Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
421/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "No sitten ei auta jäädä itkeskelemään, vaan todeta ettei itse nyt ehkä vielä ole tarpeeksi aikuinen muuhun kuin kädestäpitelyyn. Jokainen kypsyy omaan tahtiin." Tai sitten kysyy suoraan, mistä tämä keskustelu oikeastaan lähti. Kun tiedostaa olevansa huono lukemaan toisen signaaleja, eikä itsekään oikein osaa viedä asioita eteenpäin, jää vaihtoehdoksi tosiaan antaa olla, tai sitten ottaa asIa puheeksi. Täällä oli jonkin verran palautetta tuohon suoraan kysymiseen liittyen, ei nyt mitään konsensusta tietenkään, mutta suurin osa taisi kokea sen huonona asiana. Aion kyllä silti jatkossakin käyttää sitä, koska vielä pahempaa on jos homma valuu hiekkaan siksi että luoto ei ajanutkaan tikanpoikaa puuhun, vaikka potentiaalia olisi ollut.

Ja sitten voit samalla hyväksyä, että joillekin, itse asiassa todella monelle, tyylisi ottaa asia puheeksi on luotaantyöntävä ja merkki siitä, että tapanne keskustella eivät ole yhteensopivia. Puhun omasta puolestani, mutta jos keskustelu ei suju, se viittaa ongelmiin muussakin kommunikaatiossa ja vuorovaikutuksessa. Kuten seksissä, jossa on kuitenkin tosi tärkeää osata lukea kumppania ja tämän viestintää. Jos siis keskustelu ei suju, harvoin sujuu mikään fyysinenkään kanssakäyminen.

Vierailija
422/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskimies totesi mulle, että edesmenneen puolison vaatteet on yhä kaapeissa. "Mutta sinähän voisit ostaa ne", hän lisäsi. En ostanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi? 

Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :) 

Minäkin luulin kerran naista nuoremmaksi kuin oli, muttei minun kasvoni ainakaan valahtaneet, vaan päinvastoin, ei enää tarvinnut pelätä "ahdistelevansa" jotain juuri teini-iän ylittänyttä. 😎

Miksi menit alunperin niin nuorelta näyttävän tytön juttusille? Siis luulit juuri teini-iän ylittäneeksi

Minä olen peipifeissi ja tuo asenne on yksi isoimmista ongelmista minun maailmassani. Miekkoset tuntuvat kuvittelevan, että olen niiiiin paljon nuorempi ettei minulle uskalla sanoa sanaakaan. Tietysti olen myös erityisen viehkeä neitokainen ja sekin osaltaan vaikuttaa. Olemuksestani huomaa kyllä, että olen vähän vanhempi kuin miltä näytän. En käyttäydy teinimäisesti. Jos minut näkee vaikka kaupassa tekemässä isoja ruokaostoksia, voi ihan aiheellisesti olettaa, että ikää on jonkin verran. Eivät peipifeissit halua jäädä syrjään ja ilman mitään huomiota vain siksi, että joku olettaa iän väärin. Kyllä meillä on ihan aikuisen aivotoiminta noin yleisesti ottaen.

En sano, että toivon saavani koko ajan jotain lähestymisiä. Tarkoitan sitä, että ei minulle juttelemista tarvitse vältellä nuoren naamani takia. Ihan piristävää se on aina välillä, kun joku ventovieras alkaa juttelemaan kun vähiten odottaisi.

Vierailija
424/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen siis mies joka tuollaisen kommentin "neljänsillä on sitten seksiä" sai naiselta. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään ja olisin ollut sitä ulottuvuutta valmis testaamaan jo vaikka aiemmillakin deiteillä tuon naisen kanssa, mutta kun tuossa kolmansilla deiteillä saa tietää kulkevansa jonkun sapluunan mukaan deitistä seuraavaan, niin menee maku koko asiasta ja ihmisestä.

Ymmärrän täysin. Lisäksi olen sitä mieltä, että en tykkää yhtään muutenkaan, että "testaillaan ulottuvuuksia", sen enemmän fyysisiä kuin henkisiä. Kyllä deittailun alussa se yhdessä vietetty aika näyttää, mihin homma on menossa vai onko mihinkään.

Jos ei ymmärrä edes, mistä toinen puhuu niin ei olla henkisesti yhteensopivat. Jos luonto ei ala ajamaan tikanpoikaa puuhun ja yksi asia etene seuraavaan, ei olla fyysisesti yhteensopivat.

Kun aina se ei vaan

Niin juuri, jos ei aja, ei olla yhteensopivia, eikä se siitä muutu, että suusanallisesti sovitaan, että ensi treffeillä on sitten seksiä, jotta testaillaan, ollaanko sopivia. Päinvastoin.

Vierailija
425/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä kommentti mutta käytös: Ukko tuli toisille treffeille luokseni. Toi tuliaisiksi juomia, pullo viiniä tms ja muutaman olusen, sanoin että olut riittää nyt. no kun hän lähti kotiin pyysi hän sen avaamattoman tuliaisviinipullon mukaan! annoin ihan pokkana ja ajattelin et onpas nuukanulju tai juoppo.

Olen itse (hyvin) pienimuotoinen viiniharrastaja, tai ehkä vain tykästynyt laatuviineihin, mutta jos minut olisi kutsuttu jonkun luokse päivälliselle, yrittäisin tuoda mukanani viinin joka pariutuu hyvin tarjottavan ruoan kanssa. Ne viinit joihin olen tykästynyt ovat pääasiassa hintaluokassa lähemmäs 100 euroa, mikä on minulle ihan hyväksyttävä summa silloin suht harvoin kun viinipullo tulee avattua. Jos kutsuja toteaisi että "nyt riittää vesi" tms (olutta en ruoan kanssa juo), jäisin kyllä hieman ihmettelemään

Älykäs voisi tietysti kysyä jotain vieraan tuomasta viinistä. Tämä ei tietenkään tulee mieleenkään sellaiselle, jolle alkoholin nauttiminen tähtää ainoastaan päihtymiseen. 

Vierailija
426/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muista yhtäkään kertaa ajatelleeni, että onpa yököttävä pervomiekkonen, kun tuollaviisiin kehtaakin puhua minulle. Aina se on ihan hyväntahtoista eikä mitään törkeyksiä. 

Vierailija
427/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinistä: jos joku tuo minulle lahjaksi viiniä ja olutta, ihan sama, onko deitti vai vieraampi kaveri, niin kysyn, että mitä joisit, enkä tokaisi, että kiitos olut riittää tänään. Se, että minulle riittää (en tosin juo olutta missään oloissa) ei tietenkään tarkoita, että toinen tahtoisi sitä vain sitä olutta juoda.

On siis kohteliasta sanoa, että minä otan nyt vain oluen, mutta avataanko myös sinun viinipullosi/ottaisitko jotain muuta (siideriä mulla olisi ja ehkä jotain muuta viiniä). En todellakaan joisi toisen kaljoja ja olettaisi, että hän jättää minulle viinipullonsa juotavaksi!

Vierailija
428/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "No sitten ei auta jäädä itkeskelemään, vaan todeta ettei itse nyt ehkä vielä ole tarpeeksi aikuinen muuhun kuin kädestäpitelyyn. Jokainen kypsyy omaan tahtiin." Tai sitten kysyy suoraan, mistä tämä keskustelu oikeastaan lähti. Kun tiedostaa olevansa huono lukemaan toisen signaaleja, eikä itsekään oikein osaa viedä asioita eteenpäin, jää vaihtoehdoksi tosiaan antaa olla, tai sitten ottaa asIa puheeksi. Täällä oli jonkin verran palautetta tuohon suoraan kysymiseen liittyen, ei nyt mitään konsensusta tietenkään, mutta suurin osa taisi kokea sen huonona asiana. Aion kyllä silti jatkossakin käyttää sitä, koska vielä pahempaa on jos homma valuu hiekkaan siksi että luoto ei ajanutkaan tikanpoikaa puuhun, vaikka potentiaalia olisi ollut.

Ja sitten voit samalla hyväksyä, että joillekin, itse asiassa todella monelle, tyylisi ottaa asia puheeksi on luotaantyöntävä ja merkki siitä, että tapanne keskustella eivät ole yhteensopivia. Puhun omasta puolestani, mutta jos keskustelu ei suju, se viittaa ongelmiin muussakin kommunikaatiossa ja vuorovaikutuksessa. Kuten seksissä, jossa on kuitenkin tosi tärkeää osata lukea kumppania ja tämän viestintää. Jos siis keskustelu ei suju, harvoin sujuu mikään fyysinenkään kanssakäyminen.

Sen hyväksyn toki. Ei minua haittaa että 100 epäyhteensopivaa menee ns ohi suun, mutta jos edes yksi hyvä ja potentiaalinen kumppani häviää elämästäni sen takia että kumpikaan ei osanut tai ymmärtänyt viedä asiaa seuraavalle tasolle, on se mielestäni hirmu sääli.

Vierailija
429/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen siis mies joka tuollaisen kommentin "neljänsillä on sitten seksiä" sai naiselta. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään ja olisin ollut sitä ulottuvuutta valmis testaamaan jo vaikka aiemmillakin deiteillä tuon naisen kanssa, mutta kun tuossa kolmansilla deiteillä saa tietää kulkevansa jonkun sapluunan mukaan deitistä seuraavaan, niin menee maku koko asiasta ja ihmisestä.

Ymmärrän täysin. Lisäksi olen sitä mieltä, että en tykkää yhtään muutenkaan, että "testaillaan ulottuvuuksia", sen enemmän fyysisiä kuin henkisiä. Kyllä deittailun alussa se yhdessä vietetty aika näyttää, mihin homma on menossa vai onko mihinkään.

Jos ei ymmärrä edes, mistä toinen puhuu niin ei olla henkisesti yhteensopivat. Jos luonto ei ala ajamaan tikanpoikaa puuhun ja yksi asia etene seuraavaan, ei olla fyysisesti yhteensopivat.

Kun aina se ei vaan aja...

Niin juuri, jos ei aja, ei olla yhteensopivia, eikä se siitä muutu, että suusanallisesti sovitaan, että ensi treffeillä on sitten seksiä, jotta testaillaan, ollaanko sopivia. Päinvastoin.

Tästä mä olen eri mieltä. Meitä ujompia on kuitenkin enemmän kuin luuletkaan. Siis ihmisiä joille on vaan vaikeaa lukea toisen signaaleja näissä asioissa. Jos ollaan kuitenkin jo oltu esim kymmenkunta kertaa treffeillä, ja toinen edelleen haluaa jatkaa tapailua, nousee minulla kyllä epäilys että enkö vaan ole ymmärtänyt että toinen haluaisi jo siirtyä seuraavalla tasolle. Jos tuossa kohtaa pitää valita lopettaa treffailu todeten että eipä tästä mitään tullut, tai rohkeasti ottaa seksiasia puheeksi, valitsen (nykyään) jälkimmäisen. Nuorempana olisin vaan jättänyt tapailun sikseen, ja ilmeisesti kävelin tuolloin välillä onneni ohi omaa ymmärtämättömyyttäni. Harvoin naiset kuitenkaan tekee sen aloitteen!

Vierailija
430/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä mä olen eri mieltä. Meitä ujompia on kuitenkin enemmän kuin luuletkaan. Siis ihmisiä joille on vaan vaikeaa lukea toisen signaaleja näissä asioissa. Jos ollaan kuitenkin jo oltu esim kymmenkunta kertaa treffeillä, ja toinen edelleen haluaa jatkaa tapailua, nousee minulla kyllä epäilys että enkö vaan ole ymmärtänyt että toinen haluaisi jo siirtyä seuraavalla tasolle. Jos tuossa kohtaa pitää valita lopettaa treffailu todeten että eipä tästä mitään tullut, tai rohkeasti ottaa seksiasia puheeksi, valitsen (nykyään) jälkimmäisen. Nuorempana olisin vaan jättänyt tapailun sikseen, ja ilmeisesti kävelin tuolloin välillä onneni ohi omaa ymmärtämättömyyttäni. Harvoin naiset kuitenkaan tekee sen aloitteen!"

Musta on ollut aina kiva treffien jälkeen vaihtaa ajatuksia siitä, mitkä fiilikset jäi. Etkö ole koskaan kokeillut tällaista? Kymmenet treffit, miten on mahdollista edes välttyä tältä keskustelulta? Niistä vastauksista pystyy kyllä helposti päättelemään, onko kiinnostus minkälaatuista.

Vierailija
431/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tästä mä olen eri mieltä. Meitä ujompia on kuitenkin enemmän kuin luuletkaan. Siis ihmisiä joille on vaan vaikeaa lukea toisen signaaleja näissä asioissa. Jos ollaan kuitenkin jo oltu esim kymmenkunta kertaa treffeillä, ja toinen edelleen haluaa jatkaa tapailua, nousee minulla kyllä epäilys että enkö vaan ole ymmärtänyt että toinen haluaisi jo siirtyä seuraavalla tasolle. Jos tuossa kohtaa pitää valita lopettaa treffailu todeten että eipä tästä mitään tullut, tai rohkeasti ottaa seksiasia puheeksi, valitsen (nykyään) jälkimmäisen. Nuorempana olisin vaan jättänyt tapailun sikseen, ja ilmeisesti kävelin tuolloin välillä onneni ohi omaa ymmärtämättömyyttäni. Harvoin naiset kuitenkaan tekee sen aloitteen!"

Musta on ollut aina kiva treffien jälkeen vaihtaa ajatuksia siitä, mitkä fiilikset jäi. Etkö ole koskaan kokeillut tällaista? Kymmenet treffit, miten on mahdollista edes välttyä tältä keskustelulta? Niistä vastauksista pystyy kyllä helposti päättelemään, onko kiinnostus minkälaatuista.

Tottakai treffien jälkeen on puhuttu, siitä millaista oli, oliko hauskaa, millainen fiilis jäi, mitä mahdollisesti voisi kokeilla ensi kertaa ym. Kuten sanot, ihan normaalia keskustelua treffien jälkeen. Jos siinä kohtaan toinen sanoisi että ensi kerralla voitaisiin sitten edetä myös fyysisellä puolella, niin mikä ettei, silloinhan asia on harvinaisen selvä ja minäkin ymmärrän sen :) Mutta jos ja kun tällaista ei ääneen sanota, jään epätietoisuuteen. Se, mikä sinulle on "helppo päätellä vastauksista" ei välttämättä ole sitä muille, ja uskoisin että miehet muutenkin ovat selkeämpiä sanomisissaan, joten heidän sanojaan on helpompi tulkita. Itse huomaan että jään jälkeenpäin miettimään että tarkoittikohan tuo nyt jotain syvempää vai oliko se vaan ihan viaton heitto tai kommentti.

Vierailija
432/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on ollut aina kiva treffien jälkeen vaihtaa ajatuksia siitä, mitkä fiilikset jäi. Etkö ole koskaan kokeillut tällaista? Kymmenet treffit, miten on mahdol

Itselleni olisi todella vastenmielinen ajatus lähteä treffeillä tietäen, että siellä on sitten seksiä. Nyt siellä on seksiä. Tänään sitten on seksiä ja siinä testaillaan, miten sovimme seksissä yhteen.

Jos treffejä on takana useampia ja toisella/kummallakaan ei ole aikaa/halua/kiinnostusta sopia treffejä semmoiseen paikkaan, missä voi luontevasti siirtyä pussailusta eteenpäin, katson, että tämä on kaveruutta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä minnekään. Siis toisin sanoen, treffata jomman kumman kotona.

Jos taas tapailu on mennyt ilman mitään fyysistä kosketusta, vielä omituisempaa olisi, että otettaisiin puheeksi seksiasia. Mistäs se nyt tähän lenkkeilyyn hyppäsi?

Ja nimenomaan olen ujo, eli en halua intiimejä asioita puhua puhki, vaan edetä askel kerrallaan.

Vierailija
433/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä peräänkuulutetaan kärsivällisyyttä, mutta miksi pitäisi antaa mahdollisuus ihmiselle, joka tapaamisessa ihmettelee esim. toisen rumia kasvoja? Tuskin tuollaisesta tollosta unelmien prinssiä kuoriutuu myöhemminkään.

No jep, ja sitten toisaalla syytellään että mitäs menit ottamaan tuollaisen tollon kumppaniksi, jos joku on erehtynyt antamaan mahdollisuuden ja valittaa parisuhdeongelmistaan. 

No kieltämättä itse annoin tilaisuuden miehelle, jonka mielestä naisten ei tulisi olla pappeja. Uskomatonta kyllä hänestä kuoriutui prinssi, vaikka päästi suustaan jotain noin hölmöä.

Ei täydellistä ihmistä olekaan. Eikä tuo ole välttämättä tarkoittanut sitä etteikö naisista olisi siihen, vaan sitä että hänen uskonnollinen maailmankuvansa on konservatiivinen. Joka ei tarkoita että sitä olisi päivittäisessä elämässä.

Vierailija
434/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten voit samalla hyväksyä, että joillekin, itse asiassa todella monelle, tyylisi ottaa asia puh

Jos kumpikaan ei ole osannut tai ymmärtänyt tehdä aloitetta niin että toinen sen ymmärtää ja siitä innostuu, onko kyseiset ihmiset lopulta yhteensopivia tai potentiaalisesti yhteensopivia? Eikä yhteensopivuus ole isoksi osaksi juuri sitä, että osataan ja kyetään tällaisista viestimään?

Vierailija
435/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikutti oikein kiinnostuneelta, mutta sitten heitti kommentin, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen.

Minun korvaani kuulostaa = en ole hänen mielestään seksuaalisesti haluttava.

Saattoi toki tarkoittaa sanomaansa ja olla seksuaalisesti haluton esim. masennuslääkkeiden takia tai jotain. No oli kummin vaan, niin en mitään menettänyt.

Vierailija
436/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi? 

Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :) 

Minäkin luulin kerran naista nuoremmaksi kuin oli, muttei minun kasvoni ainakaan valahtaneet, vaan päinvastoin, ei enää tarvinnut pelätä "ahdistelevansa" jotain juuri teini-iän ylittänyttä. 😎

Minä olen peipifeissi ja tuo asenne on yksi isoimmista ongelmista minun maailmassani. Miekkoset tuntuvat kuvittelevan, että olen niiiiin paljon nuorempi ettei minulle uskalla sanoa sanaakaan. Tietysti olen myös erityisen viehkeä neitokainen ja sekin osaltaan vaikuttaa. Olemuksestani huomaa kyllä, että olen vähän vanhempi kuin miltä näytän. En käyttäydy teinimäisesti. Jos minut näkee vaikka kaupassa tekemässä isoja ruokaostoksia, voi ihan aiheellisesti olettaa, että ikää on jonkin verran. Eivät peipifeissit halua jäädä syrjään ja ilman mitään huomiota vain siksi, että joku olettaa iän väärin. Kyllä meillä on ihan aikuisen aivotoiminta noin yleisesti ottaen.

En sano, että toivon saavani koko ajan jotain lähestymisiä. Tarkoitan sitä, että ei minulle juttelemista tarvitse vältellä nuoren naamani takia. Ihan piristävää se on aina välillä, kun joku ventovieras alkaa juttelemaan kun vähiten odottaisi.

Tämä koskee myös miehiä jotka näyttävät nuoremmilta kuin ovat.

Vierailija
437/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos treffejä on takana useampia ja toisella/kummallakaan ei ole aikaa/halua/kiinnostusta sopia treffejä semmoiseen paikkaan, missä voi luontevasti siirtyä pussailusta eteenpäin, katson, että tämä on kaveruutta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä minnekään. Siis toisin sanoen, treffata jomman kumman kotona."

Ah, tämä on muuten hyvä pointti, kiitokset! Olen itse yleensä suosinut treffejä kivassa ravintolassa, koska tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, asun isossa kaupungissa jossa tarjontaa on, ja olen onnistunut saavuttamaan mukavan tulotason jonka turvin voi käydä ulkona syömässä useamminkin. Tai vastaavasti muita aktiviteettejä jossa nyt jonkin verran rahaa kuluu. Olen ajatellut että kun treffikumppani minut vastavuoroisesti kutsuu sitten kotiinsa, että siinä on lähinnä kyse siitä että hän ei ole valmis tai pysty käyttämään samanlaisia summia treffeihin (mikä on tietysti ihan fine) ja siksi näkee vaivaa järjestääkseen treffit kotonaan, mikä on toki edullisempaa.

Ei ole tullut mieleen tulkita sitä minään askeleena mihinkään fyysiseen, mutta ehkä se sitten on sitä ollut. Olen vaan tollona lähtenyt kotiin, kun nukun kuitenkin parhaiten ihan omassa sängyssäni. Nyt kun asiaa ajattelee niin ehkä tämä selittää joitain välien viilenemisiä joita en silloin tajunnut.

Vierailija
438/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten voit samalla hyväksyä, että joillekin, itse asiassa todella monelle, tyylisi ottaa asia puh

Mikset ota itse asiaa esille?

Vierailija
439/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ollut aina kiva treffien jälkeen vaihtaa ajatuksia siitä, mitkä fiilikset jäi. Etkö ole koskaan kokeillut tällaista? Kymmenet treffit, miten on mahdollista edes välttyä tältä keskustelulta? Niistä

Minusta tuo: "Mitkä fiilikset jäi?" on aina yhtä ahdistava kysymys, jos kysyjä ei itse ensin mainitse omista fiiliksistään, vaan ulkoistaa vastuun toiselle. Eli jos kysyt, niin mainitse itse ensin omistasi.

Vierailija
440/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaikutti oikein kiinnostuneelta, mutta sitten heitti kommentin, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen.

Minun korvaani kuulostaa = en ole hänen mielestään seksuaalisesti haluttava.

Saattoi toki tarkoittaa sanomaansa ja olla seksuaalisesti haluton esim. masennuslääkkeiden takia tai jotain. No oli kummin vaan, niin en mitään menettänyt.

Haluttomuus tai toisen seksuaalinen haluttavuus eivät tarkoita tuota. Ei sitten tullut mieleen esittää jatkokysymystä, että mitä nainen tuolla tarkoittaa?