Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
621/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteli ääneen paksuja nilkkojani. Ei ollut ilmeisesti nähnyt kuin siroja nilkkoja naisilla. 

Ominut naiskauneuden ehdottomat kriteerit vanhoja aikoja kuvaavista romaaneista.

Vierailija
622/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Luitko millaisia kommentteja täällä oli mainittuna? Ei mikään niistä ollut sellainen pikkujuttu joka kannattaisi vaan sivuuttaa, vaan oikeasti aika tör

"No ei todellakaan paljoa nappaa, jos mies antaa ymmärtää, että tekee suurenkin palveluksen alkamalla olla kanssani. Kyllä se vähäisinkin itseluottamus lentää tomuna tuuleen, kun deitti toteaa yllättyneenä, että oletko todellakin vasta 42-vuotias. Minä kun luulin sellaiseksi eläkeikää lähestyväksi naiseksi."

Tollaselle pitäisikin vastata, että "olenkin käytännössä eläkkeellä, koska elän onnistuneiden sijoitusteni tuotoilla". Ja sit lähteä menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita.

Tää voisin olla minä 😆 Rakastan pelejä kaikilla eri alustoilla, mut tietokoneet ei kiinnosta pätkääkään. Kunhan riittää teho pyörittää peliä. Sama koskee pelilaitteita ja niiden ominaisuuksia. Ei mitään hajua niistäkään. Kun se juttu on ne PELIT ja niiden maailma.

Vierailija
624/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi samantien itsesäälissä kieriskellen kertomaan, miten kamalaa hänen elämänsä on. Oli ollut vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään, ja enokin oli kuollut pari vuotta sitten.

Terapian tarve hyydyttää aina ensitreffit.

Vierailija
625/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti, kun nainen alkaa puhua politiikasta, niin ihastus muuttuu halveksunnaksi. Näin on käynyt myös kahdessa avoliitossa. Meni kaikki arvostus ja kunnioitus naista kohtaan ja näytin sen myös käytännössä. Mikään ei ole niin tyydyttävää, kuin henkisesti musertaa pieni, vihreä naisoletettu. Vihaan muutenkin oletusarvoisesti suomalaisia naisia.

Tämä sun tarinanyritys on samanlainen pökäle kuin mitä oli Atrian lihapullapaketissa.

Vierailija
626/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole yksi kommentti, vaan pikemminkin keskustelu. Mutta naispuolinen deitti aloitti treffeillä vuodatuksen siitä miten hän ei oikeastaan kaipaa mitään suhdetta ja elämä on hyvää ilman miestä. Sitten sieltä tuli mitä erinäisempiä kommentteja miesten pahuudesta ja petollisuudesta, sekä siitä miten miehet itse asiassa vähän ällöttävät häntä. Mä siinä aikani kuuntelin ja sitten keksin, että mun pitääkin lähteä yhteen työpalaveriin vielä illaksi. Aivan ihme tyyppi.

Vierailija
627/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi. 

Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina

Et sinäkään mikään kovin viisas voi olla, jos et ymmärrä, että toisilla nyt vaan on idiootit vanhempina. Kun se vaan on niin.

Vierailija
628/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun kuva on päässyt erityispaikalle mun photoshoppiin"

Hyiyiyi!

Vierailija
629/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi samantien itsesäälissä kieriskellen kertomaan, miten kamalaa hänen elämänsä on. Oli ollut vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään, ja enokin oli kuollut pari vuotta sitten.

Toisilla nyt vaan on kova elämä. Eipä ole itsellään ollut mitään ruusuilla tanssimista - tai sitten olen saanut ruusuista vain piikit osakseni. Vaan enpä osaa tanssiakaan. Mutta joo, niin ehkä se ei deiteillä ole fiksuin veto lähteä kertomaan elämänsä kamaluudesta. Ei vaikka kipeät asiat olisivat kuinka pinnassa. Ja ihminen, joka on kokenut pelkkää paskaa liian kanssa, tarvitsee myötä elämistä, kuuntelijaa, vertaistukea yms. Ymmärrystä, empatiaa, ei töksäyttelyä, vähättelyä, suolan hieromista haavoihin. 

Vierailija
630/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Yhdestä kerrasta täysin riittä, kiitos. Jos kerran annat anteeksi jollekin tollolle, pitä sitä jatkuvasti tehdä kono elämän ajan. Siksi on kauaskatseisesti viisampi laittaa kerrassa poikki eikä jäädä odottamaan, milloin seurava ylimielinen loukkaus tulee. On kehittynyitäkin ja toisia huomion ottavaisia olemassa. Sitäpaitsi ei tarvi toisia maalittaa eikä latella latteuksia. Kertoo vaan sen ihmisparan omasta luontesta. 

Vierailija
631/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin harrastavani pyöräilyä, niin siihen nainen hihkaisi: "Sentään jotain hyvää." 

Jos faijalla olisi ollut yhtä "hyvä" säkä naisten kanssa kuin mulla, olisin jäänyt syntymättä. 

Vierailija
632/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuiskasi kesken piknikin että voisimme mennä puiston yleisövessaan ja sormettaisi minua. Vastasin miettimättä että ei kiitos saan vaan pissatulehduksen ja mies loukkaantui. Toisaalta tuollainen ehdottelu eka treffeillä on kyllä muutenkin melkoinen punainen vaate että en menettänyt mitään.

Vierailija
633/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies skannaa päästä varpaisiin ja nyökyttelee hyväksyvästi. Hetken päästä toteaa, että 'Olet sä ainakin selväjärkinen ja paremman näköinen kuin tähänastiset.'

Uskokaa nyt jo miehet, tämä ei ole positiivista käytöstä eikä nämä ole positiivisia kommentteja. Näihin temudeittaajiin törmää jatkuvasti. Temudeittaaja kuvittelee, että naiseen voi suhteutua kuin temupakettiin: kiva yllätys jos vitosen panostuksella ei saakaan täyttä paskaa. Juu ei.

Vierailija
634/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä osaisi jutella siitä kahvitellessa? Itse annan toisen avautus ihan mistä haluaa vaikka olisi tyhmäkin aihe, oppiihan siinäkin toista tuntemaan. Itse en tiedä mistä kertoisin, kun menneisyydestäkään en viitsi alkaa jauhamaan.

Jos elämä on sitä että joka ainoa aamu seitsemäksi meen, niin eihän se ketään kiinnosta.

Vierailija
635/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin syömään buffettiin. Ruuan jälkeen  mies hyökkäsi suutelemaan . Kavahdin taakse,koska miehellä oli parrassa salaattikastiketta ja henki haisi. Mies otti kaulastani kiinni ja hoki "Mitä sä pelkäät? Rentoudu" sekä tunki kastikekkeista partaansa naamalleni. Pakenin yleisövessaan sanoen että maha on kipeä. Yleensä tämä saa deitin katoamaan,mutta mies odotti puoli tuntia vessan luona ja tahtoi vielä saattaa bussille kädestä pitäen sekä yritti taas suudella ja kun käänsin pään sivuun,työnsi kielen korvaani.

Myöhemmin  mieheltä tuli vielä viesti että olen kaunis ja että opettaa mielellään minut suutelemaan.  Huh huh!

Vierailija
636/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi kuorsaanko ja piereskelenkö minä unissani.

Vierailija
637/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla nyt vaan on kova elämä. Eipä ole itsellään ollut mitään ruusuilla tanssimista - tai sitten olen saanut ruusuista vain piikit osakseni. Vaan enpä osaa tanssiakaan. Mutta joo, niin ehkä se ei deiteillä ole fiksuin veto lähteä kertomaan elämänsä kamaluudesta. Ei vaikka kipeät asiat olisivat kuinka pinnassa. Ja ihminen, joka on kokenut pelkkää paskaa liian kanssa, tarvitsee myötä elämistä, kuuntelijaa, vertaistukea yms. Ymmärrystä, empatiaa, ei töksäyttelyä, vähättelyä, suolan hieromista haavoihin. 

Deitille ei kannata avautua. On olemassa ammattilaisia, jotka kuuntelee rahasta.

Vierailija
638/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti, kun nainen alkaa puhua politiikasta, niin ihastus muuttuu halveksunnaksi. Näin on käynyt myös kahdessa avoliitossa. Meni kaikki arvostus ja kunnioitus naista kohtaan ja näytin sen myös käytännössä. Mikään ei ole niin tyydyttävää, kuin henkisesti musertaa pieni, vihreä naisoletettu. Vihaan muutenkin oletusarvoisesti suomalaisia naisia.

Voisitko mitenkään yrittää karttaa meitä kaikilla mahdollisilla tavoilla, pliiis?

Vierailija
639/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittikumppani alkoi kahvilassa arvostelemaan ja haukkumaan minulle lähistöllä istuvan ihmisen ulkonäköä. Teki tämän kyllä niin hiljaisella äänellä, että kyseinen ihminen tuskin kuuli. Mutta itsellä meni täysin maku koko tyyppiin. En itse löydä mitään hauskaa ja viihdyttävää tuntemattomien ihmisten ulkonäön / painon jne haukkumisesta. Ja tämä arvostelun kohteeksi joutunut ihminen ei siis ollut edes mitenkään silmiinpistävän näköinen tai erikoinen vaan Ihan perustyyppi, jolla oli vähän ylipainoa eikä vaatteet ihan viimeistä muotia.  

Vierailija
640/1209 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran sanoin yhdelle miehelle, ettei deittailu kiinnosta, koska en ole innokas hakeutumaan keskusteluun tuntemattomien miesten kanssa, etenkään jos en jo etukäteen tiedä, että meillä vois synkata. Tähän hän katto mua ja tokas: eihän sun tarvis mitään niille sanoa. (Ymmärsin, että tarkotti mun kohdalla vaan riittävän, kun tulen deiteille tälläytyneenä ja näytän hyvältä.) Sillä lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi