Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Mentiin syömään buffettiin. Ruuan jälkeen mies hyökkäsi suutelemaan . Kavahdin taakse,koska miehellä oli parrassa salaattikastiketta ja henki haisi. Mies otti kaulastani kiinni ja hoki "Mitä sä pelkäät? Rentoudu" sekä tunki kastikekkeista partaansa naamalleni. Pakenin yleisövessaan sanoen että maha on kipeä. Yleensä tämä saa deitin katoamaan,mutta mies odotti puoli tuntia vessan luona ja tahtoi vielä saattaa bussille kädestä pitäen sekä yritti taas suudella ja kun käänsin pään sivuun,työnsi kielen korvaani.
Myöhemmin mieheltä tuli vielä viesti että olen kaunis ja että opettaa mielellään minut suutelemaan. Huh huh!
Hyi helvetti mikä seksuaalinen ahdistelija ja luultavasti raiskaaja "ihan vapaaehtoista seksiä se oli".....Tommosten takia mulla on sumutepullo ja turvahälytin mukana.
Mikä hinku miehillä pn päästä tunkemaan sormet tai kieli naisen alakertaan julkisilla paikolla? Ja vielä eka tapaamisella!
En ole kuullit yhdenkään naisen kerjäävän "Please anna mä imen sua tuolla Mäkkärin vessassa".
Vierailija kirjoitti:
Mikä hinku miehillä pn päästä tunkemaan sormet tai kieli naisen alakertaan julkisilla paikolla? Ja vielä eka tapaamisella!
En ole kuullit yhdenkään naisen kerjäävän "Please anna mä imen sua tuolla Mäkkärin vessassa".
Naisten konehuone jotenkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi samantien itsesäälissä kieriskellen kertomaan, miten kamalaa hänen elämänsä on. Oli ollut vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään, ja enokin oli kuollut pari vuotta sitten.
Toisilla nyt vaan on kova elämä. Eipä ole itsellään ollut mitään ruusuilla tanssimista - tai sitten olen saanut ruusuista vain piikit osakseni. Vaan enpä osaa tanssiakaan. Mutta joo, niin ehkä se ei deiteillä ole fiksuin veto lähteä kertomaan elämänsä kamaluudesta. Ei vaikka kipeät asiat olisivat kuinka pinnassa. Ja ihminen, joka on kokenut pelkkää paskaa liian kanssa, tarvitsee myötä elämistä, kuuntelijaa, vertaistukea yms. Ymmärrystä, empatiaa, ei töksäyttelyä, vähättelyä, suolan hieromista haavoihin.
Deitille ei kannata avautua. On olemassa ammattilaisia, jotka kuuntelee rahasta.
Niin. Kuten tuossa jo kirjoitinkin, niin deiteillä ei ole fiksu veto lähteä kertomaan elämänsä kamaluudesta. Ja jos ne draumatisoineet asiat ovat kovin pinnassa, niin ihminen ei ole valmis lähtemään deiteille, vielä. Ensin kannattaa käydä asiat läpi ja käsitellä asioita ja tunteita sen verran, että kun lopulta deiteille lähtee, niin löytää jotain ihan muuta puhumisen aihetta, kuin elämänsä vaikeuksia ja sen semmoisia negatiivisia asioita. Saa vastapuoli varmasti ihmisestä erilaisen käsityksen ja paremman deittailukokemuksen. Ja ettei tämä kovia kokenut osapuoli anna menneiden pilata deittejä, sitäkin.
Tindermies jaaritteli koko ensitapaamisen ajan jostain tietokonepelistä jota kavereineen pelaa ja joka jäi nyt vähän kesken kun piti lähteä tapaamaan mua. Lopuksi kun oltiin lähdössä omille teillemme niin katsoi mua oikein silleen päästä varpaisiin ja takaisin, ja sanoi vaan "mun on kyllä pakko sanoa että ei". Vastasin että joo ei todellakaan :D
Minä voin kertoa tilanteen missä minä mokasin - kyseessä ei ollut deitit mutta mies flirttaili ja yritti iskeä minkä ehti. Pilasin naisena tunnelman heittämällä vitsin siitä miten liha on pilalla jos siinä kasvaa karvoja. Mies liukeni paikalta :D :D
Vierailija kirjoitti:
Yksi miespuolinen kaveri tietää kertoa ettei ole kuulemma miesten etuoikeus vaan naisetkin tekee tätä. Saattaa ihan ronskisti laittaa kättä housuihin julkisella paikalla tai vongata jossain avoimella paikalla :D
Onksul ollu yhtään miesystävää ennen. Olin selkeesti yli kolkyt. Kysyin et mitennii nii ukko meni vaikeeks ja sopersi et aattelin vaa kun oot jotenki ujon olonen. Lähti kesken meneen.
Kertoi entisistä panoistaan ja teki mieli sanoa, että tämä olikin tosi tärkeä tieto.
Vierailija kirjoitti:
Joskuskun olin parikymppisenä treffeillä kysyi mies että paljonko painan. Mun naama kai venähti jotenkin kun mies totes ettei deittaile yli 60kg painavia naisia. Painoin kyllä alle 60kg mutta ne treffit oli ekat ja vikat. Jos on tuollaiset arvot niin
Joo mun muija on kanssa ihan jäätävä läs... Painaa 63 kg! Eli ylittyy tuo 60 kg! On tosin 177 cm pitkä. Täytyykö jättää emakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasimme valmistuneemme molemmat samasta yliopistosta. Mies kysyi ajankohtaa, johon totesin, että 'Siitä on jo aikaa...'. Ennen kuin ehdin jatkaa hän jatkoi lauseeni loppuun, että 'Useita kymmeniä vuosia'.
Useita kymmeniä vuosia on vähintäänkin 30 vuotta. Eli hän piti minua 35 vuotiasta naista noin 60 vuotiaana.
Jospa hän tarkoitti itseään ja vain täydensi lausettasi.
"Voinko jättää sut jos saat rintasyövän?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi.
Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina
Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.
Vanhempasi eivät ainakaan voi ylpeillä fiksulla lapsellaan.
" Onko sun elämä yhtä koiran kusetusta? Petin exääni. Mulla ei sit seiso." Nämä kaikki ensimmäisillä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet suorastaan hongankolistaja. Siis olen 175,5 cm pitkä. Nykyajan naisten pituuksissa, lähinnä keskimittainen.
Olethan sinä kyllä useamman sentin keskimittaista naista pitempi ellet ole joku lukioikäinen, mutta et kuitenkaan mitenkään silmiinpistävän pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet suorastaan hongankolistaja. Siis olen 175,5 cm pitkä. Nykyajan naisten pituuksissa, lähinnä keskimittainen.
Olethan sinä kyllä useamman sentin keskimittaista naista pitempi ellet ole joku lukioikäinen, mutta et kuitenkaan mitenkään silmiinpistävän pitkä.
Suomalaisten naisten keskipituus on 163,5cm ja nuorten naisten on 166cm.
Olet siis n. 10cm keskivertoa pidempi.
Voiko vastaavasti 168cm mies sanoa olevansa omassa ikäluokassaan lähinnä keskimittainen?
Mulle sano eräs mies että näytät harmaalta hiireltä.
Vain typerä tai autistinen ihminen sanoo noin, normi ihminen ymmärtää mikä loukkaa toista.
Autistiset voivat laukoa tuollaisia, ei ilkeyttään, mutta eivät ymmärrä toisen reaktioita vaan puhuvat kuin keskustelisivat itsensä kanssa. Nimimerkillä; Kokemusta on ;-)
mitä jos kertoisitkin että joka ainoa aamu seitsemältä tuun