Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Aika ihana mies pyysi minua treffeille enkä ollut kovin halukas lähtemään. No olin Stokkalla äitini kanssa ja tämä mies sattui soittamaan minulle kysyen missä olen... Vastasin hänelle, että Stokkan yläkerran baarissa johon hän vastasi että on myös Stokkalla. Olin ottanut siellä muutaman viinilasillisen ja pyysin häntä seuraan höh. No tämä saapuin suht pian esitellen äidilleni uusia vaatteitansa ja kysyi meiltä molemmilta SISKOILTA kumpi tulisi ensin. No se siitä
Mies kehui treffien aikana kroppaani useamman kerran. Lopulta ärsyynnyin ja sanoin että sano vaikka välillä että nätti hymy tai jotain, johon mies sitten tokaisi että ai onks sulla muka nätti hymy.
Vierailija kirjoitti:
Menin treffeille niin nainen oli selvästi humalassa ja parin sanan vaihdon jälkeen sano että: -Ai sinä oot tollanen tönkköjalka. En olisi uskonut että kukaan voi näin törkeästi sanoa ellen olisi itse kokenut. Kyllähän tuo kieltämättä söi miestä. Missään vaiheessa ollut pituudesta edes puhetta, eli jos olis kysynyt, olisin vastannut rehellisesti, näin Tinderissä. -mies 175cm
Onneks sen pituuden voi nykyään ilmoittaa tinderissä suoraan. Säästää kaikkien aikaa. Toki on niitä idareita, jotka pistävät itselleen jokusen sentin lisää. Harva tykkää valehtelijoista.
Deitti kertoili aina kaikista upeista naistuttavistaan silmät loistaen.. Aina vähän tunnelma lässähti. Oli oopperalaulajaa, kirjastotätiä, opettajaa, sairaanhoitajaa. Ei sanonut ikinä mitään kehuja minulle. Ylisti vain noita "kavereitaan".
Hän halusi aina samaan pizzeriaan syömään, jossa hän aina käy. Vaikka ehdotin erilaisia paikkoja.
Onneksi meistä ei tullut mitään. Tykkään itse maistella erilaisia ruokia ja nähdä jotakin uuttakin. Ja hän haisee tupakalle, minä en.
Jälkeenpäin tuntuu hyvältä, että hän oli pukki, joka piiritti yhtäaikaa montaa naista. Ja minä leikin että "vain ruokailemme"
Vierailija kirjoitti:
Voinks sormettaa täl... Oltiin kattomassa peliä :(
Kotona vai ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Deitti kertoili aina kaikista upeista naistuttavistaan silmät loistaen.. Aina vähän tunnelma lässähti. Oli oopperalaulajaa, kirjastotätiä, opettajaa, sairaanhoitajaa. Ei sanonut ikinä mitään kehuja minulle. Ylisti vain noita "kavereitaan".
Hän halusi aina samaan pizzeriaan syömään, jossa hän aina käy. Vaikka ehdotin erilaisia paikkoja.
Onneksi meistä ei tullut mitään. Tykkään itse maistella erilaisia ruokia ja nähdä jotakin uuttakin. Ja hän haisee tupakalle, minä en.
Jälkeenpäin tuntuu hyvältä, että hän oli pukki, joka piiritti yhtäaikaa montaa naista. Ja minä leikin että "vain ruokailemme"
Millainen on upea kirjastotäti??
Hyvä, ettet jatkanut tapaamista juntin kanssa, joka käy vain pitsalla. Taisi olla tyhjätaskukin, kun muuhun ei ollut varaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauan, kauan sitten eräs poika sanoi minulle, kun halasimme, että sinä haiset viemärille.
Minkä ikäinen poika?
Kahvilassa pöydällä oli lehti jonka otsikossa kerrottiin jonkun julkkiksen masennuksesta ja paniikkihäiriöstä. Mies sanoi että täytyy olla jotenkin viallinen ihminen ja onneksi tuollaisia ei hänen tuttavapiirissä ole. Mitä enemmän asiasta keskusteli sitä huonommalta miehen elämänarvot alkoivat vaikuttaa. Tunnelma todella hyytyi, mutta onneksi tällainen asenneongelma tuli esiin eikä deittailu jatkunut.
Miten usein käyt pskalla? Minä käyn joka päivä.
Minua naiset luulivat toistuvasti homoksi, kun oli korvis (vasemmassa korvassa) ja pukeutunut siististi kauluspaitaan. Jos ajoi pään kaljuksi, niin ei luultu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Et kiinnosta mutta juodaan nämä kahvit kun kerta tarjosit.
Ei jumakauta :D
Vierailija kirjoitti:
Mies kehui treffien aikana kroppaani useamman kerran. Lopulta ärsyynnyin ja sanoin että sano vaikka välillä että nätti hymy tai jotain, johon mies sitten tokaisi että ai onks sulla muka nätti hymy.
:D
Vierailija kirjoitti:
Deitti loppui kun saavuin vanhalla autolla paikalle. Naiselle ei kelvannut yli 10 v vanha siisti ajoneuvo. "Miks sulla on noin vanha pappojen auto. En mä tohon tule"?
Väistit luodin.
Vai väitätkö että teillä oli samanlaiset arvot elämälle?
Vierailija kirjoitti:
Nää ei olleet varsinaisesti treffit, mutta joskus tapasin baarissa ihan kivan oloisen miehen, joka halusi saattaa minut kotiin. Olin kyllä jo tehnyt selväksi, että ei irtoa, kävelyseura ok. Eikä mitään, juteltiin niitä näitä kivassa kesäillassa, kun ohitettiin ortodoksikirkko hautausmaineen. Miehen kommentti:
"Mä haluisin nuolla sua tossa hautausmaalla!"
Tykkään kyllä nuolemisesta erittäin paljon ja vanhat hautausmaat on kiehtovia paikkoja, mutten oikein innostu ajatuksesta, että nojailisin hautakiveen ko. toimituksen aikana :D
Lähinnä näistä kaikista viesteistä hämmentää se, että mitä ne siitä pelkästä nuolemisesta saa? Vai onko siinä taka-ajatuksena se, että innostuttuaan ei sitten vastustele muutakaan mitä mielessä? Siellä hautausmaalla, heh.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa jo useampi ihminen on kertonut kuinka miehet ovat laukoneet heille kaikenlaista. Ovatko jotkut miehet kuin nelivuotiaita lapsia, vai ovatko he jostain pelimiesoppaasta opetelleet negaamisen? Negaamisella ei nimittäin saa Suomessa naisten huomiota, koska kukaan ei Suomessa kehu naisia. Kuten nähtävästi USA:ssa tehdään.
Nämä arvostelut jäävät kyllä mieleen, minun ex- mieheni totesi joskus, että minulla on apinanaaraan rinnat. Meillä on kaksi yhteistä lasta, joita kumpaakin imetin vuoden verran.
Hävettää suorastaan, minkälaisten keskenkasvuisten tollojen kanssa naiset joutuvat pelaamaan. Ei ole ihme, että vastaanotto on tuon vuoksi oletuksena aika nyrpeä. 😞
Voinks sormettaa täl... Oltiin kattomassa peliä :(