Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Pyysi tapaamaan Stockmannin kellon alla. Tekstasin kellon alta, että olen täällä, missä sinä? Käveli tien toiselta puolelta paikalle ja kertoi odottaneensa siellä. Ihmettelin tätä, ja kysyin miksi. Kertoi, että joskus aiemmilla Tinder-treffeillä deittikumppani oli ollut niin paljon lihavampi kuin kuvissa, että mies oli vain poistunut vähin äänin paikalta. Nykyään kuulemma aina katsoo ensin tien toiselta puolelta, että onko liian plösö. Meni heti alkuun maku, vaikken ilmeisesti ollutkaan liian läski.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen palautteen mukaan (kivoja kommenteja tullut kauneudesta sekä naisilta ja miehiltä läpi elämän) mutta eihän se niin mene että sillä pääsisi parisuhteeseen juuri sen miehen kanssa jonka itse haluaa. Ehdotuksia ja lähestymisiä tulee mutta tunne on harvoin molemminpuolinen.
Nykyinen tapailu kestänyt 2 vuotta ja mies ei halua minuun sitoutua vaikka ilmeisesti välittää kovastikin. Ei nämä ole niin yksinkertaisia juttuja
Ei välitä kovin paljoa, jos ei halua sitoutua. Miesten kohdalla se on juuri näin yksinkertaista. Sitoutuu sitten heti, kun löytää jonkun josta välittää. Voit jäädä odottamaan, että näin tapahtuu, tai omistaa selkärangan.
Ei tapahtunut deiteillä, vaan yhdessä tapahtumassa. Puolituttu mies yhtäkkiä tokaisi että et oo kyllä mitenkään hyvännäköinen, mutta on sussa sitä jotain.. 😂 En tiedä miksi noin sanoi, ihan tyyliin säästä juteltiin ohimennen ja sit laukas ton. Hämmennyin melkoisesti.
Tässä ketjussa jo useampi ihminen on kertonut kuinka miehet ovat laukoneet heille kaikenlaista. Ovatko jotkut miehet kuin nelivuotiaita lapsia, vai ovatko he jostain pelimiesoppaasta opetelleet negaamisen? Negaamisella ei nimittäin saa Suomessa naisten huomiota, koska kukaan ei Suomessa kehu naisia. Kuten nähtävästi USA:ssa tehdään.
Nämä arvostelut jäävät kyllä mieleen, minun ex- mieheni totesi joskus, että minulla on apinanaaraan rinnat. Meillä on kaksi yhteistä lasta, joita kumpaakin imetin vuoden verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaikutti oikein kiinnostuneelta, mutta sitten heitti kommentin, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen.
Minun korvaani kuulostaa = en ole hänen mielestään seksuaalisesti haluttava.
Saattoi toki tarkoittaa sanomaansa ja olla seksuaalisesti haluton esim. masennuslääkkeiden takia tai jotain. No oli kummin vaan, niin en mitään menettänyt.
Haluttomuus tai toisen seksuaalinen haluttavuus eivät tarkoita tuota. Ei sitten tullut mieleen esittää jatkokysymystä, että mitä nainen tuolla tarkoittaa?
Vierestä huutelen, mutta jotenkin tökeröä ja luonnotonta ajatella kysyvänsä toiselta että "pidätkö minua seksuaalisesti haluttavana?" Sen pitäisi niinkun käydä ilmi ihan muutenkin. Joko toinen käy kuumana minuun tai hän ei käy, ja jos siitä joutuu kysymään niin koko homma lässähtää.
Pointti olikin kysyä, että mitä hän tarkoittaaa tuolla, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa jo useampi ihminen on kertonut kuinka miehet ovat laukoneet heille kaikenlaista. Ovatko jotkut miehet kuin nelivuotiaita lapsia, vai ovatko he jostain pelimiesoppaasta opetelleet negaamisen? Negaamisella ei nimittäin saa Suomessa naisten huomiota, koska kukaan ei Suomessa kehu naisia. Kuten nähtävästi USA:ssa tehdään.
Nämä arvostelut jäävät kyllä mieleen, minun ex- mieheni totesi joskus, että minulla on apinanaaraan rinnat. Meillä on kaksi yhteistä lasta, joita kumpaakin imetin vuoden verran.
Hyvä vain että eivät osaa tuon paremmin piilottaa rujoa persoonallisuuttaan. En haluaisi tuhlata aikaani mieheen, jonka sosiaaliset taidot ovat niin heikolla pohjalla että luulee pelimiesoppaiden neuvoilla onnistuvansa. Enkä myöskään mieheen, joka muuten vain päästelee tuollaisia suustaan. Ihan sama mikä se syy on.
Olimme ensimmäisillä treffeillä, juuri tavanneet, kun nainen kysyi: pieraisitko?
En keksinyt mitään sanottavaa noin typerään kysymykseen. Lähdin pois.
Yksi kertoi että ei voi rakastaa vain yhtä naista. Että olisin hänen elämässään toki paras mutten ainoa. Kävi läpi kaikki muut ihastuksensa, 4 kpl, kenenkään heistä kanssa ei ollut edes suhdetta mutta mielestään rakasti heitä kaikkia. Saisin kuitenkin hänen elämässään kunniapaikan jos alkaisin suhteeseen. Kun sanoin että kiitos joo, tämä oli tässä, tulikin hätä käteen. Kyseessä oli lähes 40-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Osa haluaa päästä naisesta eroon niin ettei varmasti ota enää yhteyttä.
Olen suht normaali vartaloinen ja yksi tyyppi sanoi,että olisit tosi upea, jos sulla olisi isommat tissit. Siihen vastasin, että sinäkin olisi upea, jos sulla olisi vähän isommat aivot.😅
Minulle eräs vappuheila tokaisi: vaikka olet tuollainen tömyri (tukeva tms.) on sulla kyllä aika kauniit kasvot. En tiedä oliko haukku vai kehu. DDD. Muutenkin oli töks töks. Tiemme erkanivat sen Vapun jälkeen.
Jessus, millaisia tolloja sitä onkin 🙈
Eikö nykyään tähdennetä tapakasvatusta? Aikuiset ihmiset möläyttelee estoitta kuin taaperot... En tiedä mitään vastenmielisempää kuin käytöstapojen puute.
Melko läski, itseään korkealle arvostava sokkotreffiukko sanoi minulle, että "et oo ainakaan salilla käyny" ja halusi kokeilla hauistani. En suostunut. Voitin sen kädenväännössä. Olin tuolloin aika nuori nainen.
"Olet omalla tavallasi kaunis."
Joo kiitti.
"Olet ensimmäinen normaali ihminen" tuon (sovelluksen) kautta. Positiivinen kommentti, "joo", mutta laittoi kaikenlaista miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tapauksista joissa ei pidetä toisesta ja käyttäydytään sillä tavalla, että toisen mielenkiinto katoaa, ettei hän enää ota yhteyttä. Molemmat pääsevät toisesta eroon "siististi".
No juuri näin itsekin hätistelen baaritiskin häiriköt, kun olen rauhassa töiden jälkeen odottamassa työkaveria kuppilassa after workiin. Yksinäinen nainen baarissa taitaa olla nykyään kummajainen (ei ollut viime vuosituhannella). Viimeksi vastasin "Mitäs gimma?"-kysymykseen: "Ei oo näkyny."
Muita tehokkaita:
- Sori, oon myöhäs, kun meni terapeutilla vähän pitkään / Mun pitää sit lähtee pian, kun on vakikäynti terapiassa
- Ai sulla on ruskeet kengät mustien housujen kanssa?
- Tarjoo rööki, mun pitää päästä nyt polttaa
- Näkyyks mun huuliherpes pahasti?
-miesdeitti halusi,että pidän häntä sylissä ja silitän kuin vauvaa/-arabideitti halusi,että laitan mustan huivin päähäni ( olen suomalainen)/
"Moikkelis koikkelis" käänsi tunnelman laskuun.
Olen rikas ja annan se näkyä. On huvittavaa, kun voin puhua miten tahansa treffeillä, vaikka kuinka typeriä ja aina naisia vaan muka kiinnostaa. Olen jopa kokeillut, kuinka typeriä voin jutella, että vaikuttaako se jotenkin naisen kiinnostukseen. Ei vaikuta, kun tietävät, että olen rikas. Rahan peräänhän he tietenkin ovat, mutta onhan tuo hauskaa ajanvietettä minulle.
Ei ollut deitit, mutta palautui tästä mieleen, kuinka olin eräässä koulutuksessa Lontoossa. Toinen koulutukseen osallistuva, britti, tokaisi minulle: "Kuka se hyvää englantia puhuva työkaverisi olikaan?" Puhun mielestäni hyvää englantia.