Onko jotain sellaista palvelua, joka tulee imemään lastuvillat välikatosta?
Tässä on remontti taas edessä. Viimeksi purin välikaton, mutta tässä huoneessa välikatto olisi ihan hyvä. Olisi niin paljon kätevämpi, jos saisi ne villat kattoa rikkomatta pois. Yläpohjaan on olemassa ulkona luukku, ja toki sitä kautta voisi käsinkin ne poistaa, mutta mikä vaiva...
Kommentit (14)
Luulen, että on.
Olin kerran työmaalla, josta joku (en muista mikä) firma tuli imemään yläpohjasta olkieristeet pois. Vastaava mestari (olin apumestari) oli ihan varma, ettei onnistu, mutta onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on.
Olin kerran työmaalla, josta joku (en muista mikä) firma tuli imemään yläpohjasta olkieristeet pois. Vastaava mestari (olin apumestari) oli ihan varma, ettei onnistu, mutta onnistui.
No kun mullakin on tällainen mielikuva, että näitä olis! Mutta en oikein tiedä, milla sanoilla googlata...
Ap
Imuauto pystyisi todennäköisesti imemään ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Imuauto pystyisi todennäköisesti imemään ne pois.
Nonni, tuolla löytyy! Kiitos tiedosta.
Ap
Olisiko joku suurtehoimurointi tms.? Vähän kuin loka-autot, mutta kuivaimua.
"Eristeiden imeminen"
Tuolla hakusanalla löysin jotain.
Sanalla imuauto löytyi, vieläpä tältä paikkakunnalta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on.
No kun mullakin on tällainen mielikuva, että näitä olis! Mutta en oikein tiedä, milla sanoilla googlata...
Ap
Käytä nyt edes vähän järkeäsi: yläpohjan eristeiden poisto ja paina enteriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on.
Ap
Käytä nyt edes vähän järkeäsi: yläpohjan eristeiden poisto ja paina enteriä.
Ilmeisesti oli kova tarve tulla pätemään, kun oikea vastaus löytyi jo. Ja mä en ollut edes varma, onko tuollaista palvelua olemassa, oli ainoastaan mielikuva.
Ap
Vuokraa konevuokraamosta 5kw puruimuri ja kuormalava ulos tai jos talossa puukattila, niin poltat ne pois
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa konevuokraamosta 5kw puruimuri ja kuormalava ulos tai jos talossa puukattila, niin poltat ne pois
Mä en kyllä näe horisontissa sellaista tilannetta, jossa mieheni suostuisi polttamaan mineraalivillaa lämmityskattilassa...
Ap
On irina 500. Hän imee ihan mitä tahansa.
On, ja hyvä niin. Ei tuollaista kenenkään pitäisi enää käsin tehdä.
up