Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
381/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkimusten mukaan naisilla kestää 5-6 treffit (yht. yli 36 h) kokea se ihastumisen ja rakastumisen tunne, ja jotkut ihmiset eivät nyt vaan sen takia halua seksiä, ennen kuin suhde on varmalla pohjalla.

Aika varmasti (99%) jos on liian aikaisin, miehestä usein ei enää kuulu sen jälkeen tai käyttää vain hyväkseen.

Eli seksin ehdottaminen silloin kun ei ole sen aika, on vain tökeröä ja kertoo sinusta paljon. "

Ihan hyvä pointti, mutta huomaa että tuo toimii vain jos molemmat jotenkin sanattomasti kokee "oikean ajan" samalla tapaa. Jos minä miehenä olen se, joka ei ole vielä valmis toisen jo yrittäessä viedä asiaa seksin suuntaan, ja totean siihen että tuo on tökeröä koska en ole vielä valmis.. mitä luulet, tuleeko anteeksipyyntö tökeryydestä, vai ennemmin ihmettelyä siitä enkö muka pidä daamia viehättävänä, ja itkua siitä miten nöyryyttävää torjutuksi tuleminen on?

Vierailija
382/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaatko ja piereskeletkö unissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?" I'm glad you asked :) Tuo asia esitetään naiselle juuri näin, ongelmana. Että mitä tässä nyt voi tehdä kun en aiemmin ole tavannut naista joka on sekä kaunis että älykäs, en yksinkertaisena miehenä enää osaa toimia... kun sen tekee oikein ja pilke silmäkulmassa, mutta kuitenkin niin että aidosti tarkoittaa sitä, voi sillä murtaa jään lopullisesti. Jos toinen tällaisesta loukkaantuu tai pitää muuten vaan törppönä, on aika selvää että siinä jutussa ei ollut sitä kemiaa. Jos toinen taas oli sitä mieltä että tuossahan on mielenkiintoinen, hauska ja potentiaalinen mies, tuo yleensä uppoaa :) For the record, en lähtisi deitille naisen kanssa jota en pidä älykkäänä.

Tää on trollausta, onhan?

Ei

Parempi kaunis ja älykäs kuin ruma ja tyhmä.

Vierailija
384/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuolla ketjun 3. viestissä sanottiin, että kuumaksi kehuminen ja rahoilla leveily vei fiilikset. Pelkkiä yläpeukkuja saanut. Tajusin kyllä itsekin sen tapauksen jälkeen, etten koskaan enää kehu naisen ulkonäköä mitenkään, en kehu enkä sano mitään muutakaan ulkonäköön viittaavaa. Tulin siis itse ghostatuksi noiden "treffien" jälkeen. Hyvin on itse asiassa mennyt sen jälkeen kun tuon asian opin.

Hassu. Jollekin toiselle naisellehan täysin sama käytös olisi saattanut toimia aivan toisella tavalla. Naiset kun ei ole kaikki keskenään samanlaisia, ja toisen mielestä tuollainen kuumaksi huokailu voi tuntua kohteliaisuudelta, kun toinen taas kokee sen ahdistavana. Eihän näistä ois paria tullut joka tapauksessa, parempi vaan että käy selväksi heti ja molemmat pääsee etsimään sopivampaa kumppania. 

Kyllä naisen ulkonäköä voi kehua. Ei vaan kannata tehdä sitä noin juntilla tavalla. Säästä kuumaksi kutsuminen myöhemmäksi ja ekojen treffien kehut vähän neutraalimmiksi.

Vierailija
385/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Tutkimusten mukaan naisilla kestää 5-6 treffit (yht. yli 36 h) kokea se ihastumisen ja rakastumisen tunne, ja jotkut ihmiset eivät nyt vaan sen takia halua seksiä, ennen kuin suhde on varmalla pohjalla. Aika varmasti (99%) jos on liian aikaisin, miehestä usein ei enää kuulu sen jälkeen tai käyttää vain hyväkseen. Eli seksin ehdottaminen silloin kun ei ole sen aika, on vain tökeröä ja kertoo sinusta paljon. " Ihan hyvä pointti, mutta huomaa että tuo toimii vain jos molemmat jotenkin sanattomasti kokee "oikean ajan" samalla tapaa. Jos minä miehenä olen se, joka ei ole vielä valmis toisen jo yrittäessä viedä asiaa seksin suuntaan, ja totean siihen että tuo on tökeröä koska en ole vielä valmis.. mitä luulet, tuleeko anteeksipyyntö tökeryydestä, vai ennemmin ihmettelyä siitä enkö muka pidä daamia viehättävänä, ja itkua siitä miten nöyryyttävää torjutuksi tuleminen on?

Tuo kertoo sinusta paljon. Et osaa edes kuvitella että nainen suhtautuisi kuin aikuinen. Naisvihaa tuo tietenkin on.

Vierailija
386/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks tyyppi jaaritteli jaarittelemistaan. Rakasti omaa ääntään ja monologi sen kun jatkui ja jatkui. Mun osuuteni oli ynähtää väliin "niin", "joo", "kas vain", "jaa".

Tein sitten lähtöä ja mies kehui kuinka älykäs ja hyvä keskustelija olen. Just.

Minä olen joskus päättänyt treffit tuollaisella kommentilla.

Nainen oli kuin hämäläisyyden perikuva,  naama nyrpeänä heti ensi sekunnista lähtien ja tosiaankaan mitään turhia tänne puhumaan ole tultu.

Olin väärässä vaiteliaisuuden suhteen, sillä "joo", "niin" ja "jaa" olivat hänen suullisen ulosantinsa kauneimmat kukkaset.

Luovutin varsinaisen keskusteluyrityksen ja koitin antaa hieman tilaa hänelle. Hyytävä hiljaisuus. No, aloin sitten jutella naista viihdyttääkseni niitä näitä.

Kehuin jopa Paavo Väyrystä, tuota suurta Keminmaan poikaa, jonka poliittinen viisaus loista

Jos suullinen ulosntisi on yhtään samanlaista kuin kirjallinen, en minäkään jaksaisi kanssasi jutella. Mukanokkeluus ja koukeroisuus eivät kannusta vuorovaikutukseen. Kommunikaatiotyylinne eivät selvästikään kohdanneet.

Vierailija
387/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Tutkimusten mukaan naisilla kestää 5-6 treffit (yht. yli 36 h) kokea se ihastumisen ja rakastumisen tunne, ja jotkut ihmiset eivät nyt vaan sen takia halua seksiä, ennen kuin suhde on varmalla pohjalla. Aika varmasti (99%) jos on liian aikaisin, miehestä usein ei enää kuulu sen jälkeen tai käyttää vain hyväkseen. Eli seksin ehdottaminen silloin kun ei ole sen aika, on vain tökeröä ja kertoo sinusta paljon. " Ihan hyvä pointti, mutta huomaa että tuo toimii vain jos molemmat jotenkin sanattomasti kokee "oikean ajan" samalla tapaa. Jos minä miehenä olen se, joka ei ole vielä valmis toisen jo yrittäessä viedä asiaa seksin suuntaan, ja totean siihen että tuo on tökeröä koska en ole vielä valmis.. mitä luulet, tuleeko anteeksipyyntö tökeryydestä, vai ennemmin ihmettelyä siitä enkö muka pidä daamia viehättävänä, ja itkua siitä miten nöyryyttävää torjutuksi tuleminen on?

Tuo kertoo sinusta paljon. Et osaa edes kuvitella että nainen suhtautuisi kuin aikuinen. Naisvihaa tuo tietenkin on.

Ei, rakas ystävä. Tämä ei ollut hypoteettista kuvittelemista, vaan ihan kokemuksen tuomaa ns kokemusasiantuntijuutta. En yritä väittää, että kaikki ihmiset toimisivat samalla tavalla tuossa tilanteessa, mutta valitettavan moni tekee. Alkuperäinen väite oli että seksin ehdottaminen (ja tässä ei siis otettu kantaa siihen _miten_ se ehdotus tehdään, vaan pelkästään sen tekeminen) "kun ei ole sen aika" on tökeröä, jolloin siihen liittyy implisiittinen oletus että ei-tökerö ihminen tietää mikä on oikea aika. Siihen asti ollaan samalla linjalla, mutta sitten jos "oikea aika" ei olekaan molemmille osapuolille sama, tulee näitä ongelmia. Tasapuolisuuden nimissä pitäisi olla valmis hyväksymään ja myöntämään oma tökeryytensä, jos sattuu tekemään aloitteen liian aikaisin, mutta kokemus osoittaa että näin ei ole. Se ei ole naisvihaa. Se että yrität maalata sen sellaiseksi, on naisuhriutumista.

Vierailija
388/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita."

Sä oot varmaan niitä tyyppejä, jotka nähdessään naisella bändipaidan alkaa tenttaaman "no mitkä on ton Judas Priestin 3 parasta biisiä? Mikä on Judas Priestin ekan levyn nimi? Kuka oli Judas Priestin ensimmäinen laulaja?"...

Vierailija
389/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffeillä kävisin, niin ensimmäinen kysymykseni olisi annatko pillua? Luultavasti ei antaisi. Parempi olla treffailematta omissa oloissa ja nauttia oman käden ja mielikuvituksen iloista!

Vierailija
390/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti loppui kun saavuin vanhalla autolla paikalle. Naiselle ei kelvannut yli 10 v vanha siisti ajoneuvo. "Miks sulla on noin vanha pappojen auto. En mä tohon tule"?

Vierailija
391/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En nyt voi perustaa tätä muuhun kuin mutuun (tai ehkä toiveajatteluun?), mutta uskon että olen useasti kävellyt tilaisuuden ohi ihan omaa ymmärtämättömyyttäni, kun vastapuoli on ollut samankaltainen ihminen kuin minä: hieman ujo, ainakin näyttämään mitään fyysistä kiinnostusta. Hassua sinänsä että samalla olen itse aika ekstrovertti ja tutustun hyvin uusiin ihmisiin, se on vain tämä intiimimpi aloitekyky joka on rajallinen."

Tässä on syy miksi tämän asian suhteen samankaltaiset ihmiset harvemmin päätyvät yhteen - asiat eivät heidän välillään yksinkertaisesti etene. Olen tuollainen nainen ja kuvaavaa on, että ainut mies jonka kanssa asiat ovat edenneet, on ollut oma vastakohtani eli hullunrohkea extreme-lajiharrastaja, jonka riskinottokyky on kaikilla elämän osa-alueilla omaa luokkaansa. Kaltaisillani miehillä varmasti sama homma, eli jos jonkun kanssa yhteen päätyvät, se on sitten heidän vastakohtansa.

Vierailija
392/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen omiminen ja kiinnittyminen saa pakoreaktion aikaan. Jos minulle tulee tunne, että joudun raahaamaan tyyppiä koko ajan perässäni, että se änkeää jokaiselle elämän alueelle neuvomaan, että se yrittää pesiytyä kotiini ja autooni. Että hänellä ei ole rajoja. 

Just tämä.  Ja jos on jo käsikirjoitettu koko tulevaisuus vuorosanoja myöten ennenkuin on tavattukaan... Siten alkaa kiukuttelu, kun ei menekään ihan niin kuin oli suunnitellut 

Vierailija
393/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin toisilla treffeillä kivan, fiksun oloisen naisen kanssa. Ekat treffit menivät ihan ok, oli myöhässä, mutta ilmoitti sentään.

Päätettiin toisilla treffeillä mennä syömään. Juuri kun olin lähdössä, ilmoitti jälleen olevansa myöhässä. Ja siinä kohtaa olisi tietenkin pitänyt luovuttaa, mutta ajattelin kivan oloiselle naiselle (ja itselleni) antaa mahdollisuuden.

Ravintolassa hän asetti puhelimensa pöydälle (tietenkin iso No No) ja kun olimme hetken eräästä asiasta keskustelleet, otti puhelimen käteensä ja alkoi tutkia sitä. Kysyin ihan suoraan, mitä hän etsii ja vastaus oli; tarkastan vain pitääkö toi sun sanomasi paikkaansa... Hölmistyneenä jatkoin syömistä ja jutustelua ja hetken kuluttua teki saman.

Kuten ymmärrätte, kolmansia treffejä ei tullut.

Siis puhuitteko jostain faktuaalisesta aiheesta vai jostain sinuun henkilökohtaisesti liittyvästä asiasta? Jos edellinen, niin nainen väisti luodin, jos faktantarkistus ei ole "soveliasta", niin tuskin sinulla on aivoja liskoa enempää.

Vierailija
394/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenien petikavereiden otannalla vastaan että kertaakaan ei ole vastapuolen katseesta voinut erehtyä, oli toinen ujompi tai villimpi tapaus.

Vierailija
395/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni fiilikset, kun tyyppi alkoi huokailla "hitto sä oot niin kuuma" ja leveili rahoillaan. No thanks!

Vierailija
396/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ehdotti leuanvetokisaa. Olimme kävelytreffeillä ja lenkki päättyi ulkokuntosalille. Tyyppi oli koko lenkin ajan pitänyt monologia itsestään ja erinomaisuudestaan, välillä kehui entistä naisystäväänsä (joka oli kovakuntoinen taitoluistelija) ja jonka perään selvästi vielä haikaili. Minusta ei kysynyt mitään, eikä jaksanut juuri kuunnellakaan kun johonkin väliin yritin jotain kertoa. Tosiaan treffit huipentuivat tuohon leuanvetokisaehdotukseen. Täydellinen lopetus ankeille ensimmäisille treffeille!

Tyyppi kyseli vielä perään, että mennään tietenkin toisillekin treffeille eikö. Juu ei menty. En muista vastasinko vai ajattelinko vain, että narsisteista olen saanut yhdelle elämälle tarpeeksi.

Vierailija
397/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

Vierailija
398/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi ehdotti leuanvetokisaa. Olimme kävelytreffeillä ja lenkki päättyi ulkokuntosalille. Tyyppi oli koko lenkin ajan pitänyt monologia itsestään ja erinomaisuudestaan, välillä kehui entistä naisystäväänsä (joka oli kovakuntoinen taitoluistelija) ja jonka perään selvästi vielä haikaili. Minusta ei kysynyt mitään, eikä jaksanut juuri kuunnellakaan kun johonkin väliin yritin jotain kertoa. Tosiaan treffit huipentuivat tuohon leuanvetokisaehdotukseen. Täydellinen lopetus ankeille ensimmäisille treffeille!

Tyyppi kyseli vielä perään, että mennään tietenkin toisillekin treffeille eikö. Juu ei menty. En muista vastasinko vai ajattelinko vain, että narsisteista olen saanut yhdelle elämälle tarpeeksi.

Eli aika yksiviivainen kaveri yritti tehdä sinuun vaikutuksen, hän olisi ollut vahva ja hänellä oli ollut oikein hyvä edellinen tyttöystävä! Etkä ymmärtänyt arvostaa.

Vierailija
399/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa ei ole ainuttakaan törppöä?Ensitreffeillä naisella oli kiire ei ainoastaan sekstailemaan,vaan lapsentekoon,oli nähnyt mun söpön pojan edellisestä avioliitosta ja halusi samankaltaisen.Ymmärrän,oli valmistunut ammattiin ja ikääkin oli jo 30.Itse olisin halunnut ainakin parit treffit,ennenkuin päätän kenen kanssa teen lapsia.617

Vierailija
400/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!G-piste,klitoris ja naisen orgasmi on feministien luomaa hallusinaatioita,onko oikeasti kyseisiä asioita olemassa?