Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
UGH!
Vierailija kirjoitti:
"Naisen kuuluu alistua miehelle. Se on voimaannuttavaa käydä piiskattavana. Emansipaatio."
Juu kiitos ei, onnea pahoinpideltävien etsintään tällekin hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevalle miehelle!
Ei pelkkä kommentti mutta käytös: Ukko tuli toisille treffeille luokseni. Toi tuliaisiksi juomia, pullo viiniä tms ja muutaman olusen, sanoin että olut riittää nyt. no kun hän lähti kotiin pyysi hän sen avaamattoman tuliaisviinipullon mukaan! annoin ihan pokkana ja ajattelin et onpas nuukanulju tai juoppo.
Niin, olen siis mies joka tuollaisen kommentin "neljänsillä on sitten seksiä" sai naiselta. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään ja olisin ollut sitä ulottuvuutta valmis testaamaan jo vaikka aiemmillakin deiteillä tuon naisen kanssa, mutta kun tuossa kolmansilla deiteillä saa tietää kulkevansa jonkun sapluunan mukaan deitistä seuraavaan, niin menee maku koko asiasta ja ihmisestä.
Ymmärrän täysin. Lisäksi olen sitä mieltä, että en tykkää yhtään muutenkaan, että "testaillaan ulottuvuuksia", sen enemmän fyysisiä kuin henkisiä. Kyllä deittailun alussa se yhdessä vietetty aika näyttää, mihin homma on menossa vai onko mihinkään.
Jos ei ymmärrä edes, mistä toinen puhuu niin ei olla henkisesti yhteensopivat. Jos luonto ei ala ajamaan tikanpoikaa puuhun ja yksi asia etene seuraavaan, ei olla fyysisesti yhteensopivat.
No minkäslaista seksiä sun kanssa voi harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä kommentti mutta käytös: Ukko tuli toisille treffeille luokseni. Toi tuliaisiksi juomia, pullo viiniä tms ja muutaman olusen, sanoin että olut riittää nyt. no kun hän lähti kotiin pyysi hän sen avaamattoman tuliaisviinipullon mukaan! annoin ihan pokkana ja ajattelin et onpas nuukanulju tai juoppo.
Olen itse (hyvin) pienimuotoinen viiniharrastaja, tai ehkä vain tykästynyt laatuviineihin, mutta jos minut olisi kutsuttu jonkun luokse päivälliselle, yrittäisin tuoda mukanani viinin joka pariutuu hyvin tarjottavan ruoan kanssa. Ne viinit joihin olen tykästynyt ovat pääasiassa hintaluokassa lähemmäs 100 euroa, mikä on minulle ihan hyväksyttävä summa silloin suht harvoin kun viinipullo tulee avattua. Jos kutsuja toteaisi että "nyt riittää vesi" tms (olutta en ruoan kanssa juo), jäisin kyllä hieman ihmettelemään eikö vaivannäköäni lainkaan arvosteta, vai onko jopa niin että kun kyseessä oli hyvä pullo, halutaan se säästää jonkun muun kanssa nautittavaksi myöhemmin. Siitä taas tulisi jossain määrin hyväksikäytetty olo.
En toki pyytäisi pulloa takaisin, lahja on lahja, mutta kyllä siitä jäisi hieman pettynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen siis mies joka tuollaisen kommentin "neljänsillä on sitten seksiä" sai naiselta. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään ja olisin ollut sitä ulottuvuutta valmis testaamaan jo vaikka aiemmillakin deiteillä tuon naisen kanssa, mutta kun tuossa kolmansilla deiteillä saa tietää kulkevansa jonkun sapluunan mukaan deitistä seuraavaan, niin menee maku koko asiasta ja ihmisestä.
Ymmärrän täysin. Lisäksi olen sitä mieltä, että en tykkää yhtään muutenkaan, että "testaillaan ulottuvuuksia", sen enemmän fyysisiä kuin henkisiä. Kyllä deittailun alussa se yhdessä vietetty aika näyttää, mihin homma on menossa vai onko mihinkään.
Jos ei ymmärrä edes, mistä toinen puhuu niin ei olla henkisesti yhteensopivat. Jos luonto ei ala ajamaan tikanpoikaa puuhun ja yksi asia etene seuraavaan, ei olla fyysisesti yhteensopivat.
Kun aina se ei vaan aja, vaikka molemmat sinänsä haluaisi jo kokeilla asiaa :(
Vierailija kirjoitti:
Tuo että on ihmetelty rumia kasvoja ja paksuja nilkkoja on kyllä vain osoitus siitä ihmisestä millainen on. Mietipä kun nämä naiset olisi miehelle ihmetelleet vaikka lihasten puuttumista tai huomautelleet vaikka kummallisista varpaista mitä ei ole muilla nähnyt! Voi luoja sentään.
Kylä se on niin,että jos joku ulkonäössä tökkii, niin ei se innosta suhdetta rakentamaan
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kuuluu harrastaa hääyönä, muu on syntiä.
Hah hah😂 Sitten huomaa pahimmassa tapauksessa saaneensa täysin tumpelon ,tai jonkun mikromunaisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse (hyvin) pienimuotoinen viiniharrastaja, tai ehkä vain tykästynyt laatuviineihin, mutta jos minut olisi kutsuttu jonkun luokse päivälliselle, yrittäisin tuoda mukanani viinin joka pariutuu hyvin tarjottavan ruoan kanssa. Ne viinit joihin olen tykästynyt ovat pääasiassa hintaluokassa lähemmäs 100 euroa, mikä on minulle ihan hyväksyttävä summa silloin suht harvoin kun viinipullo tulee avattua. Jos kutsuja toteaisi että "nyt riittää vesi" tms (olutta en ruoan kanssa juo), jäisin kyllä hieman ihmettelemään eikö vaivannäköäni lainkaan arvosteta, vai onko jop
Tässäkin on oleellista, tietääkö toinen osapuoli sinun olevan viiniharrastaja ja pullon olevan ajatuksella valittu, arvokas viini. Eivät kaikki tunne viinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo että on ihmetelty rumia kasvoja ja paksuja nilkkoja on kyllä vain osoitus siitä ihmisestä millainen on. Mietipä kun nämä naiset olisi miehelle ihmetelleet vaikka lihasten puuttumista tai huomautelleet vaikka kummallisista varpaista mitä ei ole muilla nähnyt! Voi luoja sentään.
Kylä se on niin,että jos joku ulkonäössä tökkii, niin ei se innosta suhdetta rakentamaan
Ja niin, että käytöstapojen puuttuminen ei innosta suhdetta rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskuskun olin parikymppisenä treffeillä kysyi mies että paljonko painan. Mun naama kai venähti jotenkin kun mies totes ettei deittaile yli 60kg painavia naisia. Painoin kyllä alle 60kg mutta ne treffit oli ekat ja vikat. Jos on tuollaiset arvot niin
No, jokaisella on oikeus valita kumppaninsa, sitten vaikka painon mukaan
Täällä on kyllä hyviä vinkkejä, miten katkaista kätevästi lyhyt seurustelusuhde, joka on alkanut maistua puulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskuskun olin parikymppisenä treffeillä kysyi mies että paljonko painan. Mun naama kai venähti jotenkin kun mies totes ettei deittaile yli 60kg painavia naisia. Painoin kyllä alle 60kg mutta ne treffit oli ekat ja vikat. Jos on tuollaiset arvot niin
No, jokaisella on oikeus valita kumppaninsa, sitten vaikka painon mukaan
On tietenkin. Ihan mitä perusteita ja kriteereitä saa tietenkin olla (toinen juttu on, löytyykö sellaista ihmistä ja haluaako tämä sinut). Sanomalla tuollaisen kommentin ääneen ekoilla treffeillä osoittaa kuitenkin vain olevansa moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla.
Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.
Orgasmiongelmainen nainen= huonoa seksiä
On pitkälti miehen vika, jos nainen ei saa orgasmia. Jos mies ei osaa muuta kuin pökkiä
En minäkään saanut kertaakaan 26 v avioliitossani, mutta nykyisen kanssa saan aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kuuluu harrastaa hääyönä, muu on syntiä.
Hah hah😂 Sitten huomaa pahimmassa tapauksessa saaneensa täysin tumpelon ,tai jonkun mikromunaisen
No joku loppuunkäytettykö ja kuluma-arpinen sitten on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aina se ei vaan
No sitten ei auta jäädä itkeskelemään, vaan todeta ettei itse nyt ehkä vielä ole tarpeeksi aikuinen muuhun kuin kädestäpitelyyn. Jokainen kypsyy omaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Deitti loppui kun saavuin vanhalla autolla paikalle. Naiselle ei kelvannut yli 10 v vanha siisti ajoneuvo. "Miks sulla on noin vanha pappojen auto. En mä tohon tule"?
Veljeni oli nuorena niin komea, että edes hänen silloinen autonromunsa, jossa oli pahvinpala ikkunan paikalla, ei häirinnyt naisia (tai eivät ainakaan tunnustaneet sitä).
"No sitten ei auta jäädä itkeskelemään, vaan todeta ettei itse nyt ehkä vielä ole tarpeeksi aikuinen muuhun kuin kädestäpitelyyn. Jokainen kypsyy omaan tahtiin."
Tai sitten kysyy suoraan, mistä tämä keskustelu oikeastaan lähti. Kun tiedostaa olevansa huono lukemaan toisen signaaleja, eikä itsekään oikein osaa viedä asioita eteenpäin, jää vaihtoehdoksi tosiaan antaa olla, tai sitten ottaa asIa puheeksi.
Täällä oli jonkin verran palautetta tuohon suoraan kysymiseen liittyen, ei nyt mitään konsensusta tietenkään, mutta suurin osa taisi kokea sen huonona asiana. Aion kyllä silti jatkossakin käyttää sitä, koska vielä pahempaa on jos homma valuu hiekkaan siksi että luoto ei ajanutkaan tikanpoikaa puuhun, vaikka potentiaalia olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aina se ei vaan
Ei se haittaa jos vain saat jollakin tavalla asian kommunikoitua. Ei kaikkien ole pakko edetä samalla tavalla, on ihan ok jos sulla on eri tyyli. Jos tyyppi on sulle oikea, hän pitää kyllä just siitä sun tavasta :) Ketjussa on tullut jo aiemmin hyviä neuvoja joita voit hyödyntää, muun muassa se puhuminen.