Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
361/1209 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihan mukavalta vaikuttanut mies pyysi mua aikansa treffeille ja lopulta suostuin. Kun sitten illan päätteeksi kävelimme yhtä matkaa läpi kaupungin, erään puistikon kohdalla hänen kasvoilleen kohosi viekas hymy, jollaista en ollut ennen nähnyt. Sen jälkeen hän paljasti ihailevansa vampyyrejä ja toivoi voivansa olla itsekin sellainen. Toisia treffejä ei koskaan tullut. 

Vierailija
362/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei deitti mutta mies baarissa 90-luvulla: oot muuten vetävän ja kivan näköinen gimma, mut sun pitäis hymyillä enemmän. Itse asiassa näitä kommentteja tuli enemmänkin, minkä mä voin alaspäin meneville suupielilleni :D

Enkä siis ole ihmisille nyrpistelvä, vaan koitan olla ihmisten ilmoilla hymyileväinen, mutta se yritys ei nyt aina riittänyt ;) Onneksi aviopuolisolle riitti tämäkin perusilme.

Samaa kuullut baarissa. Olen sanonut että en kai minä tässä itsekseen ala virnuilla, ja sitä paitsi tuolla keinolla et naisia saa. Kun tulet lähestymään heitä jotta mitä sä täällä murjotat tms. 

Suurin osa lähestyjistä oli toki ok, mutta näitä mahtui joukkoon välillä. Oikeasti olen puhelias, iloinen etc mutta ei se nyt pääse välittymään jos istun yksin baaritiskillä. 

Ja yleensä nämä olivat itse melkoisia turjakkeita itse, että luulisi ettei ole varaa mollata toisia. Moukat. 

Aviopuoliso mullakin eli joku täälläkin jaksaa katsella tällaista outolintua ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei deitti mutta mies baarissa 90-luvulla: oot muuten vetävän ja kivan näköinen gimma, mut sun pitäis hymyillä enemmän. Itse asiassa näitä kommentteja tuli enemmänkin, minkä mä voin alaspäin meneville suupielilleni :D

Enkä siis ole ihmisille nyrpistelvä, vaan koitan olla ihmisten ilmoilla hymyileväinen, mutta se yritys ei nyt aina riittänyt ;) Onneksi aviopuolisolle riitti tämäkin perusilme.

Joo näitä "Hymyile tyttö"- setiä on riittänyt. Öö, sen tytön tehtäväkö on koko ajan näyttää iloiselta setämiehille?

Joo, näitä on ollut kyllä. Muistan kerran, kun joku mies baarissa sanoi minulle oikein veemäiseen sävyyn "Hymyilisit nyt vähän hei, hymyile nyt jooko!" Väläytin hänelle oikein maanisen hammashymyn, silmät apposen auki jne. Ja tää tyyppi suuttui 😄

Vierailija
364/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä "Hymyile tyttö"- setiä on riittänyt. Öö, sen tytön tehtäväkö on koko ajan näyttää iloiselta setämiehille?

Joo, näitä on ollut kyllä. Muistan kerran, kun joku mies baarissa sanoi minulle oikein veemäiseen sävyyn "Hymyilisit nyt vähän hei, hymyile nyt jooko!" Väläytin hänelle oikein maanisen hammashymyn, silmät apposen auki jne. Ja tää tyyppi suuttui 😄

Siis näitähän tulee vastaan jopa ihan selvinpäin työelämässä. Ainakin asiakaspalvelutyössä kohtaa näitä "hymyile tyttö"-setämiehiä. Tai sitten jos hymyilee kohteliaasti kuten aspassa usein, niin kehutaan miten on hyvä kun tytöt hymyilee 🙄

Vierailija
365/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita.

Voi apua, tää on kyllä yksi aivan käsittämätön miestyyppi. Jos nainen kehtaa mainita harrastavansa jotain (varsinkin jotain tyypillisesti miesten harrastuksena pidettyä), alkaa heti tenttaus jostain yksityiskohdista. Tai jos kertoo tykkäävänsä jostain bändistä, pitäisi tietää kaikkien albumien julkaisupäivät ja mieluiten myös ensimmäisen rumpalin ex-vaimon kissan nimi, muuten tulee haukut "feikkifanituksesta". 

Vierailija
366/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Jos ei osaa sanoa mitään hyvää, niin voi olla hiljaa. 

Vierailija
367/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Jäätä ei murreta lauseilla, jotka viittaavaat kontrollointiin, manipulointiin tai narsismiin. Testimielessä tehdyt heitot kuuluvat myös samaan ryhmään. Tuo ei ole huumoria eikä mikään rohkeuden ilmentymä, vaan ainoastaan varoitusmerkki." Ei seksin ehdottaminen, joko siinä hetkessä tai myöhemmin tapahtuvana, ole mielestäni kontrollointia tai manipulaatiota, saati sitten narsismia. Ei liiemmin huumoriakaan. Mutta rohkeaa se on, rohkeampaa kuin mitä minä uskaltaisin tehdä. Okei, sanamuodoista voidaan vääntää (olettaen että alkuperäinen kommentoija edes muistaa sanantarkasti mitä se nainen oli sanonut): "neljänsillä on sitten seksiä". Ehkä olisi ollut parempi muotoilla sen esim "toivon että neljänsillä on sitten seksiä". Hieman pehmeämpi ulosanti, mutta itse viesti edelleen sama, eli kumppani haluaa seuraavaksi testata myös fyysistä puolta, ja tulkitsee samalla sen puuttumisen merkkinä siitä että suhteella ei ole edellytyksiä nousta seuraavalle t

Jos pyydät seksiä liian aikaisin niin suhteesta ei tule yhtään mitään, sillä et välitä ko. henkilöstä ja olet vain seksin perässä. 

Tutkimusten mukaan naisilla kestää 5-6 treffit (yht. yli 36 h) kokea se ihastumisen ja rakastumisen tunne, ja jotkut ihmiset eivät nyt vaan sen takia halua seksiä, ennen kuin suhde on varmalla pohjalla. 

Aika varmasti (99%) jos on liian aikaisin, miehestä usein ei enää kuulu sen jälkeen tai käyttää vain hyväkseen. 

Eli seksin ehdottaminen silloin kun ei ole sen aika, on vain tökeröä ja kertoo sinusta paljon. 

Vierailija
368/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa, että nämä kirjoittajat ovat melkein kaikki naisia. mies haluaa ekoilla treffeillä, niin sika. kun nainen, niin ihan ok, naisen voimaantumista yms. nainen haluaa jakaa laskun, niin se on fiksua, mies ei haluaisi maksaa aina kaikkea, sika johon ei kannata tutustua. täälläkin naiset kirjoittaa älytöntä psykologia paskaa(itseopittua), mies sanoo yhden väärän sanan treffeillä, niin heti hylkyyn. ei ihme että suomi täynnä sinkkuja-

Miksi pitää sanoa pahasti tai jotain typerää / inhottavaa / ilkeää treffikumppanille? Punainen lippu. 

Vierailija
369/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi, onko kukaan mies saanut minua laukeamaan oikein kunolla. 

Täysin aiheellinen kysymys. Mies ei yleensä halua orgasmiongelmaista naista.

Orgasmiongelmainen nainen= huonoa seksiä

Ei ole todellista! :D Kun ei useampaa miestä edes kiinnosta saako nainen vai ei. xD

Vierailija
370/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme keskusteluja teillä. Ei kyntömies vakoaan valitse.

Vierailija
371/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisella mies kertoi, että jos hän alkaa seurustelemaan niin haluaa muuttaa yhteen mahdollisimman pian. Ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
372/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Jos ainoa keinosi antaa ilmi että haluat kumppaniehdokkaan kanssa fyysistä kanssakäymistä, on sanoa "haluan seksiä", niin huh huh. Jos et osaa yhtään flirttailla etkä lukea vastapuolen flirttiä, niin ei ihmekään ettet ole päässyt kaveruutta pidemmälle. Tuollainen ehdottelu ilman minkäänlaista aiempaa eroottista virettä on useimmista naisista vain iljettävää." Tiedän kyllä että ehdottelu on iljettävää, ja kuten sanoin, en sitä myöskään tee. En ole mulkvisti, vaan päinvastoin saan lähes aina (mielestäni vilpittömät) hämmästelyt siitä miten hyvin käyttäydyn. Moni asia joka minusta on ihan peruskauraa, joka opetettiin kotona, tuntuu olevan nykyään niin harvinaisia että treffikumppani ei ole sellaiseen juuri koskaan törmännyt. Tiedostan että olen hieman arka ja ujo, mutta en ole huonosti käyttäytyvä!

Mä toisaalta naisena sinänsä arvostan, että esimerkiksi kohteliaasti kysytään, koska olen ihan yhtä pihalla näistä signaaleista kuin monet miehet. Ja toisekseen, en kaipaa mitään sokerikuorrutusta asian ympärille. Esimerkiksi ensisuudelman jälkeen todettu "mennääks paneen" ei ole kohteliasta, mutta asian voi esittää vaikka "jos haluat, minusta olisi mukavaa jos tänään voitaisiin päätyä samaan sänkyyn". Tähän voi sitten todeta vaikka ei tai kyllä ilman sen kummempaa analyysiä. Kyllä mä nimittäin tossa kohtaa jo kehostani tiedän, haluanko panna sitä ihmistä vai en.

Mutta tiedostan, että olen naisena tässä ehkä valtavirrasta poikkeava.

Vierailija
373/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi harrastavansa videopelejä ja pelaavansa tietokoneella. Ei kuitekaan tiennyt mitään tarkempaa tietoa laitteistoistaan, esim perusjutuista kun näytönohjaimestaan tai tietokoneen prosessorista. Ei jatkoon, en voi siettää feikkigamereita.

35+ vuotta videopelailua takana. Viimeiseen viiteentoista vuoteen ei näyttikset tai prossut ole kiinnostanut pätkääkään. Riittää, että pelit pyörii ja kun ei pyöri, niin ostan uutta moskaa koneeseen ja unohdan heti mitä sinne hankin. Nastaa jatkaa feikkigamerina tästä eteenpäin. 

Vaikka itse olen teknofriikki ei minua kiinnosta mitä pelikoneen sisällä on, pelaaminen on tärkeintä. Sitten kun modaan jotain laitetta niin se on eri asia.

Pelaaminen on hieno laji. Minä olen pelannut vuodesta 80 lähtien ja vaimo yhtä kauan. Appiukko oli vielä kovempi luu, ensimäisestä Nintendosta hautaan asti 85 vuotiaaksi.

Vierailija
374/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa, että nämä kirjoittajat ovat melkein kaikki naisia. mies haluaa ekoilla treffeillä, niin sika. kun nainen, niin ihan ok, naisen voimaantumista yms. nainen haluaa jakaa laskun, niin se on fiksua, mies ei haluaisi maksaa aina kaikkea, sika johon ei kannata tutustua. täälläkin naiset kirjoittaa älytöntä psykologia paskaa(itseopittua), mies sanoo yhden väärän sanan treffeillä, niin heti hylkyyn. ei ihme että suomi täynnä sinkkuja.

n29v.

ja nämä alapeukkujen määrä vaan kertoo kuinka oikeassa olin

n29v

Vierailija
375/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietin tosi hauskan illan naisen kanssa. oli poikkeuksellisen fiksun ja mukavan oloinen. sitten lopuksi heitti ihan vakavissaan, ettei sitten ala ikinä suhteeseen miehen kanssa jolla ei ole vähintää 20cm housuissa. kysyin vielä, että oletko ihan tosissasi, vastasi, että olen. lähdin menemää, itsellä 19,5cm, mutta tärkein syy oli, että musta tosi pöyristyttävä kommentti. toisaalta jokaisella oikeus valita mistä tykkää ja mitä haluaa.

Vierailija
376/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui ennen nykyisiä deittisovellutuksia eli kirjeaikaan. kaveri kirjotti ennen tapaamista että toivoisi minun olevan lähes Anne Pohtamon näköinen."mutta ei varmaan minulla niin hyvää tuuria ole" WTF?? Olisi pitänyt vastata että toivooko hän minun olevan Annen näköinen kaksvitosena vai kuusvitosena.

Vierailija
377/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen omiminen ja kiinnittyminen saa pakoreaktion aikaan. Jos minulle tulee tunne, että joudun raahaamaan tyyppiä koko ajan perässäni, että se änkeää jokaiselle elämän alueelle neuvomaan, että se yrittää pesiytyä kotiini ja autooni. Että hänellä ei ole rajoja. 

Vierailija
378/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin toisilla treffeillä kivan, fiksun oloisen naisen kanssa. Ekat treffit menivät ihan ok, oli myöhässä, mutta ilmoitti sentään.

Päätettiin toisilla treffeillä mennä syömään. Juuri kun olin lähdössä, ilmoitti jälleen olevansa myöhässä. Ja siinä kohtaa olisi tietenkin pitänyt luovuttaa, mutta ajattelin kivan oloiselle naiselle (ja itselleni) antaa mahdollisuuden.

Ravintolassa hän asetti puhelimensa pöydälle (tietenkin iso No No) ja kun olimme hetken eräästä asiasta keskustelleet, otti puhelimen käteensä ja alkoi tutkia sitä. Kysyin ihan suoraan, mitä hän etsii ja vastaus oli; tarkastan vain pitääkö toi sun sanomasi paikkaansa... Hölmistyneenä jatkoin syömistä ja jutustelua ja hetken kuluttua teki saman.

Kuten ymmärrätte, kolmansia treffejä ei tullut.

Vierailija
379/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Jos ainoa keinosi antaa ilmi että haluat kumppaniehdokkaan kanssa fyysistä kanssakäymistä, on sanoa "haluan seksiä", niin huh huh. Jos et osaa yhtään flirttailla etkä lukea vastapuolen flirttiä, niin ei ihmekään ettet ole päässyt kaveruutta pidemmälle. Tuollainen ehdottelu ilman minkäänlaista aiempaa eroottista virettä on useimmista naisista vain iljettävää." Tiedän kyllä että ehdottelu on iljettävää, ja kuten sanoin, en sitä myöskään tee. En ole mulkvisti, vaan päinvastoin saan lähes aina (mielestäni vilpittömät) hämmästelyt siitä miten hyvin käyttäydyn. Moni asia joka minusta on ihan peruskauraa, joka opetettiin kotona, tuntuu olevan nykyään niin harvinaisia että treffikumppani ei ole sellaiseen juuri koskaan törmännyt. Tiedostan että olen hieman arka ja ujo, mutta en ole huonosti käyttäytyvä!

Mä toisaalta naisena sinänsä arvostan, että esimerkiksi kohteliaasti kysytään, koska olen ihan yhtä pihalla näistä signaaleista kuin monet miehet. Ja toisekseen, en kaipaa mitään sokerikuorrutusta asian ympärille. Esimerkiksi ensisuudelman jälkeen todettu "mennääks paneen" ei ole kohteliasta, mutta asian voi esittää vaikka "jos haluat, minusta olisi mukavaa jos tänään voitaisiin päätyä samaan sänkyyn". Tähän voi sitten todeta vaikka ei tai kyllä ilman sen kummempaa analyysiä. Kyllä mä nimittäin tossa kohtaa jo kehostani tiedän, haluanko panna sitä ihmistä vai en.

Mutta tiedostan, että olen naisena tässä ehkä valtavirrasta poikkeava.

En tiedä miten poikkeava nyt muka olet, sillä olen varma että meidän kaltaisia miehiä ja naisia on paljon oletettua enemmän! Siis "normaalin" (mitä se nyt ikinä onkaan) sukupuolivietin omaavia ihmisiä, jotka kyllä riittävästi tutustuttuaan kumppaniehdokkaaseen haluaisi kokeilla myös fyysistä yhteensopivuutta, mutta jotka ei vaan osaa lukea tilannetta, eikä sitä onko nyt OK yrittää jotain vai ei. Kun samalla puhutaan kohteliaasta, hyväsydämisestä ihmisestä joka ei todellakaan halua painostaa toista tai aiheuttaa toiselle epämukavaa oloa, jää tilanne helposti jonkinlaiseen limboon, joka sitten ajan kanssa vaan kuihtuu pois.

Olen tästä jutellut sekä miesten että naisten kanssa. Suhteellisen pienen otannan perusteella sanoisin kuitenkin että naiset yrittävät verhota tuon ns perinteiseen naisen rooliin ("minä en koskaan tee aloitetta, se on miehen tehtävä"), mutta eivät ehkä ymmärrä että lähettämänsä signaalit että nyt voisi jotain aloitetta tehdä, ovat niin hienovaraisia ettei ujompi ja rauhallisempi mies sitä yksinkertaisesti tajua. Miehet taas vastaavasti valittavat ettei kukaan ole kiinnostunut, kun eivät huomaa mitään signaaleja, ja sen perusteella sitten jättävät kokonaan fyysiset aloitteet tekemättä, kun "ei ole kiinnostusta".

En nyt voi perustaa tätä muuhun kuin mutuun (tai ehkä toiveajatteluun?), mutta uskon että olen useasti kävellyt tilaisuuden ohi ihan omaa ymmärtämättömyyttäni, kun vastapuoli on ollut samankaltainen ihminen kuin minä: hieman ujo, ainakin näyttämään mitään fyysistä kiinnostusta. Hassua sinänsä että samalla olen itse aika ekstrovertti ja tutustun hyvin uusiin ihmisiin, se on vain tämä intiimimpi aloitekyky joka on rajallinen.

Vierailija
380/1209 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toisaalta naisena sinänsä arvostan, että esimerkiksi kohteliaasti

Et ole "naisena valtavirrasta poikkeava". Olet sosiaalisesti kömpelö. Kuten ovat ne miehetkin jotka kyselevät kuin robotit. Useimmat osaavat käyttäytyä kuin aikuiset.

Sosiaalinen kömpelyys ei sinänsä haittaa, kunhan ei ala kuvitella olevansa jotenkin spesiaali nainen sen takia. Silloin joku voi tulkita että olet pick me girl.