Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
"Mä niin haluisin ottaa sut takaapäin tossa kadunkulmassa."
Olimme viestitelleet jo seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, ja molemmat kiinnostuneet kinkyhommista, mutta ekoilla treffeillä tuo oli liikaa.
Samoilla treffeillä ryhdyin kaivamaan laukusta särkylääkettä ja totesin ohimennen, että pakko ottaa lääkettä, kun on niin kovat menkkakivut. Mies totesi: "Too much information."
Ei tullut toisia treffejä.
Eräs deitti kehuskeli kuinka hänen exänsä oli toimitusjohtaja ja toi tullessaan neljää eri leikkelettä.
Red Flag liehui heti.
Menin treffeille niin nainen oli selvästi humalassa ja parin sanan vaihdon jälkeen sano että: -Ai sinä oot tollanen tönkköjalka. En olisi uskonut että kukaan voi näin törkeästi sanoa ellen olisi itse kokenut. Kyllähän tuo kieltämättä söi miestä. Missään vaiheessa ollut pituudesta edes puhetta, eli jos olis kysynyt, olisin vastannut rehellisesti, näin Tinderissä. -mies 175cm
Minulla on mielenkiinnonkohde, joka on kulkenut mukanani lapsesta lähtien. Sanotaan nyt vaikka arkeologia. Juttelin erään mielenkiintoisen miehen kanssa. Hän kysyi harrastuksiania ja kerroin seuraavani paljon arkeologisia uutisia ja julkaisua, ja miten historia ylipäätään kiinnostaa minua.
Hän alkoi tivata, että olenko itse arkeologi. En ole.
Entä olenko opiskellut ammatikseni historiaa. No, en ole, ihan omalla ajalla luen ja seuraan dokkareita.
Hän halusi tietää, olenko osallistunut vapaaehtoisena kaivauksille? En, kun ne ovat aina toisella puolella Suomea.
Hän totesi pilkallisesti, että "Et sinä oikeasti ole kiinnostunut arkeologiasta, kun et itse ole kaivauksilla ja opiskellut arkeologiksi. Sinua kiinnostavat vain jännät tarinat".
En tiennyt mitä vastata moiseen aivopieruun ja maku meni tyypistä sen siliän tien. Tyyppi hoksasi itsekin mölöytyksensä, mutta mahdollisuudet olivat jo menneet. Minun mielenkiintojeni pilkkaaminen, vähättely ja tuollainen "naiset ne on tyhmiä, ne tykkää vaan tarinoista eikä tajua tieteitä" tyyppi saakin kengän kuvan muistoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas ja annan se näkyä. On huvittavaa, kun voin puhua miten tahansa treffeillä, vaikka kuinka typeriä ja aina naisia vaan muka kiinnostaa. Olen jopa kokeillut, kuinka typeriä voin jutella, että vaikuttaako se jotenkin naisen kiinnostukseen. Ei vaikuta, kun tietävät, että olen rikas. Rahan peräänhän he tietenkin ovat, mutta onhan tuo hauskaa ajanvietettä minulle.
Sit sä heräsit kun äiti tuli herättämään.
LAINATTU
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta.
KIITOS SAMOIN !! TEHOAA AINA
"Noin lihavaksi naiseksi sä hikoilet yllättävän vähän."
Keskustelu meni suurinopiirtein näin (H: Hän = Mies. M = minä)
(miehellä pullo kädessä, josta juo ja alkoholi myös haisee hänestä. Vaikka pidänkin suoraan asiaan menevistä miehistä ja he saavat aina minulta lisäpisteitä, niin joskus asiaan mennään väärällä tavalla)
H: Moi. Ootsä synnyttänyt, onko lapsia?
M: En, ei ole
H: Oot sä tiukka?
M:?
H: Pillusta
M: En tiedä
H: saanko kokeilla, mä en pane kuin tiukkoja
M: enpä tiedä, ei ehkä tunnu nyt kovin hyvältä ajatukselta
H: Tunnetsä jos joku laittaa sormen sun sisään ja voitko saada orkun niin?
M: tottakai
H: no oot sä varmaan sitten aika tiukka
H: saako sua nuolla, ottaisitko suihin multa?
M: tota... mua ei oikeastaan nyt haluta yhtään.
H: no mä tiesin sen oikeastaan jo ennalta ennenkuin lähestyin sua
M: joo-o....
Minua on tultu joskus iskemään kadulla kommentilla "Hei, mun kaverilla Jarilla tässä vieressä on isommat tissit kuin sulla". Taisin lakonisesti vain todeta, että Jari näkyy olevan minua 2 kertaa isompikin, joten ei ihme, jos on isommat tissitkin.
Tämän jälkeen tyypit kysyivät, minne olen menossa. Vastasin, että baari nimeltä X ja totesivat, että ovat itsekin menossa sinne. Ehkä törmäillään vielä, hei hei!
En mennyt baariin kyseiseen törmäilemään Tissi-Jariin ja kaveriinsa, vaan päätin mennä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla just nyt kuukautiset?
🤦
"Ja jos on, niin voin kyllä painaa kakkoseenkin."
Vierailija kirjoitti:
Tänne on nyt eksynyt jankkaamaan sellainen mies, joka ei nää naisia yksilöinä. Sen lisäksi hän olettaa, että naisilla on velvollisuus yrittää seurustella miesten kanssa, vaikka mikä olisi.
Ei. Sellaista velvollisuutta ei ole.
Näe. Muuten aika kirjakielinen viesti, mutta sitten tuo "nää". Ei liity keskusteluun mitenkään, mutta kiinnostavaa, että "nää"-muoto näköjään hahmotetaan nykyään asiatyyliseksi.
Muutoin suht asiallinen nuori mies ja oltiin juteltu niitä näitä. Sitten johonkin aiheeseen liittyen sanoi "Mun exällä oli tosi oudot häpykarvat, ulottu napaan asti". Tunnelma lössähti.
Tuota.... annaksä mun nuolla pimppiäs ja pyllyäs?
Kaunis tyttö, mutta viänsi savvoo. Ei kiitos!
Nää ei olleet varsinaisesti treffit, mutta joskus tapasin baarissa ihan kivan oloisen miehen, joka halusi saattaa minut kotiin. Olin kyllä jo tehnyt selväksi, että ei irtoa, kävelyseura ok. Eikä mitään, juteltiin niitä näitä kivassa kesäillassa, kun ohitettiin ortodoksikirkko hautausmaineen. Miehen kommentti:
"Mä haluisin nuolla sua tossa hautausmaalla!"
Tykkään kyllä nuolemisesta erittäin paljon ja vanhat hautausmaat on kiehtovia paikkoja, mutten oikein innostu ajatuksesta, että nojailisin hautakiveen ko. toimituksen aikana :D
Vierailija kirjoitti:
Olimme ensimmäisillä treffeillä, juuri tavanneet, kun nainen kysyi: pieraisitko?
En keksinyt mitään sanottavaa noin typerään kysymykseen. Lähdin pois.
No ehkei kannattaisi piereskellä treffeillä...
Akka alkoi supattaa tyytymättömällä äänensävyllä: voi voi kun minua häiritsee, kun sinulla on tuollaiset vaaleat housut. Siinä oli ollut jo muutakin, mitkä olivat särähtäneet korvaani, joten annoin tämän olla viimeinen niitti, enkä jäänyt mielenkiinnosta ottamaan selvää, että mitä sieltä olisi tullut seuraavaksi.
En halua deittailla viisikymppistä teinibimboa, jonka kanssa pitää miettiä, että mitä mä voin tänään laittaa päälleni, ettei toisella ole siihen jotain urputtamista. En vaan jaksa sellaista kaikesta varuillaan oloa ja varomista.
"Ihmiset vetää johtopäätöksiä niin pienistä asioista, etten yhtään ihmettele miksi sinkkuja on nykyään niin paljon ja lapsia ei synny. Treffeillä ja viesteissä pitää olla äärimmäisen varovainen mitä sanoo, koska toinen tulkitsee se elämän ja kuoleman asiaksi. Myöskin kun toisen huumorintajua ei vielä tunne, niin tulee vahingossa loukanneeksi toista, eikä toinen saata edes kertoa, että loukkaantui. Jos olisi edes vähän kärsivällisyyttä, niin tuollaiset asiat kyllä hioutuisi ajansaatossa ja suhde voisi toimia hyvin."
Ok. Katsonpa sitten seuraavan kerran miehen haaroväliä ja annan naaman valahtaa. Tokaisen: "ai. noin pienikö se onkin." Sitten kun toinen reagoi sanon että älä nyt vedä suotta hernettä nenään, kyllä tästä kaikesta huolimatta ihan hyvä suhde saattaa tulla......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas ja annan se näkyä. On huvittavaa, kun voin puhua miten tahansa treffeillä, vaikka kuinka typeriä ja aina naisia vaan muka kiinnostaa. Olen jopa kokeillut, kuinka typeriä voin jutella, että vaikuttaako se jotenkin naisen kiinnostukseen. Ei vaikuta, kun tietävät, että olen rikas. Rahan peräänhän he tietenkin ovat, mutta onhan tuo hauskaa ajanvietettä minulle.
Sit sä heräsit kun äiti tuli herättämään.
Voin kyllä uskoa tämän. Mulla on kaveri joka on todella kaunis ja hän aina testaa miten tyhmiä ja omituisia juttuja voi puhua miehille jotka vaan jatkavat yrittämistään. Rikkaan tai kauniin näköiset ihmiset vetävät puoleensa ihme porukkaa.
Ja silti et ole onnistunut rakentamaan itsellesi sellaista itsetuntoa, että ei tarvitsisi tällaisia kommentteja kirjoitella. Ja minä olen siis sen 60vee ja yliopiston käynyt - ja kukaan ei luule minua 10 vuotta nuoremmaksi! :D