Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vain typerä tai autistinen ihminen sanoo noin, normi ihminen ymmärtää mikä loukkaa toista.
Autistiset voivat laukoa tuollaisia, ei ilkeyttään, mutta eivät ymmärrä toisen reaktioita vaan puhuvat kuin keskustelisivat itsensä kanssa. Nimimerkillä; Kokemusta on ;-)
Juuri näin, asperger-seurustelukumppaneilta on tullut m m seuraavia kommentteja:
- Exäni paras ystävätär on todella kuuma, mutta en ole varma onko hän kiinnostunut minusta
- Minusta on tärkeää seurustella, jotta on joku jonka kanssa mennä sukujuhliin
- Minusta ei ole uskottomuutta olla jonkun toisen kanssa kun olen matkoilla
- Minua harmittaa että tulit luokseni juuri tänään, sillä olin suunnitellut että järjestäisin papereita kansiohin (veljeni, 25 v, oli kuollut aikaisemmin samana päivänä)
Mies kiekaisi, että "sulla on ihan tosi ohuet hiukset!" ja näytti miten paksu nippu hänen rastoistaan tulee. Hänen ilmeensä kyllä valahti heti puoli sekuntia myöhemmin, ja hän alkoi pahoitella että ei hän tarkoittanut pahalla.
Mies sanoi deiteillä: jos et puhu, olet ihan hyvän näköinen. Hän oli itse kalju ja lihava.
Jatkuva itsekehu ja rahasta vihjailu. Että kyllä tähän ja tuohon on varaa ja jääkaapissa kallista kuplajuomaa...
Vierailija kirjoitti:
Ja todella harva mies osaa koskettaa naista oikein. Yleensä miesten käsitys esileikistä on sormilla runnominen kovakouraisesti.
Jep. Nykyään on ihan nettikin mistä opetella edes anatomian alkeet, ettei tarvitse syyttää ettei kukaan ole neuvonut. Esim. virtsaputken suun hinkuttelu yllättää joka kerta, eikä niin positiivisesti. Tai ylipäätään pitkittäisliike vakoa pitkin, yök. Monesti todennut, että jätetäänpä esileikit sikseen ja hoidetaan homma alta pois.
Hyi helkkari, kiitos muistutuksesta mitä miesten sormileikit on. Nimenomaan sitä virtsaputken suun hinkkaamista. Koetan sata kertaa ohjata sormen klitorikselle, tai emättimeen, ja sanon asian ihan suoraan että mene nyt jumalauta sorminesi ylös tai alas, mutta älä hankaa sitä kusiputkea siinä. Mutta ei mene kaaliin. Tämän vuoksi olen joutunut liian monelle tokaisemaan että kädet pois, minun jalkoväliini ei kosketa kuin peniksellä.
Niin, kun se mölinä on viimeinen pisara. Muutakin vikaa oli ja vielä kunnioituksen puute toisia ihmisiä kohtaan. Ihminen kertoo todella paljon itsestään sillä mitä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain typerä tai autistinen ihminen sanoo noin, normi ihminen ymmärtää mikä loukkaa toista.
Autistiset voivat laukoa tuollaisia, ei ilkeyttään, mutta eivät ymmärrä toisen reaktioita vaan puhuvat kuin keskustelisivat itsensä kanssa. Nimimerkillä; Kokemusta on ;-)
Juuri näin, asperger-seurustelukumppaneilta on tullut m m seuraavia kommentteja:
- Exäni paras ystävätär on todella kuuma, mutta en ole varma onko hän kiinnostunut minusta
- Minusta on tärkeää seurustella, jotta on joku jonka kanssa mennä sukujuhliin
- Minusta ei ole uskottomuutta olla jonkun toisen kanssa kun olen matkoilla
- Minua harmittaa että tulit luokseni juuri tänään, sillä olin suunnitellut että järjestäisin papereita kansiohin (veljeni, 25 v, oli kuollut aikaisemmin samana päivänä)
Useampi asperger-kumppani? Aspergerit ovat siis tyyppiäsi? Kaikkea sitä kuuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas ja annan se näkyä. On huvittavaa, kun voin puhua miten tahansa treffeillä, vaikka kuinka typeriä ja aina naisia vaan muka kiinnostaa. Olen jopa kokeillut, kuinka typeriä voin jutella, että vaikuttaako se jotenkin naisen kiinnostukseen. Ei vaikuta, kun tietävät, että olen rikas. Rahan peräänhän he tietenkin ovat, mutta onhan tuo hauskaa ajanvietettä minulle.
Sit sä heräsit kun äiti tuli herättämään.
Voin kyllä uskoa tämän. Mulla on kaveri joka on todella kaunis ja hän aina testaa miten tyhmiä ja omituisia juttuja voi puhua miehille jotka vaan jatkavat yrittämistään. Rikkaan tai kauniin näköiset ihmiset vetävät puoleensa ihme porukkaa.
Tämä voi liittyä sädekehäefektiin. Kun toinen ihminen on todella kaunis, menestynyt tai vaikkapa vain aivan todella itsevarman oloinen, niin hänen kuvittelee olevan kaikin puolin erinomainen. Jos toinen puhuu jotakin aivan älytöntä ja järjenvastaista, niin haltioitunut ihastelija ajattelee tämän joko vitsailevan, tai hamsterinnahkaisten terveyssiteiden kotituotannon ihan todella olevan varteenotettava tulevaisuuden ala. Kaikki toisen sanoma käy järkeen, kun hän vastaa johonkin meissä syvällä olevaan ihailuun.
Käveltiin Espan puistossa ja kundi tokaisi mustan miehen nähdessään: "kato n****ri!" Loppu muuten tapailu niihin treffeihin.
Monenlaista on tullut kuultua, mutta ex-kumppaneiden haukkuminen on aika yleistä ja mulle se kertoo sivistymättömyydestä.
Vähän sama kuin jos puhuu tosi negatiivisesti omasta työstään. Tulee mieleen, että vaihtais työpaikkaa ja lopettais narinan. Ymmärrän toki, jos on jotain ajankohtaisia työelämän vaikeuksia ja niistä on täysin ok puhua, mutta sellanen yleinen oman duunin/ammatin/työpaikan haukkuminen antaa vähän hölmön kuvan.
Toiset treffit - juotiin päiväkännit ja lähdettiin taksilla hänen kämpille panemaan Espoon perukoille stadista.
Matkalla pyytämättä kertoi kaikki aiemmat seksikumppaninsa, joita oli yli 50 ja 33 eri kansalaisuudesta.
Hänen suosikkimiehet: mustat, valkoiset ulkomaalaiset ja vikana valkoiset suomalaiset.
Lisäksi miehissä kiihotti pitkä tukka ja siistit puvunkengät. Mulla ei niitä ole.
Kämpillä oki jo fiilis mennyt.
Varokaa 30v matkustelevia vauvakuumeisia sairaanhoitajia.
Olisi halunnut lapsen mun/ suomalaisen kanssa.
Hiljainen ja ujo 32v nainen (sh) kertoi ekoilla treffeillä isoimmat munat mitä hänellä on ollut sisällään. Suurin osa oli ulkomaalaisia miehiä. Tosin isoin oli ollut jollakin lappalaisella.
Wtf? En olisi halunnut tietää
Tapailin yh:tä jonkin aikaa, joka haukkui exäänsä koko ajan. Mies oli 6kk aiemmin jättänyt hänet toisen naisen takia.
Oli katkera, eikä ollut päässyt asiasta vielä yli. Lopetin suhteen, kun suutuksissaan tuhosi exänsä omaisuutta.
Nainen haukkui exäänsä - lastensa isää - koko ajan. Ja muisteli lämmöllä nuoruutensa seksisuhdetta varattuun vanhempaan mieheen, jolla seisoi koko ajan ja panosessiot kesti tunteja.
Erottiin - kuulin että siirtyi tapailemaan naisia, koska miehet on huonoja.
M55
Yhden tutkimuksen mukaan naisilla on ero tavasta huolimatta ja kumman aloitteesta tahansa, yleensä negatiivisempi kuva ja varsinkin puheet (enemmän katkeruutta), kuin miehillä. Siis heterosuhteissa.
Tämä siis keskimäärin. Miehet kuvailivat exiäön ja suhteita nätimmin kuin naiset jopa vuosien jälkeen.
Naiset ehkää muistaa paremmin tunteet jne
Vierailija kirjoitti:
Yhden tutkimuksen mukaan naisilla on ero tavasta huolimatta ja kumman aloitteesta tahansa, yleensä negatiivisempi kuva ja varsinkin puheet (enemmän katkeruutta), kuin miehillä. Siis heterosuhteissa.
Tämä siis keskimäärin. Miehet kuvailivat exiäön ja suhteita nätimmin kuin naiset jopa vuosien jälkeen.
Naiset ehkää muistaa paremmin tunteet jne
Joo, luin 2 vuotta sitten tuosta tutkimuksesta. Haastattelututkimus, jossa naiset muisteli negatiivisemmin exiään riiooumatta siitä olivatko jättäjiä vai jätettyjä. Miesten kuvailuissa korostui petetyt miehet, joilla oli negatiivisimmat puheet jopa vuosien jälkeen.
Nainen 32v ekan seksikerran jälkeen :"eihän sulla nyt niin pieni ollutkaan, on mulla pienempiäkin ollut".
Aha
Mies paljasti todellisen luonteensa ääliömäisellä kommentilla sanoen päin naamaa, että on hyvä kun olet noin sairas ja vammainen niin hänen ei tarvitse huolehtia siitä että a. haluan naimisiin, koska ei kukaan mies halua sairasta ja vammaista naista b. edellä mainituista syistä vain hänellä on oikeus p*nna minua ja c. en kelpaa muuhun kuin seksiin.
"Hyi, sun hengitys haisee pahalle".
"Kaikki mun exäni on olleet k*sipäitä"
"Mä en sit ala enää miellyttään miestä enkä vahtaan painoa vaan syön just niin paljon kun haluun"
"Mulla ei oo koskaan rahaa koska pelaan aina kaiken. Sä saat tarjota mulle juoman"
"Mä tulen aina asumaan mun äidin luona" (ja äiti oli mukana ensitreffeillä naisen - siis äidin - kotona)
"Mua ei haittaa et oot lyhyt koska en mäkään ole kedon kaunein kukkanen"
"Mä en syö tota kun siinä on niin iso hiilijalanjälki" (ko. mimmi oli lähdössä ulkomaanlennolle seuraavalla viikolla)
"Mun mies on olkkarissa kattomassa jotain leffaa. Mä käsken sen pois sieltä niin saadaan olla rauhassa"