Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää ei olleet varsinaisesti treffit, mutta joskus tapasin baarissa ihan kivan oloisen miehen, joka halusi saattaa minut kotiin. Olin kyllä jo tehnyt selväksi, että ei irtoa, kävelyseura ok. Eikä mitään, juteltiin niitä näitä kivassa kesäillassa, kun ohitettiin ortodoksikirkko hautausmaineen. Miehen kommentti:
"Mä haluisin nuolla sua tossa hautausmaalla!"
Tykkään kyllä nuolemisesta erittäin paljon ja vanhat hautausmaat on kiehtovia paikkoja, mutten oikein innostu ajatuksesta, että nojailisin hautakiveen ko. toimituksen aikana :D
Lähinnä näistä kaikista viesteistä hämmentää se, että mitä ne siitä pelkästä nuolemisesta saa? Vai onko siinä taka-ajatuksena se, että innostuttuaan ei sitten vastustele muutakaan mitä mielessä? Siellä hautausmaalla, heh.
Miehet
Ja todella harva mies osaa koskettaa naista oikein. Yleensä miesten käsitys esileikistä on sormilla runnominen kovakouraisesti. Sama juttu kielen kanssa. Ihan sama vaikka sanoisit sata kertaa, että mahdollisimman kevyesti, niin taas hetken päästä sama runnominen. Sitten ei tunnekaan enää mitään. Turha puhua mistään toiselle nautinnon tuottamisesta, kun ei edes kuunnella mikä sitä nautintoa tuottaa. Itsekästä tuo housuihin änkeäminen miehillä aina on.
Vierailija kirjoitti:
Tapailunainen sanoi ilman varoitusta: Ei mua huvita naiminen tänään, tulin juuri naimasta. Sanoin, etten h u o r a n kanssa haluakaan mitään ja lähdin.
Ja sitten heräsit :)
Ja todella harva mies osaa koskettaa naista oikein. Yleensä miesten käsitys esileikistä on sormilla runnominen kovakouraisesti.
Jep. Nykyään on ihan nettikin mistä opetella edes anatomian alkeet, ettei tarvitse syyttää ettei kukaan ole neuvonut. Esim. virtsaputken suun hinkuttelu yllättää joka kerta, eikä niin positiivisesti. Tai ylipäätään pitkittäisliike vakoa pitkin, yök. Monesti todennut, että jätetäänpä esileikit sikseen ja hoidetaan homma alta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi.
Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina
Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.
Onpas tällä vastaajalla ruma kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä, nää on hauskoja!
Niin, osa selvästi keksittyjä.
Suurin osa jopa.
Joillain nuorfeministeillä on tarve levittää miesvihaa täällä, en tiedä miksi. Ajattelevat varmaan edistävänsä hyvää maailmassa.t. nainen 68 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi.
Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina
Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.
Onpas tällä vastaajalla ruma kieli.
Niin, ainakaan hänen vanhempansa eivät ole onnistuneet opettamaan hänelle kohteliaisuutta ja muiden kunnioittamista. Huonosti hoitaneet tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ja todella harva mies osaa koskettaa naista oikein. Yleensä miesten käsitys esileikistä on sormilla runnominen kovakouraisesti.
Jep. Nykyään on ihan nettikin mistä opetella edes anatomian alkeet, ettei tarvitse syyttää ettei kukaan ole neuvonut. Esim. virtsaputken suun hinkuttelu yllättää joka kerta, eikä niin positiivisesti. Tai ylipäätään pitkittäisliike vakoa pitkin, yök. Monesti todennut, että jätetäänpä esileikit sikseen ja hoidetaan homma alta pois.
Just tämä. Virtsaputken suu on arka ja sen hinkkaaminen sattuu. Samalla saat miettiä, että mistähän taas saisi helpoiten antibiootit virtsatietulehdukseen, joka on taatusti tulossa. Mutta kun ei mene perille, niin ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 17v ja tämän kommentin heittänyt mies 22v. Hän totesi että "Pyytäisin sua treffeille ellei sulla olisi niin iso p*rse". Olin tuohon aikaan todella hoikka, käytin s-koon housuja ja tämä kommentti todella ihmetytti. Kyseinen mies oli valitellut muillekin että minä olen hänen mielestään tosi nätti mutta iso takapuoli haittaa. Myöhemmin tämä samainen mies tuli kaapista ulos paljastuen homoksi.
Nyttemmin minulle voisi hyvin omintunnoin sanoa että takapuoleni on iso, se pitää kyllä paikkansa, muttei se todellakaan ollut sitä 23 vuotta sitten.
N40
Se saattoi olla iso verrattuna tikkumaisiin reisiin ja näytti siksi epämiellyttävältä, ei-nuoltavalta.
Pidä vaan se kielesi huonojen hampaittesi takana.
Silloin kun deittailin, niin tosi moni henkäisi heti ekassa lauseessa tavatessa jonkun ulkonäkökeskeisen kommentin. Siis jotain tämmöistä "huh ainaki sul oli omat kuvat käytössä..", "positiivinen yllätys kerrankin.." "no ainakaan et oo lihava :)):):)" joo varmaan hyvällä tarkotettu, mutta ärsyttävän ulkonäkökeskeistä.
Heti, kun nainen alkaa puhua politiikasta, niin ihastus muuttuu halveksunnaksi. Näin on käynyt myös kahdessa avoliitossa. Meni kaikki arvostus ja kunnioitus naista kohtaan ja näytin sen myös käytännössä. Mikään ei ole niin tyydyttävää, kuin henkisesti musertaa pieni, vihreä naisoletettu. Vihaan muutenkin oletusarvoisesti suomalaisia naisia.
Vihjaili että reilu puoli vuotta sitten otettu kuvani on vanha vaikka selvisi että omansa oli lähes kymmenen vuotta vanha.
Ei keretty edes treffeille asti. Tinder-match ehdotti nopeasti matchaamisen jälkeen "koiranhoitotreffejä" tuttunsa luokse siten että hän hakisi minut kotoani autollaan ja ajaisimme sinne. Kysyin missä koira. Oletin että on jossain lähialueella korkeintaan parinkymmenen minuutin ajomatkan päässä (pääkaupunkiseutu) mutta olikin tunnin päässä Hangossa. Kieltäydyin ja sanoin etten tuntemattoman kanssa uskalla lähteä niin kauas reissuun ensitreffeillä, jolloin hän suuttui ja sanoi ettei siinä tapauksessa halua tavata ollenkaan. Mitähän olisi tapahtunut jos olisin suostunut.
Saanko hivellä sun pepunreikää.
Me ollaan varmaan tavattu aikaisemmassa elämässä tai
Missähän on lähin toiletti?
"Mitähän ilmaa ne lupasi huomiseksi"? Silloin hyydyin täydellisesti, kylmät väreet kulkivat selkäpiissä, minulle tuli kylmä, jäädyin, varpaat jäätyivät. Onneksi tarjoilija raahasi minut jäätyneen jääkokkareen taksiin kotimatkalle, jossa taksissa aloin hiljaa sulaa.
Aikoinaan 2000-luvun alkupuolella olin ystävän järjestämillä treffeillä villapuseromiehen kanssa. Hän oli hiukan hiljainen ja kun kyllästyin keskustelemaan yksikseni, kysyin, että mitäpä mietit, kun olet niin hiljaa. Villapuseromies totesi, että sitä hän vaan miettii, missä kohtaa kehtaa lähteä kuselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi?
Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :)
Missä tuossa oli naisvihaa?
Se, että juuri tapaamaltaan naiselta kysyy pystyykö hän elättämään lapsensa. Etkö tosiaan itse tajunnut tuota?
En ole tuo äskeinen ihmettelijä, mutta minunkin mielestäni kysymyksessä oli yleinen täydellinen törppöys, ei pelkästään naissukupuoleen kohdistuva.
Vierailija kirjoitti:
"Mitähän ilmaa ne lupasi huomiseksi"? Silloin hyydyin täydellisesti, kylmät väreet kulkivat selkäpiissä, minulle tuli kylmä, jäädyin, varpaat jäätyivät. Onneksi tarjoilija raahasi minut jäätyneen jääkokkareen taksiin kotimatkalle, jossa taksissa aloin hiljaa sulaa.
siis nyt en ymmärrä yhtään, jäädyit ja sinut piti kantaa pois? vai järkytyit ja kaveri tuli sut "pelastaan"? onko tää joku vitsi vai.
Mies alkoi samantien itsesäälissä kieriskellen kertomaan, miten kamalaa hänen elämänsä on. Oli ollut vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään, ja enokin oli kuollut pari vuotta sitten.
Miehet yleensä nauttivat siitä kun voivat tuottaa toiselle nautintoa. Eivät ole sillä tavalla itsekkäitä.