilta on tullut m m seuraavia kommentteja:
- Exäni paras ystävätär on todella kuuma, mutta en ole varma onko hän kiinnostunut minusta
- Minusta on tärkeää seurustella, jotta on joku jonka kanssa mennä sukujuhliin
- Minusta ei ole uskottomuutta olla jonkun toisen kanssa kun olen matkoilla
- Minua harmittaa että tulit luokseni juuri tänään, sillä olin suunnitellut että järjestäisin papereita kansiohin (veljeni, 25 v, oli kuollut aikaisemmin samana päivänä)
Eihän ihmisillä lue otsassa onko diagnoosi, tulee esille vasta ajan kanssa. Ja olisiko suurikaan ihme, että ne joilla on sosiaalisia vaikeuksia, ovat luultavasti useammin vapaita?
-eri, myös aspien kanssa seurustellut
"Miehet jotka tykkää isoista tisseistä tai isoista perseistä on ihan v*n kehitys****** ja jälkeen*****. Naisen kuuluu olla 150 cm pitkä, ei rintoja eikä todellakaan pers**** ja paino pitää olla alle 45 kg."
Jokainen oman elämänsä Sherlock ymmärtää sekunnissa, minkälainen häiriintynyt fetissi ko. henkilöllä oli.
Mitään yksittäistä kommenttia en nyt tähän osaa heittää, mutta varmimpia tunnelman tappajia itselleni on, kun nainen alkaa kehumaan jotain exäänsä. Exän haukkumista sen sijaan kestän kuulla, vaikka saatankin olla seuraavana haukuttavana. Siinä oppii vähän mistä toinen ei pidä ja mitä kannattaa omassa toiminnassaan tai sanomisissaan välttää. Exän kehuminen vain latistaa tunnelmaa ja syö itsevarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva itsekehu ja rahasta vihjailu. Että kyllä tähän ja tuohon on varaa ja jääkaapissa kallista kuplajuomaa...
Ymmärrän yskän -- varsinkin jos sitä kuplajuomaa ei tarjota. Rahvaanomaista touhua.
Toisaalta tällaiset kommentit ovat kokemukseni mukaan usein pelkkää hurskastelua. Mitä suurempi tuloero, sitä tärkeämpää miehen varallisuus on naiselle, ja sitä herkemmin se tulee sanallistettua naisen puheissa ystäv(ättär)ien, sukulaisten ja tuttavien kanssa.
Ilmiönä se on vähän sama kuin naisen oletettu sive(ellisy)ys.
Ja mikä sitten pelasti tytön hyveen? Hänen omantuntonsa ääni? Ei ei. Naapurin ääni.
-- Friedrich Nietzsche (1844 -- 1900)
Vierailija kirjoitti:
Teillä suomenruotsalaisilla on se oma ankkalampimeininki
No eikö teillä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
No te yliopiston käyneet olette kyllä vanhan näköisiä. Että en nyt lähtisi miestä tahdittomaksi väittämään. On oikeasti vaikea erottaa nykyään enää 35 vuotiasta naista 65 vuotiaasta. varsinkaan jos on opinnot takana.
🤣🤣🤣 jännästi minua luullaan usein ennemmin 10v nuoremmaksi kuin vanhemmaksi, olen sen 35 ja yliopiston käynyt.
sama täällä. huitelen kuuttakymppiä, ja puhelinsopimukseen kaupiteltiin nuorisoetuja. akateemisuuteni sen tekee! mieskin paljon nuorempi, kun ei ajoissa hoksannut ikääni. kampitin sen akateemisella nokkeluudellani.
"Olen ollut nyt juomatta 92 päivää".
"Saan nähdä mun lapset kohta puolin".