Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
581/1209 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs deittailemani mies auliisti arvioi minua ja ulkonäköäni. Totesi esimerkiksi, että olen ihan nätti ja hauska, mutta en kyllä yhtään seksikäs. No, ehkä oma kiinnostukseni paistoi jo siinä vaiheessa läpi. Ei tullut jatkoa.

Vierailija
582/1209 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla on katkerat juonteet suupielissä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1209 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet suorastaan hongankolistaja. Siis olen 175,5 cm pitkä. Nykyajan naisten pituuksissa, lähinnä keskimittainen. 

Vierailija
584/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kommentoi tosi asiattomasti ohikulkeneen ihmisen ulkonäköä ja kertoi typeriä homovitsejä. Maksoin molempien ruuat ja lähdin.

Mutta ei saa syyllistää miehiä jne...

Vierailija
585/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittikumppanin korva on herkällä. Koskaan et voi tietää kuinka pienestä tämä pahastuu. Väärä kommentti ruoasta, tai pahus, politiikasta jne. Ole siinä sitten kieli keskellä suuta ärsyttämästä deittiä. Mutta tuppisuukaan ei voi olla. 

Mahtavaa, upeeta!

Vierailija
586/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittikumppanin korva on herkällä. Koskaan et voi tietää kuinka pienestä tämä pahastuu. Väärä kommentti ruoasta, tai pahus, politiikasta jne. Ole siinä sitten kieli keskellä suuta ärsyttämästä deittiä. Mutta tuppisuukaan ei voi olla. 

Mahtavaa, upeeta!

Lukee näitä niin ei kyllä kiinnosta lähteä treffeille enää ikinä.

Vierailija
587/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä näytät ihan pilvenpolttelijalta" joltain känniseltä deitiltä. Oudoin tähän asti :D

Vierailija
588/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti kertoi toivovansa, että exänsä kuolisi. En jäänyt selvittämään aikoiko itse toteuttaa toiveensa.

Vierailija
589/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kyllä tosi kiva. Ei edes haittaa, ettet ole kovin hyvännäköinen."

Eihän se toki mikään uutinen ollut, mutta asioita voi myös jättää sanomatta.

Vierailija
590/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään tuoreen tapauksen kanssa oltiin sovittu deitit viihteelle. Illanviettopaikkaan jonottaessamme deittini huomasi juuri jonoon tulevan naisporukan, ja katseli erästä näistä naisista avoimen ihailevasti, nainen oli pukeutunut hyvin niukkaan asuun.

Deittini teki hiljaisen vihellyksen ja tuumasi minulle naista edelleen kyyläten "huh huh, wau mikä kissa, tommosen kun sais". Pässi. Naurahdin vaan, ja vietettiin ihan hauska ilta, mutta jutullemme jatkoa ei kyllä enää tullut. 

Tämän olen lukenut ennenkin tällä palstalla.

Vierailija
591/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä, nää on hauskoja!

Niin, osa selvästi keksittyjä.

Vierailija
592/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mittä pilluhommi olis?"

Apuaaa :D! Tuohon kuolisi kyllä vahvimmatkin halut, vaikka olisi maailman viimeinen uros kyseessä.

Vierailija
593/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuksesi näyttävät värjätyiltä. Se työkaverisi on todella komea.

Ei ollut deitit, mutta palautui tästä mieleen, kuinka olin eräässä koulutuksessa Lontoossa. Toinen koulutukseen osallistuva, britti, tokaisi minulle: "Kuka se hyvää englantia puhuva työkaverisi olikaan?" Puhun mielestäni hyvää englantia.

Millä logiikalla mies tuolla repliikillä väittää, että sinä et puhu hyvää englantia. Minä-minä -logiikalla? Hänhän vain toteaa, että työkaverisi puhuu hyvää englantia, miksi sen pitäisi liittyä sinun englannin taitoosi?

Vierailija
594/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmaan niitä tyyppejä, jotka nähdessään naisella bändipaidan alkaa tenttaaman "no mitkä on ton Judas Priestin 3 parasta biisiä? Mikä on Judas Priestin ekan levyn nimi? Kuka oli Judas Priestin ensimmäinen laulaja?"...

Miehet musiikin harrastajina on usein tuolla lailla perusteellisia, jo kouluaikoina sen huomasin. Minusta ominaisuutta pitäisi ihailla, ei moittia. t. naispuolinen musadiggari, joka ei koskaan muista, millä levyllä jokin biisi on.

Vierailija
595/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot kyllä ihana nainen. Tuommosen kun sais ihtelleen." 

Kuulosti niin erinäisiä saamisia vailla olevalta peräkammarin pojalta, että kylmien väristysten saattelemana lähdin pois.

Vierailija
596/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 17v ja tämän kommentin heittänyt mies 22v. Hän totesi että "Pyytäisin sua treffeille ellei sulla olisi niin iso p*rse". Olin tuohon aikaan todella hoikka, käytin s-koon housuja ja tämä kommentti todella ihmetytti. Kyseinen mies oli valitellut muillekin että minä olen hänen mielestään tosi nätti mutta iso takapuoli haittaa. Myöhemmin tämä samainen mies tuli kaapista ulos paljastuen homoksi.

Nyttemmin minulle voisi hyvin omintunnoin sanoa että takapuoleni on iso, se pitää kyllä paikkansa, muttei se todellakaan ollut sitä 23 vuotta sitten.

N40

Se saattoi olla iso verrattuna tikkumaisiin reisiin ja näytti siksi epämiellyttävältä, ei-nuoltavalta.

Vierailija
597/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi? 

Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :) 

Aika luovaa tulkintaa nyt.

Vierailija
598/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi. 

Oletkin idiootti lapsi.

Vierailija
599/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä, nää on hauskoja!

Niin, osa selvästi keksittyjä.

Suurin osa jopa.

Vierailija
600/1209 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailunainen sanoi ilman varoitusta: Ei mua huvita naiminen tänään, tulin juuri naimasta. Sanoin, etten  h u o r a n  kanssa haluakaan mitään ja lähdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme