Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
481/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä kommentti mutta käytös: Ukko tuli toisille treffeille luokseni. Toi tuliaisiksi juomia, pullo viiniä tms ja muutaman olusen, sanoin että olut riittää nyt. no kun hän lähti kotiin pyysi hän sen avaamattoman tuliaisviinipullon mukaan! annoin ihan pokkana ja ajattelin et onpas nuukanulju tai juoppo.

Olen itse (hyvin) pienimuotoinen viiniharrastaja, tai ehkä vain tykästynyt laatuviineihin, mutta jos minut olisi kutsuttu jonkun luokse päivälliselle, yrittäisin tuoda mukanani viinin joka pariutuu hyvin tarjottavan ruoan kanssa. Ne viinit joihin olen tykästynyt ovat pääasiassa hintaluokassa lähemmäs 100 euroa, mikä on minulle ihan hyväksyttävä summa silloin suht harvoin kun viinipullo tulee avattua. Jos kutsuja toteaisi että "nyt riittää vesi" tms (olutta en ruoan kanssa juo), jäisin kyllä hieman ihmettelemään

Kyllä se, joka kutsuu luokseen päivälliselle, hankkii yleensä myös ruokaan sopivat juomat. Viini on silti myös hyvä tuliainen, mutta ei lahjaksi tuotua viinipulloa välttämättä tarvitse avata juuri sillä aterialla. Lahjan saaja saa päättää, milloin se avataan. Eikä sitä tuliaiseksi tuotua pulloa tosiaankaan saa pyytää takaisin ja viedä lähtiessään pois. 

Vierailija
482/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan, kauan sitten eräs poika sanoi minulle, kun halasimme, että sinä haiset viemärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jostain syystä kerään puoleeni sellaisia reppanoita, jotka alkaa kertoa kurjasta ja rankasta elämästään siinä heti pienen tutustumisen jälkeen. En varsinaisesti deittaile joten nää on jossain baarissa vastaan tulleita. Kai olen vaan turhan kohtelias ja empaattinen, kun jään juttelemaan vähän kaikenlaisten tyyppien kanssa. Joittenkin törppöjen jännämiesten lähestymiset on helpompi torjua kuin vähän epävarman oloisten... 

Mulla on vähän samanlainen kokemus, ei niinkään yksittäisiä toteamuksia, mutta kun deitti puhuu työstään niin että itse ei saa yhtä ainoa sanaa sanottua väliin....

Vierailija
484/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Luitko millaisia kommentteja täällä oli mainittuna? Ei mikään niistä ollut sellainen pikkujuttu joka kannattaisi vaan sivuuttaa, vaan oikeasti aika tör

Naisten ei tarvitse olla urpojen miesten kanssa. Se on kaikkien etu että sellaiset eivät lisäänny.

Vierailija
485/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan, kauan sitten eräs poika sanoi minulle, kun halasimme, että sinä haiset viemärille.

Muistatko deodoranttisi merkin?

Vierailija
486/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.

Ilmaisena vinkkinä tähän vielä, en usko että on olemassa hi

Et arvaakkaan miten hyvin tämä toimii. Ja miehenä olen huomannut, että moukkamainen käytös on naisista jotenkin hienompaa kuin herrasmiesmäinen. Omat kokemukseni ainakin kertovat näin. Jos olen selvinpäin liikkeellä enkä ole ärsyttävä itsevarma moukka joka olen kännissä, niin saan olla aivan yksin, mutta kännissä naisia on riittänyt. Selitä minulle.

No yksinketaisesti olet rohkeampi, itsevarmempi, ylipäätään lähestyt naista, juttu luistaa pienessä huppelissa, olet aktiivisen oloinen ja eläväinen, ja rennompi. Miinuksena heität vähän huonoa juttuakin välillä, mutta olet väillä myös hauska ja humalatilan aiheuttaman sosiaalisen kanssakäynnin plussat voittaa tuon yhden miinuksen. Eli se moukkamaisuus ei ole se vetonaula, vaan siitä huolimatta. Pienellä tai kohtuulisella hulmalatialla on monelle sosiaaliseen kanssakaymiseen iso "apu".

Saatat olla selvinpäin normaalina itsenäsi vaikkapa jotenkin vähän takakireä, kovin vakavamieinen, ujo, hiljainen tai juttu ei muuten luista. Luulitko todella, että ainoa vaikutus sosiaaliseen kanssakäymiseen humalalla on se, että saatat olla joskus vähän moukkamainenkin. Herrasmiesmäisyytesi on myös vain oma arvioisi, ehkä se käytös mitä itse arvelet herrasmiesmäiseksi, vaikuttaakin kuitenkin ulospäin enemmän vaikka teennäiseltä tms.

Vierailija
487/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkäsitkö sinä?" kuiskaus, kun mitäänsanomaton, hidas kappale, jota kuuntelimme, päättyi. Kysymyksessä oli näkeminen ihka ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa mies oli tietämättäni kiinnostunut minusta ja minä tajusin sen vasta silloin, kun tuo naurettava kuiskaus viereltäni kuului. Menin täysin hämilleni moisesta korvaani hönkimisestä ja hätäpäissäni valehtelin, että juu, kyl tykkäsin.

Ei olla vierekkäin sen koomin istuttu.

Vierailija
488/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkäsi haistella naisten takapuolia, oli kuulemma tehnyt tätä jo lapsena äitinsä helmoissa.

Vierailija
489/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkee, että naiset ei kestä kuulla totuutta. Kuitenkin ilmeisesti haluavat rehellisen miehen. Täysin mahdoton yhtälö.

Rehellisyys maan perii. Naisten kannattaa myös olla rehellisiä miehen sänkytaidoista ja koosta.

Mutta jos miehellä ei ole mitään aikuisen tilannetajua niin kannattaa olla ihan vaan yksin.

Vierailija
490/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei deitti mutta mies baarissa 90-luvulla: oot muuten vetävän ja kivan näköinen gimma, mut sun pitäis hymyillä enemmän. Itse asiassa näitä kommentteja tuli enemmänkin, minkä mä voin alaspäin meneville suupielilleni :D

Enkä siis ole ihmisille nyrpistelvä, vaan koitan olla ihmisten ilmoilla hymyileväinen, mutta se yritys ei nyt aina riittänyt ;) Onneksi aviopuolisolle riitti tämäkin perusilme.

Kukaan ei koskaan sano yhdellekään miehelle että miehen pitää hymyillä enemmän! Se sanotaan vain naiselle ja se on alentavaa. Nainen ei ole velvollinen hymyilemään jos ei hymyilytä ja jos naisen perusilme on tyly niin se on.

Vierailija
491/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla. 

Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.

Orgasmiongelmainen nainen= huonoa seksiä

Niin siis sen naisen puolelta. Sellainen nainen on huono sängyssä. Ei kai se orgasmi pelkästään miehen vastuulla ole jos mies kuitenkin saa? Jotain vikaahan siinä naisessa on oltava jos on miestä huonompi.

Mies käyttää naista run kkualustana ja haukkuu naista huonoksi!

Me naiset saamme aivan uskomattoman huonoa seksiä. Siksi moni nainen onkin mieluummin kokonaan ilman. 

Vierailija
492/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei deitti mutta mies baarissa 90-luvulla: oot muuten vetävän ja kivan näköinen gimma, mut sun pitäis hymyillä enemmän. Itse asiassa näitä kommentteja tuli enemmänkin, minkä mä voin alaspäin meneville suupielilleni :D

Enkä siis ole ihmisille nyrpistelvä, vaan koitan olla ihmisten ilmoilla hymyileväinen, mutta se yritys ei nyt aina riittänyt ;) Onneksi aviopuolisolle riitti tämäkin perusilme.

Kukaan ei koskaan sano yhdellekään miehelle että miehen pitää hymyillä enemmän! Se sanotaan vain naiselle ja se on alentavaa. Nainen ei ole velvollinen hymyilemään jos ei hymyilytä ja jos naisen perusilme on tyly niin se on.

Mä sanon näille aina että ole hyvä vain ja hymyile sielusi kyllyydestä, minun naamastani sinulla ei ole yhtään mitään sanottavaa.

Vierailija
493/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla. 

Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.

Orgasmiongelmainen nainen= huonoa seksiä

Niin siis sen naisen puolelta. Sellainen nainen on huono sängyssä. Ei kai se orgasmi pelkästään miehen vastuulla ole jos mies kuitenkin saa? Jotain vikaahan siinä naisessa on oltava jos on miestä huonompi.

Mies käyttää naista run kkualustana ja haukkuu naista huonoksi!

Me naiset saamme aivan uskomattoman huonoa seksiä. Siksi moni nainen onkin mieluummin kokonaan ilman. 

Miksi les bous on lisääntynyt? Koska sitten on orgasmit taattu.

Vierailija
494/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä kuuluu harrastaa hääyönä, muu on syntiä.

Hah hah😂 Sitten huomaa pahimmassa tapauksessa saaneensa  täysin tumpelon ,tai jonkun mikromunaisen

Sivusta: Esimerkiksi keskiajan Suomessa (kun jotkut aina yhdistää pidättäytyminen = keskiaika) oli hyvin tyypillistä, varsinkin jos kyseessä oli aatelissukuun kuuluvan neidon naittaminen, se että neidon suvun naiset arvostelivat alastoman sulhasen kiireestä kantapäähän - erittäin tarkasti. Katsottiin, ettei tällä ollut epämuodostumia, ruumiinheikkoutta tai mitään muutakaan sellaista, mikä olisi estänyt avioliiton täytäntöönpanon. Ja toisaalta impotenttius oli eräs niistä harvinaisista syistä jolla nainen saattoi verraten helposti saada avioeron, koska katsottiin että kyvytön sulhanen oli hyödytön kaikkein tärkeimmässä tehtävässään eli suvun jatkamisessa.

Talonpoikaistyöt puolestaan mitä todennäköisimmin olivat jo peuhailleet potentiaalisten sulhastensa kanssa ja siten tulleet tietoisiksi näiden kyvyistä. Salassa toki, mutta kuitenkin.

Vierailija
495/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten olet varmasti haissut. Yllättävän yleistä muuten tuo viemärin haju ihmisessä.

Vierailija
496/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minulle on monikin nainen sanonut, että minun pitäisi hymyillä enemmän ja olen mies.

Ihmeellistä, että olit saanut pelkkiä yläpeukkuja ennen minua. Ehkä naiset eivät vain tiedosta omaa tahdittomuuttaan.

Vierailija
497/1209 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten olet varmasti haissut. Yllättävän yleistä muuten tuo viemärin haju ihmisessä.

Pierun pidättäminen syynä, sekä haiseva hengitys. Joillakin haisee iho viemäriltä.

Vierailija
498/1209 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liverpool-Arsenal 3-3

Vierailija
499/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiinnosta mutta juodaan nämä kahvit kun kerta tarjosit.

Vierailija
500/1209 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ethän säkään ole enää.mikään nuori tyttönen".