Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
501/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakassa naisten suusta:

- Mä en pidä alle 190cm miehiä seksuaalisina olentoina.

- laihduta 20kg ennenkuin tulet mulle puhumaan.

Vierailija
502/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En haluaisi lapsia Sun kanssa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on uskomattoman kauniit rinnat ja sirot kauniit kädet

Vierailija
504/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se älykääpiö ehdotti, että menisimme kuuntelemaan Halla-nassen puhetta. Sai mennä mennä ihan yhden kimpassa ojentelemaan kättään ja huutamaan H E I L !

Vierailija
505/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sähän näytät yllättävän hyvältä

Vierailija
506/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita."

Sä oot varmaan niitä tyyppejä, jotka nähdessään naisella bändipaidan alkaa tenttaaman "no mitkä on ton Judas Priestin 3 parasta biisiä? Mikä on Judas Priestin ekan levyn nimi? Kuka oli Judas Priestin ensimmäinen laulaja?"...

Minä olen pelannut varmaan 10000 tuntia ja en tiedä mitään tietokoneista.

Vierailija
507/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla just nyt kuukautiset?

🤦

Legitti kysymys jos käytös on ollut mielenvikaisen oloista :D

Vierailija
508/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla. 

Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.

Orgasmiongelmainen nainen= huonoa seksiä

Niin siis sen naisen puolelta. Sellainen nainen on huono sängyssä. Ei kai se orgasmi pelkästään miehen vastuulla ole jos mies kuitenkin saa? Jotain vikaahan siinä naisessa on oltava jos on miestä huonompi.

Mies käyttää naista run kkualustana ja haukkuu naista huonoksi!

Me naiset saamme aivan uskomattoman huonoa seksiä. Siksi moni nainen onkin mieluummin kokonaan ilman. 

Veikkaan että kauniit naiset saavat huonoa seksiä valitsemiltaan runkkareilta. Normaalit naiset saavat hyvää ja huomioivaa seksiä tavallisen näköisiltä miehiltä :D

Vierailija
509/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v ja tämän kommentin heittänyt mies 22v. Hän totesi että "Pyytäisin sua treffeille ellei sulla olisi niin iso p*rse". Olin tuohon aikaan todella hoikka, käytin s-koon housuja ja tämä kommentti todella ihmetytti. Kyseinen mies oli valitellut muillekin että minä olen hänen mielestään tosi nätti mutta iso takapuoli haittaa. Myöhemmin tämä samainen mies tuli kaapista ulos paljastuen homoksi.

Nyttemmin minulle voisi hyvin omintunnoin sanoa että takapuoleni on iso, se pitää kyllä paikkansa, muttei se todellakaan ollut sitä 23 vuotta sitten.

N40

Vierailija
510/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutko mulle emännäksi?

Vierailija
511/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksesi näyttävät värjätyiltä. Se työkaverisi on todella komea.

Vierailija
512/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veikkaan että kauniit naiset saavat huonoa seksiä valitsemiltaan runkkareilta. Normaalit naiset saavat hyvää ja huomioivaa seksiä tavallisen näköisiltä miehiltä :D"

Veikkaat? Eli olet mies ja sinulla ei ole kokemusta. Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. 

On ollut kaikenlaisia miehiä elämäni varrella, toki ei mitään suuria määriä. Mutta. 

Oikeasti suurta osaa miehistä ei yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään, saako nainen orgasmin vai ei. Oli sitten ruma tai komea. Tavis tai ei. 

Jos sellaisen timantin onnistuu löytämään, joka välittää, siitä ihmisestä kannattaa pitää kiinni. 

Vierailija
513/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en tiedä miksi tämä kommenttikenttä nykyään ihan hanurista, on tosi vaikea vastata kun kirjoitukset katoaa)

Veikkaat? Eli olet mies ja sinulla ei ole kokemusta. Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. 

On ollut kaikenlaisia miehiä elämäni varrella, toki ei mitään suuria määriä. Mutta. 

Oikeasti suurta osaa miehistä ei yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään, saako nainen orgasmin vai ei. Oli sitten ruma tai komea. Tavis tai ei. 

Jos sellaisen timantin onnistuu löytämään, joka välittää, siitä ihmisestä kannattaa pitää kiinni. 

Vierailija
514/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko mulle emännäksi?

Mitä vikaa tässä on? Vai ootko mies?

Vierailija
515/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani nuori silloisen ex-poikaystävän veli soitti mulle, avautui, että oli ollut ihastunut aina muhun. "Et ole yhtä kaunis kuin X (hänen exänsä) mutta mukava". Jep, en ollut muutenkaan hänestä kiinnostunut mutta tuon infon olisi voinut jättää kertomatta.

Vierailija
516/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi ihastunut tapailemaani mieheen ja luulin tunteen olevan molemminpuolista. Olimme jo harrastaneet seksiäkin useamman kerran, ja erään kerran jälkeen tuli puhetta entisistä ihastuksista, ja tämä mies alkoi kertomaan jostain naisesta, johon oli ollut "korviaan myöten" ihastunut/rakastunut ja sitten ihan suoraan pamautti, että mutta nyt ei tunnu siltä. Pidin pokerinaamaa ja jutusteltiin vielä kaikenlaista, mutta tuon kommentin jälkeen meni kyllä maku ja pettymys oli ihan valtava! Ja inhoan itseäni, kun tapailen häntä vieläkin satunnaisesti, vaikka tekee tosi pahaa tietää, etten ole hänelle niin merkittävä kuin hän minulle. Ei meidän "suhde" ole terveellä pohjalla muutenkaan millään mittarilla mitattuna, mutta jotenkin en vaan pääse hänestä eroon.

Vierailija
517/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita."

Sä oot varmaan niitä tyyppejä, jotka nähdessään naisella bändipaidan alkaa tenttaaman "no mitkä on ton Judas Priestin 3 parasta biisiä? Mikä on Judas Priestin ekan levyn nimi? Kuka oli Judas Priestin ensimmäinen laulaja?"...

Minä olen pelannut varmaan 10000 tuntia ja en tiedä mitään tietokoneista.

Ohis mutta se johtuu varmaan siitä ettet itse niitä koneita joudu hankkimaan? Minä pelaan myös mutta kyllä koneiden tiedot on hallussa.

Vierailija
518/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?

Toki on mahdollista, että sama nainen on sekä kaunis että älykäs.

Mutta tuollaisia sekä kauniita että älykkäitä naisia on ehkä 0,1% kaikista naisista, eli 1/1000.

Ja voit arvata, millainen kilpailu miesten välille syntyy siitä, kuka saa tuollaisen naisen vaimokseen.

Vierailija
519/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen minulle, kun odotettiin lomamatkalla ruokaa ravintolassa: "En tiedä, oletko fyysisesti kiinnostunut minusta, mutten itse ole sinusta sillä tavalla kiinnostunut." Ruokahaluni katosi välittömästi - olin kovasti rakastunut. Sitten nainen vaikutti pettyneeltä, kun en jatkanut hänen kanssaan aiheesta mukavaa kevyttä small talkia.

Vierailija
520/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen palautteen mukaan (kivoja kommenteja tullut kauneudesta sekä naisilta ja miehiltä läpi elämän) mutta eihän se niin mene että sillä pääsisi parisuhteeseen juuri sen miehen kanssa jonka itse haluaa. Ehdotuksia ja lähestymisiä tulee mutta tunne on harvoin molemminpuolinen. 

Nykyinen tapailu kestänyt 2 vuotta ja mies ei halua minuun sitoutua vaikka ilmeisesti välittää kovastikin. Ei nämä ole niin yksinkertaisia juttuja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi