Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Todellisuudessa on vain 2 sukupuolta - se on tieteellinen fakta.
"Mä koin käänteistärasismia Jamaikalla".
"Mun ihanne miehet on mustia NBA pelaajia".
Olen lyhyt ja valkonen
Sulla on aika pienet tissit, mutta muuten hyvä kroppa.
Huh huh kuinka törppöjä suomalaisissa naisissa on! Masentavaa oikeastaan.
Pitäis saada sitä seksiä, niin sitten pystyis arvioimaan jatkoa paremmin.
Ei tullut seksiä - eikä jatkoa.
Naidaan, sithän sen kemian näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mies paljasti todellisen luonteensa ääliömäisellä kommentilla sanoen päin naamaa, että on hyvä kun olet noin sairas ja vammainen niin hänen ei tarvitse huolehtia siitä että a. haluan naimisiin, koska ei kukaan mies halua sairasta ja vammaista naista b. edellä mainituista syistä vain hänellä on oikeus p*nna minua ja c. en kelpaa muuhun kuin seksiin.
Tämähän on ollut ihan sairasta ja manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Ihan oikeassa oli, olet yksinhuoltaja
Ei sua kukaan suomalainen mies enää halua vakavaan parisuhteeseen, kun sulla on värillinen lapsi.
Onko jossakin vaiheessa anaali mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Onko jossakin vaiheessa anaali mahdollista?
Mä sitoudun naiseen vasta kunnolla, kun kakkonen on korkattu. Naisen pitää antautua kokonaan mulle.
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia miehiä, kun kaikki pitää sanoa ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Ihan kuin alakoululaisia.
Matala ÄO, huonot sosiaaliset taidot, heikko tunneäly, huono itsekontrolli. Kaikki huonoja signaaleja.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mies kiekaisi, että "sulla on ihan tosi ohuet hiukset!" ja näytti miten paksu nippu hänen rastoistaan tulee. Hänen ilmeensä kyllä valahti heti puoli sekuntia myöhemmin, ja hän alkoi pahoitella että ei hän tarkoittanut pahalla.
Voi mennä kieliongelmien piikkiin jos oli ulkomaalainen.
Hiukset on naisen kruunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kiekaisi, että "sulla on ihan tosi ohuet hiukset!" ja näytti miten paksu nippu hänen rastoistaan tulee. Hänen ilmeensä kyllä valahti heti puoli sekuntia myöhemmin, ja hän alkoi pahoitella että ei hän tarkoittanut pahalla.
Voi mennä kieliongelmien piikkiin jos oli ulkomaalainen.
Hiukset on naisen kruunu.
Kompensoituu jos tukka alakerrassa tuuhee.
Mä hilpasen tästä paskalle