Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Sä haiset vähän sellaiselle lannalle tai maalle --- siis sillai ihan hyvällä tavalla.
Siis sä haiset paskalle?
Mä en yleensä tapaile lyhyitä miehiä, mutta sä et tunnu niin lyhyeltä, kun sulla on leveät haltijat....
Myöhemmin keskustelussa "nuorempana en pitänyt alle 180cm miehiä edes seksuaalisina olentoina.
Mies tuli ensitapaamisen jälkeen asuntooni ja alkoi puhua seksistä ja kuinka hyvältä se tuntuu! Kaiveli samalla kondomipakettia housuntaskustaan! Tuli kylään ilman mitään tuomisia tietysti! Meni noin viisi minuuttia kun tämä 'Adonis' oli poissa asunnoltani!
Naisilta on tullut noita pituuskommentteja usein, olet muuten hyvännäköinen, söpö, mukava jne, mutta se pituus jne
Olen 172cm ja noi naiset on ollut 158-168cm eli olen ollut kaikkia pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Vähän se on näinkin. Nykyisin punaisia lippuja nähdään aivan liian helposti ja säikähdetään kaikkea, toleranssia ihmisyyttä kohtaan ei juuri ole.
Se on tavallaan ymmärrettävää, eli nuoremmat yrittävät välttää edellisten polvien virheitä ja pelata varman päälle. Mutta se johtaa myös siihen, että kehenkään ei voi sitoutua, koska meissä kaikissa on virheemme.
Jotain armoa itselle sekä toisille niin maailma on parempi paikka <3 Ei kaikki ole niin vakavaa, ja sammakoita pääsee varsinkin kun on panoksia ja vähän jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo että on ihmetelty rumia kasvoja ja paksuja nilkkoja on kyllä vain osoitus siitä ihmisestä millainen on. Mietipä kun nämä naiset olisi miehelle ihmetelleet vaikka lihasten puuttumista tai huomautelleet vaikka kummallisista varpaista mitä ei ole muilla nähnyt! Voi luoja sentään.
Tai arvaillut kalun pituutta ja paksuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä haiset vähän sellaiselle lannalle tai maalle --- siis sillai ihan hyvällä tavalla.
Siis sä haiset paskalle?
Mut hei siis ihan hyvällä tavalla ;)
Voi olla ominaistuoksuasiakin. Minunkin nenään joku ihminen haisee tuollaiselle, vaikka heti suihkun jälkeenkin, kuten yksi kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Mä hilpasen tästä paskalle
'No hyvä! Tuleepa päivän tärkein työ tehtyä'.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta on tullut noita pituuskommentteja usein, olet muuten hyvännäköinen, söpö, mukava jne, mutta se pituus jne
Olen 172cm ja noi naiset on ollut 158-168cm eli olen ollut kaikkia pidempi.
Niin lapsellista.
Me ollaan pitkää sukua mutta minua ja siskoani ei ole haitannut, et miehemme on meitä lyhyempiä. Miten ihmeessä se voisi rakkauteen liittyäkään? Onneksi miehillä hyvä itsetunto eli ei ole haitannut heitäkään.
N182cm
Eräs nainen: Laihduta 20kg ennenkuin tulet uudestaan puhumaan mulle.
Et ole ihan sellainen mun tyypillinen mies, mutta haluaisin kovasti perustaa perheen ja sä vaikutat mukavalta ja luotettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näillä se toimii niin kuin pitää. Pesää tulee aika ajoi, aina ei onnistu, mutta kaikki kannattaa kokeilla."
Parisuhteessa saa paljon varmemmin ja useammin joten jos seksistä oikeasti tykkäät niin kannattaa pyrkiä parisuhteeseen.
Toisille miehille se saman puun veistäminen ei vaan maistu.
Niin. Tai ne "puut" vain ottavat kerta toisensa jälkeen jalat allensa.
Ihme kun et käyttänyt junttimaista ikivanhaa hokemaa, miksi ostaa kokonainen lehmä, jos tarvitsee vain maitoa.
Tämä jälkimmäinen sanonta on käytössä myös Venäjällä!