Mies silittelee koko ajan
Kommentit (19)
Arvosta sitä. Läheisyys on tärkeimpiä asioita mitä sinkkuna kaipaa eikä saa
Onko se ongelma sulle? Jos on nii päästä mies menemään ja anna sen etsiä sellainen nainen, joka arvostaa ja tykkää siitä.
Minun vaimo ei tykkää silittelystä eikä nykyään saa juuri edes koskea. Se on todella harmi, koska tykkäisin näyttää kiintymystä juuri noilla tavoilla. 10v yhdessä ja seksikin on hiipunut kokonaan. Lopetin yrittämisenkin ja siirsin tarmoni painonnostoon ja urheiluun, mutta se on nyt huono puoli siinä että saan naisilta huomiota tarpeettoman paljon. Toki se hivelee itsetuntoa. M43v
Ei ole , en ole mikään kissa. Persettä mies kyllä tunnustelee välillä.
On. Häiritsee nukkumista. Eikä usko millään.
Sano jos et jaksa silittämistä koko ajan. Et oo koira. Koirillakin raja.
Naisille ei mikään kelpaa! Tästä on puhuttu, mutta onko niin?
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo ei tykkää silittelystä eikä nykyään saa juuri edes koskea. Se on todella harmi, koska tykkäisin näyttää kiintymystä juuri noilla tavoilla. 10v yhdessä ja seksikin on hiipunut kokonaan. Lopetin yrittämisenkin ja siirsin tarmoni painonnostoon ja urheiluun, mutta se on nyt huono puoli siinä että saan naisilta huomiota tarpeettoman paljon. Toki se hivelee itsetuntoa. M43v
Miksipä ette eroaisi?
Haluaisin miehen joka silittelisi minua koko ajan, osaan kuvitella kuinka ihanalta se tuntuisi. Joo mutta tuossa se kuorsaa tuolissa ja esittää että on väsynyt viikon työstään.
Ihanaa olisi saada silittelyä 🤗
Ei onneksi koko ajan. En kestä jos joku hiplaa koko ajan. Tykkään enemmän olla sylikkäin, jos haluan läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi koko ajan. En kestä jos joku hiplaa koko ajan. Tykkään enemmän olla sylikkäin, jos haluan läheisyyttä.
Naisen ehdoilla mennään tietty. Ei tehdä mitään inhoa ja kylmänväreitä aiheuttavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ette eroaisi?
Noh rakastan kaikesta huolimatta vaimoa. On toki käynyt jo mielessä että menee tällainen hyvä mies hukkaan. M43v
Ei pidä pariutua sellaisen kanssa jonka kanssa ei mieltymykset kohtaa. Minä tykkään koskettaa ja hipsuttaa päivittäin varsinkin nukkumaan mennessä ja vaimoni tykkää siitä.
Uskon kyllä että toista ihmistä meidän kosketuksen määrä saattaa ahdistaa. Siksi, ota kumppani jonka kanssa pystytte olemaan omia itsejänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ehdoilla mennään tietty. Ei tehdä mitään inhoa ja kylmänväreitä aiheuttavia asioita.
Niin, se on parisuhteessa ihan kunnioittavaa
Olisikin.